Mis,deze hier niet. Aan de ene kant wel, aan de andere kant nietquote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef Antal het volgende:
"opende ik met kracht de deur. De frontman rende hier dus frontaal tegenaan" ... .sure..
Die deurtjes gaan altijd naar binnen open... succes verder he
Nah , mengeling van allesquote:Op donderdag 3 december 2009 12:10 schreef Catch22- het volgende:
rustige jongen bla bla grote bek blabla krav maga bla bla vechtpartij bla bla dag verpest bla bla
Obvious troll is obviousquote:Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef Lakitu het volgende:
Waarom de fuck worden deze topics altijd open gehouden en krijgen Ricko's topics de laatste tijd binnen 10 minuten een slotje?
FB is je vriend, vriendquote:Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef Lakitu het volgende:
Waarom de fuck worden deze topics altijd open gehouden en krijgen Ricko's topics de laatste tijd binnen 10 minuten een slotje?
Je zei laatst dat je hoge gradaties ofzo had in krav maga terwijl daar geen gradaties in zijn, dus stfu en ga ranja aanmaken bitch.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nah , mengeling van alles![]()
Krav maga, Wing Tsun, Jeet Kune Do, Muay Thai en omgeving usen. En mijn dag was inderdaad verpest
Waarom heeft ineens iedereen die lelijke smurf UI? Ik denk steeds dat het die maffe Guapo is die postquote:Op donderdag 3 december 2009 12:10 schreef Catch22- het volgende:
rustige jongen bla bla grote bek blabla krav maga bla bla vechtpartij bla bla dag verpest bla bla
Klik het dan niet aan sukkel.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Na een stuk of 4 van deze topics vind ik het nog steeds niet grappig...
Nee, het blijft gewoon humorloos.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Niet zo serieus nemen dit, dan ga je het wel waarderen na een tijdje
quote:
Surequote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop..
Precies.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Niet zo serieus nemen dit, dan ga je het wel waarderen na een tijdje
Er zijn wel degelijk gradaties in Krav Maga, verdiep je eerst eens in de materie voordat je dingen gaat roepenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:14 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Je zei laatst dat je hoge gradaties ofzo had in krav maga terwijl daar geen gradaties in zijn, dus stfu en ga ranja aanmaken bitch.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef Kravist het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk gradaties in Krav Maga, verdiep je eerst eens in de materie voordat je dingen gaat roepen
Die proleet mag nog niet eens de veters strikken vanquote:
eeh nee??quote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Niet kneus, hij beweerde een band te hebben of iets en die heb je niet, ga zelf inlezen zwakzinnig stuk vlees.
quote:
Ik had het ook nooit over banden maar over gradaties. Je kunt levelen, net zoals bij wing tsun(en sommige scholen gebruiken wel degelijk banden)quote:Op donderdag 3 december 2009 12:21 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee.
Bij de gradatie van Krav Maga werken we niet met banden maar met levelpads die je kan behalen na een periode van training. De trainingsperiode verschilt per level. Van enkele maanden bij Practitioner levels tot aan 1 of meerdere jaren bij Graduatelevels en Expertlevels. Bijvoorbeeld: van beginner/ starter naar Practitioner 1 (P1) duurt minimaal 3 maanden daarna volgt een examen. Bij slagen krijg men een P1 levelpad en stroom je door naar de volgende cursus voor je Practitioner 2 gradatie enzovoort. De instructeur behoudt altijd het recht om je langer te laten trainen voor een leveltest. Want, en we citeren Eyal Yanilov: "Het laatste wat iemand zou moeten krijgen van zelfverdedigingstraining is een vals gevoel van veiligheid
Dus stfu en ga boeken schrijven.
Godverdomme, ik heb zelf een level 1 en 2 diploma hier liggen, doe is niet zo eigenwijs. Zoek het boek van Darren Levine op, en je ziet dat is ingedeeld in gele/oranje/groene band etc.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Niet kneus, hij beweerde een band te hebben of iets en die heb je niet, ga zelf inlezen zwakzinnig stuk vlees.
Nee kneus je had het over bandenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik had het ook nooit over banden maar over gradaties. Je kunt levelen, net zoals bij wing tsun.
Lees je soms bewust niet goed?
Lees zelf eens goed dom varken, ik beweer nergens dat je geen level omhoog kan, ik beweer dat er geen bandensysteem is.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Kravist het volgende:
[..]
Godverdomme, ik heb zelf een level 1 en 2 diploma hier liggen, doe is niet zo eigenwijs. Zoek het boek van Darren Levine op, en je ziet dat is ingedeeld in gele/oranje/groene band etc.
Stakker
Edit: banden != graduaties
waar? laat eens zienquote:Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee kneus je had het over banden
is niet te vinden, want ik zei enkel dit:quote:
quote:Wat de beste man niet wist was dat ik in verschillende vechtkampen gezeten heb en ik degrees heb in vechtkunsten als MMA en KRav Maga.
Nee daar doel ik niet op vriend, godverdommese klootzak dat je bent.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
is niet te vinden, want ik zei enkel dit:
[..]
Over zijn kniebanden, die Michielos vakkundig gaat scheuren als hij doorgaat met dat wijsneusgezeverquote:
Nou laat zien danquote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee daar doel ik niet op vriend, godverdommese klootzak dat je bent.
Je maakt het topic wel gezellig met je gezaag over banden/levels/gradaties.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Lees zelf eens goed dom varken, ik beweer nergens dat je geen level omhoog kan, ik beweer dat er geen bandensysteem is.
dan quoteer je stuk en verbaas mequote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Nee daar doel ik niet op vriend, godverdommese klootzak dat je bent.
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
dan quoteer je stuk en verbaas me
Volgende keer niet de zwarte banden erbij verzinnenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef Michielos het volgende:
En back OT. Heb ik goed gehandeld?
Had hij zijn speciale zwarte band om? Met bijpassende dammenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb trouwens gisterenavond met TS afgesproken, om te zien wie er nu de sterkste is.
Het straatvecht record van Michielos is nu 197-1.
Het gaat niet om mij nu, het gaat hier om KLB.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
FB is je vriend, vriend
En stop met de calimero uit te hangen
Dus ga je naar FB om daar je traantjes te drogen. Simpel tochquote:Op donderdag 3 december 2009 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij nu, het gaat hier om KLB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |