WAT?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik las iets anders
Vraag maar niet WAT![]()
Leukquote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb mezelf een "hoef niets"-dag kado gedaan. Ik heb alleen straks een date bij m'n psych (afstuderen en ADHD) en ik denk dat ik daarna de trein naar Breda pak om de kerstafdeling bij IKEA te besnuffelen.
Edit:Eigenlijk had dit een edit op mijn vorige post moeten zijn![]()
zeg ik niet, anders krijg ik niks van de sintquote:
als ik in breda moest werken had iki je opgehaald :pquote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb mezelf een "hoef niets"-dag kado gedaan. Ik heb alleen straks een date bij m'n psych (afstuderen en ADHD) en ik denk dat ik daarna de trein naar Breda pak om de kerstafdeling bij IKEA te besnuffelen.
Edit:Eigenlijk had dit een edit op mijn vorige post moeten zijn![]()
Dat is eigenlijk ook best gezellig hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 12:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Leukbehalve je psych-thingie dan,
ADHD ?quote:
Weetiknietquote:Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ADHD ?
JIJ ?
Wat heb ik dan wel niet
Een korte spanningsboog... en een kort lontje!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ADHD ?
JIJ ?
Wat heb ik dan wel niet
*Glazen bol pakt*quote:Op donderdag 3 december 2009 12:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een korte spanningsboog... en een kort lontje!
ehm waar ik last van heb ?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weetikniet
Waar heb je last van, dan doe ik wel een überprofessionele internetdiagnose
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
*Glazen bol pakt*
-Diep van binnen bent u eigenlijk een rotje-
Een uur is vrij normaalquote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm waar ik last van heb ?Kunt beter anders stellen: waar niet van
maar in het kort:
- Vaak zeer druk en actief aanwezig
- Concentratie niet langer dan 1 uur op iets houden
- en eigenlijk nog veel meer
*glazen bol pakt*quote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm waar ik last van heb ?Kunt beter anders stellen: waar niet van
maar in het kort:
- Vaak zeer druk en actief aanwezig
- Concentratie niet langer dan 1 uur op iets houden
- en eigenlijk nog veel meer
Apart... het bewijs dat God bestaatquote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bij dat ik niet hier woon zeg, onweersstormen van 8 uur aan een stuk
oud nieuwsquote:Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
*glazen bol pakt*
Meneer, ik zie dat U diep van binnen gewoon een idioot bent...
Klopt, het was de glazen bol van vorig jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
*stelt de antenne van de bol bij*bol geeft nieuw beeld*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
*stelt de antenne van de bol bijWtf, waar zoek jij op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
*stelt de antenne van de bol bijje zou die foto van ons 2 niet postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
no spoiler for workquote:
Neuh, daarvoor moet je bij mn ex zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik dacht al, is dat je privecollectie ofzo
Wat je dan tegenkomtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Cool, er zwerft dus van alles van jou over het internet?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Neuh, daarvoor moet je bij mn ex zijn
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Cool, er zwerft dus van alles van jou over het internet?
En daar was jij het mee eens?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Hij had een "grote" collectie plaatjes van anderen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat je dan tegenkomtDie kwam ik met google ook al tegen jahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Toen het boven de 50000 kwam kreeg ik er moeite mee...
Dat waren wat normalerequote:Op donderdag 3 december 2009 12:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Flinke collectie inderdaad... en als hij ze gebruikte om te fappen, dan heeft ie wel een aparte smaak
das wel heel erg veel jahquote:Op donderdag 3 december 2009 12:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Toen het boven de 50000 kwam kreeg ik er moeite mee...
Oke, myth plausiblequote:Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat waren wat normalere![]()
(en die telling is van 9 jaar geleden )
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je zou die foto van ons 2 niet posten
aan mn drinkenquote:
das een strik vraagquote:Op donderdag 3 december 2009 12:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, myth plausibleGaan jullie verder nog wat doen vandaag?
die van ons houd je wel voor jezelf he ?quote:
Vochtigquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan!
[ afbeelding ]
Natquote:Op donderdag 3 december 2009 13:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En wat voor gevoel krijg je erbij?
ik vind er nog steeds weinig aanquote:Op donderdag 3 december 2009 13:11 schreef styliste het volgende:
[..]
nog vroegerder dan
[ afbeelding ]
zo dus
Fretenquote:
lekker gedouched ?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gemerkt, ik was douchen
Ik nu ook niet meerquote:Op donderdag 3 december 2009 13:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
ik vind er nog steeds weinig aan
Mooi vrouwquote:
Automatisch alarm @ stadhuisquote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef SpeCulaes het volgende:
Wat is dat toch de laatste paar dagen, ik word helemaal gestoord van die sirenes, het lijkt wel alsof ze alle hulpdiensten op een andere basis neer hebben gezet.
Het is vooral uitspraak waar ik mee worstel, maar op zich kan je mijn zinnen wel even checken, of ik wel de goede bewoordingen / zinsbouw heb? Iig in m'n powerpointquote:Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef Stuurloos het volgende:
Zusje, nog hulp nodig met je Engelse presentatie? Heb een jaar lerarenopl. Engels gedaan. Indien nodig hoor ik t wel
E vi va espanequote:
iets mompelen enzoquote:
quote:
Terug vind politie ?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef theKiD het volgende:
Ok ok Crazy.. ik heb er al een tijd naar zitten kijken en gedaan alsof het me niets interesseerd, maar...
het is FISJE, en NIET FISKE....![]()
Graag gedaan scheetquote:
en de verwarmingquote:Op donderdag 3 december 2009 19:40 schreef JeffreyXL het volgende:
Bah wat een weer! Gelukkig brand binnen de kachel
wij geen kachel, alleen verwarmingquote:Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Vooral de verwarming hier bij nader inzien
Same here. Als het echt koud is buiten mis ik de gaskachels wel moet ik eerlijk zeggen. Loeihete handen en voeten binnen de minuutquote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij geen kachel, alleen verwarming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |