Correctie: Straat vecht record 196-0quote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
waardoor mijn straat vecht record 197-0 is
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:49 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Correctie: Straat vecht record 196-0
Zwembad gevecht record 1-0
Omdat er mocros gebasht worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is het mooiste topic tot nu toe !
Nja, het was gewoon niet leuk meerquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is het mooiste topic tot nu toe !
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja, het was gewoon niet leuk meer
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Ik ging dus afgelopen avond met mijn vriendin zwemmen. Alles goed en wel, we zaten gezellig aan de badrand en ik besloot om een ijsje te halen. Ik stond nog niet bij het kraampje en ik keek om en zag een groep van 9 marokkanen om mijn vriendin heen cirkelen, alsof het haaien warenSoms dook er eentje echt z.... knip!
Klacht: ruzie in het zwembad
Klacht 2: Mensen die mijn vriendin willen versieren
Klacht 3: Zwemavond verknald
Voordeel: Heb schattige vriendin
Die opening line is niet meer grappigquote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
watquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:30 schreef Tacobell het volgende:
Michielos is de Chuck Norris van Fok!, wat een baas.
wtf, had je dat gezien??quote:Op zondag 6 december 2009 18:08 schreef seppo het volgende:
Toen je gister die gast helemaal kapot had gemaakt toen hij je een elleboogstoot wou geven, was ook mooi om mee te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |