quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
moet bij 3 bellers blijven, ik ga het der rudy wel weer eens zeggen
ja, als je het kan achterhalen dan mag je het me mailen op kevin at 3fm punt nl !quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:31 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Hé, was je het wachtwoord kwijt van je nieuwere account?
ja, vanaf vandaag ligt er een heruitgave van Worst Case Scenario in de winkel met alle B-kantjes en een documentaire en live clips op DVD. Aanrader!quote:
Dat klinkt zeker erg interessant. Moet morgen toch nog even de stad in en dan kan ik direct even checken of ze 'm al in de winkel hebben liggenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, vanaf vandaag ligt er een heruitgave van Worst Case Scenario in de winkel met alle B-kantjes en een documentaire en live clips op DVD. Aanrader!
mis ik weerquote:
* Againzender gaat ook nog even een schoen zettenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, vanaf vandaag ligt er een heruitgave van Worst Case Scenario in de winkel met alle B-kantjes en een documentaire en live clips op DVD. Aanrader!
ja, goed nummer! Wil ik nog wel draaien bij Der Rudy!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:45 schreef Tourniquet het volgende:
Suds & Soda![]()
Wanneer gaat 3FM nu eindelijk Yeasayer eens oppikken?![]()
Hoorde 't daarstraks op StuBruquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Brennel !quote:Rudy's Guilty Pleasure: Heavy D & The Boyz – Now That We Found Love
Kings Of Leon – Notion
Mumford & Sons – Little Lion Man
Lady Gaga – Bad Romance – (GRUM Remix)
Kasabian – Underdog
Lily Allen – 22
Hot Chip – Take It In
Muse – Time Is Running Out
Vampire Weekend – Horchata
Live Request
The XX – Crystalised
The Killers – Mr Brightside
Bren!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:57 schreef Brennel het volgende:
Echt bijna alles ingepakt (gezellige boel hier nu), nu nog even met een heerlijk koud biertje op de bank ontspannen, en dan morgen vroeg op, allerlaatste spullen bij elkaar rapen en verhuizen
![]()
Het was stevig doorbikkelen, maar ik heb het op tijd gered, en dat geeft een goed gevoel![]()
Hoe gaat het eigenlijk hier? Blij met de nieuwe MH? (even opzoeken welke het is, heb ik niet eens meegekregen).
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, goed nummer! Wil ik nog wel draaien bij Der Rudy!
Hier weer eens een Brandjequote:Op zaterdag 5 december 2009 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt nog een Palmpje in
Succes de komende dagenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hier weer eens een Brandjeproost!
Oh, hij is al leegdan maar lekker slapen. Voor het laatst in de donkere stilte. Echt een gek idee.
Als het goed is heb ik vanaf maandag internet daar, dus tot dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |