Oh, Mac gaat niet harder......quote:
Helaas wordt met veel zaken steeds regionaal gedacht. Hè, entertainmentindustriequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:19 schreef Qunix het volgende:
Nog over de TV.... Jammer van de widgets (applicast)... Werkt niet in europa
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh, Mac gaat niet harder......Sandstorm
Jij heb er eentje terug. Ik al zoeken in Mail, Twitter, sms... is het op fok... lol
Hij is goed idd!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:19 schreef Corkscrew het volgende:
Weer een gruwelijk toffe Sandstorm dit
Jammer ja.... Maar ik hoorde iets over Yahoo Widgets op de tv...quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas wordt met veel zaken steeds regionaal gedacht. Hè, entertainmentindustrie.
Google voice is ook nog alleen Amerika.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jammer ja.... Maar ik hoorde iets over Yahoo Widgets op de tv...
Behalve natuurlijk in Europa.
http://connectedtv.yahoo.com/
Whahaquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Een heel groot langwerpig cadeau... zou 't z'n nieuwe toegangspas zijn?
In welke gleuf moet die danquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Een heel groot langwerpig cadeau... zou 't z'n nieuwe toegangspas zijn?
Dat heb je wel eens geiler gezegd...quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In welke gleuf moet die dan
Dat vond ik nou ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef Sersjee het volgende:
De uitspraak van die nieuwe zanger van Di-rect is echt belabberd...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens geiler gezegd...
/inkoppertje
Krezip in de jongere jaren is er niks bijquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef Sersjee het volgende:
Kan je nagaan dat hij nog de beste bevonden is door Coen en Sanderquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef Sersjee het volgende:
Die hadden nog de leeftijd als geldig excuus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Krezip in de jongere jaren is er niks bij.
Nou, ik heb eerlijk gezegd meer fiducie in de keuzes van C&S dan in die van Spike-die-eigenlijk-Frans-heet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat hij nog de beste bevonden is door Coen en Sander
Zou wel moeten kunnen dacht ik , tenzij ze dit recent hebben geblokt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef -Hans- het volgende:
Klopt het dat je vanaf Flickr niet kan linken naar een groter formaat van een plaatje?
Op skyradio zekerquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:31 schreef themauster het volgende:
Owja vanaf volgende week zullen we wel weer doodgegooid worden met kerstmuziek
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik heb eerlijk gezegd meer fiducie in de keuzes van C&S dan in die van Spike-die-eigenlijk-Frans-heet.
Het lukt mij wel met het preview plaatje (kleine formaat dus), maar het direct linken naar een groter formaat van een plaatje lukt mij niet. Volgens mij kan dit tegenwoordig niet meer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou wel moeten kunnen dacht ik , tenzij ze dit recent hebben geblokt.
Gelukkig luister ik alleen naar 3FM en in de C&S uurtjes naar Kink of Arrowquote:
Heb je 33rd Division al?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:32 schreef gerbenp het volgende:
Weet iemand nog mooie iPod touch apps? Ben inspiratieloos.
Das lief van LLquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
LL gaat nieuw plaatje voor DJ Sandstorm in the mix maken
![]()
![]()
![]()
nu.nlquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:32 schreef gerbenp het volgende:
Misschien alleen als je een Pro Account hebt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het lukt mij wel met het preview plaatje (kleine formaat dus), maar het direct linken naar een groter formaat van een plaatje lukt mij niet. Volgens mij kan dit tegenwoordig niet meer.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
LL gaat nieuw plaatje voor DJ Sandstorm in the mix maken
![]()
![]()
![]()
Nou dit dus....quote:
Ah, zal dat het zijn. Laat ik die nou niet hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien alleen als je een Pro Account hebt.
L'amour toujours
Helaas te kortquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA L'Amour Toujours. Draaien die plaat
Er zijn zoveel mooie appsquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:32 schreef gerbenp het volgende:
Die opmerking baseer ik op het feit dat ik het wel kan èn een Pro Account heb. Kan toeval zijn, maar je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, zal dat het zijn. Laat ik die nou niet hebben.
Dat zal ermee te maken hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die opmerking baseer ik op het feit dat ik het wel kan èn een Pro Account heb. Kan toeval zijn, maar je weet maar nooit.
Droomscenario: Giel gaat ergens heen, Michiel pakt de ochtend en pikt EJ weg bij Rickie. Godsamme nou.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef Qunix het volgende:
Nog eentje
(ik zie het al voor me: Erik-Jan en Gerard)
Kan, maar daar lijkt het 'm wel in te zittenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die opmerking baseer ik op het feit dat ik het wel kan èn een Pro Account heb. Kan toeval zijn, maar je weet maar nooit.
Everybodyquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal ermee te maken hebben.
En eventueel de privacy-instellingen voor de pics.
Of mobypicture. Daar lukt 't welquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan, maar daar lijkt het 'm wel in te zitten. Heb al wat meer reacties over dit onderwerp gelezen van mensen die het ook niet meer kunnen. Naja, heb als alternatief gelukkig nog mijn ISP webspace..
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Droomscenario: Giel gaat ergens heen, Michiel pakt de ochtend en pikt EJ weg bij Rickie. Godsamme nou.
Ik wordTquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik wordt hier helemaal volgepropt met allerlei Sinterklaas-snoepgoed
uuhhm, goede tip! Anders spam ik tijdens SR gewoon lekker vaak de link naar de GH pics.. dan maar geen directe plaatjesquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of mobypicture. Daar lukt 't wel. En dan laat je pics automatisch via moby naar Flickr doorplaatsen. Zo doe ik 't
.
Die laatste is gewoon verkrachting van het nummerquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Shit, wat is dit een prachtige uitvoering van Lost!![]()
. Gelukkig zonder die Jay-Z.
Kan 3fmfan geen upload maken voor dit soort dingen ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, goede tip! Anders spam ik tijdens SR gewoon lekker vaak de link naar de GH pics.. dan maar geen directe plaatjes.
Ik zie Rickie alleen wel vertrekken bij Veronica, want dat format zal ie denk ik gauw zat zijn. Kan ie mooi bij Powned aan de bak, nachtshowtje ofzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Denk dat dat bij een droomscenario blijft. Die zijn zo wat met elkaar getrouwd volgens mij.
Heeft vooral met wel/niet pro zijn te maken. Zie o.a. http://www.flickr.com/account/prefs/downloads/?from=privacy en http://www.flickr.com/help/photos/quote:
Gelukkig geen 85 kiloquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik wordT
Hier staat ook al een bak met te veel lekkers
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, goede tip! Anders spam ik tijdens SR gewoon lekker vaak de link naar de GH pics.. dan maar geen directe plaatjes.
Lijkt me niet nodigquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan 3fmfan geen upload maken voor dit soort dingen ?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:45 schreef Dichterbijer het volgende:
ik lig hier dubbel in de trein ... vriendin kijkt raar open snapt er niks van
Thanks!!! duidelijk. Misschien toch maar even upgraden..quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft vooral met wel/niet pro zijn te maken. Zie o.a. http://www.flickr.com/account/prefs/downloads/?from=privacy en http://www.flickr.com/help/photos/
Erg de moeite waardquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks!!! duidelijk. Misschien toch maar even upgraden..
Liefde is samen 3fm luisteren in de treinquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:45 schreef Dichterbijer het volgende:
ik lig hier dubbel in de trein ... vriendin kijkt raar open snapt er niks van
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg de moeite waard. 25 dollar is geen geld hiervoor
.
Ga er even over nadenken. Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik zou Mobypicture gebruiken. Dan bereik je een groot publiek: op moby zelf en en automatisch laten doorplaatsen op o.a. twitter en Flickr.
Was wel m'n bedoeling ja, mits ik het op tijd haal. Heb vanavond net het Twitter-deel afgerond (al mis ik daar nog wel reply/retweet).quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig. Wel een ding dat via tags de pics van Moby of Flickr plukt; zou leuk zijn
.
Valt inderdaad best wel meequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg de moeite waard. 25 dollar is geen geld hiervoor
.
Dat dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:49 schreef gerbenp het volgende:
LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was wel m'n bedoeling ja, mits ik het op tijd haal. Heb vanavond net het Twitter-deel afgerond (al mis ik daar nog wel reply/retweet).
Moby en Flickr was ook m'n bedoeling, en dat allemaal netjes bij elkaar in een player-popup.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Of moby in je site opnemen: http://www.mobypicture.com/group/sr09/backchannel
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Morgen mijn bureau toch een klein standje lager zetten...
![]()
![]()
Net iets te hoog om te typen...
Nicequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moby en Flickr was ook m'n bedoeling, en dat allemaal netjes bij elkaar in een player-popup.
Ik weet wel dat ik naar Hitradio 3 luisterquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:51 schreef Sirolf het volgende:
Ze draaien wel veel jingles vandaag zeg...
Althans, het valt me vandaag nogal op.
is het al droog bij jouquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Aaah, Zo krijg ik de energie om straks op de fiets te stappen om een biertje te gaan doen...
American boy ook al zo'n super plaatquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
The way I are.
Dat vonden die twee leuke Franse meisjesin Cork zo leuk. Samen met American Boy.
En hoeveel pallets wijn heb jij al op?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft iemand al es gezegd dat Ekdom qua gezicht soms ook op Roger Federer lijkt
Nee, maar ik zie het nu wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En hoeveel pallets wijn heb jij al op?
Ja jij netquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat het The Madd is?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee dat is Moke , niet The Madd
maak er dan iets bekends van , is jouw optreden nog ergens terug te luisteren, want we waren het allemaal vergeten dat je er opdat moment was.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi ben er hoor!
was weer mn paswoord kwijt vandaar dat het zo lang duurde...
ohneeh je mooie avater en naamquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi ben er hoor!
Je oude accountquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi ben er hoor!
uiteraard! mn debuut op stubru!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maak er dan iets bekends van , is jouw optreden nog ergens terug te luisteren, want we waren het allemaal vergeten dat je er opdat moment was.
Ff mailen naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hmmm, ik weet niet meer bij welk mail-adres het account 'derrudy_kevin' hoort :S
Veel beter dan de Kathleen versiequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:35 schreef -Hans- het volgende:
Nog steeds een dijk van een single, Editors – Papillion
Klinkt inderdaad niet verkeerdquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit vind ik een tof nieuw plaatje: Ou Est Le Swimming Pool met 'Dance The Way I Feel''
klinkt een beetje als Empire Of The Sun
quote:
Voor de duidelijkheid hebben we het nu over AZ uit Kaasland en niet uit de AZ uit 020quote:
yeahquote:
Ikkuh snappequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid hebben we het nu over AZ uit Kaasland en niet uit de AZ uit 020.
ik ontken elke betrokkenheidquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid hebben we het nu over AZ uit Kaasland en niet uit de AZ uit 020.
Zo mee eens, als het nou ook nog ergens op sloeg, maar des te slapper des te beter lijkt het .quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef -Hans- het volgende:
Wel veel geouwehoer de laatste tijd bij Der Rudy.. hoor toch liever muziek.
Verwacht het trucker liedje deze uitzending nog wel een paar keer te horen.. 1x is voor mij wel voldoende, maar goed. Muziek!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo mee eens, als het nou ook nog ergens op sloeg, maar des te slapper des te beter lijkt het .
Jullie als muziek liefhebbers moeten gewoon niet te veel zinloos ouwehoeren , tenzij dat het over muziek of passie voor muziek gaat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
moet bij 3 bellers blijven, ik ga het der rudy wel weer eens zeggen
Hé, was je het wachtwoord kwijt van je nieuwere account?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, als je het kan achterhalen dan mag je het me mailen op kevin at 3fm punt nl !quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:31 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Hé, was je het wachtwoord kwijt van je nieuwere account?
ja, vanaf vandaag ligt er een heruitgave van Worst Case Scenario in de winkel met alle B-kantjes en een documentaire en live clips op DVD. Aanrader!quote:
Dat klinkt zeker erg interessant. Moet morgen toch nog even de stad in en dan kan ik direct even checken of ze 'm al in de winkel hebben liggenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, vanaf vandaag ligt er een heruitgave van Worst Case Scenario in de winkel met alle B-kantjes en een documentaire en live clips op DVD. Aanrader!
mis ik weerquote:
* Againzender gaat ook nog even een schoen zettenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, vanaf vandaag ligt er een heruitgave van Worst Case Scenario in de winkel met alle B-kantjes en een documentaire en live clips op DVD. Aanrader!
ja, goed nummer! Wil ik nog wel draaien bij Der Rudy!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:45 schreef Tourniquet het volgende:
Suds & Soda![]()
Wanneer gaat 3FM nu eindelijk Yeasayer eens oppikken?![]()
Hoorde 't daarstraks op StuBruquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Brennel !quote:Rudy's Guilty Pleasure: Heavy D & The Boyz – Now That We Found Love
Kings Of Leon – Notion
Mumford & Sons – Little Lion Man
Lady Gaga – Bad Romance – (GRUM Remix)
Kasabian – Underdog
Lily Allen – 22
Hot Chip – Take It In
Muse – Time Is Running Out
Vampire Weekend – Horchata
Live Request
The XX – Crystalised
The Killers – Mr Brightside
Bren!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:57 schreef Brennel het volgende:
Echt bijna alles ingepakt (gezellige boel hier nu), nu nog even met een heerlijk koud biertje op de bank ontspannen, en dan morgen vroeg op, allerlaatste spullen bij elkaar rapen en verhuizen
![]()
Het was stevig doorbikkelen, maar ik heb het op tijd gered, en dat geeft een goed gevoel![]()
Hoe gaat het eigenlijk hier? Blij met de nieuwe MH? (even opzoeken welke het is, heb ik niet eens meegekregen).
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, goed nummer! Wil ik nog wel draaien bij Der Rudy!
Hier weer eens een Brandjequote:Op zaterdag 5 december 2009 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt nog een Palmpje in
Succes de komende dagenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hier weer eens een Brandjeproost!
Oh, hij is al leegdan maar lekker slapen. Voor het laatst in de donkere stilte. Echt een gek idee.
Als het goed is heb ik vanaf maandag internet daar, dus tot dan!
Toch lijkt het er wel een beetje op dat het kwartje bij de andere jocks begint te vallen. Met name Timur begint de plaat vaker en vaker te draaien. 3voor12 laat het een beetje afweten.. Leuk plaatje !quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
onze frustratie van het moment: mumford & sons
met temper trap heeft het ook lang geduurd, dus wie weet...quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch lijkt het er wel een beetje op dat het kwartje bij de andere jocks begint te vallen. Met name Timur begint de plaat vaker en vaker te draaien. 3voor12 laat het een beetje afweten.. Leuk plaatje !
Preciesquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
met temper trap heeft het ook lang geduurd, dus wie weet...
quote:
deze remix is tof, maar het origineel trek ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Best een leuk liedje inderdaad
. Vooral het stukje "You know that I want you..." en dan met die toffe beat eronder vind ik erg gaaf
.
Het 'lalalalala' -gedeelte vind ik echt _zwaar_ irritant. De mix van net was tof!quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
deze remix is tof, maar het origineel trek ik niet zo goed.
nu Kasabian!
Origineel vind ik eigenlijk net zo leuk als de remixquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
deze remix is tof, maar het origineel trek ik niet zo goed.
nu Kasabian!
Tis idd opeens verdacht rustigquote:
Gaat vast wel leuk wordenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zometeen Bertje!
Dank & tot volgende weekquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tijd om te gaan dus... tot volgende week!
Absoluut! tot volgende weekquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Fijn weekendquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:
Ja dusquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:04 schreef -Hans- het volgende:
Toen viel de stream weg? 3FM.nl ook helemaal plat. wtf?!
Heel omroep.nl is dood.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:04 schreef -Hans- het volgende:
Toen viel de stream weg? 3FM.nl ook helemaal plat. wtf?!
Damn, dat is dan wel een behoorlijke storing. Shit! Bert heeft aan het verkeerde knopje gezeten?quote:
Bert kan ook niet gemaild of ge-SMSt worden. Zit dus wel op een redelijk belangrijke plek.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:22 schreef -Hans- het volgende:
Geen enkele site is te pingen.. kan komen omdat ICMP packets worden geblokkeerd, maar het lijkt er meer op dat er of een flinke stroomstoring is (zal niet de 1e keer zijn) of dat er een router ligt te bokken. Ofzo iets.
Wel even een stress moment voor de beheer afdeling.
Thanks voor de stream, scheelt weer ruzie met m'n huisgenotenquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bert kan ook niet gemaild of ge-SMSt worden. Zit dus wel op een redelijk belangrijke plek.
Echter, het zou natuurlijjk ook gewoonweg onderhoud kunnen zijn. Dat wordt wel vaker op dergelijke tijdstippen gedaan.
Ik heb even een tijdelijke 3FM-stream opgezet op http://www.ustream.tv/channel/serious-radio-3fm
quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb even een tijdelijke 3FM-stream opgezet op http://www.ustream.tv/channel/serious-radio-3fm
Core omroep.nl-routers? Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:39 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Maar onderhoud, en dan zoveel plat![]()
Zou het apart vinden
Was top voor zolang het duurde. Nu melde (jij?) in het chatschermpje dat de stream uit ging omdat een URL wel werkte. Beetje jammer dat er stond "1:56 florisd: Stream gaat uit, <URL removed> werkt namelijk wel!", dus nu weet ik niet waar ik wel kan luisterenquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:35 schreef Sirolf het volgende:
http://81.173.3.138/listen.plsquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:59 schreef XBL het volgende:
[..]
Was top voor zolang het duurde. Nu melde (jij?) in het chatschermpje dat de stream uit ging omdat een URL wel werkte. Beetje jammer dat er stond "1:56 florisd: Stream gaat uit, <URL removed> werkt namelijk wel!", dus nu weet ik niet waar ik wel kan luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |