Ja, die is er.quote:Op maandag 7 december 2009 10:37 schreef Dibble het volgende:
w8 op m'n nieuwe kaart. Daarna is t weer knallen ! Is er al een Fok Steamgroup?
50 euro is teveel geld voor 1 spelletje?quote:Op maandag 7 december 2009 11:30 schreef Heider00sje het volgende:
Wie-o-wie wil er raden waarom mijn keus niet is gevallen op Modern Warfare 2?
Nee daar ligt het niet aan. Sterker nog: MW2 bestaat uit twee spellen: online en offlinequote:Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef Tain het volgende:
[..]
50 euro is teveel geld voor 1 spelletje?
Multiplayer neem ik aan. Onder welke username ?quote:Op maandag 7 december 2009 11:30 schreef Heider00sje het volgende:
In de ene hand de opvolger van het beste online knalspel dat ik mij kan heugen. Ik speel CoD4 nog steeds dagelijks.
Heideroosjequote:Op maandag 7 december 2009 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Multiplayer neem ik aan. Onder welke username ?
Die M21 mrb met silencer is nog leuker.quote:Op maandag 7 december 2009 12:15 schreef Scorpie het volgende:
COD4 rules. Dit spel is ook wel leuk, vooral nu ik de WP2000 (?) sniper rifle met silencer genomen heb, das pas sneaky
Ik kan de m21 nog niet kiezenquote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Die M21 mrb met silencer is nog leuker.Ben nu aan het oefenen met een Intervention. Door die perk te nemen waar je met pro je scope heel snel naar boven krijgt kan je met wat oefening iedereen voor zijn, one shot kills
Opereer natuurlijk onder mijn nick goldfoxx.
m21 heeft heel weinig recoil, je kan op middellange afstand makkelijk 2 schoten in iemands rug boren.quote:
Ah, een noobtuberquote:Op maandag 7 december 2009 17:28 schreef Lysdexie het volgende:
Ben nu lvl 41 en gebruik de SCAR-H en de Thumper. Deze laatste gebruik ik erg vaak onder alle omstandigheden, daarmee maak je kills die er bruut uitzien
Ja, en als ik aan het snipen ben in Derail bijvoorbeeld ben ik zeker een camperquote:
?!?quote:Op maandag 7 december 2009 18:20 schreef Tain het volgende:
Kan niet...
Je bent gewoon iemand die laf speeltquote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ja, en als ik aan het snipen ben in Derail bijvoorbeeld ben ik zeker een camper![]()
Het houdt nooit op.
Dat wapen zit niet voor niks in dat spelquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef intraxz het volgende:
[..]
Je bent gewoon iemand die laf speelt
quote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ja, en als ik aan het snipen ben in Derail bijvoorbeeld ben ik zeker een camper![]()
Het houdt nooit op.
Dapper hoor. Heeft iemand TeflonTommy al gefragd?quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Op Derail loop ik met een tube en claymores met de scavenger pro-perk![]()
Als een gek naar het grote gebouw sprinten, eerst een claymore op eigen zijde plaatsen (1 van de 2 trappen, listig om een hoekje), dan aan de andere kant wachten met je tube tot er een pax naar boven komt, afvuren, en meteen het blauwe zakje aasgieren. Nu een claymore leggen aan de andere kant van de trap, bovenin blijven rondlopen (met af en toe een tube op een toevallige pasant, en dan de claymorekills in de gaten houden, wachten tot je een kill hebt, claymore aasgieren en weer planten. En zo voort en zo voort (ben bijna tot de tactical nuke gekomen met deze tactiek
! )
Hmm dat vind ik wel mee vallen, ik heb eerder een tyfushekel aan die graftyfus dual shotgunsquote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef Scorpie het volgende:
Dat ze die tering tubes erin hebben gelaten vind ik nog het grootste nadeel aan het spel, op de lagging issues die af en toe de kop opsteken na.
Om antwoord op je vraag te geven: Jaquote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
?!?
WTF?
Dus ik kan geen eigen profiel aanmaken als mijn broer speelt ?
WTF is dat voor een onzin?
En ook online moet ik onder 1 account gaan ?
WTF.........quote:Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef Mazora het volgende:
[..]
Om antwoord op je vraag te geven: Ja
Mja je kan in principe je naam veranderenquote:Op maandag 7 december 2009 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF.........
Dat heb ik nog nooit gezien bij een game.
Niet eens twee savegames kunnen maken
Treurig
Nu ben ik echt boos
Die graftyfus shotguns zijn idd erg overpowered en vervelend, behalve als je ze zelf gebruiktquote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik wel mee vallen, ik heb eerder een tyfushekel aan die graftyfus dual shotguns
ik vind ze niet bepaald leuk om mee te spelen eigenlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 07:41 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Die graftyfus shotguns zijn idd erg overpowered en vervelend, behalve als je ze zelf gebruikt
Ja geweldig.quote:Op maandag 7 december 2009 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
Mja je kan in principe je naam veranderen
Idd, volgens mij is op dit moment de enige oplossing het spel nog een keer kopen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja geweldig.
Dus dan zit je met twee gebruikers onder 1 naam online....... Echt zoiets heb ik nog nooit meegemaakt![]()
Das toch de reinste geldklopperij.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:45 schreef arucard het volgende:
[..]
Idd, volgens mij is op dit moment de enige oplossing het spel nog een keer kopen.
Heb je geen eigen pc? Steam installeren met het account van je broer en dan kan je volgens mij wel een eigen campaign beginnen. Je kan dan alleen niet spelen als je broer ook bezig is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das toch de reinste geldklopperij.
Heb godverdomme alle delen origineel, WAS een echte fan van de game..... maar dit vind ik echt serieus waanzin.
Dan zitten er dus 2 dingen op:
Wachten totdat mijn broer er klaar mee is en dus maar CoD4 online blijven spelen.
Beetje jammer.
Jawel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je geen eigen pc? Steam installeren met het account van je broer en dan kan je volgens mij wel een eigen campaign beginnen. Je kan dan alleen niet spelen als je broer ook bezig is.
Ik had ook zoiets van WTF!? Mijn broertjes spelen nu dus gewoon onder mijn account, ieder een slot voor wapens, en de overige 3 voor mij.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das toch de reinste geldklopperij.
Heb godverdomme alle delen origineel, WAS een echte fan van de game..... maar dit vind ik echt serieus waanzin.
Dan zitten er dus 2 dingen op:
Wachten totdat mijn broer er klaar mee is en dus maar CoD4 online blijven spelen.
Beetje jammer.
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1024490quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel.
Maar ik speel die game eigenlijk alleen als ik thuis ben, en niet in mijn eigen crib
Maar goed. Gaat zich om het principe.
Moet iedereen die online wil zich afzonderlijk van elkaar de game kopen
Belachelijk!! Dat dit kan in Nederland!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
Moet iedereen die online wil zich afzonderlijk van elkaar de game kopen
Gast.... Rot ff op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:05 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Belachelijk!! Dat dit kan in Nederland!!
Zomaar moeten betalen om een spel te kunnen spelen en niet gratis kunnen uitbuiten![]()
Wat een geldwolven zijn het ook zeg, een product maken alleen om eraan te kunnen verdienen
Kijk. Hier heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:00 schreef Tain het volgende:
[..]
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1024490
staat een Multiple Profile loader in voor MW2
ik koop 1 game, ik gebruik 1 account, klinkt logisch voor mij.quote:Gast.... Rot ff op.
Waar heb je het eigenlijk over met je gratis uitbuiten?
het is toch vrij normaal dat wanneer je een game koopt dat je daar meerdere savegames op kunt zetten en dus ook meerdere profielen op kunt creeeren.
Volgens mij heb ik hier te maken met een verwend enigskind, toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:19 schreef M4a1 het volgende:
ik koop 1 game, ik gebruik 1 account, klinkt logisch voor mij.
Oh wacht, jij gaat ook naar de bioscoop, koopt 1 kaartje en gaat dan met 5 mensen naar binnen?
Wat een huilie
Wat een falert inderdaad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef arucard het volgende:
Hij is zeker ook van mening dat je als je een dvd koopt hem maar in je eentje mag kijken, de anderen hebben hem immers niet gekocht.
Haha, ja, nog zoiets kuts. Moet je gaan voten om te skippenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef Mazora het volgende:
Boswachter, je zal nog versteld staan wat ze bij IW allemaal niet geflikt hebben.
Elke normale shooter had dedicated servers, profiles/savegames.
*wist je dat je bij de multiplayer niet mag kiezen welke map je wilt gaan spelen?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef Mazora het volgende:
*wist je dat je bij de multiplayer niet mag kiezen welke map je wilt gaan spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |