uuhhm, goede tip! Anders spam ik tijdens SR gewoon lekker vaak de link naar de GH pics.. dan maar geen directe plaatjesquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of mobypicture. Daar lukt 't wel. En dan laat je pics automatisch via moby naar Flickr doorplaatsen. Zo doe ik 't
.
Die laatste is gewoon verkrachting van het nummerquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Shit, wat is dit een prachtige uitvoering van Lost!![]()
. Gelukkig zonder die Jay-Z.
Kan 3fmfan geen upload maken voor dit soort dingen ?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, goede tip! Anders spam ik tijdens SR gewoon lekker vaak de link naar de GH pics.. dan maar geen directe plaatjes.
Ik zie Rickie alleen wel vertrekken bij Veronica, want dat format zal ie denk ik gauw zat zijn. Kan ie mooi bij Powned aan de bak, nachtshowtje ofzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Denk dat dat bij een droomscenario blijft. Die zijn zo wat met elkaar getrouwd volgens mij.
Heeft vooral met wel/niet pro zijn te maken. Zie o.a. http://www.flickr.com/account/prefs/downloads/?from=privacy en http://www.flickr.com/help/photos/quote:
Gelukkig geen 85 kiloquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik wordT
Hier staat ook al een bak met te veel lekkers
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, goede tip! Anders spam ik tijdens SR gewoon lekker vaak de link naar de GH pics.. dan maar geen directe plaatjes.
Lijkt me niet nodigquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan 3fmfan geen upload maken voor dit soort dingen ?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:45 schreef Dichterbijer het volgende:
ik lig hier dubbel in de trein ... vriendin kijkt raar open snapt er niks van
Thanks!!! duidelijk. Misschien toch maar even upgraden..quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft vooral met wel/niet pro zijn te maken. Zie o.a. http://www.flickr.com/account/prefs/downloads/?from=privacy en http://www.flickr.com/help/photos/
Erg de moeite waardquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks!!! duidelijk. Misschien toch maar even upgraden..
Liefde is samen 3fm luisteren in de treinquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:45 schreef Dichterbijer het volgende:
ik lig hier dubbel in de trein ... vriendin kijkt raar open snapt er niks van
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg de moeite waard. 25 dollar is geen geld hiervoor
.
Ga er even over nadenken. Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik zou Mobypicture gebruiken. Dan bereik je een groot publiek: op moby zelf en en automatisch laten doorplaatsen op o.a. twitter en Flickr.
Was wel m'n bedoeling ja, mits ik het op tijd haal. Heb vanavond net het Twitter-deel afgerond (al mis ik daar nog wel reply/retweet).quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig. Wel een ding dat via tags de pics van Moby of Flickr plukt; zou leuk zijn
.
Valt inderdaad best wel meequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg de moeite waard. 25 dollar is geen geld hiervoor
.
Dat dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:49 schreef gerbenp het volgende:
LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was wel m'n bedoeling ja, mits ik het op tijd haal. Heb vanavond net het Twitter-deel afgerond (al mis ik daar nog wel reply/retweet).
Moby en Flickr was ook m'n bedoeling, en dat allemaal netjes bij elkaar in een player-popup.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Of moby in je site opnemen: http://www.mobypicture.com/group/sr09/backchannel
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Morgen mijn bureau toch een klein standje lager zetten...
![]()
![]()
Net iets te hoog om te typen...
Nicequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moby en Flickr was ook m'n bedoeling, en dat allemaal netjes bij elkaar in een player-popup.
Ik weet wel dat ik naar Hitradio 3 luisterquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:51 schreef Sirolf het volgende:
Ze draaien wel veel jingles vandaag zeg...
Althans, het valt me vandaag nogal op.
is het al droog bij jouquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Aaah, Zo krijg ik de energie om straks op de fiets te stappen om een biertje te gaan doen...
American boy ook al zo'n super plaatquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
The way I are.
Dat vonden die twee leuke Franse meisjesin Cork zo leuk. Samen met American Boy.
En hoeveel pallets wijn heb jij al op?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft iemand al es gezegd dat Ekdom qua gezicht soms ook op Roger Federer lijkt
Nee, maar ik zie het nu wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En hoeveel pallets wijn heb jij al op?
Ja jij netquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat het The Madd is?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee dat is Moke , niet The Madd
maak er dan iets bekends van , is jouw optreden nog ergens terug te luisteren, want we waren het allemaal vergeten dat je er opdat moment was.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi ben er hoor!
was weer mn paswoord kwijt vandaar dat het zo lang duurde...
ohneeh je mooie avater en naamquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi ben er hoor!
Je oude accountquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi ben er hoor!
uiteraard! mn debuut op stubru!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maak er dan iets bekends van , is jouw optreden nog ergens terug te luisteren, want we waren het allemaal vergeten dat je er opdat moment was.
Ff mailen naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hmmm, ik weet niet meer bij welk mail-adres het account 'derrudy_kevin' hoort :S
Veel beter dan de Kathleen versiequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:35 schreef -Hans- het volgende:
Nog steeds een dijk van een single, Editors – Papillion
Klinkt inderdaad niet verkeerdquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit vind ik een tof nieuw plaatje: Ou Est Le Swimming Pool met 'Dance The Way I Feel''
klinkt een beetje als Empire Of The Sun
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |