http://lmgtfy.com/?q=MW2+red+dot+vs+holographicquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:19 schreef Kalebatz het volgende:
Ik ga zo lekker gamen! Ben ik trouwens de enige die het verschil niet ziet tussen een red-dot sight en een holographic sight? Plz explain..
leg mij alsjeblieft uit hoe het kortzichting is om het niet met een ongefundeerde bewering eens te zijn...quote:
Het is geen ongefundeerde mening als JIJ niet hetzelfde ervaart. Dat is hetzelfde als zeggen dat een auto niet rood is omdat JIJ die rode kleur niet ziet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:11 schreef bigbass het volgende:
[..]
leg mij alsjeblieft uit hoe het kortzichting is om het niet met een ongefundeerde bewering eens te zijn...
Dan probeer je het toch bij iemand anders die hem wel heeft?quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:25 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb het nog nooit zo moeilijk gehad. Ik kan geen keuze maken om deze game te kopen.
MW2 moet in mijn ogen CoD4 zijn, maar dan beter! Ik hoor veel mensen zeuren over connectieproblemen (en te hoge pings). Jammer dat ik het spel niet voor 24 uur kan proberen om online te spelen voordat ik er tientallen euro's voor neerleg.
Moeilijk! Waarom heeft Infinity Ward toch geen goede game afgeleverd waar geen discussie over mogelijk is?
Dont know anybody who is playing the pc versionquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:07 schreef arucard het volgende:
[..]
Dan probeer je het toch bij iemand anders die hem wel heeft?
wat jij zegt is dat de game kut is omdat jij niet altijd een goede connectie hebt. Er hebben 3 mensen in dit topic gereageerd die zeiden dat ze geen problemen hebben, ongeveer evenveel als mensen met problemen. Denk je dan niet dat het een beetje kortzichtig is om de schuld direct bij de game te leggen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is geen ongefundeerde mening als JIJ niet hetzelfde ervaart. Dat is hetzelfde als zeggen dat een auto niet rood is omdat JIJ die rode kleur niet ziet.
Welk foutje?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:39 schreef Heider00sje het volgende:
Niemand het foutje in de TT opgevallen?
Heb je een statisch ip adres gegeven aan de pc waar je het op speelt?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:03 schreef RickoKun het volgende:
GODVERDOMME ik word echt gefrustreerd
Wil ik verdomme wat posten daar op dat forum van IW, doet die HELE KUT site het niet meer.
wat een bullshit.
doet het alweer.
Hij BLIJFT zeggen dat mijn NAT strict is, maar ik heb toch ECHT alle poorten opengezet
Ik heb het al opgelost maar thanks!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:06 schreef intraxz het volgende:
[..]
Heb je een statisch ip adres gegeven aan de pc waar je het op speelt?
Als jij de wiki aanpast en dat hier ff laat weten, wil ik wel mijn best doen om een goeie OP neer te zetten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:03 schreef arucard het volgende:
De links kloppen nog steeds niet, er wordt steeds de OPvan de consoles gekopieerd.
Heb hem aangepast. Er was maar 1 wiki dus heb de consoles en pc maar bij elkaar gezet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:12 schreef WurM het volgende:
[..]
Als jij de wiki aanpast en dat hier ff laat weten, wil ik wel mijn best doen om een goeie OP neer te zetten.
Zolang de wiki niet goed is, maar de OP wel naar de wiki linkt, is er natuurlijk een dikke kans dat de OP ook niet goed is he
Gefixtquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:41 schreef arucard het volgende:
[..]
Heb hem aangepast. Er was maar 1 wiki dus heb de consoles en pc maar bij elkaar gezet.
Bij strict heb je een gelimiteerd aantal servers tot je beschikbaar, ook zal je soms uit games geknikkerd worden omdat je de connectie verliest. Strict betekend dat je gewoon niet je volledige internet gebruikt als het ware, het wordt "afgeknepen".quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:20 schreef Blik het volgende:
Wat is het verschil tussen Strict en Open verbinding? Zijn er dan functies die je niet kunt gebruiken?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:30 schreef Rave_NL het volgende:
Met welk pakket spelen jullie het vaakst?
Ikzelf:
Level 49 Lt Col 2
Weapon1: FAL+ granaatwerper
![]()
Death Streak: Martyrdom![]()
volgens mij moet je zelfs steam installeren om legaal offline te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:10 schreef Booomer het volgende:
Moet je per se Steam installeren om de multiplayer te kunnen spelen?
quote:. Getting lag in MW2 maps: Highrise, Favela, Estate, Sub Base, Rundown.
It doesn't seem like a graphics issue but it is.
Go into your Modern Warfare 2 "players" directory.
Find the config_mp.cfg file, open it up in wordpad and run a search for r_drawwater 1.
Set the 1 to a 0.
Save the file and make it "read only".
Your "lag" is now gone.
You won't get VAC banned for it and the variable is not cheat protected so there's no problem playing multiplayer. It seems to be a problem with ATI cards. Setting drawwater to 0 does not actually disable water, there's still water in the maps so really nothing is lost but you have great performance to gain.
Ik had zonet wel wat, ik hostte een server en iedereen laggde gewoon! Wel apart want volgens mij is mijn internet toch wel goedquote:Op zondag 6 december 2009 01:03 schreef arucard het volgende:
Ik had trouwens altijd lag in bepaalde maps, bleek het door mijn videokaart te komen. Komt bij sommige ATI kaarten voor. Voor mensen die hier ook last van hebben, hier de oplossing:
[..]
Hm, daar zit ik dus niet op te wachten. Net als die Punkbuster troep.. Ik wil gewoon een spel installeren, geen andere rotzooi! Kan dat nou niet anders?quote:Op zondag 6 december 2009 00:31 schreef bigbass het volgende:
[..]
volgens mij moet je zelfs steam installeren om legaal offline te kunnen spelen.
Nee.quote:Op zondag 6 december 2009 04:06 schreef Booomer het volgende:
[..]
Hm, daar zit ik dus niet op te wachten. Net als die Punkbuster troep.. Ik wil gewoon een spel installeren, geen andere rotzooi! Kan dat nou niet anders?
pr0n zekersquote:Op zondag 6 december 2009 01:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik had zonet wel wat, ik hostte een server en iedereen laggde gewoon! Wel apart want volgens mij is mijn internet toch wel goed
misschien dat mn huisgenoot wat aan het downen was ofzo
Ook als MW2 aangeeft dat er geen problemen zijn wordt je de helft van de tijd uit de gamerooms geschopt met berichten als 'could not forward host' 'game lobby closed' etc. Dat kan dan denk ik komen doordat anderen hun zooi nog op 'strict' hebben staan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bij strict heb je een gelimiteerd aantal servers tot je beschikbaar, ook zal je soms uit games geknikkerd worden omdat je de connectie verliest. Strict betekend dat je gewoon niet je volledige internet gebruikt als het ware, het wordt "afgeknepen".
Dit kan je verhelpen door óf ports open te zetten bij je router ( www.portforward.com ) of door UPnP in te schakelen bij je router. Dat laatste is de gemakkelijke weg, mits je router dit ondersteund. Helaas hielp dat laatste bij mij niet veel en moest ik zelf de ports open zetten.
quote:Op zondag 6 december 2009 15:34 schreef Mazora het volgende:
@ Rickokun
Grote misser is dat ze in tegenstelling tot elk ander spel gewoon alle werelddelen bij elkaar gooien.
Laatst zat iedereen op de host te zeiken. Even op zijn steam pagina gekeken, bleek hij in @#$% Angola te zitten.
Gaat allemaal automatisch.quote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Zag dat mijn broer de game ook had gekregen.
Hij heeft hem gisteren via Steam geinstalleerd. Heb zelf nog niet gespeeld, ben eens benieuwd.
Moeten er nog iets van updates gedownload worden, of hoeft dat niet?
Verder nog dingen die ik moet weten voordat ik de eerste keer online ga ?
Tnx voor de info alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |