Voor de duidelijkheid hebben we het nu over AZ uit Kaasland en niet uit de AZ uit 020quote:
yeahquote:
Ikkuh snappequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid hebben we het nu over AZ uit Kaasland en niet uit de AZ uit 020.
ik ontken elke betrokkenheidquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid hebben we het nu over AZ uit Kaasland en niet uit de AZ uit 020.
Zo mee eens, als het nou ook nog ergens op sloeg, maar des te slapper des te beter lijkt het .quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:16 schreef -Hans- het volgende:
Wel veel geouwehoer de laatste tijd bij Der Rudy.. hoor toch liever muziek.
Verwacht het trucker liedje deze uitzending nog wel een paar keer te horen.. 1x is voor mij wel voldoende, maar goed. Muziek!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo mee eens, als het nou ook nog ergens op sloeg, maar des te slapper des te beter lijkt het .
Jullie als muziek liefhebbers moeten gewoon niet te veel zinloos ouwehoeren , tenzij dat het over muziek of passie voor muziek gaat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
moet bij 3 bellers blijven, ik ga het der rudy wel weer eens zeggen
Hé, was je het wachtwoord kwijt van je nieuwere account?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
moet bij 3 bellers blijven, ik ga het der rudy wel weer eens zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |