Ja, die is er.quote:Op maandag 7 december 2009 10:37 schreef Dibble het volgende:
w8 op m'n nieuwe kaart. Daarna is t weer knallen ! Is er al een Fok Steamgroup?
50 euro is teveel geld voor 1 spelletje?quote:Op maandag 7 december 2009 11:30 schreef Heider00sje het volgende:
Wie-o-wie wil er raden waarom mijn keus niet is gevallen op Modern Warfare 2?
Nee daar ligt het niet aan. Sterker nog: MW2 bestaat uit twee spellen: online en offlinequote:Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef Tain het volgende:
[..]
50 euro is teveel geld voor 1 spelletje?
Multiplayer neem ik aan. Onder welke username ?quote:Op maandag 7 december 2009 11:30 schreef Heider00sje het volgende:
In de ene hand de opvolger van het beste online knalspel dat ik mij kan heugen. Ik speel CoD4 nog steeds dagelijks.
Heideroosjequote:Op maandag 7 december 2009 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Multiplayer neem ik aan. Onder welke username ?
Die M21 mrb met silencer is nog leuker.quote:Op maandag 7 december 2009 12:15 schreef Scorpie het volgende:
COD4 rules. Dit spel is ook wel leuk, vooral nu ik de WP2000 (?) sniper rifle met silencer genomen heb, das pas sneaky
Ik kan de m21 nog niet kiezenquote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Die M21 mrb met silencer is nog leuker.Ben nu aan het oefenen met een Intervention. Door die perk te nemen waar je met pro je scope heel snel naar boven krijgt kan je met wat oefening iedereen voor zijn, one shot kills
Opereer natuurlijk onder mijn nick goldfoxx.
m21 heeft heel weinig recoil, je kan op middellange afstand makkelijk 2 schoten in iemands rug boren.quote:
Ah, een noobtuberquote:Op maandag 7 december 2009 17:28 schreef Lysdexie het volgende:
Ben nu lvl 41 en gebruik de SCAR-H en de Thumper. Deze laatste gebruik ik erg vaak onder alle omstandigheden, daarmee maak je kills die er bruut uitzien
Ja, en als ik aan het snipen ben in Derail bijvoorbeeld ben ik zeker een camperquote:
?!?quote:Op maandag 7 december 2009 18:20 schreef Tain het volgende:
Kan niet...
Je bent gewoon iemand die laf speeltquote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ja, en als ik aan het snipen ben in Derail bijvoorbeeld ben ik zeker een camper![]()
Het houdt nooit op.
Dat wapen zit niet voor niks in dat spelquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef intraxz het volgende:
[..]
Je bent gewoon iemand die laf speelt
quote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ja, en als ik aan het snipen ben in Derail bijvoorbeeld ben ik zeker een camper![]()
Het houdt nooit op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |