Gelukkig luister ik alleen naar 3FM en in de C&S uurtjes naar Kink of Arrowquote:
Heb je 33rd Division al?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:32 schreef gerbenp het volgende:
Weet iemand nog mooie iPod touch apps? Ben inspiratieloos.
Das lief van LLquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
LL gaat nieuw plaatje voor DJ Sandstorm in the mix maken
![]()
![]()
![]()
nu.nlquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:32 schreef gerbenp het volgende:
Misschien alleen als je een Pro Account hebt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het lukt mij wel met het preview plaatje (kleine formaat dus), maar het direct linken naar een groter formaat van een plaatje lukt mij niet. Volgens mij kan dit tegenwoordig niet meer.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
LL gaat nieuw plaatje voor DJ Sandstorm in the mix maken
![]()
![]()
![]()
Nou dit dus....quote:
Ah, zal dat het zijn. Laat ik die nou niet hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien alleen als je een Pro Account hebt.
L'amour toujours
Helaas te kortquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA L'Amour Toujours. Draaien die plaat
Er zijn zoveel mooie appsquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:32 schreef gerbenp het volgende:
Die opmerking baseer ik op het feit dat ik het wel kan èn een Pro Account heb. Kan toeval zijn, maar je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, zal dat het zijn. Laat ik die nou niet hebben.
Dat zal ermee te maken hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die opmerking baseer ik op het feit dat ik het wel kan èn een Pro Account heb. Kan toeval zijn, maar je weet maar nooit.
Droomscenario: Giel gaat ergens heen, Michiel pakt de ochtend en pikt EJ weg bij Rickie. Godsamme nou.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef Qunix het volgende:
Nog eentje
(ik zie het al voor me: Erik-Jan en Gerard)
Kan, maar daar lijkt het 'm wel in te zittenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die opmerking baseer ik op het feit dat ik het wel kan èn een Pro Account heb. Kan toeval zijn, maar je weet maar nooit.
Everybodyquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal ermee te maken hebben.
En eventueel de privacy-instellingen voor de pics.
Of mobypicture. Daar lukt 't welquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan, maar daar lijkt het 'm wel in te zitten. Heb al wat meer reacties over dit onderwerp gelezen van mensen die het ook niet meer kunnen. Naja, heb als alternatief gelukkig nog mijn ISP webspace..
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Droomscenario: Giel gaat ergens heen, Michiel pakt de ochtend en pikt EJ weg bij Rickie. Godsamme nou.
Ik wordTquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik wordt hier helemaal volgepropt met allerlei Sinterklaas-snoepgoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |