quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En hoeveel pallets wijn heb jij al op?
Ja jij netquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft iemand al es gezegd dat Ekdom qua gezicht soms ook op Roger Federer lijkt
Ik zeg toch ook niet dat het The Madd is?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee dat is Moke , niet The Madd
maak er dan iets bekends van , is jouw optreden nog ergens terug te luisteren, want we waren het allemaal vergeten dat je er opdat moment was.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi ben er hoor!
was weer mn paswoord kwijt vandaar dat het zo lang duurde...
ohneeh je mooie avater en naamquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi ben er hoor!
Je oude accountquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi ben er hoor!
uiteraard! mn debuut op stubru!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maak er dan iets bekends van , is jouw optreden nog ergens terug te luisteren, want we waren het allemaal vergeten dat je er opdat moment was.
Ff mailen naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hmmm, ik weet niet meer bij welk mail-adres het account 'derrudy_kevin' hoort :S
Veel beter dan de Kathleen versiequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:35 schreef -Hans- het volgende:
Nog steeds een dijk van een single, Editors – Papillion
Klinkt inderdaad niet verkeerdquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit vind ik een tof nieuw plaatje: Ou Est Le Swimming Pool met 'Dance The Way I Feel''
klinkt een beetje als Empire Of The Sun
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |