abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 10 december 2009 @ 14:35:43 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75482681
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:34 schreef vosss het volgende:
Tuurlijk gaat dat kijkers trekken, maar Bernie heeft geen flauw idee hoeveel geld hij laat liggen online.
Echt niet.

Als je ziet wat ze in amerika allemaal doen online bij bv indycar of nascar. Dat is echt vet, gewoon zelf je camera onboard kiezen van de coureur die jij wilt zien op dat moment bv.

Waarom is dat in de F1 niet? Waarschijnlijk omdat nog nooit iemand tegen Bernie gezegd heeft dat hij bakken met geld links laat liggen en iemand anders mag het niet, want hij heeft alle rechten.

Die vent moet gewoon dood, dat zou een verademing voor de sport zijn als je het mij vraagt.
De banken hebben toch vooral de rechten en de laatste 25% liggen bij zijn vrouw toch?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_75482724
quote:
Formule 1 krijgt nadrukkelijke advies om meer met internet te doen

Prominenten hebben op het Motor Sport Business Forum in Monaco de Formule 1 gewezen op de mogelijkheden van internet en nieuwe media. Lotus F1 Racing-teambaas Tony Fernandes en potentiële Renault-koper Gerard Lopez zijn van mening dat de koningsklasse het risico loopt achter te raken op andere sporten.

Lopez: “De teams kunnen de sport dichter bij de teams brengen. De sport en de omgeving zijn gedwongen om te veranderen. De meeste uitzendcontracten zijn gebaseerd op de stand van zaken van 20, 25 jaar geleden. Feit is dat over drie, vier jaar tijd de meeste mensen in veel landen het niet meer zullen volgen via de televisie, maar via internet.”

“Dat herdefinieert de onderhandeling over contracten en de manier van verspreiding volledig. Je kan internetpubliek niet controleren op de manier dat je televisiepubliek kan controleren. De muziekindustrie heeft dezelfde ontwikkeling meegemaakt. Je dient nieuwe manieren te vinden om hier geld aan te verdienen, want dat houdt de sport levend.”

Fernandes: “Ik zie de toekomst zoals de Formule 1 die tegemoet kan gaan, mits goed geleid. Het is een massale sport die nog niet de hele wereld bereikt, via online. Ik verliet de muziekindustrie omdat die het internet niet wilde omarmen. Bij Time Warner zei ik al dat ze het internet moesten omarmen, anders zou de muziekindustrie kapot gaan.”

“Iedereen vindt me gek omdat ik in de Formule 1 stap, maar hier liggen geweldige mogelijkheden in het werken met online properties en mensen bereiken die voorheen nooit bereikt werden. De kans bestaat om er echt een globale sport, zoals voetbal is, van te maken. Het kan en ik denk dat we er daarom in geïnteresseerd in zijn.”
Artikel geplaatst op 9 december 2009 om 15:53
Bron: www.f1today.nl
Ik roep het al jaren. Hopelijk gaan ze hier snel wat mee doen ja
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75483658
quote:
Fry: "Ik wil niet te veel ingaan op details, maar de teams hebben al overeenstemming bereikt over een gezamenlijke presentatie. We willen er alleen voor zorgen dat het een degelijk evenement gaat worden."

"Het is een enorm initiatief waarbij wij als teams onze samenwerking onderstrepen. We gaan niet meer op eigen houtje onze auto’s presenteren en daarom willen we iets organiseren dat veel klantvriendelijker is."
Kijk, misschien gaat dat dan toch goed komen met die presentaties
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75484263
Het is maar een forum met een gebruiker die een aantal dingen claimt te weten, maar ik vond dit toch wel enigszins geloofwaardig overkomen:

http://forums.autosport.com/index.php?s=&showtopic=118878&view=findpost&p=4033119

Vanaf die post even tot het einde doorlezen....
pi_75484491
Ik ben benieuwd. Mijn zegen heeft ie sowieso
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75485165
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik roep het al jaren. Hopelijk gaan ze hier snel wat mee doen ja
Bernie zal zelf wel geen internet hebben - die gast is al over de honderd
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75486157
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:21 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Het is maar een forum met een gebruiker die een aantal dingen claimt te weten, maar ik vond dit toch wel enigszins geloofwaardig overkomen:

http://forums.autosport.com/index.php?s=&showtopic=118878&view=findpost&p=4033119

Vanaf die post even tot het einde doorlezen....
Net ook al met PSM op irc over gehad: dit werkt helaas niet. Je kunt beter de poster + datum/tijd hier neerzetten want ik krijg alleen post #501 te zien, en elke andere post die je aanklikt heeft #502...

Edit: of de tekst doe je bedoelt hier kopieren.

Overigens:
[15:58:01] <Sal|lt> maar goed, het is en blijft los zand, tot Mercedes GP zelf met nieuws komt
[15:58:12] <Sal|lt> dus ik zou zeggen houd die site in de gaten
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_75486234
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:16 schreef Sally het volgende:

[..]

Net ook al met PSM op irc over gehad: dit werkt helaas niet. Je kunt beter de poster + datum/tijd hier neerzetten want ik krijg alleen post #501 te zien, en elke andere post die je aanklikt heeft #502...

Edit: of de tekst doe je bedoelt hier kopieren.

Overigens:
[15:58:01] <Sal|lt> maar goed, het is en blijft los zand, tot Mercedes GP zelf met nieuws komt
[15:58:12] <Sal|lt> dus ik zou zeggen houd die site in de gaten
Ohh, ok. Het gaat om post 583 van user: Italiano Tifoso Tijd: Today, 12:26.

http://forums.autosport.com/index.php?showtopic=118878&st=560

Op die pagina
pi_75486548
wat precies Schumi's motivatie is weet ik niet, maar het kan nooit het salaris zijn
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75488077
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Ohh, ok. Het gaat om post 583 van user: Italiano Tifoso Tijd: Today, 12:26.

http://forums.autosport.com/index.php?showtopic=118878&st=560

Op die pagina
Ook die link werkt niet En elke post die je aanklikt, begint bij #502, dat zei ik al eerder. Maar de user en tijd is goed op te zoeken

Edit: bedoel je niet 11:26?

1 Italiano Tifoso        post Today, 11:26        Post #502 
quote:
I've just heard from a contact in Geneva that the deal has now been done. 1 + 1 year contract at Schumi's option.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_75488138
Die link doet het wel gewoon, maargoed, deze post dus:
quote:
I've just heard from a contact in Geneva that the deal has now been done. 1 + 1 year contract at Schumi's option.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75488247
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:09 schreef vosss het volgende:
Die link doet het wel gewoon, maargoed, deze post dus:
[..]
Hier werktie niet


En die post zet ik net in mijn edit ja
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_75488276
Als die link niet werkt, hoe kom je dan bij die post terecht??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75488370
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:13 schreef vosss het volgende:
Als die link niet werkt, hoe kom je dan bij die post terecht??
Door te zoeken op 12:26 en 'today', maar ik vond alleen die van today om 11:26. En die leek me plausibel genoeg om de post te zijn die F_A bedoelt.

Bij mij werkt die site denk ik gewoon niet...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_75488491
Je klikt op die link, en je komt op die site terecht. En je vind die post.

WAT WERKT ER DAN NIET?????
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75488607
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:27 schreef bodylotion het volgende:
wat precies Schumi's motivatie is weet ik niet, maar het kan nooit het salaris zijn
Blijkbaar kriebelt het nog steeds. Volgens mij wilde hij niet stoppen in 2006, maar moest hij plaats maken voor Ferrari's nieuwe troetelkind Massa. Toen hij afgelopen jaar kon invallen voor Massa (wat helaas niet doorging) kreeg hij het virus weer te pakken. En sindsdien traint hij meer dan daarvoor om fit genoeg te zijn om in 2010 in te kunnen stappen.

Luca de Montezemelo probeerde al drie rijders per team aan de start te krijgen om Michael te laten terugkeren. Alleen wordt dat plan nooit goedgekeurd, dus nu probeert Michael op deze manier terug te komen. Bij een ander team omdat er bij Ferrari geen plaats voor hem is (als rijder).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_75488646
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:21 schreef vosss het volgende:
Je klikt op die link, en je komt op die site terecht. En je vind die post.

WAT WERKT ER DAN NIET?????
Nee, want ik zag geen enkele post, op de eerste na van 17 november. Ik moest ZELF doorbladeren naar pagina 6 van de thread. Ik ben niet voor 1 gat te vangen hoor.


Deze site werkt bij mijn browser oid gewoon niet zoals het bij een ander werkt. Klaar.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 10 december 2009 @ 19:04:12 #119
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_75491486
Apart dat Schumi weg gaat bij Ferrari... ben benieuwd naar z'n beweegredenen maar wellicht dat "alles moet op z'n Italiaans" wel mee spelen bij der Michael!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_75491684
Tuurlijk speelt dat mee en ik zet er nu alvast een bak bier op dat het volgend jaar weer huilen met de pet op is bij die rooie.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75495225
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Blijkbaar kriebelt het nog steeds. Volgens mij wilde hij niet stoppen in 2006, maar moest hij plaats maken voor Ferrari's nieuwe troetelkind Massa. Toen hij afgelopen jaar kon invallen voor Massa (wat helaas niet doorging) kreeg hij het virus weer te pakken. En sindsdien traint hij meer dan daarvoor om fit genoeg te zijn om in 2010 in te kunnen stappen.
dat heb ik nooit begrepen. waarom zouden ze van de meest succesvolle coureur/combinatie afwillen voor Massa?
Trouwens, was Raikkonen niet de eerste rijder in 2007?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75495448
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:33 schreef bodylotion het volgende:

[..]

dat heb ik nooit begrepen. waarom zouden ze van de meest succesvolle coureur/combinatie afwillen voor Massa?
Trouwens, was Raikkonen niet de eerste rijder in 2007?
Massa was eerste rijder in 2007.
Maar idd, echt niet dat Ferrari Schumacher er uit gooit voor Massa.
pi_75497014
en ondertussen werkt de FIA aan een nieuw puntensysteem

werkt dat "safe rijden" alleen maar in de hand imo
Please, make yourself uncomfortable.
  donderdag 10 december 2009 @ 21:27:44 #124
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75497246
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:22 schreef bodylotion het volgende:
en ondertussen werkt de FIA aan een nieuw puntensysteem

werkt dat "safe rijden" alleen maar in de hand imo
mwah, voor de nrs 3/4/5 is het interessanter om een plaatsje omhoog te schuiven in dit systeem
The line is a dot to you!
pi_75497505
ik snap het ook niet zo goed. er hebben in het verleden wel vaker zoveel auto's meegedaan en toen kregen alleen de eerste 6 punten.
Please, make yourself uncomfortable.
  donderdag 10 december 2009 @ 21:38:24 #126
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75497684
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:33 schreef bodylotion het volgende:
ik snap het ook niet zo goed. er hebben in het verleden wel vaker zoveel auto's meegedaan en toen kregen alleen de eerste 6 punten.
Ik vind het wel prima om meer wagens punten te geven, zeker gezien de betrouwbaarheid van de huidige wagens

Het is alleen even wennen aan de nieuwe puntentelling
The line is a dot to you!
pi_75498193
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:25 schreef Sally het volgende:

[..]

Nee, want ik zag geen enkele post, op de eerste na van 17 november. Ik moest ZELF doorbladeren naar pagina 6 van de thread. Ik ben niet voor 1 gat te vangen hoor.


Deze site werkt bij mijn browser oid gewoon niet zoals het bij een ander werkt. Klaar.
Vreemd, dat hij bij jou niet werkte, maar goed dat je zelf even doorzocht. Het was idd die post, maar ik had de tijd letterlijk gekopieerd. Waarschijnlijk heb ik bij registratie mijn tijdzone ingesteld ofzo
pi_75498285
Maar waarom veranderen? We hebben de laatste paar jaren de meest spannende seizoenafsluiters gehad
Please, make yourself uncomfortable.
  donderdag 10 december 2009 @ 21:58:32 #129
267694 CAP.
Child Approved Porn
pi_75498455
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:33 schreef bodylotion het volgende:
ik snap het ook niet zo goed. er hebben in het verleden wel vaker zoveel auto's meegedaan en toen kregen alleen de eerste 6 punten.
Toen viel driekwart van het veld ook uit.
pi_75498730
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik vind het wel prima om meer wagens punten te geven, zeker gezien de betrouwbaarheid van de huidige wagens

Het is alleen even wennen aan de nieuwe puntentelling
Die niet echt klopt. Het is wel goed om de eerste 10 punten te geven, maar dan wel met een groter verschil tussen 1 en 2 en 2 en 3. En het verschil mag bij een lagere klassering niet groter worden, zoals nu de 3 punten voor de 8ste plaats en 5 punten voor de 7e plaats.

Dan zie ik liever zo'n puntentelling: 20-15-12-10-8-6-4-3-2-1
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 10 december 2009 @ 22:09:24 #131
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75498942
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:04 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Die niet echt klopt. Het is wel goed om de eerste 10 punten te geven, maar dan wel met een groter verschil tussen 1 en 2 en 2 en 3. En het verschil mag bij een lagere klassering niet groter worden, zoals nu de 3 punten voor de 8ste plaats en 5 punten voor de 7e plaats.

Dan zie ik liever zo'n puntentelling: 20-15-12-10-8-6-4-3-2-1
Ja zo is de telling wel ietsje beter
The line is a dot to you!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 december 2009 @ 22:10:54 #132
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75498992
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:04 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Die niet echt klopt. Het is wel goed om de eerste 10 punten te geven, maar dan wel met een groter verschil tussen 1 en 2 en 2 en 3. En het verschil mag bij een lagere klassering niet groter worden, zoals nu de 3 punten voor de 8ste plaats en 5 punten voor de 7e plaats.

Dan zie ik liever zo'n puntentelling: 20-15-12-10-8-6-4-3-2-1
Lijkt me een veel beter voorstel dan dat van Ecclestone. Lijkt me ook goed als je er dan ook een punt voor de poleposition en eentje voor de snelste ronde bij doet.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75503445
Waarom geen 5 punten verschil tussen 2 en 3? Als iemand 3de rijd en kan mogelijk met een riskante inhaalactie 3 punten verdienen of 5 punten. Dan lijkt 5 me beter om vooral vooraan meer de gevechten gaande te houden.

Mij boeit het niet dat nummers 11 tm 17 vlak achter elkaar finishen, daar valt niks te halen.

ik vind het voorgestelde puntensysteem eik wel ok als ik eerlijk ben. Zeker voor plek 3 tm 5
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 11 december 2009 @ 00:47:32 #134
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75504744
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Blijkbaar kriebelt het nog steeds. Volgens mij wilde hij niet stoppen in 2006, maar moest hij plaats maken voor Ferrari's nieuwe troetelkind Massa Raikkonen. Toen hij afgelopen jaar kon invallen voor Massa (wat helaas niet doorging) kreeg hij het virus weer te pakken. En sindsdien traint hij meer dan daarvoor om fit genoeg te zijn om in 2010 in te kunnen stappen.

Luca de Montezemelo probeerde al drie rijders per team aan de start te krijgen om Michael te laten terugkeren. Alleen wordt dat plan nooit goedgekeurd, dus nu probeert Michael op deze manier terug te komen. Bij een ander team omdat er bij Ferrari geen plaats voor hem is (als rijder).
Here we are now, entertain us.
  vrijdag 11 december 2009 @ 00:49:39 #135
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75504786
Renault schijnt zijn meerderheidsaandeel verkocht te hebben. Vermoedelijk aan Lopez.
Here we are now, entertain us.
  vrijdag 11 december 2009 @ 01:00:09 #136
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75504990
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Lijkt me een veel beter voorstel dan dat van Ecclestone. Lijkt me ook goed als je er dan ook een punt voor de poleposition en eentje voor de snelste ronde bij doet.
en alleen de beste 15 resultaten mee laat tellen, oid. Net als vroeger. Kun je nog meer risico nemen.
Please, make yourself uncomfortable.
  vrijdag 11 december 2009 @ 01:02:55 #137
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75505054
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:00 schreef bodylotion het volgende:

[..]

en alleen de beste 15 resultaten mee laat tellen, oid. Net als vroeger. Kun je nog meer risico nemen.
Dan wordt het helemaal ingewikkeld voor de kijker

En ja, dat is belangrijk. Als de gemiddelde, of beginnende, kijker al niet snapt hoe de puntentelling werkt...
The line is a dot to you!
pi_75508931
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:47 schreef voyeur het volgende:

[..]


Nee, Massa! Raikkonen zou sowieso al komen, en als Schumacher zou blijven, zou Massa niet kunnen racen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_75509702
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:16 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee, Massa! Raikkonen zou sowieso al komen, en als Schumacher zou blijven, zou Massa niet kunnen racen.
Idd.

Schumacher heeft zelf wel eens gezegd dat mee heeft gespeeld dat als hij niet wegging zijn goede vriend Massa anders niet kon rijden.

Maar in het licht van wat die zgn. insider op het autosport forum vertelt lijkt er veel meer te zijn gebeurd en was er sprake van kwaad bloed tussen Luca di M. en Todt/Schumacher.....
pi_75510047
Voortaan even F5 voordat ik post....

[ Bericht 79% gewijzigd door ArcticBlizzard op 11-12-2009 12:25:14 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75510252
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:04 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Die niet echt klopt. Het is wel goed om de eerste 10 punten te geven, maar dan wel met een groter verschil tussen 1 en 2 en 2 en 3. En het verschil mag bij een lagere klassering niet groter worden, zoals nu de 3 punten voor de 8ste plaats en 5 punten voor de 7e plaats.

Dan zie ik liever zo'n puntentelling: 20-15-12-10-8-6-4-3-2-1
Klinkt inderdaad net wat beter. Al vind ik het huidige voorstel ook niet echt slecht. Stukken beter in ieder geval dan dat achterlijke medaillesysteem.
pi_75510635
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik vind het wel prima om meer wagens punten te geven, zeker gezien de betrouwbaarheid van de huidige wagens

Het is alleen even wennen aan de nieuwe puntentelling
En de kans op punten is procentueel met dit voorgestelde systeem zelfs nog ietsjes kleiner dan afgelopen seizoen.

2009: 8/20=40%
2010: 10/26=38,46%
pi_75512925
TVP
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_75515810
MercedesGP heeft Schumacher 7 miljoen geboden.
Hij krijgt momenteel 5 miljoen bij Ferrari.

Er is nog niet op ingegaan.

Bron: heel internet

Ik hoop dat ie tekent voor die 1 + 1 optie die gisteren al rondging op internets
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75515938
De geruchten beginnen wel steeds hardnekkiger te worden.. Waar rook is, is .... Maak de zin maar af.

Ik hoop het zo...
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_75516100
Mercedes biedt Schumi 7 miljoen


Ik denk zelf dat hij niet gaat. En volgens geruchten zal Ferrari hem niet laten gaan.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_75516359
Daarbij is 7 miljoen nou niet echt een bedrag waar shumacher geen nee tegen kan zeggen. Hij haalt jaarlijks meer binnen met zijn sponsorships
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75516910
Schumacher heeft genoeg geld om desnoods zelf zn contract bij Ferrari af te kopen en het feit dat Brawn aan het roer staat denk ik dat hem zeer zeker zal doen twijfelen. Op zn minst.
En ook dat die auto vorig jaar beide titels gehaald heeft speelt natuurlijk mee.

Geld speelt denk ik in zijn besluit compleet maar dan ook echt werkelijk helemaal finaal geen rol.

Die vent is zo binnen als maar kan zijn
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75517039
Offtopic: vosss geen zin om mee te doen met de F1 Predictions op het forum?

Of anderen hier? Er zijn nog plekken voor 2010
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_75517197
Sorry, maar nee. Ik wil meedoen met de F1 manager.

Hoe staan de zaken daarmee, ik heb er al lang niets meer over gehoord?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75517647
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef vosss het volgende:
Sorry, maar nee. Ik wil meedoen met de F1 manager.

Hoe staan de zaken daarmee, ik heb er al lang niets meer over gehoord?
Kan er niets meer over zeggen dan eerst. Als de probs van de Voetbalmanager opgelost zijn, kunnen we beginnen aan de F1-manager. En dat laatste hoeft dan niet zo lang te duren om het op te zetten.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:45:40 #152
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75520377
quote:
"Ik vind het een geweldig idee. Het is toch mooi dat je bij een overwinning vijf punten meer kunt pakken dan de nummer twee. Het is ook belangrijk, want we houden in de Formule 1 allemaal van winnen. Vorig seizoen won ik zes races, maar ik pakte iedere keer maar twee punten meer dan degene achter mij," aldus Button.
Klopt niet helemaal natuurlijk Het zijn wel meer punten, maar je krijgt ook meer punten als winnaar. Oftewel 2/10 is hetzelfde als 5/25
The line is a dot to you!
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:45:58 #153
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75520388
The line is a dot to you!
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:00:24 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_75520982
voorlopig nieuwe kalender;

2010 FIA Formula One World Championship

14/3 BHR Bahrain
28/3 AUS Australia
4/4 MYS Malaysia
18/4 CHN China
9/5 ESP Spain
16/5 MCO Monaco
30/5 TUR Turkey
13/6 CAN Canada
27/6 ESP Europe (Valencia)
11/7 GBR Great Britain
25/7 DEU Germany
1/8 HUN Hungary
29/8 BEL Belgium
12/9 ITA Italy
26/9 SGP Singapore
10/10 JPN Japan
24/10 KOR Korea*
7/11 BRA Brazil
14/11 ARE Abu Dhabi

*Subject to the homologation of the circuit.
Note: The races in Australia and Abu Dhabi will start at 1700 local time, in Malaysia at 1600 local time, in Canada at 1200 local time, in Singapore at 2000 local time, and in Japan at 1500 local time.
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:38:54 #155
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_75522382
quote:
Mooi, weer een record van Schumacher dat uit de boeken verdwijnt: Meeste punten behaald in 1 seizoen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:52:57 #156
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75522770
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:00 schreef Tarado het volgende:
voorlopig nieuwe kalender;

2010 FIA Formula One World Championship

14/3 BHR Bahrain
28/3 AUS Australia
4/4 MYS Malaysia
18/4 CHN China
9/5 ESP Spain
16/5 MCO Monaco
30/5 TUR Turkey
13/6 CAN Canada
27/6 ESP Europe (Valencia)
11/7 GBR Great Britain
25/7 DEU Germany
1/8 HUN Hungary
29/8 BEL Belgium
12/9 ITA Italy
26/9 SGP Singapore
10/10 JPN Japan
24/10 KOR Korea*
7/11 BRA Brazil
14/11 ARE Abu Dhabi

*Subject to the homologation of the circuit.
Note: The races in Australia and Abu Dhabi will start at 1700 local time, in Malaysia at 1600 local time, in Canada at 1200 local time, in Singapore at 2000 local time, and in Japan at 1500 local time.

Jammer dat Brazil niet de afsluiter is
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75522972
Daar waren ze toch nog mee bezig en alleen als Brazilie akkoord ging konden die omgeruild worden toch?
Heb ik iets gemist en is Brazilie al akkoord gegaan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:33:41 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_75524011
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:58 schreef vosss het volgende:
Daar waren ze toch nog mee bezig en alleen als Brazilie akkoord ging konden die omgeruild worden toch?
Heb ik iets gemist en is Brazilie al akkoord gegaan?
Tja allemaal een kwestie van geld, laat dat maar aan Bernie over.......
pi_75524079
http://f1-club.clint.be/nieuws/verslag.php?id=2033

Nouja, gisteren hadden ze het er nog over dat er akkoord gegeven moest worden.
Kennelijk is dat dan vandaag al gedaan.
Ik had mn poot stijf gehouden als ik Brazilie was, maargoed
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:36:11 #160
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_75524085
Als fan van statistieken: het lijstje met 'door coureurs gescoorde punten' wordt flink in de war geschopt met de nieuwe puntentelling. Dit is wel de grootste verandering ooit. Er zijn wel vaker veranderingen geweest, zo kreeg de winnaar tot eind jaren tachtig maar 9 punten en in het begin van het WK kreeg de coureur met de snelste ronde ook een punt, maar nog nooit zo radicaal als nu. Het maakt het WK wel spannender denk ik, maar het scoren van een punt is wel een stuk makkelijker geworden nu. Taferelen dat een team uit zijn dak gaat bij het scoren van een punt, zoals in het verleden bijvoorbeeld Minardi, worden schaarser.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_75527176
Het lijkt me wel een goeie verbetering, zeker met de betrouwbaarheid van tegenwoordig was de kans op punten toch al klein voor de langzamere teams. De grote fout van vorige keer, om het verschil tussen 1 en 2 veels te klein te maken, is iig gerectificeerd
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:37:40 #162
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75528039
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:16 schreef Atreidez het volgende:
Het lijkt me wel een goeie verbetering, zeker met de betrouwbaarheid van tegenwoordig was de kans op punten toch al klein voor de langzamere teams. De grote fout van vorige keer, om het verschil tussen 1 en 2 veels te klein te maken, is iig gerectificeerd
Daar is nu juist niets aan gedaan. 10/8 is niet anders dan 25/20
Here we are now, entertain us.
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:38:22 #163
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75528064
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:36 schreef 4-elements het volgende:
Als fan van statistieken: het lijstje met 'door coureurs gescoorde punten' wordt flink in de war geschopt met de nieuwe puntentelling. Dit is wel de grootste verandering ooit. Er zijn wel vaker veranderingen geweest, zo kreeg de winnaar tot eind jaren tachtig maar 9 punten en in het begin van het WK kreeg de coureur met de snelste ronde ook een punt, maar nog nooit zo radicaal als nu. Het maakt het WK wel spannender denk ik, maar het scoren van een punt is wel een stuk makkelijker geworden nu. Taferelen dat een team uit zijn dak gaat bij het scoren van een punt, zoals in het verleden bijvoorbeeld Minardi, worden schaarser.
Met meer teams op de grid is de kans op punten feitelijk iets gedaald tov 2009.
Here we are now, entertain us.
pi_75528405
Iemand een overzichtje met wijzigingen aan de stand van dit seizoen met de puntentelling van volgend seizoen?
pi_75535068
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:36 schreef 4-elements het volgende:
Als fan van statistieken: het lijstje met 'door coureurs gescoorde punten' wordt flink in de war geschopt met de nieuwe puntentelling.
Dan moet je het gaan vergelijken als 'gemiddeld behaalde punten per race', en daarna een verrekenfactor toepassen.

Want ook als je twee races meer hebt, heb je al gauw 20 punten meer gehaald in een seizoen, natuurlijk.
quote:
Dit is wel de grootste verandering ooit. Er zijn wel vaker veranderingen geweest, zo kreeg de winnaar tot eind jaren tachtig maar 9 punten en in het begin van het WK kreeg de coureur met de snelste ronde ook een punt, maar nog nooit zo radicaal als nu. Het maakt het WK wel spannender denk ik, maar het scoren van een punt is wel een stuk makkelijker geworden nu. Taferelen dat een team uit zijn dak gaat bij het scoren van een punt, zoals in het verleden bijvoorbeeld Minardi, worden schaarser.
Ach, elk puntje telt
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:04:57 #166
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75536131
De geruchten over een terugkeer van Der Michael worden echt steeds sterker. Hij zou een geweldige leermeester zijn voor Britney en een heleboel informatie meenemen over de F2010.

Nu Sauber terugblijft in de F1 is de kans dat Heidfeld daar gaat rijden ook vrij groot
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:33:34 #167
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75538987
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:16 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee, Massa! Raikkonen zou sowieso al komen, en als Schumacher zou blijven, zou Massa niet kunnen racen.
Je hebt groot gelijk. Ik dacht niet na.
Here we are now, entertain us.
pi_75541597
quote:
De geruchten over een terugkeer van Der Michael worden echt steeds sterker.
idd ja, tha intarwebz staat er vol mee en van alle kanten.

Ik persoonlijk zou het echt super vinden en ik ben niet eens fan van die kutmof
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 12 december 2009 @ 08:09:42 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_75542740
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:57 schreef vosss het volgende:

[..]

idd ja, tha intarwebz staat er vol mee en van alle kanten.

Ik persoonlijk zou het echt super vinden en ik ben niet eens fan van die kutmof
Ik denk echt niet dat hij naar Mercedes GP gaat, dat zal hij Ferrari niet aandoen, bij Mercedes GP wachten ze tot Kubica onder zijn contract uitkomt (dat kan zodra Renault F1 of een deel van Renault F1 is verkocht) en nemen Kubica.
pi_75542782
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:38 schreef CloseToTheEdge het volgende:

[..]

Mooi, weer een record van Schumacher dat uit de boeken verdwijnt: Meeste punten behaald in 1 seizoen.
pi_75543509
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef voyeur het volgende:
Daar is nu juist niets aan gedaan. 10/8 is niet anders dan 25/20
Hmmm ja, in procenten.. Maar 1 race uitvallen of 6e worden is wel een klap tov een winst. Ik zie toch wel voordelen, maar het verschil tussen 1 en 2 is idd niet aan de orde als de aankomende titelkandidaten alleen 1e en 2e plekken scoren
Where facts are few, experts are many.
pi_75543564
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 08:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik denk echt niet dat hij naar Mercedes GP gaat, dat zal hij Ferrari niet aandoen, bij Mercedes GP wachten ze tot Kubica onder zijn contract uitkomt (dat kan zodra Renault F1 of een deel van Renault F1 is verkocht) en nemen Kubica.
hij komt uit de Mercedes-stal hé vroeger net als HH Frentzen.
pi_75543593
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 08:22 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]


Een statistiek die door wijzigingen in de puntentelling door de jaren heen toch al niet al veel voorstelde. Tevens zit je ook nog met het aantal races in een seizoen. Iets dat ook niet echt constant is.
quote:
What the new points mean for F1

The previous two changes to the Formula 1 points scoring system were implemented to alter the weighting between each position. The new-for-1991 system increased the winner's score from 9 to 10, then the 2003 tweak increased the prize for second place from 6 to 8, and extended to eighth place.

The latest change, confirmed by the FIA World Motor Sport Council today, although it seems to be the most dramatic in the sport's history, is not intended to - and will not - significantly alter the outcome of a championship.

Instead, it is simply to further increase the number of scoring cars from eight to 10 in accordance with the grid being boosted to 26 cars. In essence, it is just to make the smaller teams more likely to score and to give them something to fight for.

The higher scores will punish retirements more heavily, but in turn a driver can recover more quickly with a greater number of points on offer for a win or podium finish.

Under the 2010 system, the result of this year's championship would have been exactly the same. Jenson Button would have beaten Sebastian Vettel (243 points to 203), with Rubens Barrichello third (187), Mark Webber fourth (178), Lewis Hamilton fifth (123), Kimi Raikkonen sixth (119), etc.

The close finishes of 2007 and 2008 would have retained the same order under the new system, with the following scores:

2008
Lewis Hamilton 240
Felipe Massa 239

2007
Kimi Raikkonen 271
Lewis Hamilton 270
Fernando Alonso 268

The close finish of 2003 would also have produced the same result, with Michael Schumacher beating Raikkonen 225 to 221.

In fact, you'd have to go back to 1999 to find the first change of place. Under the 2010 system, Eddie Irvine would have beaten Mika Hakkinen to the title 230 to 218. But Irvine would also have won that title under the 2003-2009 system.

The only major impact next season's system will have is the effect the 2.5x increase to the available points has on the statistical history of F1.

For example, in their careers Ayrton Senna scored 614 points, Nigel Mansell 482 and Jackie Stewart 360. A rookie driver now could pass all three in three seasons. Even Schumacher's 1369 wouldn't take all that much catching, which makes rather a mess of history for those that value the all-time stats.

But equally, you could already have argued that the statistics are skewed by the increase from 9 to 10 for a win, from six to eight cars scoring, by the varying amount of dropped scores between 1967 and 1990, and by the number of races in a season - from seven in 1950 to 19 in 2005.
Hoe de stand in 2009 zou zijn op basis van dit nieuwe puntensysteem:



Piquet zou gewoon een punt hebben gescoord.
  zaterdag 12 december 2009 @ 10:35:59 #174
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_75543643
Dat nieuwe puntensysteem lijkt me maar niks. De verhoudingen in de top zijn hetzelfde, alleen wordt het voor de rest van de teams makkelijker om punten te scoren. Al speelt natuurlijk wel mee dat er weer 26 wagens op de grid staan... belooft een leuk seizoen te worden!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_75543661
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:35 schreef Mikkie het volgende:
Dat nieuwe puntensysteem lijkt me maar niks. De verhoudingen in de top zijn hetzelfde, alleen wordt het voor de rest van de teams makkelijker om punten te scoren. Al speelt natuurlijk wel mee dat er weer 26 wagens op de grid staan... belooft een leuk seizoen te worden!
Procentueel gezien valt dat juist wel weer mee.

Overigens over dat plaatje wat ik net postte. De punten van Maleisië kloppen in ieder geval niet. Maar het geeft in ieder geval een aardig idee.
pi_75548531
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:31 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Een statistiek die door wijzigingen in de puntentelling door de jaren heen toch al niet al veel voorstelde. Tevens zit je ook nog met het aantal races in een seizoen. Iets dat ook niet echt constant is.
[..]
Precies. Eigenlijk zijn alle statistieken in de F1 moeilijk vergelijkbaar. Schumacher heeft wel veruit de meeste overwinningen, maar in zijn tijd waren er 16-18 races per jaar, terwijl er in de tijd van Fangio maar 6 of 7 waren. Maar toen mocht je weer tijdens de race met een ander van wagen wisselen.

Voordeel van het nieuwe puntensysteem is wel dat het na de top 4 toch wel hard naar beneden gaat met het aantal punten dat je krijgt. Voor de top maakt het weinig verschil uit.
pi_75550739
Als het goed is nu een goed overzicht van de stand van 2009 met de puntentelling van 2010. Mochten er nog fouten inzitten dan hoor ik dit graag.

pi_75553031
quote:
'Schumacher handtekening weg van rentree'
Bevestiging van terugkeer op komst
[12-12-2009] Het zetten van de handtekeningen scheidt Michael Schumacher nog van een terugkeer in de Formule 1. Mercedes en de Duitse coureur zijn mondeling akkoord. Met dit bericht pakken Duitse media uit.


Het lijkt erop dat het echt gaat gebeuren.Onder meer Bild en Focus maken melding van het bericht. Met name de Duitse boulevardkrant pakt groots uit: “Schumi und Mercedes: Jetzt fehlt nur noch die Unterschrift!” Focus brengt het bericht zakelijker.

Schumacher zou met Mercedes-sportchef Norbert Haug en teambaas Brawn, die hij goed kent van zijn tijd bij Benetton en Ferrari, een mondeling akkoord hebben gesloten. Het gaat om een éénjarig contract.

Waar eerder deze week nog het nieuws opdook dat Luca di Montezemolo er niks voor voelde om de 40-jarige Schumacher vrij te geven, verschijnt nu het bericht dat Ferrari toch bereid is de zevenvoudig kampioen te laten gaan. Als dank voor het bezorgen van vele successen.

“Die handtekening komt er wel, dat is slechts een laatste formaliteit”, aldus een insider. “Schumacher voelt zich volledig fit, is fysiek in orde. De laatste tests kennen een zeer positieve uitkomst. Hij heeft erg veel zin in een terugkeer.”

De overeenkomst wordt komende week wereldkundig gemaakt, claimen beide Duitse publicaties.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 12 december 2009 @ 18:02:07 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75554291
KLopt het bericht dat hier eerder genoemd wordt dus toch
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:28:35 #180
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_75556871
Ze worden toch wel heel hardnekkig nu die geruchten. Als dat mocht gebeuren zullen er genoeg rooie een gezellige spandoek gaan uithangen tijdens de GP's, en al niet te spreken over wat voor een rel dat kan geven op Monza

Ik zou het niet erg vinden iig. Zo'n rentree maken toont toch wel dat de man flinke noten aan z'n lijf heeft hangen, aangezien ie zijn reputatie wel eens naar de filistijnen kan helpen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_75557061
http://f1.gpupdate.net/nl(...)-jaar-naar-lotus-f1/

Trulli wellicht voor 3! jaar naar Lotus.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:39:58 #182
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75557170
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Ze worden toch wel heel hardnekkig nu die geruchten. Als dat mocht gebeuren zullen er genoeg rooie een gezellige spandoek gaan uithangen tijdens de GP's, en al niet te spreken over wat voor een rel dat kan geven op Monza

Ik zou het niet erg vinden iig. Zo'n rentree maken toont toch wel dat de man flinke noten aan z'n lijf heeft hangen, aangezien ie zijn reputatie wel eens naar de filistijnen kan helpen.
hoe kan de reputatie van een 41 jarige 7-voudig wereldkampioen F1 nou naar de filistijnen gaan

IMO heeft ie niks te verliezen. Als ie niet mee kan komen zijn daar genoeg redenen voor.
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 12 december 2009 @ 20:09:09 #183
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_75558105
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)-jaar-naar-lotus-f1/

Trulli wellicht voor 3! jaar naar Lotus.
Hij wil ook doorwerken tot z'n 67e
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_75558110
Ik zou het toch mooier vinden als Schumacher dan bij Ferrari komt, maar dat zit er niet in aangezien die al twee coureurs hebben.
pi_75558147
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 20:09 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Hij wil ook doorwerken tot z'n 67e
Er zou in het contract staan dat hij na elk seizoen kan aangeven dat hij ermee wil stoppen. Dus er is nog hoop dat deze trein vervroegd uit de dienstregeling wordt genomen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:32:51 #186
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_75562739
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:39 schreef bodylotion het volgende:

[..]

hoe kan de reputatie van een 41 jarige 7-voudig wereldkampioen F1 nou naar de filistijnen gaan

IMO heeft ie niks te verliezen. Als ie niet mee kan komen zijn daar genoeg redenen voor.
Ben ik volledig met je eens, maar kijk eens naar de gewone kijker ipv fan. De meeste leken zijn er van overtuigd dat Der Michael zelfs in een Minardi kon winnen, en die groep gaat teleurgesteld zijn mocht het niet goed uitpakken. En als de Mercedes volgend jaar lang niet zo goed is als de Brawn van afgelopen jaar dan zal een andere groep weer gaan schreeuwen van ''zie je wel dat het aan de Ferrari lag dat ie won''.
Is niet zo zeer naar de filistijnen helpen dan, meer een deuk oplopen dan
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_75567928
quote:
aangezien ie zijn reputatie wel eens naar de filistijnen kan helpen.
7 voudig wereld kampioen.

Die vent kan doen wattie wil en dan nog pakt niemand hem die 7 titels af.
Bovendien (als het doorgaat) rijdt ie in de kampioensautovan vorig jaar!

Ik zie het helemaal zitten. Al wint ie geen race, ik zou het geweldig vinden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75570366
laat schumi lekker met Trulli en Fisico ver van de F1 weggaan. Hun tijd is voorbij
  zondag 13 december 2009 @ 09:18:52 #189
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_75570452
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:32 schreef Sinister-D- het volgende:

En als de Mercedes volgend jaar lang niet zo goed is als de Brawn van afgelopen jaar dan zal een andere groep weer gaan schreeuwen van ''zie je wel dat het aan de Ferrari lag dat ie won''.
Is niet zo zeer naar de filistijnen helpen dan, meer een deuk oplopen dan
En als hij wel wint gaan ze zeggen: "zie je wel, het komt door Brawn dat ie wint"

Het enige gevaar wat die heeft is dat hij een seconde achter Rosberg zit, maar teneerste zie ik dat niet gebeuren, en te tweede is zijn leeftijd een goed excuus daarvoor
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zondag 13 december 2009 @ 09:45:49 #190
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75570572
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:32 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Ben ik volledig met je eens, maar kijk eens naar de gewone kijker ipv fan. De meeste leken zijn er van overtuigd dat Der Michael zelfs in een Minardi kon winnen, en die groep gaat teleurgesteld zijn mocht het niet goed uitpakken.
In 2005 kon 'ie niet eens in een Ferrari winnen (alleen Indianapolis, maar toen deden er maar 6 mee). Dus dat de wagen flink wat uitmaakte, is al bewezen.
  zondag 13 december 2009 @ 09:55:40 #192
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_75570630
Ik ben benieuwd of ie alles ook kan waarmaken...feitelijk kan hij met een echte rentree alleen maar verliezen. Vorig jaar met invallen was dat een ander verhaal.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_75570927
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)-jaar-naar-lotus-f1/

Trulli wellicht voor 3! jaar naar Lotus.

Dat ze hem nog willen hebben. Zijn we nog niet van de Trulli-trein verlost!
pi_75571238
quote:
Op zondag 13 december 2009 09:55 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben benieuwd of ie alles ook kan waarmaken...feitelijk kan hij met een echte rentree alleen maar verliezen. Vorig jaar met invallen was dat een ander verhaal.
idd...
ik hoop hem keihard onderuit te zien gaan, dan word het gezellig op de f1-camping dit jaar tussen de duitsers
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_75571284
quote:
Op zondag 13 december 2009 09:55 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben benieuwd of ie alles ook kan waarmaken...feitelijk kan hij met een echte rentree alleen maar verliezen. Vorig jaar met invallen was dat een ander verhaal.
Die vent heeft niks te verliezen. Ik snap niet dat iedereen daar zo tegenaan kijkt.

En natuurlijk wast ie Rosberg de oren, komop zeg, als je denkt dat Nico sneller gaat zijn dan Schumacher dan ben je gewoon niet wijs.

Wat kan ie verliezen dan? Zn wereldtitels pakt niemand hem meer af en zijn reputatie ook niet en die records wat hij allemaal heeft gaat de komende 15 jaar hem ook niemand afpakken.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 13 december 2009 @ 11:12:00 #196
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_75571500
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:54 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

idd...
ik hoop hem keihard onderuit te zien gaan, dan word het gezellig op de f1-camping dit jaar tussen de duitsers
Dat hoop ik dan weer niet, maar vooruit .
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Die vent heeft niks te verliezen. Ik snap niet dat iedereen daar zo tegenaan kijkt.

En natuurlijk wast ie Rosberg de oren, komop zeg, als je denkt dat Nico sneller gaat zijn dan Schumacher dan ben je gewoon niet wijs.

Wat kan ie verliezen dan? Zn wereldtitels pakt niemand hem meer af en zijn reputatie ook niet en die records wat hij allemaal heeft gaat de komende 15 jaar hem ook niemand afpakken.
Mja, het is een man die heeft afgesloten met zeven wereldtitels, en vervolgens heeft besloten te stoppen. Bij zijn rentree zal iedereen hoge verwachtingen hebben, het is immers een man die fenomenaal kan presteren. Op het moment dat hij dat niet meer kan waarmaken, zullen veel mensen toch een wrang gevoel hebben denk ik.

Ik vind het zelf bijvoorbeeld prachtig dat ie terug komt en de ballen heeft om het gewoon weer te gaan doen, maar ik ben wel bang dat hij zijn dagen misschien in het middenveld zal moeten slijten. Of dat komt door hem of door de auto maakt me niet uit, maar ik zou het wel enorm jammer vinden.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_75571702
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:12 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat hoop ik dan weer niet, maar vooruit .
[..]

Mja, het is een man die heeft afgesloten met zeven wereldtitels, en vervolgens heeft besloten te stoppen. Bij zijn rentree zal iedereen hoge verwachtingen hebben, het is immers een man die fenomenaal kan presteren. Op het moment dat hij dat niet meer kan waarmaken, zullen veel mensen toch een wrang gevoel hebben denk ik.

Ik vind het zelf bijvoorbeeld prachtig dat ie terug komt en de ballen heeft om het gewoon weer te gaan doen, maar ik ben wel bang dat hij zijn dagen misschien in het middenveld zal moeten slijten. Of dat komt door hem of door de auto maakt me niet uit, maar ik zou het wel enorm jammer vinden.
plus dat veel mensen vinden dat ie toch wel op een té hoog voetstuk word geplaatst.
hij heeft vaak genoeg aangetoond dat ie onder druk vreemde dingen gaat doen.
dat het een van de beste coureurs ooit is, dat lijkt me duidelijk, maar die bijna goddelijke status die hem toegedicht word kan ie met een rentree weldegelijk verliezen
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 13 december 2009 @ 11:26:22 #198
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_75571789
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:22 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

plus dat veel mensen vinden dat ie toch wel op een té hoog voetstuk word geplaatst.
hij heeft vaak genoeg aangetoond dat ie onder druk vreemde dingen gaat doen.
dat het een van de beste coureurs ooit is, dat lijkt me duidelijk, maar die bijna goddelijke status die hem toegedicht word kan ie met een rentree weldegelijk verliezen
Of hij maakt zich onsterfelijk door nog drie wereldtitels te pakken
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_75571838
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Of hij maakt zich onsterfelijk door nog drie wereldtitels te pakken
dat zou ik echt beroerd vinden, maar als hem dat lukt word ie echt bigger than jesus denk ik
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 13 december 2009 @ 13:49:26 #200
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75575999
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:32 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Ben ik volledig met je eens, maar kijk eens naar de gewone kijker ipv fan. De meeste leken zijn er van overtuigd dat Der Michael zelfs in een Minardi kon winnen, en die groep gaat teleurgesteld zijn mocht het niet goed uitpakken. En als de Mercedes volgend jaar lang niet zo goed is als de Brawn van afgelopen jaar dan zal een andere groep weer gaan schreeuwen van ''zie je wel dat het aan de Ferrari lag dat ie won''.
Is niet zo zeer naar de filistijnen helpen dan, meer een deuk oplopen dan
en dat is denk ik ook het verschil tussen een kijker en een fan. die Ferrari was zonder Schumi nooit zo snel geweest.
Schumi was vroeger de man die als een van de laatsten de garage uitkwam
Please, make yourself uncomfortable.
pi_75581186
Ik zal het geweldig vinden als Schumi terug komt. En zeker bij een andere team.
Ik las net dat Schumi de geruchten niet ontkent dan denk ik bijna wel zeker dat hij naar Mercedes gaat.
Het wordt toch een mooi seizoen met 26 auto's.

Alleen vindt ik dat de formule1 in HD mag uitgezonden worden ik kan namelijk al RTL7HD ontvangen.
pi_75604277
Trullie en Kovalainen tekenen bij Lotus.
quote:
Jarno Trulli en Heikki Kovalainen hebben bij het nieuwe team van Lotus F1. Dat maakte de Maleisische premier Najib Tun Razak bekend tijdens een persconferentie in de hoofdstad Kuala Lumpur. Fairuz Fauzy is benoemd tot test- en reservecoureur van het team uit Maleisië.

Lotus-teambaas Tony Fernandes twitterde afgelopen weekend al dat de coureurs van het team deze maandag bekend zouden worden en in de media werd meteen gespeculeerd over stoeltjes voor Trulli en Kovalainen, zeker nadat het management van Takuma Sato liet weten dat er voor de coureur geen plek was bij Lotus.

Trulli en Kovalainen hebben zo toch onderdak gevonden nadat ze om verschillende redenen hun contract niet verlengd zagen worden: de Italiaan zag Toyota uit de Formule 1 vertrekken, Kovalainen werd bij McLaren de deur gewezen om plaats te maken voor wereldkampioen Jenson Button.

"Ik vind het geweldig dat we Jarno, Heikki en Fairuz hebben weten te contracteren in ons debuutseizoen als Lotus F1 Racing. Het toont de kwaliteit en ambitie van het team aan. Jarno en Heikki zijn bewezen winnaars en zullen ons erg helpen bij het ontwikkelen van de auto in 2010", vertelde teambaas Fernandes. "Fairuz is zonder twijfel de beste coureur die Maleisië momenteel heeft en ik ben dan ook erg blij dat we hem kunnen verwelkomen."

"We hebben pas in september ons startbewijs voor 2010 gekregen, maar hebben nu al een auto in ontwikkeling en twee Formule 1-winnaars onder contract, evenals een geboren Maleisiër. Dat is geen slecht resultaat na drie maanden hard werken!", vervolgde hij. "We zijn nog niet klaar en we zullen na wat rust tijdens de feestdagen nog meer grenzen proberen te verleggen."
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')