Dat ja.. topic-sensatie-titel... maar 't lijkt me een spannend verhaalquote:Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef Snuf. het volgende:
JIJ BENT ZO'N BAAS!
Nu het verhaal lezen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Ik ging dus afgelopen avond met mijn vriendin zwemmen. Alles goed en wel, we zaten gezellig aan de badrand en ik besloot om een ijsje te halen. Ik stond nog niet bij het kraampje en ik keek om en zag een groep van 9 marokkanen om mijn vriendin heen cirkelen, alsof het haaien warenSoms dook er eentje echt zo 10 seconde onder om vervolgens met een big splash naar de oppervlakte te springen,
terwijl hij zijn haren goed deed
Ik pikte dit dus niet en dook het water in. Door mijn vriendin te betasten bij haar borsten en haar te kussen, liet ik duidelijk merken dat ze bezet was. Dit zinde de marocs geenszins.. Ze gingen hierna
flink frustrerend gedrag vertonen, waaronder overdreven watertrappen, waardoor we spetters in ons gezicht kregen. Ik pikte dit niet en er vonden de eerste schermmutselingen plaats, waarbij ik een paar gasten ondersopte. 2 marokkanen stapten hieropvolgend uit het zwembad en net wanneer ik dacht dat ik van ze af was, gingen ze bommetjes maken met mij als targetHierdoor kregen ik en mijn vriendin (kimberley), spetters in ons gezicht(ze raakte me net niet, echt op 1 haar na). M.a.w., de lol was er wel vanaf. Zelfs nu, lieve fokkers, zelfs nu.. bleef ik enigszins rustig. Het plezier was echter vergald en wij begaven ons naar de kleedhokjes om hem te smeren.
Ik kuste mijn vriendin en terwijl ik een ander kleedhokje nam (nee, ik had zelfs daar geen zin meer in) stond er opeens een groepje marokkanen om me heen bij de ingang van het kleedhokje. Ze waren duidelijk agressief gezint en pikten het niet dat ik een vriendin had, die zij wel wilden batsen (ik kan me geen andere reden verzinnen). Aangezien ik geruime ervaring heb in real life combat situations en in
verschillende vechtkampen , knapte er iets in me. Ik sleurde een maroc het kleedhokje in en deed de deur op slot.
Terwijl ik de gast aan het afrossen was, hoorde ik van buiten gelach. Ze dachten daadwerkelijk dat ik degene was die slaag kreeg ofzo ).. opeens deed ik de slot van het deur af, en vluchtte aan de andere kant naar buiten. Zij deden de deur open en er viel een bewusteloze gast in hun armen. Ze waren door het dolle heen. Vanuit mijn nieuwe hide out zag ik dat ze, al dan niet gebruik makend van de omgeving (gladde grond) joelend en schreeuwend en slidend door de gangen begaven.. een benauwde situatie. Maar ik heb met commando's getraint
Ik zag 5 marokkanen rustig lopen zoeken naar mij, vanuit mijn safe haven. Een beetje in de trant van rambo pakte ik de laatste van de groep en sleurde hem een ander kleedhokje binnen. Hier wurgde ik hem met mijn natte handdoek. Deur ging open en ik duwde de bewusteloze gast eruit. Dit diende natuurlijk als lokaas voor de rest van de groep. Deze draaiden zich om (waarschijnlijk omdat ze iemand misten) en zagen hun maat op de grond liggen. Ik was in de tussentijd naar 2 hokjes naar voren gekropen. Ik hoorde de rest van de groep schreeuwend aan komen rennen (WE PAKKEN 'm SWA) en toen ze dichtbij genoeg waren , opende ik met kracht de deur. De frontman rende hier dus frontaal tegenaan![]()
![]()
Dit heeft hetzelfde effect als overreden worden door een Bulldozer. De gast wenste dat ie nooit geboren was.
Er waren er nog 3 over en ik kwam het kleedhokje uit, greep een sleutel van de kluisjes tegenover me en smeet dat naar ze. In de verwarring die ontstond rende ik naar ze toe en slide via de gladde grond
een onderuit. Deze belandde met zijn hoofd op de grond en was meteen K.O. De andere maakte ik in vertrouwde vechtkunst stijl af. Eigenlijk heb ik alles gemengd. Commandokrijgkunsten, Krav maga en
optimaal gebruik van de omgeving (geloof me.. de omgeving is meer dan een omgeving.. het bevat een serie mogelijkheden). Allereerst wou hij me slaan, waarna ik als reactie een kluisdeur opende. Hierdoor sloeg hij tegen de kluisdeur op(dat doet pijn... veel pijn) , hierna trapte hij me maar ik opende een lager kluisje, waardoor hij weer tegen de rand van het kluisje schopte (AUUUCH).
Na wat stoten naar de keel, knie naar kruis (DOE NORMAAL MAN) , besloot de laatste om de vlucht te nemen *(de enige verstandige keuze overigens.. ik zat in een flow en ben dodelijk), waardoor mijn straat vecht record 197-0 is
Ik kalmeerde daarna nog wat en heb nog uitstekend mijn lusten kunnen botvieren op mijn vriendin en heb nog vele uren de liefde bedreven (ze heeft me goed gepepen)
De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij niet meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen!
Klacht: ruzie in het zwembad
Klacht 2: Mensen die mijn vriendin willen versieren
Klacht 3: Zwemavond verknald
Voordeel: Heb schattige vriendin
fail: je moet eerst 50ct in het bakje doen eer je de sleutel eruit kan halenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
..greep een sleutel van de kluisjes tegenover me en smeet dat naar ze...
ik heb al voor hetere vuren gestaan. Mijn vriendin kan dat beamenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef Gripper het volgende:
Typisch. In het water durven ze niet aan te vallen, hooguit beetje naar je spetteren. Zelfs mocro's weten toch dat water het strijdtoneel van een ware Ferme Hollandsche Knaap, gehard als we zijn door onze eeuwige strijd tegen de golven. Remember 1953!
En dat je ze dan toch op hun terrein durft te confronteren, zo vanuit een underdog positie, hulde!
ik dacht al.. dat ding zit stroefquote:Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef Dulk het volgende:
[..]
fail: je moet eerst 50ct in het bakje doen eer je de sleutel eruit kan halen
Marokkaan!quote:
een kapot opblaasventiel moeilijk te repareren he?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb al voor hetere vuren gestaan. Mijn vriendin kan dat beamen
slachtofferhulp nodig?quote:
en dat is zonde van de 50 cent.. daar kun je leukere dingen mee doen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef Dulk het volgende:
[..]
fail: je moet eerst 50ct in het bakje doen eer je de sleutel eruit kan halen
Moest snel handelen i.v.m. gladheid. Was het buiten geweest, dan had ik hier zeker aan gedachtquote:Op donderdag 3 december 2009 11:58 schreef ShevaJB het volgende:
Valt me wel tegen dat je niet wat knie- en enkelbandjes hebt laten scheuren, dat heeft altijd zo'n mooi effect
Ik gebruik gewoon Chinpo Kemonquote:Op donderdag 3 december 2009 11:57 schreef Rafelbaard het volgende:
tl;dr
Het is maar goed dat die mocro's niet bekend waren met Ninpo Bujutsu.
Met toepassingen van de 4 stromen uit de Ninpo Jutaijutsu, de Ninpo Nage (worpen en gooien), Ninpo Gyakuwaza (grepen en klemmen), Ninpo Shimewaza (verwurgingen) en Ninpo Hajutsu (ontsnappingen) hadden ze je in een water habitat zeker kleingekregen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik dacht al.. dat ding zit stroef![]()
Niet zo serieus nemen dit, dan ga je het wel waarderen na een tijdjequote:Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Word je zelf nooit eens moe van jezelf met die stomme verzonnen verhalen van je?
Een epileptische aanval opwekken bij je tegenstander is inderdaad een efficiente methode om de overhand te krijgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon Chinpo Kemon
[ afbeelding ]
Na een stuk of 4 van deze topics vind ik het nog steeds niet grappig...quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Niet zo serieus nemen dit, dan ga je het wel waarderen na een tijdje
Mis,deze hier niet. Aan de ene kant wel, aan de andere kant nietquote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef Antal het volgende:
"opende ik met kracht de deur. De frontman rende hier dus frontaal tegenaan" ... .sure..
Die deurtjes gaan altijd naar binnen open... succes verder he
Nah , mengeling van allesquote:Op donderdag 3 december 2009 12:10 schreef Catch22- het volgende:
rustige jongen bla bla grote bek blabla krav maga bla bla vechtpartij bla bla dag verpest bla bla
Obvious troll is obviousquote:Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef Lakitu het volgende:
Waarom de fuck worden deze topics altijd open gehouden en krijgen Ricko's topics de laatste tijd binnen 10 minuten een slotje?
FB is je vriend, vriendquote:Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef Lakitu het volgende:
Waarom de fuck worden deze topics altijd open gehouden en krijgen Ricko's topics de laatste tijd binnen 10 minuten een slotje?
Je zei laatst dat je hoge gradaties ofzo had in krav maga terwijl daar geen gradaties in zijn, dus stfu en ga ranja aanmaken bitch.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nah , mengeling van alles![]()
Krav maga, Wing Tsun, Jeet Kune Do, Muay Thai en omgeving usen. En mijn dag was inderdaad verpest
Waarom heeft ineens iedereen die lelijke smurf UI? Ik denk steeds dat het die maffe Guapo is die postquote:Op donderdag 3 december 2009 12:10 schreef Catch22- het volgende:
rustige jongen bla bla grote bek blabla krav maga bla bla vechtpartij bla bla dag verpest bla bla
Klik het dan niet aan sukkel.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Na een stuk of 4 van deze topics vind ik het nog steeds niet grappig...
Nee, het blijft gewoon humorloos.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
quote:
Surequote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop..
Precies.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk gradaties in Krav Maga, verdiep je eerst eens in de materie voordat je dingen gaat roepenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:14 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Je zei laatst dat je hoge gradaties ofzo had in krav maga terwijl daar geen gradaties in zijn, dus stfu en ga ranja aanmaken bitch.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef Kravist het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk gradaties in Krav Maga, verdiep je eerst eens in de materie voordat je dingen gaat roepen
Die proleet mag nog niet eens de veters strikken vanquote:
eeh nee??quote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Niet kneus, hij beweerde een band te hebben of iets en die heb je niet, ga zelf inlezen zwakzinnig stuk vlees.
quote:
Ik had het ook nooit over banden maar over gradaties. Je kunt levelen, net zoals bij wing tsun(en sommige scholen gebruiken wel degelijk banden)quote:Op donderdag 3 december 2009 12:21 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee.
Bij de gradatie van Krav Maga werken we niet met banden maar met levelpads die je kan behalen na een periode van training. De trainingsperiode verschilt per level. Van enkele maanden bij Practitioner levels tot aan 1 of meerdere jaren bij Graduatelevels en Expertlevels. Bijvoorbeeld: van beginner/ starter naar Practitioner 1 (P1) duurt minimaal 3 maanden daarna volgt een examen. Bij slagen krijg men een P1 levelpad en stroom je door naar de volgende cursus voor je Practitioner 2 gradatie enzovoort. De instructeur behoudt altijd het recht om je langer te laten trainen voor een leveltest. Want, en we citeren Eyal Yanilov: "Het laatste wat iemand zou moeten krijgen van zelfverdedigingstraining is een vals gevoel van veiligheid
Dus stfu en ga boeken schrijven.
Godverdomme, ik heb zelf een level 1 en 2 diploma hier liggen, doe is niet zo eigenwijs. Zoek het boek van Darren Levine op, en je ziet dat is ingedeeld in gele/oranje/groene band etc.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Niet kneus, hij beweerde een band te hebben of iets en die heb je niet, ga zelf inlezen zwakzinnig stuk vlees.
Nee kneus je had het over bandenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik had het ook nooit over banden maar over gradaties. Je kunt levelen, net zoals bij wing tsun.
Lees je soms bewust niet goed?
Lees zelf eens goed dom varken, ik beweer nergens dat je geen level omhoog kan, ik beweer dat er geen bandensysteem is.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Kravist het volgende:
[..]
Godverdomme, ik heb zelf een level 1 en 2 diploma hier liggen, doe is niet zo eigenwijs. Zoek het boek van Darren Levine op, en je ziet dat is ingedeeld in gele/oranje/groene band etc.
Stakker
Edit: banden != graduaties
waar? laat eens zienquote:Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee kneus je had het over banden
is niet te vinden, want ik zei enkel dit:quote:
quote:Wat de beste man niet wist was dat ik in verschillende vechtkampen gezeten heb en ik degrees heb in vechtkunsten als MMA en KRav Maga.
Nee daar doel ik niet op vriend, godverdommese klootzak dat je bent.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
is niet te vinden, want ik zei enkel dit:
[..]
Over zijn kniebanden, die Michielos vakkundig gaat scheuren als hij doorgaat met dat wijsneusgezeverquote:
Nou laat zien danquote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee daar doel ik niet op vriend, godverdommese klootzak dat je bent.
Je maakt het topic wel gezellig met je gezaag over banden/levels/gradaties.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Lees zelf eens goed dom varken, ik beweer nergens dat je geen level omhoog kan, ik beweer dat er geen bandensysteem is.
dan quoteer je stuk en verbaas mequote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
dan quoteer je stuk en verbaas me
Volgende keer niet de zwarte banden erbij verzinnenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef Michielos het volgende:
En back OT. Heb ik goed gehandeld?
Had hij zijn speciale zwarte band om? Met bijpassende dammenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb trouwens gisterenavond met TS afgesproken, om te zien wie er nu de sterkste is.
Het straatvecht record van Michielos is nu 197-1.
Het gaat niet om mij nu, het gaat hier om KLB.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
FB is je vriend, vriend
En stop met de calimero uit te hangen
Dus ga je naar FB om daar je traantjes te drogen. Simpel tochquote:Op donderdag 3 december 2009 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij nu, het gaat hier om KLB.
Nee gewoon allebei casual kledij.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:28 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Had hij zijn speciale zwarte band om? Met bijpassende dammen!!!
Rustig trollquote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin.quote:
Ik merk dat je veel verdriet hebt en tegen de tranen vecht, Is er misschien iets af te spreken>quote:
Van mij mag je dit soort topics openen, ik zou alleen liever zien dat andere soortgelijke topics niet gesloten worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik merk dat je veel verdriet hebt en tegen de tranen vecht, Is er misschien iets af te spreken>
Regisseurquote:Op donderdag 3 december 2009 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
Is schrijver worden niets voor jou?
Jij eerst!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt trouwens wel is tijd dat onze Rambo is een foto van zichzelf hier plaatst.
Ofniet?
idd foto! zal wel dikke natnek zijn =Dquote:Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt trouwens wel is tijd dat onze Rambo is een foto van zichzelf hier plaatst.
Ofniet?
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:46 schreef DuTank het volgende:
De vriendin van TS heet Kimberly en wordt versierd door mocro's
Wat een kampwijf heb je toch.
Nah ze wou het zelf niet maar tegen 9 van die gasten kun je als meid niks (tenzij je traint).quote:Op donderdag 3 december 2009 12:46 schreef DuTank het volgende:
De vriendin van TS heet Kimberly en wordt versierd door mocro's
Wat een kampwijf heb je toch.
Omdat het een beetje zo'n lach is:quote:Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef koningdavid het volgende:
Waarom blijf ik dit soort topics toch nog lezen en waarom moet ik lachen?
Ligt aan hoe je die pagina instellingen zet. Hier pagina 2 pas snapte.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Salatrel het volgende:
mooiste is nog wel dat iedereen altijd valt over de topics van TS maar we inmiddels toch al weer op pagina 6 zitten
heb al gepost in FB. Dit soort topics horen thuis in ONZ of in de prullenbakquote:Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Salatrel het volgende:
mooiste is nog wel dat iedereen altijd valt over de topics van TS maar we inmiddels toch al weer op pagina 6 zitten
Hier stopte in met lezen maar laat me raden..... want meestal nemen die rifapen daar een geit voor.quote:knapte er iets in me. Ik sleurde een maroc het kleedhokje in en deed de deur op slot.
hoe dan ook leveren de topics toch altijd een x aantal posts op waardoor hij topics aan blijft maken.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ligt aan hoe je die pagina instellingen zet. Hier pagina 2 pas snapte.
Dat is niet mijn drijfveer. Ik ben een normale rustige jongen met veel pech (veel ruzies e.d.). Dit schrijf ik van me af. Daar is KLB voor. Klagen. Dit doe ik dan ookquote:Op donderdag 3 december 2009 13:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe dan ook leveren de topics toch altijd een x aantal posts op waardoor hij topics aan blijft maken.
Benno !quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is niet mijn drijfveer. Ik ben een normale rustige jongen met veel pech (veel ruzies e.d.). Dit schrijf ik van me af. Daar is KLB voor. Klagen. Dit doe ik dan ook
Onzin!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:32 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schop hem ff naar daar waar het thuishoort, ONZ dus.
Omdat je diep van binnen net als alle andere mannen eigenlijk gewoon net als Michielos wil zijn. Een stoere lone ranger die zijn geliefden beschermd tegen kwade hangjongeren en die onrecht bestrijd met brute kracht waar de meesten van ons een vlucht moeten nemen tot de sterke arm der wetquote:Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef koningdavid het volgende:
Waarom blijf ik dit soort topics toch nog lezen en waarom moet ik lachen?
Dude, neem je pilletje.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:51 schreef Ragnarock het volgende:
HOAX!!!!! KLEEDHOKJES HEBBEN GEEN DEUR DIE NAAR BUITEN OPEN GAAT!!!
HOOOOAAAX!!!!!1111!!1!1!!!!1!!!!!EINZzWei!!1!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:40 schreef Waldkorn het volgende:
TS is mijn nieuwe held. Mag ik een poster van je voor boven mijn bed? Dan kan mijn vriendinik naar je kijken als we sex hebben.
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:58 schreef LaTiNo het volgende:
Ik weet niet hoor, ik twijfel aan het waarheidsgehalte van dit verhaal, sinds wanneer zeggen Mocro's SWA??
Het waren Kluisdeurtjes en die gaan gewoon naar buiten open hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 14:06 schreef UncleErnie het volgende:
Samenvatting:
TS is een opgewonden standje, die niet eens kan accepteren dat hij in het zwembad misschien bespat kan worden. Dan neemt hij dat persoonlijk, en gaat sjappie doen. Vervolgens durft hij de groep niet te contronteren, dus sleurt hij uit kleinzerige wraak een mannetje een kleedhokje in. In een laffe hinderlaag durft hij wel en overrompeld kan hij een zwak marokkaantje wel aan.
Toen ze daarna allemaal op hem afkwamen, rende hij hard weg, daarom heeft hij het lulverhaal met de sleutel en zwemhokjes die naar buiten opengaan () verzonnen, om stoer over te komen.
Wat een zielig persoontje is TS eigenlijk.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het waren Kluisdeurtjes en die gaan gewoon naar buiten open hoor
Als je dan toch op michielostopics rukt, lees ze danquote:Ik was in de tussentijd naar 2 hokjes naar voren gekropen. Ik hoorde de rest van de groep schreeuwend aan komen rennen (WE PAKKEN 'm SWA) en toen ze dichtbij genoeg waren , opende ik met kracht de deur. De frontman rende hier dus frontaal tegenaan
Ik weet niet waarom jij nog steeds op Michielos topics rukt.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
[..]
Als je dan toch op michielostopics rukt, lees ze dan
Waarom doe ik het eigenlijk nog?
Dat is een heel ander gedeelte van het verhaal, maar het klopt welquote:Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
[..]
Als je dan toch op michielostopics rukt, lees ze dan
Waarom doe ik het eigenlijk nog?
quote:
ZZZzzzzzZzzquote:Op donderdag 3 december 2009 14:06 schreef UncleErnie het volgende:
Samenvatting:
TS is een opgewonden standje, die niet eens kan accepteren dat hij in het zwembad misschien bespat kan worden. Dan neemt hij dat persoonlijk, en gaat sjappie doen. Vervolgens durft hij de groep niet te contronteren, dus sleurt hij uit kleinzerige wraak een mannetje een kleedhokje in. In een laffe hinderlaag durft hij wel en overrompeld kan hij een zwak marokkaantje wel aan.
Toen ze daarna allemaal op hem afkwamen, rende hij hard weg, daarom heeft hij het lulverhaal met de sleutel en zwemhokjes die naar buiten opengaan () verzonnen, om stoer over te komen.
Wat een zielig persoontje is TS eigenlijk.
Haha geweldig weerquote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
waardoor mijn straat vecht record 197-0 is
Correctie: Straat vecht record 196-0quote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
waardoor mijn straat vecht record 197-0 is
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:49 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Correctie: Straat vecht record 196-0
Zwembad gevecht record 1-0
Omdat er mocros gebasht worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is het mooiste topic tot nu toe !
Nja, het was gewoon niet leuk meerquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is het mooiste topic tot nu toe !
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja, het was gewoon niet leuk meer
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Ik ging dus afgelopen avond met mijn vriendin zwemmen. Alles goed en wel, we zaten gezellig aan de badrand en ik besloot om een ijsje te halen. Ik stond nog niet bij het kraampje en ik keek om en zag een groep van 9 marokkanen om mijn vriendin heen cirkelen, alsof het haaien warenSoms dook er eentje echt z.... knip!
Klacht: ruzie in het zwembad
Klacht 2: Mensen die mijn vriendin willen versieren
Klacht 3: Zwemavond verknald
Voordeel: Heb schattige vriendin
Die opening line is niet meer grappigquote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
watquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:30 schreef Tacobell het volgende:
Michielos is de Chuck Norris van Fok!, wat een baas.
wtf, had je dat gezien??quote:Op zondag 6 december 2009 18:08 schreef seppo het volgende:
Toen je gister die gast helemaal kapot had gemaakt toen hij je een elleboogstoot wou geven, was ook mooi om mee te maken
^^ You go girl. Kloontje van Gaymielosquote:Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef moetjeniewete het volgende:
Okéé wat die jongens deden is écht overdreven !!die 'marokane' (als het tenminste marokane zijn want ttegenwoordig ziet men iedereen die lichtbruin is en krulletjes en 'wollah' zegt als een marokkaan)
zijnn da echt SUPERzielig als het waar is wat je zegt..Maar er zijn GENOEG marokanenn , die NIET zo zijnn , die, gwn rustig doen en Niett agressief zijn.. Niet meteen oordelen terwijll je ze niet eens kentt , zou ik zeggen !!
Mjah.. SUCCES Met de anderee 'marokane' dan.
Mooie kickquote:Op maandag 20 mei 2013 16:50 schreef 123eend het volgende:
Michielos kom met een nieuw verhaaltje alsjeblieft
zelfs na 300 topics kan er nog geen glimlach op mijn gezicht komen, misschien als ik mij voorstel hoe deze knul het aan de eettafel typt, met de laptop op zijn winkunde huiswerk en zijn moeder af en toe om ideetjes vraagt maar ze hem verteld dat hij de tafel op moet ruimenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Na een stuk of 4 van deze topics vind ik het nog steeds niet grappig...
Volgens mij heeft TS een of ander template voor al die op elkaar lijkende kut topics...
Waar hij het strijdtoneel, vechtkunsten/kampen en het slachtoffer in zet...
die eens niet die necroquote:
Waarom stuur jij mijn zo'n raar bericht?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:04 schreef IkwordlaterDJ het volgende:
Erg triest dat zulk gelijke verhalen zich best vaak voor doen. Maar daar mogen we niets van zeggen, want nationaliteit en cultuur = ras = racisme![]()
Ik zeg het eerlijk en noem me een miet, maar ik zou niet graag alleen nog gaan zwemmen of uitgaan met me vriendin.
Ik zal me wel aanstellen waarschijnlijk
Omdat ik graag je vagina wil zienquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom stuur jij mijn zo'n raar bericht?
Frappant.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:57 schreef IkwordlaterDJ het volgende:
[..]
Omdat ik graag je vagina wil zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |