Hier werktie nietquote:Op donderdag 10 december 2009 17:09 schreef vosss het volgende:
Die link doet het wel gewoon, maargoed, deze post dus:
[..]
Door te zoeken op 12:26 en 'today', maar ik vond alleen die van today om 11:26. En die leek me plausibel genoeg om de post te zijn die F_A bedoelt.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:13 schreef vosss het volgende:
Als die link niet werkt, hoe kom je dan bij die post terecht??
Blijkbaar kriebelt het nog steeds. Volgens mij wilde hij niet stoppen in 2006, maar moest hij plaats maken voor Ferrari's nieuwe troetelkind Massa. Toen hij afgelopen jaar kon invallen voor Massa (wat helaas niet doorging) kreeg hij het virus weer te pakken. En sindsdien traint hij meer dan daarvoor om fit genoeg te zijn om in 2010 in te kunnen stappen.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:27 schreef bodylotion het volgende:
wat precies Schumi's motivatie is weet ik niet, maar het kan nooit het salaris zijn
Nee, want ik zag geen enkele post, op de eerste na van 17 november. Ik moest ZELF doorbladeren naar pagina 6 van de thread. Ik ben niet voor 1 gat te vangen hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:21 schreef vosss het volgende:
Je klikt op die link, en je komt op die site terecht. En je vind die post.
WAT WERKT ER DAN NIET?????
dat heb ik nooit begrepen. waarom zouden ze van de meest succesvolle coureur/combinatie afwillen voor Massa?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Blijkbaar kriebelt het nog steeds. Volgens mij wilde hij niet stoppen in 2006, maar moest hij plaats maken voor Ferrari's nieuwe troetelkind Massa. Toen hij afgelopen jaar kon invallen voor Massa (wat helaas niet doorging) kreeg hij het virus weer te pakken. En sindsdien traint hij meer dan daarvoor om fit genoeg te zijn om in 2010 in te kunnen stappen.
Massa was eerste rijder in 2007.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:33 schreef bodylotion het volgende:
[..]
dat heb ik nooit begrepen. waarom zouden ze van de meest succesvolle coureur/combinatie afwillen voor Massa?
Trouwens, was Raikkonen niet de eerste rijder in 2007?
mwah, voor de nrs 3/4/5 is het interessanter om een plaatsje omhoog te schuiven in dit systeemquote:Op donderdag 10 december 2009 21:22 schreef bodylotion het volgende:
en ondertussen werkt de FIA aan een nieuw puntensysteem
werkt dat "safe rijden" alleen maar in de hand imo
Ik vind het wel prima om meer wagens punten te geven, zeker gezien de betrouwbaarheid van de huidige wagensquote:Op donderdag 10 december 2009 21:33 schreef bodylotion het volgende:
ik snap het ook niet zo goed. er hebben in het verleden wel vaker zoveel auto's meegedaan en toen kregen alleen de eerste 6 punten.
Vreemd, dat hij bij jou niet werkte, maar goed dat je zelf even doorzocht. Het was idd die post, maar ik had de tijd letterlijk gekopieerd. Waarschijnlijk heb ik bij registratie mijn tijdzone ingesteld ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 17:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, want ik zag geen enkele post, op de eerste na van 17 november. Ik moest ZELF doorbladeren naar pagina 6 van de thread. Ik ben niet voor 1 gat te vangen hoor.
Deze site werkt bij mijn browser oid gewoon niet zoals het bij een ander werkt. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |