Toch lijkt het er wel een beetje op dat het kwartje bij de andere jocks begint te vallen. Met name Timur begint de plaat vaker en vaker te draaien. 3voor12 laat het een beetje afweten.. Leuk plaatje !quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
onze frustratie van het moment: mumford & sons
met temper trap heeft het ook lang geduurd, dus wie weet...quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch lijkt het er wel een beetje op dat het kwartje bij de andere jocks begint te vallen. Met name Timur begint de plaat vaker en vaker te draaien. 3voor12 laat het een beetje afweten.. Leuk plaatje !
Preciesquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
met temper trap heeft het ook lang geduurd, dus wie weet...
quote:
deze remix is tof, maar het origineel trek ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Best een leuk liedje inderdaad
. Vooral het stukje "You know that I want you..." en dan met die toffe beat eronder vind ik erg gaaf
.
Het 'lalalalala' -gedeelte vind ik echt _zwaar_ irritant. De mix van net was tof!quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
deze remix is tof, maar het origineel trek ik niet zo goed.
nu Kasabian!
Origineel vind ik eigenlijk net zo leuk als de remixquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
deze remix is tof, maar het origineel trek ik niet zo goed.
nu Kasabian!
Tis idd opeens verdacht rustigquote:
Gaat vast wel leuk wordenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zometeen Bertje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |