quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:30 schreef Rave_NL het volgende:
Met welk pakket spelen jullie het vaakst?
Ikzelf:
Level 49 Lt Col 2
Weapon1: FAL+ granaatwerper
![]()
Death Streak: Martyrdom![]()
volgens mij moet je zelfs steam installeren om legaal offline te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:10 schreef Booomer het volgende:
Moet je per se Steam installeren om de multiplayer te kunnen spelen?
quote:. Getting lag in MW2 maps: Highrise, Favela, Estate, Sub Base, Rundown.
It doesn't seem like a graphics issue but it is.
Go into your Modern Warfare 2 "players" directory.
Find the config_mp.cfg file, open it up in wordpad and run a search for r_drawwater 1.
Set the 1 to a 0.
Save the file and make it "read only".
Your "lag" is now gone.
You won't get VAC banned for it and the variable is not cheat protected so there's no problem playing multiplayer. It seems to be a problem with ATI cards. Setting drawwater to 0 does not actually disable water, there's still water in the maps so really nothing is lost but you have great performance to gain.
Ik had zonet wel wat, ik hostte een server en iedereen laggde gewoon! Wel apart want volgens mij is mijn internet toch wel goedquote:Op zondag 6 december 2009 01:03 schreef arucard het volgende:
Ik had trouwens altijd lag in bepaalde maps, bleek het door mijn videokaart te komen. Komt bij sommige ATI kaarten voor. Voor mensen die hier ook last van hebben, hier de oplossing:
[..]
Hm, daar zit ik dus niet op te wachten. Net als die Punkbuster troep.. Ik wil gewoon een spel installeren, geen andere rotzooi! Kan dat nou niet anders?quote:Op zondag 6 december 2009 00:31 schreef bigbass het volgende:
[..]
volgens mij moet je zelfs steam installeren om legaal offline te kunnen spelen.
Nee.quote:Op zondag 6 december 2009 04:06 schreef Booomer het volgende:
[..]
Hm, daar zit ik dus niet op te wachten. Net als die Punkbuster troep.. Ik wil gewoon een spel installeren, geen andere rotzooi! Kan dat nou niet anders?
pr0n zekersquote:Op zondag 6 december 2009 01:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik had zonet wel wat, ik hostte een server en iedereen laggde gewoon! Wel apart want volgens mij is mijn internet toch wel goed
misschien dat mn huisgenoot wat aan het downen was ofzo
Ook als MW2 aangeeft dat er geen problemen zijn wordt je de helft van de tijd uit de gamerooms geschopt met berichten als 'could not forward host' 'game lobby closed' etc. Dat kan dan denk ik komen doordat anderen hun zooi nog op 'strict' hebben staan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bij strict heb je een gelimiteerd aantal servers tot je beschikbaar, ook zal je soms uit games geknikkerd worden omdat je de connectie verliest. Strict betekend dat je gewoon niet je volledige internet gebruikt als het ware, het wordt "afgeknepen".
Dit kan je verhelpen door óf ports open te zetten bij je router ( www.portforward.com ) of door UPnP in te schakelen bij je router. Dat laatste is de gemakkelijke weg, mits je router dit ondersteund. Helaas hielp dat laatste bij mij niet veel en moest ik zelf de ports open zetten.
quote:Op zondag 6 december 2009 15:34 schreef Mazora het volgende:
@ Rickokun
Grote misser is dat ze in tegenstelling tot elk ander spel gewoon alle werelddelen bij elkaar gooien.
Laatst zat iedereen op de host te zeiken. Even op zijn steam pagina gekeken, bleek hij in @#$% Angola te zitten.
Gaat allemaal automatisch.quote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Zag dat mijn broer de game ook had gekregen.
Hij heeft hem gisteren via Steam geinstalleerd. Heb zelf nog niet gespeeld, ben eens benieuwd.
Moeten er nog iets van updates gedownload worden, of hoeft dat niet?
Verder nog dingen die ik moet weten voordat ik de eerste keer online ga ?
Tnx voor de info alvast
Ja, die is er.quote:Op maandag 7 december 2009 10:37 schreef Dibble het volgende:
w8 op m'n nieuwe kaart. Daarna is t weer knallen ! Is er al een Fok Steamgroup?
50 euro is teveel geld voor 1 spelletje?quote:Op maandag 7 december 2009 11:30 schreef Heider00sje het volgende:
Wie-o-wie wil er raden waarom mijn keus niet is gevallen op Modern Warfare 2?
Nee daar ligt het niet aan. Sterker nog: MW2 bestaat uit twee spellen: online en offlinequote:Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef Tain het volgende:
[..]
50 euro is teveel geld voor 1 spelletje?
Multiplayer neem ik aan. Onder welke username ?quote:Op maandag 7 december 2009 11:30 schreef Heider00sje het volgende:
In de ene hand de opvolger van het beste online knalspel dat ik mij kan heugen. Ik speel CoD4 nog steeds dagelijks.
Heideroosjequote:Op maandag 7 december 2009 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Multiplayer neem ik aan. Onder welke username ?
Die M21 mrb met silencer is nog leuker.quote:Op maandag 7 december 2009 12:15 schreef Scorpie het volgende:
COD4 rules. Dit spel is ook wel leuk, vooral nu ik de WP2000 (?) sniper rifle met silencer genomen heb, das pas sneaky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |