Marokkaan!quote:
een kapot opblaasventiel moeilijk te repareren he?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb al voor hetere vuren gestaan. Mijn vriendin kan dat beamen
slachtofferhulp nodig?quote:
en dat is zonde van de 50 cent.. daar kun je leukere dingen mee doen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef Dulk het volgende:
[..]
fail: je moet eerst 50ct in het bakje doen eer je de sleutel eruit kan halen
Moest snel handelen i.v.m. gladheid. Was het buiten geweest, dan had ik hier zeker aan gedachtquote:Op donderdag 3 december 2009 11:58 schreef ShevaJB het volgende:
Valt me wel tegen dat je niet wat knie- en enkelbandjes hebt laten scheuren, dat heeft altijd zo'n mooi effect
Ik gebruik gewoon Chinpo Kemonquote:Op donderdag 3 december 2009 11:57 schreef Rafelbaard het volgende:
tl;dr
Het is maar goed dat die mocro's niet bekend waren met Ninpo Bujutsu.
Met toepassingen van de 4 stromen uit de Ninpo Jutaijutsu, de Ninpo Nage (worpen en gooien), Ninpo Gyakuwaza (grepen en klemmen), Ninpo Shimewaza (verwurgingen) en Ninpo Hajutsu (ontsnappingen) hadden ze je in een water habitat zeker kleingekregen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik dacht al.. dat ding zit stroef![]()
Niet zo serieus nemen dit, dan ga je het wel waarderen na een tijdjequote:Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Word je zelf nooit eens moe van jezelf met die stomme verzonnen verhalen van je?
Een epileptische aanval opwekken bij je tegenstander is inderdaad een efficiente methode om de overhand te krijgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon Chinpo Kemon
[ afbeelding ]
Na een stuk of 4 van deze topics vind ik het nog steeds niet grappig...quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Niet zo serieus nemen dit, dan ga je het wel waarderen na een tijdje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |