abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75241616
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!

Ik ging dus afgelopen avond met mijn vriendin zwemmen. Alles goed en wel, we zaten gezellig aan de badrand en ik besloot om een ijsje te halen. Ik stond nog niet bij het kraampje en ik keek om en zag een groep van 9 marokkanen om mijn vriendin heen cirkelen, alsof het haaien waren Soms dook er eentje echt zo 10 seconde onder om vervolgens met een big splash naar de oppervlakte te springen,
terwijl hij zijn haren goed deed

Ik pikte dit dus niet en dook het water in. Door mijn vriendin te betasten bij haar borsten en haar te kussen, liet ik duidelijk merken dat ze bezet was. Dit zinde de marocs geenszins.. Ze gingen hierna
flink frustrerend gedrag vertonen, waaronder overdreven watertrappen, waardoor we spetters in ons gezicht kregen. Ik pikte dit niet en er vonden de eerste schermmutselingen plaats, waarbij ik een paar gasten ondersopte. 2 marokkanen stapten hieropvolgend uit het zwembad en net wanneer ik dacht dat ik van ze af was, gingen ze bommetjes maken met mij als target Hierdoor kregen ik en mijn vriendin (kimberley), spetters in ons gezicht(ze raakte me net niet, echt op 1 haar na). M.a.w., de lol was er wel vanaf. Zelfs nu, lieve fokkers, zelfs nu.. bleef ik enigszins rustig. Het plezier was echter vergald en wij begaven ons naar de kleedhokjes om hem te smeren.

Ik kuste mijn vriendin en terwijl ik een ander kleedhokje nam (nee, ik had zelfs daar geen zin meer in) stond er opeens een groepje marokkanen om me heen bij de ingang van het kleedhokje. Ze waren duidelijk agressief gezint en pikten het niet dat ik een vriendin had, die zij wel wilden batsen (ik kan me geen andere reden verzinnen). Aangezien ik geruime ervaring heb in real life combat situations en in
verschillende vechtkampen , knapte er iets in me. Ik sleurde een maroc het kleedhokje in en deed de deur op slot.

Terwijl ik de gast aan het afrossen was, hoorde ik van buiten gelach. Ze dachten daadwerkelijk dat ik degene was die slaag kreeg ofzo ) .. opeens deed ik de slot van het deur af, en vluchtte aan de andere kant naar buiten. Zij deden de deur open en er viel een bewusteloze gast in hun armen. Ze waren door het dolle heen. Vanuit mijn nieuwe hide out zag ik dat ze, al dan niet gebruik makend van de omgeving (gladde grond) joelend en schreeuwend en slidend door de gangen begaven.. een benauwde situatie. Maar ik heb met commando's getraint

Ik zag 5 marokkanen rustig lopen zoeken naar mij, vanuit mijn safe haven. Een beetje in de trant van rambo pakte ik de laatste van de groep en sleurde hem een ander kleedhokje binnen. Hier wurgde ik hem met mijn natte handdoek. Deur ging open en ik duwde de bewusteloze gast eruit. Dit diende natuurlijk als lokaas voor de rest van de groep. Deze draaiden zich om (waarschijnlijk omdat ze iemand misten) en zagen hun maat op de grond liggen. Ik was in de tussentijd naar 2 hokjes naar voren gekropen. Ik hoorde de rest van de groep schreeuwend aan komen rennen (WE PAKKEN 'm SWA) en toen ze dichtbij genoeg waren , opende ik met kracht de deur. De frontman rende hier dus frontaal tegenaan Dit heeft hetzelfde effect als overreden worden door een Bulldozer. De gast wenste dat ie nooit geboren was.

Er waren er nog 3 over en ik kwam het kleedhokje uit, greep een sleutel van de kluisjes tegenover me en smeet dat naar ze. In de verwarring die ontstond rende ik naar ze toe en slide via de gladde grond
een onderuit. Deze belandde met zijn hoofd op de grond en was meteen K.O. De andere maakte ik in vertrouwde vechtkunst stijl af. Eigenlijk heb ik alles gemengd. Commandokrijgkunsten, Krav maga en
optimaal gebruik van de omgeving (geloof me.. de omgeving is meer dan een omgeving.. het bevat een serie mogelijkheden ). Allereerst wou hij me slaan, waarna ik als reactie een kluisdeur opende. Hierdoor sloeg hij tegen de kluisdeur op(dat doet pijn... veel pijn) , hierna trapte hij me maar ik opende een lager kluisje, waardoor hij weer tegen de rand van het kluisje schopte (AUUUCH).
Na wat stoten naar de keel, knie naar kruis (DOE NORMAAL MAN) , besloot de laatste om de vlucht te nemen *(de enige verstandige keuze overigens.. ik zat in een flow en ben dodelijk), waardoor mijn straat vecht record 197-0 is

Ik kalmeerde daarna nog wat en heb nog uitstekend mijn lusten kunnen botvieren op mijn vriendin en heb nog vele uren de liefde bedreven (ze heeft me goed gepepen)

De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij niet meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen!

Klacht: ruzie in het zwembad
Klacht 2: Mensen die mijn vriendin willen versieren
Klacht 3: Zwemavond verknald
Voordeel: Heb schattige vriendin
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_75241642
JIJ BENT ZO'N BAAS!

Nu het verhaal lezen.
pi_75241700
Oh wacht, het is een topic van Michielos.

Helaas kwam ik daar na twee alinea's lezen pas achter.
pi_75241710
  donderdag 3 december 2009 @ 11:52:09 #5
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_75241717
  donderdag 3 december 2009 @ 11:52:14 #6
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_75241722
TS speelt te veel games
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_75241732
Fantasie heb je wel.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75241741
Wat een verhaal
Wat een klacht
pi_75241759
Doe eens wat aan je nederlands en je kunt je verhalenverzinsels bundelen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_75241761
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef Snuf. het volgende:
JIJ BENT ZO'N BAAS!

Nu het verhaal lezen.
Dat ja.. topic-sensatie-titel... maar 't lijkt me een spannend verhaal
Wie, ik?
pi_75241762
Michielocos .
Of niet?
  donderdag 3 december 2009 @ 11:53:22 #12
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_75241763
wooow chuck zou van jou kunnen leren....
Stand for something or fall for anything
pi_75241806
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!

Ik ging dus afgelopen avond met mijn vriendin zwemmen. Alles goed en wel, we zaten gezellig aan de badrand en ik besloot om een ijsje te halen. Ik stond nog niet bij het kraampje en ik keek om en zag een groep van 9 marokkanen om mijn vriendin heen cirkelen, alsof het haaien waren Soms dook er eentje echt zo 10 seconde onder om vervolgens met een big splash naar de oppervlakte te springen,
terwijl hij zijn haren goed deed

Ik pikte dit dus niet en dook het water in. Door mijn vriendin te betasten bij haar borsten en haar te kussen, liet ik duidelijk merken dat ze bezet was. Dit zinde de marocs geenszins.. Ze gingen hierna
flink frustrerend gedrag vertonen, waaronder overdreven watertrappen, waardoor we spetters in ons gezicht kregen. Ik pikte dit niet en er vonden de eerste schermmutselingen plaats, waarbij ik een paar gasten ondersopte. 2 marokkanen stapten hieropvolgend uit het zwembad en net wanneer ik dacht dat ik van ze af was, gingen ze bommetjes maken met mij als target Hierdoor kregen ik en mijn vriendin (kimberley), spetters in ons gezicht(ze raakte me net niet, echt op 1 haar na). M.a.w., de lol was er wel vanaf. Zelfs nu, lieve fokkers, zelfs nu.. bleef ik enigszins rustig. Het plezier was echter vergald en wij begaven ons naar de kleedhokjes om hem te smeren.

Ik kuste mijn vriendin en terwijl ik een ander kleedhokje nam (nee, ik had zelfs daar geen zin meer in) stond er opeens een groepje marokkanen om me heen bij de ingang van het kleedhokje. Ze waren duidelijk agressief gezint en pikten het niet dat ik een vriendin had, die zij wel wilden batsen (ik kan me geen andere reden verzinnen). Aangezien ik geruime ervaring heb in real life combat situations en in
verschillende vechtkampen , knapte er iets in me. Ik sleurde een maroc het kleedhokje in en deed de deur op slot.

Terwijl ik de gast aan het afrossen was, hoorde ik van buiten gelach. Ze dachten daadwerkelijk dat ik degene was die slaag kreeg ofzo ) .. opeens deed ik de slot van het deur af, en vluchtte aan de andere kant naar buiten. Zij deden de deur open en er viel een bewusteloze gast in hun armen. Ze waren door het dolle heen. Vanuit mijn nieuwe hide out zag ik dat ze, al dan niet gebruik makend van de omgeving (gladde grond) joelend en schreeuwend en slidend door de gangen begaven.. een benauwde situatie. Maar ik heb met commando's getraint

Ik zag 5 marokkanen rustig lopen zoeken naar mij, vanuit mijn safe haven. Een beetje in de trant van rambo pakte ik de laatste van de groep en sleurde hem een ander kleedhokje binnen. Hier wurgde ik hem met mijn natte handdoek. Deur ging open en ik duwde de bewusteloze gast eruit. Dit diende natuurlijk als lokaas voor de rest van de groep. Deze draaiden zich om (waarschijnlijk omdat ze iemand misten) en zagen hun maat op de grond liggen. Ik was in de tussentijd naar 2 hokjes naar voren gekropen. Ik hoorde de rest van de groep schreeuwend aan komen rennen (WE PAKKEN 'm SWA) en toen ze dichtbij genoeg waren , opende ik met kracht de deur. De frontman rende hier dus frontaal tegenaan Dit heeft hetzelfde effect als overreden worden door een Bulldozer. De gast wenste dat ie nooit geboren was.

Er waren er nog 3 over en ik kwam het kleedhokje uit, greep een sleutel van de kluisjes tegenover me en smeet dat naar ze. In de verwarring die ontstond rende ik naar ze toe en slide via de gladde grond
een onderuit. Deze belandde met zijn hoofd op de grond en was meteen K.O. De andere maakte ik in vertrouwde vechtkunst stijl af. Eigenlijk heb ik alles gemengd. Commandokrijgkunsten, Krav maga en
optimaal gebruik van de omgeving (geloof me.. de omgeving is meer dan een omgeving.. het bevat een serie mogelijkheden ). Allereerst wou hij me slaan, waarna ik als reactie een kluisdeur opende. Hierdoor sloeg hij tegen de kluisdeur op(dat doet pijn... veel pijn) , hierna trapte hij me maar ik opende een lager kluisje, waardoor hij weer tegen de rand van het kluisje schopte (AUUUCH).
Na wat stoten naar de keel, knie naar kruis (DOE NORMAAL MAN) , besloot de laatste om de vlucht te nemen *(de enige verstandige keuze overigens.. ik zat in een flow en ben dodelijk), waardoor mijn straat vecht record 197-0 is

Ik kalmeerde daarna nog wat en heb nog uitstekend mijn lusten kunnen botvieren op mijn vriendin en heb nog vele uren de liefde bedreven (ze heeft me goed gepepen)

De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij niet meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen!

pi_75241818
pi_75241835
helemaal gelezen
pi_75241839
Typisch. In het water durven ze niet aan te vallen, hooguit beetje naar je spetteren. Zelfs mocro's weten toch dat water het strijdtoneel van een ware Ferme Hollandsche Knaap, gehard als we zijn door onze eeuwige strijd tegen de golven. Remember 1953!

En dat je ze dan toch op hun terrein durft te confronteren, zo vanuit een underdog positie, hulde!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_75241846
i quote: Na wat stoten naar de keel, knie naar kruis (DOE NORMAAL MAN)
  donderdag 3 december 2009 @ 11:55:34 #18
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_75241849
Dit is een mix van alle actie films die ik heb gezien.
pi_75241851
Wie neemt zn opblaaspop nou mee naar het zwembad?
Lid van de MamaSquad
pi_75241860
quote:
..greep een sleutel van de kluisjes tegenover me en smeet dat naar ze...
fail: je moet eerst 50ct in het bakje doen eer je de sleutel eruit kan halen
namaste
  donderdag 3 december 2009 @ 11:56:01 #21
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75241864
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef Gripper het volgende:
Typisch. In het water durven ze niet aan te vallen, hooguit beetje naar je spetteren. Zelfs mocro's weten toch dat water het strijdtoneel van een ware Ferme Hollandsche Knaap, gehard als we zijn door onze eeuwige strijd tegen de golven. Remember 1953!

En dat je ze dan toch op hun terrein durft te confronteren, zo vanuit een underdog positie, hulde!
ik heb al voor hetere vuren gestaan. Mijn vriendin kan dat beamen
  donderdag 3 december 2009 @ 11:56:06 #22
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75241867
Het gaat dit keer over marokkanen, dus nu MOET het wel waar zijn. Ikben benieuwd wanneer Geert de eerste kamervragen over die incident gaat stellen

donderdag 3 december 2009 @ 11:56:25 #23
281910 Seksgod
2x in de kont, 1x in de mond.
pi_75241878
TS is een sliertarmige pisnicht. Teveel klappen gehad.
pi_75241881
B...Batman?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 3 december 2009 @ 11:56:32 #25
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75241882
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef Dulk het volgende:

[..]

ik dacht al.. dat ding zit stroef
pi_75241891
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:56 schreef Yi-Long het volgende:

die incident
Marokkaan!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 3 december 2009 @ 11:57:05 #27
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_75241902
Goed verhaal
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_75241905
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:56 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik heb al voor hetere vuren gestaan. Mijn vriendin kan dat beamen
een kapot opblaasventiel moeilijk te repareren he?
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef Salatrel het volgende:
helemaal gelezen
slachtofferhulp nodig?
Lid van de MamaSquad
pi_75241909
tl;dr

Het is maar goed dat die mocro's niet bekend waren met Ninpo Bujutsu.
Met toepassingen van de 4 stromen uit de Ninpo Jutaijutsu, de Ninpo Nage (worpen en gooien), Ninpo Gyakuwaza (grepen en klemmen), Ninpo Shimewaza (verwurgingen) en Ninpo Hajutsu (ontsnappingen) hadden ze je in een water habitat zeker kleingekregen.
pi_75241924
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef Dulk het volgende:

[..]

en dat is zonde van de 50 cent.. daar kun je leukere dingen mee doen.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:57:44 #31
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_75241927
En toen ging de wekker....
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
  donderdag 3 december 2009 @ 11:58:28 #32
279501 Will.Krikke
Been there, done that!
pi_75241949
leer mij
Girls are just to easy..
pi_75241953
kut topic
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:58:39 #34
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_75241957
Valt me wel tegen dat je niet wat knie- en enkelbandjes hebt laten scheuren, dat heeft altijd zo'n mooi effect
[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 3 december 2009 @ 11:58:54 #35
274970 Herpert
Herpesfree since 1990
pi_75241968
Je studeert op het vmbo en je hebt met commando's getraind.
Dames en heren! We hebben een ekte G-baas!
  donderdag 3 december 2009 @ 11:59:14 #36
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75241972
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:58 schreef ShevaJB het volgende:
Valt me wel tegen dat je niet wat knie- en enkelbandjes hebt laten scheuren, dat heeft altijd zo'n mooi effect
Moest snel handelen i.v.m. gladheid. Was het buiten geweest, dan had ik hier zeker aan gedacht
  donderdag 3 december 2009 @ 11:59:32 #37
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_75241980
VET!

maar dan niet zegmaar...
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_75241993
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:57 schreef Rafelbaard het volgende:
tl;dr

Het is maar goed dat die mocro's niet bekend waren met Ninpo Bujutsu.
Met toepassingen van de 4 stromen uit de Ninpo Jutaijutsu, de Ninpo Nage (worpen en gooien), Ninpo Gyakuwaza (grepen en klemmen), Ninpo Shimewaza (verwurgingen) en Ninpo Hajutsu (ontsnappingen) hadden ze je in een water habitat zeker kleingekregen.
Ik gebruik gewoon Chinpo Kemon
Wie, ik?
pi_75242095
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:56 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik dacht al.. dat ding zit stroef
pi_75242099

Baaas
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_75242120
Slotje.
Live out of your imagination, not your history.
pi_75242140
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:03 schreef Sj0rs het volgende:
Slotje.
Ban aanvraag.
pi_75242168
Word je zelf nooit eens moe van jezelf met die stomme verzonnen verhalen van je ?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:06:49 #44
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_75242215
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Word je zelf nooit eens moe van jezelf met die stomme verzonnen verhalen van je ?
Niet zo serieus nemen dit, dan ga je het wel waarderen na een tijdje
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_75242237
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef Schuttingbeer het volgende:

[..]

Ik gebruik gewoon Chinpo Kemon
[ afbeelding ]
Een epileptische aanval opwekken bij je tegenstander is inderdaad een efficiente methode om de overhand te krijgen.
Een iga krijger heeft geen scrupules om onderhandse technieken toe te passen om zijn tegenstander uit te schakelen.
Respect.
pi_75242248
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ban aanvraag.
homoseksueel.
Live out of your imagination, not your history.
pi_75242285
"opende ik met kracht de deur. De frontman rende hier dus frontaal tegenaan" ... .sure..

Die deurtjes gaan altijd naar binnen open... succes verder he
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
  donderdag 3 december 2009 @ 12:09:06 #48
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75242286
Nja, dit was een typisch voorbeeld van "wrong time, wrong spot". Dat gold voor beide partijen overigens
  donderdag 3 december 2009 @ 12:09:15 #49
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_75242295
Jij bent stoer..
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
pi_75242314
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Na een stuk of 4 van deze topics vind ik het nog steeds niet grappig...

Volgens mij heeft TS een of ander template voor al die op elkaar lijkende kut topics...
Waar hij het strijdtoneel, vechtkunsten/kampen en het slachtoffer in zet...
  donderdag 3 december 2009 @ 12:09:58 #51
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75242318
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef Antal het volgende:
"opende ik met kracht de deur. De frontman rende hier dus frontaal tegenaan" ... .sure..

Die deurtjes gaan altijd naar binnen open... succes verder he
Mis,deze hier niet. Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet
  donderdag 3 december 2009 @ 12:10:32 #52
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75242333
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef spanishgirl het volgende:
Jij bent stoer..
Dank, eens afspreken?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:10:35 #53
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_75242335
rustige jongen bla bla grote bek blabla krav maga bla bla vechtpartij bla bla dag verpest bla bla
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:12:07 #54
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75242381
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:10 schreef Catch22- het volgende:
rustige jongen bla bla grote bek blabla krav maga bla bla vechtpartij bla bla dag verpest bla bla
Nah , mengeling van alles
Krav maga, Wing Tsun, Jeet Kune Do, Muay Thai en omgeving usen. En mijn dag was inderdaad verpest
  donderdag 3 december 2009 @ 12:13:28 #55
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_75242409
Waarom de fuck worden deze topics altijd open gehouden en krijgen Ricko's topics de laatste tijd binnen 10 minuten een slotje?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_75242420
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef Lakitu het volgende:
Waarom de fuck worden deze topics altijd open gehouden en krijgen Ricko's topics de laatste tijd binnen 10 minuten een slotje?
Obvious troll is obvious
  donderdag 3 december 2009 @ 12:13:54 #57
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75242421
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef Lakitu het volgende:
FB is je vriend, vriend
En stop met de calimero uit te hangen
  donderdag 3 december 2009 @ 12:14:11 #58
281910 Seksgod
pi_75242425
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nah , mengeling van alles
Krav maga, Wing Tsun, Jeet Kune Do, Muay Thai en omgeving usen. En mijn dag was inderdaad verpest
Je zei laatst dat je hoge gradaties ofzo had in krav maga terwijl daar geen gradaties in zijn, dus stfu en ga ranja aanmaken bitch.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:14:43 #59
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_75242439
Dit was gisteren ook idd op het nieuws.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:14:45 #60
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_75242440
Wat een held ben je
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 3 december 2009 @ 12:14:52 #61
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_75242444
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:10 schreef Catch22- het volgende:
Waarom heeft ineens iedereen die lelijke smurf UI? Ik denk steeds dat het die maffe Guapo is die post
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_75242450
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Klik het dan niet aan sukkel. .

Mooi topic weer .
pi_75242455
quote:

[..]

Nee, het blijft gewoon humorloos.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:15:17 #64
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75242461
Chriz2K-tijden herleven
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_75242463
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef Flammie het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  donderdag 3 december 2009 @ 12:15:25 #66
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_75242465
Mooi verhaal TS,
Je moeder is een hamster
pi_75242503
Goed verhaal
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_75242509
quote:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop..
Sure
pi_75242512
quote:

[..]

Precies.
Eerst walg je van het consumeren van een zilte kwallerige hap snot.
Vervolgens gaan veel mensen het toch waarderen maar niemand kan verklaren waarom en blijft het vermoeden dat het allemaal ontzettend nep is.
pi_75242518
Een harde lach kon niet onderdrukt worden, wat ben je toch een mongool.
pi_75242597
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:14 schreef Seksgod het volgende:

[..]

Je zei laatst dat je hoge gradaties ofzo had in krav maga terwijl daar geen gradaties in zijn, dus stfu en ga ranja aanmaken bitch.
Er zijn wel degelijk gradaties in Krav Maga, verdiep je eerst eens in de materie voordat je dingen gaat roepen
  donderdag 3 december 2009 @ 12:19:51 #72
281910 Seksgod
pi_75242616
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef Kravist het volgende:

[..]

Er zijn wel degelijk gradaties in Krav Maga, verdiep je eerst eens in de materie voordat je dingen gaat roepen

Niet kneus, hij beweerde een band te hebben of iets en die heb je niet, ga zelf inlezen zwakzinnig stuk vlees.
pi_75242640
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:15 schreef Zapper het volgende:
Chriz2K-tijden herleven
Die proleet mag nog niet eens de veters strikken van
MICHIELOS
  donderdag 3 december 2009 @ 12:21:07 #74
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75242657
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef Seksgod het volgende:

[..]

Niet kneus, hij beweerde een band te hebben of iets en die heb je niet, ga zelf inlezen zwakzinnig stuk vlees.
eeh nee??
  donderdag 3 december 2009 @ 12:21:34 #75
281910 Seksgod
pi_75242671
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:21 schreef Michielos het volgende:

[..]

eeh nee??

Nee.

Bij de gradatie van Krav Maga werken we niet met banden maar met levelpads die je kan behalen na een periode van training. De trainingsperiode verschilt per level. Van enkele maanden bij Practitioner levels tot aan 1 of meerdere jaren bij Graduatelevels en Expertlevels. Bijvoorbeeld: van beginner/ starter naar Practitioner 1 (P1) duurt minimaal 3 maanden daarna volgt een examen. Bij slagen krijg men een P1 levelpad en stroom je door naar de volgende cursus voor je Practitioner 2 gradatie enzovoort. De instructeur behoudt altijd het recht om je langer te laten trainen voor een leveltest. Want, en we citeren Eyal Yanilov: "Het laatste wat iemand zou moeten krijgen van zelfverdedigingstraining is een vals gevoel van veiligheid

Dus stfu en ga boeken schrijven.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:22:22 #76
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75242692
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:21 schreef Seksgod het volgende:

[..]

Nee.

Bij de gradatie van Krav Maga werken we niet met banden maar met levelpads die je kan behalen na een periode van training. De trainingsperiode verschilt per level. Van enkele maanden bij Practitioner levels tot aan 1 of meerdere jaren bij Graduatelevels en Expertlevels. Bijvoorbeeld: van beginner/ starter naar Practitioner 1 (P1) duurt minimaal 3 maanden daarna volgt een examen. Bij slagen krijg men een P1 levelpad en stroom je door naar de volgende cursus voor je Practitioner 2 gradatie enzovoort. De instructeur behoudt altijd het recht om je langer te laten trainen voor een leveltest. Want, en we citeren Eyal Yanilov: "Het laatste wat iemand zou moeten krijgen van zelfverdedigingstraining is een vals gevoel van veiligheid

Dus stfu en ga boeken schrijven.
Ik had het ook nooit over banden maar over gradaties. Je kunt levelen, net zoals bij wing tsun(en sommige scholen gebruiken wel degelijk banden) .
Lees je soms bewust niet goed?
pi_75242704
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef Seksgod het volgende:

[..]

Godverdomme, ik heb zelf een level 1 en 2 diploma hier liggen, doe is niet zo eigenwijs. Zoek het boek van Darren Levine op, en je ziet dat is ingedeeld in gele/oranje/groene band etc.

Stakker

Edit: banden != graduaties
  donderdag 3 december 2009 @ 12:23:06 #78
281910 Seksgod
pi_75242722
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik had het ook nooit over banden maar over gradaties. Je kunt levelen, net zoals bij wing tsun.
Lees je soms bewust niet goed?
Nee kneus je had het over banden
pi_75242726
Lemming
  donderdag 3 december 2009 @ 12:23:44 #80
281910 Seksgod
pi_75242742
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Kravist het volgende:

[..]

Godverdomme, ik heb zelf een level 1 en 2 diploma hier liggen, doe is niet zo eigenwijs. Zoek het boek van Darren Levine op, en je ziet dat is ingedeeld in gele/oranje/groene band etc.

Stakker

Edit: banden != graduaties
Lees zelf eens goed dom varken, ik beweer nergens dat je geen level omhoog kan, ik beweer dat er geen bandensysteem is.
pi_75242744
Ik heb het gelezen, nu wil ik net zo veel geëerd worden als Michielos.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 3 december 2009 @ 12:23:59 #82
281910 Seksgod
pi_75242751
Oja en TS is een bleke sprietarm
pi_75242752
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef Seksgod het volgende:

[..]

Nee kneus je had het over banden
waar? laat eens zien
  donderdag 3 december 2009 @ 12:25:01 #84
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75242778
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef Flammie het volgende:

[..]

waar? laat eens zien
is niet te vinden, want ik zei enkel dit:
quote:
Wat de beste man niet wist was dat ik in verschillende vechtkampen gezeten heb en ik degrees heb in vechtkunsten als MMA en KRav Maga.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:25:31 #85
281910 Seksgod
pi_75242803
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

is niet te vinden, want ik zei enkel dit:
[..]

Nee daar doel ik niet op vriend, godverdommese klootzak dat je bent.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:25:43 #86
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_75242807
quote:

[..]

waar? laat eens zien
Over zijn kniebanden, die Michielos vakkundig gaat scheuren als hij doorgaat met dat wijsneusgezever
[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 3 december 2009 @ 12:25:51 #87
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_75242815
quote:

[..]

waar? laat eens zien

Tot zover mijn extreem nuttige bijdrage aan dit topic
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_75242817
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Seksgod het volgende:

[..]

Nou laat zien dan
pi_75242825
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef Seksgod het volgende:

[..]

Lees zelf eens goed dom varken, ik beweer nergens dat je geen level omhoog kan, ik beweer dat er geen bandensysteem is.
Je maakt het topic wel gezellig met je gezaag over banden/levels/gradaties. .

Onee, ik bedoel eigenlijk dat je loopt te zeiken en ik heb liever dat je opflikkert.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:26:02 #90
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75242826
quote:

[..]

dan quoteer je stuk en verbaas me
  donderdag 3 december 2009 @ 12:26:25 #91
281910 Seksgod
pi_75242844
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nou laat zien dan
Geen zin in.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:26:35 #92
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75242851
En back OT. Heb ik goed gehandeld?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:26:42 #93
281910 Seksgod
pi_75242854
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef Michielos het volgende:

[..]

dan quoteer je stuk en verbaas me
Waarom zou ik?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:26:54 #94
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75242862
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef Seksgod het volgende:

[..]

Geen zin in.

gaaap! ok volgende
  donderdag 3 december 2009 @ 12:27:11 #95
281910 Seksgod
pi_75242873
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef Michielos het volgende:
En back OT. Heb ik goed gehandeld?
Volgende keer niet de zwarte banden erbij verzinnen je had toch dammen in krav maga? !!!!!!!!!!!
pi_75242886
Ik heb trouwens gisterenavond met TS afgesproken, om te zien wie er nu de sterkste is.

Het straatvecht record van Michielos is nu 197-1.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:28:03 #97
16843 Knuffelbeertje
live life to the max
pi_75242908
Weer een meesterlijk michielos topic. de 12 jarige John Rambo.
Die jongen heeft met zijn 12 jaartjes al de ervaring van 50 jaar vechtsporten, zou ie aan een 2de leven bezig zijn?
Zelfs Chuck Norris kan in de leer bij deze wannabe.
Het verhaal klopt weer van geen kanten, want mocro's zwemmen alleen maar in het tropicana, dat hebben ze permanent overgenomen.
I have something to say!..it's better to burn out than to fade away!
  donderdag 3 december 2009 @ 12:28:21 #98
281910 Seksgod
pi_75242911
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb trouwens gisterenavond met TS afgesproken, om te zien wie er nu de sterkste is.

Het straatvecht record van Michielos is nu 197-1.
Had hij zijn speciale zwarte band om? Met bijpassende dammen !!!
  donderdag 3 december 2009 @ 12:28:59 #99
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_75242934
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

FB is je vriend, vriend
En stop met de calimero uit te hangen
Het gaat niet om mij nu, het gaat hier om KLB.
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_75242951
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:28 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Het gaat niet om mij nu, het gaat hier om KLB.
Dus ga je naar FB om daar je traantjes te drogen. Simpel toch
pi_75242961
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:28 schreef Seksgod het volgende:

[..]

Had hij zijn speciale zwarte band om? Met bijpassende dammen !!!
Nee gewoon allebei casual kledij.
pi_75242974
quote:

[..]

Rustig troll

Iedereen weet dat Michielos een echte Baas is, hij is zowat uitvinder van Krav Maga
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 3 december 2009 @ 12:30:56 #103
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75242991
Michielostopic; niet gelezen.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:32:40 #104
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_75243046
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dus ga je naar FB. Simpel toch
Heeft toch geen zin.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:35:34 #105
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_75243153
Dit topic is nog heviger dan gewoonlijk.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  donderdag 3 december 2009 @ 12:35:50 #106
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75243168
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:32 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Heeft toch geen zin.
Ik merk dat je veel verdriet hebt en tegen de tranen vecht, Is er misschien iets af te spreken>
  donderdag 3 december 2009 @ 12:36:52 #107
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_75243201
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:35 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik merk dat je veel verdriet hebt en tegen de tranen vecht, Is er misschien iets af te spreken>
Van mij mag je dit soort topics openen, ik zou alleen liever zien dat andere soortgelijke topics niet gesloten worden.
pi_75243226
Vanuit mijn nieuwe hide out zag ik dat ze, al dan niet gebruik makend van de omgeving (gladde grond) joelend en schreeuwend en slidend door de gangen begaven..

Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:38:21 #109
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_75243265
Is schrijver worden niets voor jou?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:40:22 #110
279501 Will.Krikke
Been there, done that!
pi_75243331
Michielos kan je me les geven? ik wil jou als mijn meester!
Girls are just to easy..
pi_75243352
Ik moest hier aan denken.

History became legend, legend became myth.
pi_75243389
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
Is schrijver worden niets voor jou?
Regisseur
  donderdag 3 december 2009 @ 12:42:12 #113
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_75243406
Wordt trouwens wel is tijd dat onze Rambo is een foto van zichzelf hier plaatst.

Ofniet?
pi_75243426
Tijd voor een verhalenbundel?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:43:12 #115
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75243443
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef Rookert het volgende:
Tijd voor een verhalenbundel?
Zit zeker in de planning.
pi_75243453
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt trouwens wel is tijd dat onze Rambo is een foto van zichzelf hier plaatst.

Ofniet?
Jij eerst!
  donderdag 3 december 2009 @ 12:43:35 #117
281910 Seksgod
pi_75243456
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef phpmystyle het volgende:

Ofniet?
idd foto! zal wel dikke natnek zijn =D
  donderdag 3 december 2009 @ 12:44:01 #118
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_75243472
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Jij eerst!
Heb ik al gedaan.
pi_75243535
Gast
pi_75243561
De vriendin van TS heet Kimberly en wordt versierd door mocro's
Wat een kampwijf heb je toch.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:46:52 #121
281910 Seksgod
pi_75243583
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:46 schreef DuTank het volgende:

Hahah net zo'n bloedhoer.
pi_75243681
hoort dit niet in onzin
Geloof in Jezus, dan zal hij je belonen.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:49:47 #123
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75243690
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:46 schreef DuTank het volgende:
Nah ze wou het zelf niet maar tegen 9 van die gasten kun je als meid niks (tenzij je traint).
pi_75243802
Dit wordt steeds leuker niet
The Pope? How many divisions has he got?
pi_75243898
Waarom blijf ik dit soort topics toch nog lezen en waarom moet ik lachen?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 3 december 2009 @ 12:57:20 #126
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75243961
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_75244007
mooiste is nog wel dat iedereen altijd valt over de topics van TS maar we inmiddels toch al weer op pagina 6 zitten
pi_75244012
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan.
POIDH
  donderdag 3 december 2009 @ 13:04:01 #129
17420 DeX090
bastard on parade
pi_75244180
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef koningdavid het volgende:
Omdat het een beetje zo'n lach is: En het beste vermaak is leedvermaak. Ik moet vooral en om die Flammie die elke keer z'n piemeltje uit z'n broek trekt als hij de naam Michielos ziet. Die kerel zit zo ver in de reet van Michielos dat hij met z'n armen door de keel van z'n grote vriend zijn posts typt. Het kan toch niet anders of het zijn gewoon kloons van elkaar?
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  donderdag 3 december 2009 @ 13:07:09 #130
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_75244273
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

POIDH
Whaaaaat?
pi_75244367
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Salatrel het volgende:
mooiste is nog wel dat iedereen altijd valt over de topics van TS maar we inmiddels toch al weer op pagina 6 zitten
Ligt aan hoe je die pagina instellingen zet. Hier pagina 2 pas snapte.
  donderdag 3 december 2009 @ 13:12:08 #132
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75244390
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef Salatrel het volgende:
heb al gepost in FB. Dit soort topics horen thuis in ONZ of in de prullenbak
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 3 december 2009 @ 13:13:57 #133
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_75244452
quote:
knapte er iets in me. Ik sleurde een maroc het kleedhokje in en deed de deur op slot.
Hier stopte in met lezen maar laat me raden..... want meestal nemen die rifapen daar een geit voor.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_75244514
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:11 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ligt aan hoe je die pagina instellingen zet. Hier pagina 2 pas snapte.
hoe dan ook leveren de topics toch altijd een x aantal posts op waardoor hij topics aan blijft maken.
  donderdag 3 december 2009 @ 13:16:55 #135
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75244537
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:16 schreef Salatrel het volgende:

[..]

hoe dan ook leveren de topics toch altijd een x aantal posts op waardoor hij topics aan blijft maken.
Dat is niet mijn drijfveer. Ik ben een normale rustige jongen met veel pech (veel ruzies e.d.). Dit schrijf ik van me af. Daar is KLB voor. Klagen. Dit doe ik dan ook
pi_75244590
ik moest lachen
pi_75244642
Michielos ik heb dit verhaal weer met veel plezier zitten lezen
pi_75244783
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Whaaaaat?
Pics or it didn't happen
pi_75244817
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen
Benno !
die maakte ook graag foto's in het zwembad
Lid van de MamaSquad
pi_75244900
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:16 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dat is niet mijn drijfveer. Ik ben een normale rustige jongen met veel pech (veel ruzies e.d.). Dit schrijf ik van me af. Daar is KLB voor. Klagen. Dit doe ik dan ook
Maak je de volgende keer wel een filmpje voor op youtube?
pi_75245030

Ik schop hem ff naar daar waar het thuishoort, ONZ dus.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 3 december 2009 @ 13:34:50 #142
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_75245092
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:32 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]

Ik schop hem ff naar daar waar het thuishoort, ONZ dus.
Onzin!
[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 3 december 2009 @ 13:36:28 #143
202380 Herbstmeister
legen -wait for it- dary
pi_75245150
Haters die de TS niet geloven!

Ik geloof de TS
  donderdag 3 december 2009 @ 13:40:22 #144
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_75245258
TS is mijn nieuwe held. Mag ik een poster van je voor boven mijn bed? Dan kan mijn vriendin naar je kijken als we sex hebben.
stom
  donderdag 3 december 2009 @ 13:45:44 #145
242036 Jeej
Elke dag een feest
pi_75245419
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef koningdavid het volgende:
Omdat je diep van binnen net als alle andere mannen eigenlijk gewoon net als Michielos wil zijn. Een stoere lone ranger die zijn geliefden beschermd tegen kwade hangjongeren en die onrecht bestrijd met brute kracht waar de meesten van ons een vlucht moeten nemen tot de sterke arm der wet
  donderdag 3 december 2009 @ 13:51:18 #146
271204 Ragnarock
Ook wel Haarbalpasta
pi_75245585
HOAX!!!!! KLEEDHOKJES HEBBEN GEEN DEUR DIE NAAR BUITEN OPEN GAAT!!!
HOOOOAAAX!!!!!1111!!1!1!!!!1!!!!!EINZzWei!!1!!!!!!!!!!!
pi_75245711
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:51 schreef Ragnarock het volgende:
HOAX!!!!! KLEEDHOKJES HEBBEN GEEN DEUR DIE NAAR BUITEN OPEN GAAT!!!
HOOOOAAAX!!!!!1111!!1!1!!!!1!!!!!EINZzWei!!1!!!!!!!!!!!
Dude, neem je pilletje.
pi_75245774
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:40 schreef Waldkorn het volgende:
TS is mijn nieuwe held. Mag ik een poster van je voor boven mijn bed? Dan kan mijn vriendinik naar je kijken als we sex hebben.
pi_75245797
Ik weet niet hoor, ik twijfel aan het waarheidsgehalte van dit verhaal, sinds wanneer zeggen Mocro's SWA??
pi_75245918
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:58 schreef LaTiNo het volgende:
Ik weet niet hoor, ik twijfel aan het waarheidsgehalte van dit verhaal, sinds wanneer zeggen Mocro's SWA??

Je ava
Lid van de MamaSquad
pi_75246049
Samenvatting:

TS is een opgewonden standje, die niet eens kan accepteren dat hij in het zwembad misschien bespat kan worden. Dan neemt hij dat persoonlijk, en gaat sjappie doen. Vervolgens durft hij de groep niet te contronteren, dus sleurt hij uit kleinzerige wraak een mannetje een kleedhokje in. In een laffe hinderlaag durft hij wel en overrompeld kan hij een zwak marokkaantje wel aan.
Toen ze daarna allemaal op hem afkwamen, rende hij hard weg, daarom heeft hij het lulverhaal met de sleutel en zwemhokjes die naar buiten opengaan ( ) verzonnen, om stoer over te komen.

Wat een zielig persoontje is TS eigenlijk.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_75246131
Michielos topics
pi_75246245
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:06 schreef UncleErnie het volgende:
Samenvatting:

TS is een opgewonden standje, die niet eens kan accepteren dat hij in het zwembad misschien bespat kan worden. Dan neemt hij dat persoonlijk, en gaat sjappie doen. Vervolgens durft hij de groep niet te contronteren, dus sleurt hij uit kleinzerige wraak een mannetje een kleedhokje in. In een laffe hinderlaag durft hij wel en overrompeld kan hij een zwak marokkaantje wel aan.
Toen ze daarna allemaal op hem afkwamen, rende hij hard weg, daarom heeft hij het lulverhaal met de sleutel en zwemhokjes die naar buiten opengaan ( ) verzonnen, om stoer over te komen.

Het waren Kluisdeurtjes en die gaan gewoon naar buiten open hoor
pi_75246327
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:12 schreef Flammie het volgende:

[..]

Het waren Kluisdeurtjes en die gaan gewoon naar buiten open hoor
quote:
Ik was in de tussentijd naar 2 hokjes naar voren gekropen. Ik hoorde de rest van de groep schreeuwend aan komen rennen (WE PAKKEN 'm SWA) en toen ze dichtbij genoeg waren , opende ik met kracht de deur. De frontman rende hier dus frontaal tegenaan
Als je dan toch op michielostopics rukt, lees ze dan

Waarom doe ik het eigenlijk nog?
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:36:46 #155
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_75247034
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet waarom jij nog steeds op Michielos topics rukt.
stom
pi_75247887
Jeetje het blijft grappig
pi_75248208
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

[..]

Dat is een heel ander gedeelte van het verhaal, maar het klopt wel
Je hebt idd die deuren en de kluisjes
  donderdag 3 december 2009 @ 15:16:18 #158
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_75248431
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:52 schreef Jarno het volgende:
Fantasie heb je wel.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 3 december 2009 @ 15:16:40 #159
267694 CAP.
Child Approved Porn
pi_75248441
Waarom blijf ik lachen?
  donderdag 3 december 2009 @ 15:20:25 #160
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_75248583
hier moet ik een

neerzetten
Lege virente, virent cuncta
  donderdag 3 december 2009 @ 15:44:41 #161
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75249466
Normaal zijn ze niet grappig. Maar met mocro's in de hoofdrol kan ik hem zeker waarderren!
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_75249913
Blijven leuk, he.
pi_75251011
Alsof in elk zwembad de kleedhok-deurtjes in dezelfde richting opengaan
Faalberen, stuk voor stuk
Ga weg
pi_75251083
Grapjas. Maar wel een goed geschreven verhaal.
pi_75251374
TS is baas
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75253104
!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_75253139
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:06 schreef UncleErnie het volgende:
Samenvatting:

ZZZzzzzzZzz

Jaloezie is een bitch !
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 3 december 2009 @ 17:37:19 #168
243024 ch0c0mel
de enige echte
pi_75253295
_!
  donderdag 3 december 2009 @ 17:41:22 #169
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_75253422
en nog zo'n klaplopers topic van TS..
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
  donderdag 3 december 2009 @ 18:10:19 #170
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75254334
  donderdag 3 december 2009 @ 18:38:42 #171
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_75255297
Geweldige topics, TS!

Ik vermaak me altijd ten zeerste.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_75257385
echt leuk man al die verhalen van jou!!!
blijf schrijven blijf schrijven alsjeblieft
oke dankjewel
spreek ik met de politie
NEE
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
pi_75269661
quote:

Idd schattige vriendin

of niet

pi_75269747
pi_75271992
quote:
waardoor mijn straat vecht record 197-0 is
Haha geweldig weer
Ik lig hier weer helemaal vlak
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:49:16 #176
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_75272371
quote:
waardoor mijn straat vecht record 197-0 is

Correctie: Straat vecht record 196-0
Zwembad gevecht record 1-0
[/b]
Eindbaas ^O^
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:14:32 #177
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75274138
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:49 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Correctie: Straat vecht record 196-0
Zwembad gevecht record 1-0
Ja, inderdaad .
pi_75274207
quote:
nee stop.. lees door!

JA WAT WIL JE NOU GODVERDOMME?!
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:13:20 #179
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_75278053
Dit is het mooiste topic tot nu toe !
Deathlift or Die.
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:26:37 #180
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_75278539
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
Omdat er mocros gebasht worden natuurlijk.
stom
pi_75278620
Wanaaabeeee Chrizz2k
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:30:20 #182
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_75278652
Michielos is de Chuck Norris van Fok!, wat een baas.
pi_75281691
michielos topic
Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Boeman het volgende:
:')
Potentieel goed topic powerlite
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:47:27 #184
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75286104
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
Nja, het was gewoon niet leuk meer
pi_75286801
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:47 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nja, het was gewoon niet leuk meer
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  zaterdag 5 december 2009 @ 08:32:09 #186
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_75312070
Vechtkampen?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_75313206
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:16 schreef Mopst3r het volgende:
Vechtkampen?
werkkamp dat is wat ie nodig heeft

leert ie het wel af van die achterlijke topics te maken
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:01:17 #189
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_75316047
quote:

Ik ging dus afgelopen avond met mijn vriendin zwemmen. Alles goed en wel, we zaten gezellig aan de badrand en ik besloot om een ijsje te halen. Ik stond nog niet bij het kraampje en ik keek om en zag een groep van 9 marokkanen om mijn vriendin heen cirkelen, alsof het haaien waren Soms dook er eentje echt z.... knip!

nog iets anders gedaan in het kleedhokje?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:07:26 #190
282260 Kungfu_Panda
what the fack means WTF?
pi_75316194
het is toch gepijpt in plaats van gepepen
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:47:36 #191
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_75317240
Ik stopte met lezen bij ''Normaal ben ik een rustige jongen''
Echt man, Mortal Kombat is hier niks bij.
pi_75319842
HELD
pi_75320050
quote:

Die opening line is niet meer grappig
pi_75320244
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:30 schreef Tacobell het volgende:
Michielos is de Chuck Norris van Fok!, wat een baas.
wat
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:24:06 #195
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_75321242
Ik geloof er echt niks van.

Gepepen, nooit van gepijpt gehoord?
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:48:13 #196
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75323241
dan geloof je t toch niet gast
alsof ik daar wakker van lig
pi_75323800
En toen werd je wakker, met een vochtige boxer.
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
pi_75343099
Toen je gister die gast helemaal kapot had gemaakt toen hij je een elleboogstoot wou geven, was ook mooi om mee te maken
  zondag 6 december 2009 @ 20:50:15 #199
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75348300
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:08 schreef seppo het volgende:
Toen je gister die gast helemaal kapot had gemaakt toen hij je een elleboogstoot wou geven, was ook mooi om mee te maken
wtf, had je dat gezien??
pi_75348786

_!
  zondag 6 december 2009 @ 21:03:01 #201
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_75348894
Michielos topic, prachtig verhaal.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_75350337
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:52 schreef Flammie het volgende:
Wat een verhaal
Wat een klacht
steven seagal ofzoiets
pi_75351755
Topic niet gelezen
  maandag 7 december 2009 @ 22:15:27 #204
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75391512
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:07 schreef TwyLight het volgende:
Topic niet gelezen
Waarom niet?
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:07:15 #205
262181 noobdeswoop
arrogant gespuis
pi_75405792
wanneer gaat dit ten onder in een vlaag van slowchatters
Semi-filantroop met haatneigingen
  woensdag 9 december 2009 @ 15:03:34 #206
281036 moetjeniewete
«¤ Trust Nobody ¤»
pi_75447239
Okéé wat die jongens deden is écht overdreven !! die 'marokane' (als het tenminste marokane zijn want ttegenwoordig ziet men iedereen die lichtbruin is en krulletjes en 'wollah' zegt als een marokkaan)
zijnn da echt SUPERzielig als het waar is wat je zegt.. Maar er zijn GENOEG marokanenn , die NIET zo zijnn , die, gwn rustig doen en Niett agressief zijn.. Niet meteen oordelen terwijll je ze niet eens kentt , zou ik zeggen !!

Mjah.. SUCCES Met de anderee 'marokane' dan.
Rennend in mijn eigen wereld. Op zoek naar het licht in het duister. Ik doe het lampje aan mr tog blijft het donker. Ik doe me ogen open mr toch zie ik niks. ik ren maar er komt geen einde aan. ik huil , maar mijn tranen stoppen niet. ik verdrink maa
  woensdag 9 december 2009 @ 15:05:28 #207
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_75447315
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef moetjeniewete het volgende:
Okéé wat die jongens deden is écht overdreven !! die 'marokane' (als het tenminste marokane zijn want ttegenwoordig ziet men iedereen die lichtbruin is en krulletjes en 'wollah' zegt als een marokkaan)
zijnn da echt SUPERzielig als het waar is wat je zegt.. Maar er zijn GENOEG marokanenn , die NIET zo zijnn , die, gwn rustig doen en Niett agressief zijn.. Niet meteen oordelen terwijll je ze niet eens kentt , zou ik zeggen !!

Mjah.. SUCCES Met de anderee 'marokane' dan.
^^ You go girl. Kloontje van Gaymielos
stom
pi_81138306
SCHOPJE MEEEEEEER!
pi_81138336
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:11 schreef CWC het volgende:
SCHOPJE MEEEEEEER!
Kut kick
Random number generator:
8
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:17:05 #210
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_81138585
Briljant weer.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_81139029
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
Briljant weer.
deze is wel oud hoor:P maar wilde wel is wat meer topics zien
pi_81139106
Kom eens met iets nieuws...

Iets boeiends...

Iets zonder geweld....
Bats.Bats..Bats...Baaats!
  maandag 20 mei 2013 @ 16:50:42 #213
402068 123eend
Vertrouw mij, ik ben een eend.
pi_126771094
Michielos kom met een nieuw verhaaltje alsjeblieft
Keep it easy
pi_126772924
dit verhaal is verzonnen
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 17:33:04 #215
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_126772998
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:50 schreef 123eend het volgende:
Michielos kom met een nieuw verhaaltje alsjeblieft
Mooie kick :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 20 mei 2013 @ 17:40:02 #216
402068 123eend
Vertrouw mij, ik ben een eend.
pi_126773319
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 17:33 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Mooie kick :')
Hjb zo een goed topic verdient dat gewoon
Keep it easy
pi_126774394
Kut topic. Die deuren van die kleedhokjes gaan naar binnen open...
  maandag 20 mei 2013 @ 18:07:35 #218
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_126774514
123eend klapmongool, kap eens met het kicken van 3 jaar oude topics.
Anonieme tievesclown
  maandag 20 mei 2013 @ 19:23:10 #219
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_126777837
_O_ _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 20 mei 2013 @ 21:30:48 #220
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_126785250
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Volgens mij heeft TS een of ander template voor al die op elkaar lijkende kut topics...
Waar hij het strijdtoneel, vechtkunsten/kampen en het slachtoffer in zet...
zelfs na 300 topics kan er nog geen glimlach op mijn gezicht komen, misschien als ik mij voorstel hoe deze knul het aan de eettafel typt, met de laptop op zijn winkunde huiswerk en zijn moeder af en toe om ideetjes vraagt maar ze hem verteld dat hij de tafel op moet ruimen
pi_135636305
:D

_O-
U MAD?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 12:27:06 #222
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_135637057
quote:
die eens niet die necro
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_135641439
Sterk verhaal.

Wat er in wekelijkheid is gebeurd:
TS heeft zich door die mocro's een voor een laten nemen in het kleedhokje, zodat ze van zijn vriendin zouden afblijven. :')
  zaterdag 18 januari 2014 @ 15:19:38 #224
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135641992
Baas _O_
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_135642062
Stelletje necrofielen hier :') .

Wel goed verhaal. Erg realistisch ook wel.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 18 januari 2014 @ 15:28:19 #226
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_135642241
Goeie kick :')
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_135643643
Je bent alleen nog vergeten te vertellen wat er met je vriendin gebeurde toen jij al die gasten uitschakelde.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 16:20:46 #228
8369 speknek
Another day another slay
pi_135643758
Goude oude

Michielos baas

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_135651127
Terechte klacht
pi_135655133
tl;dr
  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:04:49 #231
419337 IkwordlaterDJ
'T leven is zo slecht nie
pi_135657456
Erg triest dat zulk gelijke verhalen zich best vaak voor doen. Maar daar mogen we niets van zeggen, want nationaliteit en cultuur = ras = racisme :')

Ik zeg het eerlijk en noem me een miet, maar ik zou niet graag alleen nog gaan zwemmen of uitgaan met me vriendin.

Ik zal me wel aanstellen waarschijnlijk ;)
pi_135658544
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:04 schreef IkwordlaterDJ het volgende:
Erg triest dat zulk gelijke verhalen zich best vaak voor doen. Maar daar mogen we niets van zeggen, want nationaliteit en cultuur = ras = racisme :')

Ik zeg het eerlijk en noem me een miet, maar ik zou niet graag alleen nog gaan zwemmen of uitgaan met me vriendin.

Ik zal me wel aanstellen waarschijnlijk ;)
Waarom stuur jij mijn zo'n raar bericht?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:57:31 #233
419337 IkwordlaterDJ
'T leven is zo slecht nie
pi_135659539
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:32 schreef Crip het volgende:

[..]

Waarom stuur jij mijn zo'n raar bericht?
Omdat ik graag je vagina wil zien
pi_135660971
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:57 schreef IkwordlaterDJ het volgende:

[..]

Omdat ik graag je vagina wil zien
Frappant.
  zondag 19 januari 2014 @ 00:46:09 #235
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135663508
:') _O-
En altijd het laatste woord.
pi_135664462
Hey, komt deze ook weer eens boven drijven :')
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 1 maart 2015 @ 23:48:32 #237
266385 Luman
RAAAAGE!
pi_150200730
Michielos topic _O_
  maandag 2 maart 2015 @ 00:07:05 #238
409633 killerkip69
killattack!
pi_150201391
hahahaha...wat 'n bump ^O^ en 'n uberbaas deze TS _O-

ik ben 'n saaie lul, dus gooi er maar wat egte TETTEN bij >>

maandag 2 maart 2015 @ 01:22:26 #239
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_150202737
waar of niet, ik vond het een tof verhaal om te lezen _O_
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')