abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75548531
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:31 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Een statistiek die door wijzigingen in de puntentelling door de jaren heen toch al niet al veel voorstelde. Tevens zit je ook nog met het aantal races in een seizoen. Iets dat ook niet echt constant is.
[..]
Precies. Eigenlijk zijn alle statistieken in de F1 moeilijk vergelijkbaar. Schumacher heeft wel veruit de meeste overwinningen, maar in zijn tijd waren er 16-18 races per jaar, terwijl er in de tijd van Fangio maar 6 of 7 waren. Maar toen mocht je weer tijdens de race met een ander van wagen wisselen.

Voordeel van het nieuwe puntensysteem is wel dat het na de top 4 toch wel hard naar beneden gaat met het aantal punten dat je krijgt. Voor de top maakt het weinig verschil uit.
pi_75550739
Als het goed is nu een goed overzicht van de stand van 2009 met de puntentelling van 2010. Mochten er nog fouten inzitten dan hoor ik dit graag.

pi_75553031
quote:
'Schumacher handtekening weg van rentree'
Bevestiging van terugkeer op komst
[12-12-2009] Het zetten van de handtekeningen scheidt Michael Schumacher nog van een terugkeer in de Formule 1. Mercedes en de Duitse coureur zijn mondeling akkoord. Met dit bericht pakken Duitse media uit.

Het lijkt erop dat het echt gaat gebeuren.Onder meer Bild en Focus maken melding van het bericht. Met name de Duitse boulevardkrant pakt groots uit: “Schumi und Mercedes: Jetzt fehlt nur noch die Unterschrift!” Focus brengt het bericht zakelijker.

Schumacher zou met Mercedes-sportchef Norbert Haug en teambaas Brawn, die hij goed kent van zijn tijd bij Benetton en Ferrari, een mondeling akkoord hebben gesloten. Het gaat om een éénjarig contract.

Waar eerder deze week nog het nieuws opdook dat Luca di Montezemolo er niks voor voelde om de 40-jarige Schumacher vrij te geven, verschijnt nu het bericht dat Ferrari toch bereid is de zevenvoudig kampioen te laten gaan. Als dank voor het bezorgen van vele successen.

“Die handtekening komt er wel, dat is slechts een laatste formaliteit”, aldus een insider. “Schumacher voelt zich volledig fit, is fysiek in orde. De laatste tests kennen een zeer positieve uitkomst. Hij heeft erg veel zin in een terugkeer.”

De overeenkomst wordt komende week wereldkundig gemaakt, claimen beide Duitse publicaties.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 12 december 2009 @ 18:02:07 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75554291
KLopt het bericht dat hier eerder genoemd wordt dus toch
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:28:35 #180
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_75556871
Ze worden toch wel heel hardnekkig nu die geruchten. Als dat mocht gebeuren zullen er genoeg rooie een gezellige spandoek gaan uithangen tijdens de GP's, en al niet te spreken over wat voor een rel dat kan geven op Monza

Ik zou het niet erg vinden iig. Zo'n rentree maken toont toch wel dat de man flinke noten aan z'n lijf heeft hangen, aangezien ie zijn reputatie wel eens naar de filistijnen kan helpen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_75557061
http://f1.gpupdate.net/nl(...)-jaar-naar-lotus-f1/

Trulli wellicht voor 3! jaar naar Lotus.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:39:58 #182
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75557170
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:28 schreef Sinister-D- het volgende:
Ze worden toch wel heel hardnekkig nu die geruchten. Als dat mocht gebeuren zullen er genoeg rooie een gezellige spandoek gaan uithangen tijdens de GP's, en al niet te spreken over wat voor een rel dat kan geven op Monza

Ik zou het niet erg vinden iig. Zo'n rentree maken toont toch wel dat de man flinke noten aan z'n lijf heeft hangen, aangezien ie zijn reputatie wel eens naar de filistijnen kan helpen.
hoe kan de reputatie van een 41 jarige 7-voudig wereldkampioen F1 nou naar de filistijnen gaan

IMO heeft ie niks te verliezen. Als ie niet mee kan komen zijn daar genoeg redenen voor.
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 12 december 2009 @ 20:09:09 #183
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_75558105
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:

Hij wil ook doorwerken tot z'n 67e
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_75558110
Ik zou het toch mooier vinden als Schumacher dan bij Ferrari komt, maar dat zit er niet in aangezien die al twee coureurs hebben.
pi_75558147
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 20:09 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Hij wil ook doorwerken tot z'n 67e
Er zou in het contract staan dat hij na elk seizoen kan aangeven dat hij ermee wil stoppen. Dus er is nog hoop dat deze trein vervroegd uit de dienstregeling wordt genomen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:32:51 #186
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_75562739
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:39 schreef bodylotion het volgende:

[..]

hoe kan de reputatie van een 41 jarige 7-voudig wereldkampioen F1 nou naar de filistijnen gaan

IMO heeft ie niks te verliezen. Als ie niet mee kan komen zijn daar genoeg redenen voor.
Ben ik volledig met je eens, maar kijk eens naar de gewone kijker ipv fan. De meeste leken zijn er van overtuigd dat Der Michael zelfs in een Minardi kon winnen, en die groep gaat teleurgesteld zijn mocht het niet goed uitpakken. En als de Mercedes volgend jaar lang niet zo goed is als de Brawn van afgelopen jaar dan zal een andere groep weer gaan schreeuwen van ''zie je wel dat het aan de Ferrari lag dat ie won''.
Is niet zo zeer naar de filistijnen helpen dan, meer een deuk oplopen dan
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_75567928
quote:
aangezien ie zijn reputatie wel eens naar de filistijnen kan helpen.
7 voudig wereld kampioen.

Die vent kan doen wattie wil en dan nog pakt niemand hem die 7 titels af.
Bovendien (als het doorgaat) rijdt ie in de kampioensautovan vorig jaar!

Ik zie het helemaal zitten. Al wint ie geen race, ik zou het geweldig vinden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75570366
laat schumi lekker met Trulli en Fisico ver van de F1 weggaan. Hun tijd is voorbij
  zondag 13 december 2009 @ 09:18:52 #189
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_75570452
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:32 schreef Sinister-D- het volgende:

En als de Mercedes volgend jaar lang niet zo goed is als de Brawn van afgelopen jaar dan zal een andere groep weer gaan schreeuwen van ''zie je wel dat het aan de Ferrari lag dat ie won''.
En als hij wel wint gaan ze zeggen: "zie je wel, het komt door Brawn dat ie wint"

Het enige gevaar wat die heeft is dat hij een seconde achter Rosberg zit, maar teneerste zie ik dat niet gebeuren, en te tweede is zijn leeftijd een goed excuus daarvoor
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zondag 13 december 2009 @ 09:45:49 #190
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75570572
quote:

[..]

Ben ik volledig met je eens, maar kijk eens naar de gewone kijker ipv fan. De meeste leken zijn er van overtuigd dat Der Michael zelfs in een Minardi kon winnen, en die groep gaat teleurgesteld zijn mocht het niet goed uitpakken.
In 2005 kon 'ie niet eens in een Ferrari winnen (alleen Indianapolis, maar toen deden er maar 6 mee). Dus dat de wagen flink wat uitmaakte, is al bewezen.
  zondag 13 december 2009 @ 09:55:40 #192
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_75570630
Ik ben benieuwd of ie alles ook kan waarmaken...feitelijk kan hij met een echte rentree alleen maar verliezen. Vorig jaar met invallen was dat een ander verhaal.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_75570927
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:

Dat ze hem nog willen hebben. Zijn we nog niet van de Trulli-trein verlost!
pi_75571238
quote:
Op zondag 13 december 2009 09:55 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben benieuwd of ie alles ook kan waarmaken...feitelijk kan hij met een echte rentree alleen maar verliezen. Vorig jaar met invallen was dat een ander verhaal.
idd...
ik hoop hem keihard onderuit te zien gaan, dan word het gezellig op de f1-camping dit jaar tussen de duitsers
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_75571284
quote:
Op zondag 13 december 2009 09:55 schreef Mikkie het volgende:
Die vent heeft niks te verliezen. Ik snap niet dat iedereen daar zo tegenaan kijkt.

En natuurlijk wast ie Rosberg de oren, komop zeg, als je denkt dat Nico sneller gaat zijn dan Schumacher dan ben je gewoon niet wijs.

Wat kan ie verliezen dan? Zn wereldtitels pakt niemand hem meer af en zijn reputatie ook niet en die records wat hij allemaal heeft gaat de komende 15 jaar hem ook niemand afpakken.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 13 december 2009 @ 11:12:00 #196
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_75571500
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:54 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

idd...
ik hoop hem keihard onderuit te zien gaan, dan word het gezellig op de f1-camping dit jaar tussen de duitsers
Dat hoop ik dan weer niet, maar vooruit .
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Die vent heeft niks te verliezen. Ik snap niet dat iedereen daar zo tegenaan kijkt.

En natuurlijk wast ie Rosberg de oren, komop zeg, als je denkt dat Nico sneller gaat zijn dan Schumacher dan ben je gewoon niet wijs.

Wat kan ie verliezen dan? Zn wereldtitels pakt niemand hem meer af en zijn reputatie ook niet en die records wat hij allemaal heeft gaat de komende 15 jaar hem ook niemand afpakken.
Mja, het is een man die heeft afgesloten met zeven wereldtitels, en vervolgens heeft besloten te stoppen. Bij zijn rentree zal iedereen hoge verwachtingen hebben, het is immers een man die fenomenaal kan presteren. Op het moment dat hij dat niet meer kan waarmaken, zullen veel mensen toch een wrang gevoel hebben denk ik.

Ik vind het zelf bijvoorbeeld prachtig dat ie terug komt en de ballen heeft om het gewoon weer te gaan doen, maar ik ben wel bang dat hij zijn dagen misschien in het middenveld zal moeten slijten. Of dat komt door hem of door de auto maakt me niet uit, maar ik zou het wel enorm jammer vinden.
Zerg schreef:
pi_75571702
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:12 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat hoop ik dan weer niet, maar vooruit .
[..]

Mja, het is een man die heeft afgesloten met zeven wereldtitels, en vervolgens heeft besloten te stoppen. Bij zijn rentree zal iedereen hoge verwachtingen hebben, het is immers een man die fenomenaal kan presteren. Op het moment dat hij dat niet meer kan waarmaken, zullen veel mensen toch een wrang gevoel hebben denk ik.

Ik vind het zelf bijvoorbeeld prachtig dat ie terug komt en de ballen heeft om het gewoon weer te gaan doen, maar ik ben wel bang dat hij zijn dagen misschien in het middenveld zal moeten slijten. Of dat komt door hem of door de auto maakt me niet uit, maar ik zou het wel enorm jammer vinden.
plus dat veel mensen vinden dat ie toch wel op een té hoog voetstuk word geplaatst.
hij heeft vaak genoeg aangetoond dat ie onder druk vreemde dingen gaat doen.
dat het een van de beste coureurs ooit is, dat lijkt me duidelijk, maar die bijna goddelijke status die hem toegedicht word kan ie met een rentree weldegelijk verliezen
  zondag 13 december 2009 @ 11:26:22 #198
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_75571789
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:22 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

plus dat veel mensen vinden dat ie toch wel op een té hoog voetstuk word geplaatst.
hij heeft vaak genoeg aangetoond dat ie onder druk vreemde dingen gaat doen.
dat het een van de beste coureurs ooit is, dat lijkt me duidelijk, maar die bijna goddelijke status die hem toegedicht word kan ie met een rentree weldegelijk verliezen
Of hij maakt zich onsterfelijk door nog drie wereldtitels te pakken
Zerg schreef:
pi_75571838
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Of hij maakt zich onsterfelijk door nog drie wereldtitels te pakken
dat zou ik echt beroerd vinden, maar als hem dat lukt word ie echt bigger than jesus denk ik
  zondag 13 december 2009 @ 13:49:26 #200
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_75575999
quote:

[..]

Ben ik volledig met je eens, maar kijk eens naar de gewone kijker ipv fan. De meeste leken zijn er van overtuigd dat Der Michael zelfs in een Minardi kon winnen, en die groep gaat teleurgesteld zijn mocht het niet goed uitpakken. En als de Mercedes volgend jaar lang niet zo goed is als de Brawn van afgelopen jaar dan zal een andere groep weer gaan schreeuwen van ''zie je wel dat het aan de Ferrari lag dat ie won''.
en dat is denk ik ook het verschil tussen een kijker en een fan. die Ferrari was zonder Schumi nooit zo snel geweest.
Schumi was vroeger de man die als een van de laatsten de garage uitkwam
Please, make yourself uncomfortable.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')