Het waren Kluisdeurtjes en die gaan gewoon naar buiten open hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 14:06 schreef UncleErnie het volgende:
Samenvatting:
TS is een opgewonden standje, die niet eens kan accepteren dat hij in het zwembad misschien bespat kan worden. Dan neemt hij dat persoonlijk, en gaat sjappie doen. Vervolgens durft hij de groep niet te contronteren, dus sleurt hij uit kleinzerige wraak een mannetje een kleedhokje in. In een laffe hinderlaag durft hij wel en overrompeld kan hij een zwak marokkaantje wel aan.
Toen ze daarna allemaal op hem afkwamen, rende hij hard weg, daarom heeft hij het lulverhaal met de sleutel en zwemhokjes die naar buiten opengaan () verzonnen, om stoer over te komen.
Wat een zielig persoontje is TS eigenlijk.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het waren Kluisdeurtjes en die gaan gewoon naar buiten open hoor
Als je dan toch op michielostopics rukt, lees ze danquote:Ik was in de tussentijd naar 2 hokjes naar voren gekropen. Ik hoorde de rest van de groep schreeuwend aan komen rennen (WE PAKKEN 'm SWA) en toen ze dichtbij genoeg waren , opende ik met kracht de deur. De frontman rende hier dus frontaal tegenaan
Ik weet niet waarom jij nog steeds op Michielos topics rukt.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
[..]
Als je dan toch op michielostopics rukt, lees ze dan
Waarom doe ik het eigenlijk nog?
Dat is een heel ander gedeelte van het verhaal, maar het klopt welquote:Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
[..]
Als je dan toch op michielostopics rukt, lees ze dan
Waarom doe ik het eigenlijk nog?
quote:
ZZZzzzzzZzzquote:Op donderdag 3 december 2009 14:06 schreef UncleErnie het volgende:
Samenvatting:
TS is een opgewonden standje, die niet eens kan accepteren dat hij in het zwembad misschien bespat kan worden. Dan neemt hij dat persoonlijk, en gaat sjappie doen. Vervolgens durft hij de groep niet te contronteren, dus sleurt hij uit kleinzerige wraak een mannetje een kleedhokje in. In een laffe hinderlaag durft hij wel en overrompeld kan hij een zwak marokkaantje wel aan.
Toen ze daarna allemaal op hem afkwamen, rende hij hard weg, daarom heeft hij het lulverhaal met de sleutel en zwemhokjes die naar buiten opengaan () verzonnen, om stoer over te komen.
Wat een zielig persoontje is TS eigenlijk.
Haha geweldig weerquote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
waardoor mijn straat vecht record 197-0 is
Correctie: Straat vecht record 196-0quote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
waardoor mijn straat vecht record 197-0 is
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:49 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Correctie: Straat vecht record 196-0
Zwembad gevecht record 1-0
Omdat er mocros gebasht worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is het mooiste topic tot nu toe !
Nja, het was gewoon niet leuk meerquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is het mooiste topic tot nu toe !
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja, het was gewoon niet leuk meer
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Ik ging dus afgelopen avond met mijn vriendin zwemmen. Alles goed en wel, we zaten gezellig aan de badrand en ik besloot om een ijsje te halen. Ik stond nog niet bij het kraampje en ik keek om en zag een groep van 9 marokkanen om mijn vriendin heen cirkelen, alsof het haaien warenSoms dook er eentje echt z.... knip!
Klacht: ruzie in het zwembad
Klacht 2: Mensen die mijn vriendin willen versieren
Klacht 3: Zwemavond verknald
Voordeel: Heb schattige vriendin
Die opening line is niet meer grappigquote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
watquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:30 schreef Tacobell het volgende:
Michielos is de Chuck Norris van Fok!, wat een baas.
wtf, had je dat gezien??quote:Op zondag 6 december 2009 18:08 schreef seppo het volgende:
Toen je gister die gast helemaal kapot had gemaakt toen hij je een elleboogstoot wou geven, was ook mooi om mee te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |