Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg de moeite waard. 25 dollar is geen geld hiervoor
.
Ga er even over nadenken. Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik zou Mobypicture gebruiken. Dan bereik je een groot publiek: op moby zelf en en automatisch laten doorplaatsen op o.a. twitter en Flickr.
Was wel m'n bedoeling ja, mits ik het op tijd haal. Heb vanavond net het Twitter-deel afgerond (al mis ik daar nog wel reply/retweet).quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig. Wel een ding dat via tags de pics van Moby of Flickr plukt; zou leuk zijn
.
Valt inderdaad best wel meequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg de moeite waard. 25 dollar is geen geld hiervoor
.
Dat dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:49 schreef gerbenp het volgende:
LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was wel m'n bedoeling ja, mits ik het op tijd haal. Heb vanavond net het Twitter-deel afgerond (al mis ik daar nog wel reply/retweet).
Moby en Flickr was ook m'n bedoeling, en dat allemaal netjes bij elkaar in een player-popup.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Of moby in je site opnemen: http://www.mobypicture.com/group/sr09/backchannel
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Morgen mijn bureau toch een klein standje lager zetten...
![]()
![]()
Net iets te hoog om te typen...
Nicequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moby en Flickr was ook m'n bedoeling, en dat allemaal netjes bij elkaar in een player-popup.
Ik weet wel dat ik naar Hitradio 3 luisterquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:51 schreef Sirolf het volgende:
Ze draaien wel veel jingles vandaag zeg...
Althans, het valt me vandaag nogal op.
is het al droog bij jouquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Aaah, Zo krijg ik de energie om straks op de fiets te stappen om een biertje te gaan doen...
American boy ook al zo'n super plaatquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
The way I are.
Dat vonden die twee leuke Franse meisjesin Cork zo leuk. Samen met American Boy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |