das een strik vraagquote:Op donderdag 3 december 2009 12:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, myth plausibleGaan jullie verder nog wat doen vandaag?
die van ons houd je wel voor jezelf he ?quote:
Vochtigquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan!
[ afbeelding ]
Natquote:Op donderdag 3 december 2009 13:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En wat voor gevoel krijg je erbij?
ik vind er nog steeds weinig aanquote:Op donderdag 3 december 2009 13:11 schreef styliste het volgende:
[..]
nog vroegerder dan
[ afbeelding ]
zo dus
Fretenquote:
lekker gedouched ?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gemerkt, ik was douchen
Ik nu ook niet meerquote:Op donderdag 3 december 2009 13:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
ik vind er nog steeds weinig aan
Mooi vrouwquote:
Automatisch alarm @ stadhuisquote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef SpeCulaes het volgende:
Wat is dat toch de laatste paar dagen, ik word helemaal gestoord van die sirenes, het lijkt wel alsof ze alle hulpdiensten op een andere basis neer hebben gezet.
Het is vooral uitspraak waar ik mee worstel, maar op zich kan je mijn zinnen wel even checken, of ik wel de goede bewoordingen / zinsbouw heb? Iig in m'n powerpointquote:Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef Stuurloos het volgende:
Zusje, nog hulp nodig met je Engelse presentatie? Heb een jaar lerarenopl. Engels gedaan. Indien nodig hoor ik t wel
E vi va espanequote:
iets mompelen enzoquote:
quote:
Terug vind politie ?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef theKiD het volgende:
Ok ok Crazy.. ik heb er al een tijd naar zitten kijken en gedaan alsof het me niets interesseerd, maar...
het is FISJE, en NIET FISKE....![]()
Graag gedaan scheetquote:
en de verwarmingquote:Op donderdag 3 december 2009 19:40 schreef JeffreyXL het volgende:
Bah wat een weer! Gelukkig brand binnen de kachel
wij geen kachel, alleen verwarmingquote:Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Vooral de verwarming hier bij nader inzien
Same here. Als het echt koud is buiten mis ik de gaskachels wel moet ik eerlijk zeggen. Loeihete handen en voeten binnen de minuutquote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij geen kachel, alleen verwarming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |