abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 10:37:22 #1
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75239466
Wapenmeisje schokt wereld
AMSTERDAM - Een klein meisje dat met haar ene hand in haar mond zit terwijl ze in haar andere hand een machinegeweer draagt, heeft veel afschuw opgewekt.

De foto van de kleuter die poseert in een boerka met een AK-47-wapen is onderdeel van propagandamateriaal van de 'Islamic Jihad Union', een onderdeel van al-Qaeda. De extremistische groepering vecht al jaren tegen Britse en Amerikaanse troepen bij de grens tussen Pakistan en Afghanistan.

Het meisje poseert ook nog op kiekjes samen met andere kleuters die zware wapens dragen. De kinderen zijn niet ouder dan zes.

Diverse mensenrechtenorganisaties hebben hun afschuw uitgesproken over de foto's.

Bron.. http://www.telegraaf.nl/b(...)schokt_wereld__.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jong geleerd oud gedaan zullen ze denken .
zielig voor de kinderen om zo op te groeien .als de radicaalen islamieten de kinderen wat meer lief hebben kom er minder rotigheid voor .en leren ze ook eens iets anders dan alleen maar haat .
en oorlog voeren .

[ Bericht 3% gewijzigd door telavivnick op 03-12-2009 10:59:22 ]
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_75239536
Dus moslims hebben kun kinderen niet lief, omdat er een meisje gefotografeerd is met een wapen en een boerka.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:40:33 #3
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_75239551
Really, Al Qaeda? REALLY?

What the fuck is wrong with these people, serieus

Een oud-collega van mij kwam ook uit Pakistan. Die wist mij gewoon met droge ogen te vertellen dat je daar op de middelbare school leert hoe je een AK47 dient af te vuren. Normaalste zaak van de wereld, toch?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_75239567
Schokt wereld.....
Of niet?
pi_75239568
zodra ze de trekker overhaalt valt ze achterover, dit is alleen maar om te provoceren en iedereen hapt
namaste
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:41:33 #6
230491 Zith
pls tip
pi_75239580
Damn, je zou bijna denken dat de Al Quada slechte personen zijn
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:41:46 #7
137949 Disana
pi_75239586
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:40 schreef Todesschwalben het volgende:
Dus moslims hebben kun kinderen niet lief, omdat er een meisje gefotografeerd is met een wapen en een boerka.
Het is zijn nieuwste slogan: moslims hebben hun kinderen minder lief. Ik vind het trieste pogingen om moslims te ontmenselijken.
pi_75239602
het gaat om een reeks zwaarbewapende kinderen die al q. gebruikt ter promotie van hun ehmmm... ideologie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_75239625
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef Zith het volgende:
Leugens! dit is opgezet matriaal. Je kunt duidelijk zien dat Pixar het wapen heeft geanimeerd en de foto is gephotoshopt door de CIA
  donderdag 3 december 2009 @ 10:43:24 #10
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_75239633
nou het schokt me echt
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_75239643
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef telavivnick het volgende:
Wapenmeisje schokt wereld
AMSTERDAM - Een klein meisje dat met haar ene hand in haar mond zit terwijl ze in haar andere hand een machinegeweer draagt, heeft veel afschuw opgewekt.

De foto van de kleuter die poseert in een boerka met een AK-47-wapen is onderdeel van propagandamateriaal van de 'Islamic Jihad Union', een onderdeel van al-Qaeda. De extremistische groepering vecht al jaren tegen Britse en Amerikaanse troepen bij de grens tussen Pakistan en Afghanistan.

Het meisje poseert ook nog op kiekjes samen met andere kleuters die zware wapens dragen. De kinderen zijn niet ouder dan zes.

Diverse mensenrechtenorganisaties hebben hun afschuw uitgesproken over de foto's.

Bron..http://www.telegraaf.nl/buitenland/5479745/__Wapenmeisje_schokt_wereld__.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jong geleerd oud gedaan zullen ze denken .
zielig voor de kinderen om zo op te groeien .als de islamieten de kinderen lief hebben kom er minder rotigheid voor .
Hoezo islamieten, het bericht gaat over al Qaeda.
Verder die zin doet me denken aan dezelfde israëlische propaganda gericht tegen Palestijnen.
pi_75239644
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef telavivnick het volgende:

Zo, die weten van aanpakken zeg. Zal die al-Qaeda leren.
Matteus met een nieuw accountje...
  donderdag 3 december 2009 @ 10:44:01 #13
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_75239649
"De wereld"? Please
pi_75239707
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:42 schreef zoalshetis het volgende:
het gaat om een reeks zwaarbewapende kinderen die al q. gebruikt ter promotie van hun ehmmm... ideologie.
Gelukkig is de ideologie van Al-Qaeda in vrijwel de gehele Islamitische wereld uitgekotst.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:46:46 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75239713
Ik ben geschokt!

Foto's maken... Het kan niet ik zeg het je!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75239723
Ik ben.... geschokt...!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75239731
Waarom zielig voor die kinderen? Die zijn toch niets anders gewend
pi_75239735
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Gelukkig is de ideologie van Al-Qaeda in vrijwel de gehele Islamitische wereld uitgekotst.
Ga jij maar lekker kerst vieren.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:47:45 #19
137949 Disana
pi_75239737
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:43 schreef DonaIdDuck het volgende:

[..]

Verder die zin doet me denken aan dezelfde israëlische propaganda gericht tegen Palestijnen.
Inderdaad:
quote:
Op donderdag 3 december 2009 07:31 schreef telavivnick het volgende:

[..]

maar jij plaats alleen maar de beelden die jou uitkomt . dat is een erg hypogriet palastijns gebruik mag ik wel zeggen .
als de plastijnen van hun kinderen en familie gaan houden dan pas kunnen we over vreden praaten .

Vind je het bezwaarlijk dat ook de andere kant wordt getoond?
pi_75239810
Duss... omdat ze tegen amerika zijn laten ze hun eigen kinderen poseren met wapens dit laat toch alleen maar zien wat voor mongolen ze zelf zijn
pi_75239825
Wat een naieve wereld dan. In bepaalde Afrikaanse landen wandelen al tientallen jaren kindsoldaten rond met Ak om hun nek. Maar nu in combinatie met een boerka is het nieuw en schokkend?
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_75239840
Oh wacht, mijn excuses!
Ik stak de draak met het bericht maar ik hoor een aanzwellend gebulder van verontwaardiging door de straten galmen!
Waarlijk, terwijl ik dit schrijf, rennen mensen jong en oud schreiend en kermend van wroeging hun huizen uit! Zij storten zich ter aarde met op hun lippen de brandende vraag.. WAAROM!? WAAROM!!!?
Tranen biggelen over mijn wangen..
De explosie van pijn, woede en verontwaardiging die ik nu voel is met geen pen te beschrijven!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75239875
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:52 schreef Rafelbaard het volgende:
Oh wacht, mijn excuses!
Ik stak de draak met het bericht maar ik hoor een aanzwellend gebulder van verontwaardiging door de straten galmen!
Waarlijk, terwijl ik dit schrijf, rennen mensen jong en oud schreiend en kermend van wroeging hun huizen uit! Zij storten zich ter aarde met op hun lippen de brandende vraag.. WAAROM!? WAAROM!!!?
De explosie van pijn, woede en verontwaardiging die ik nu voel is met geen pen te beschrijven!
SPOILER
  donderdag 3 december 2009 @ 10:54:11 #24
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75239897
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Inderdaad:
[..]

nee ik doe het niet .te doelloos om hier op te reageren
pi_75239962
quote:
Oh wacht, mijn excuses!
SPOILER
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:57:07 #26
137949 Disana
pi_75239975
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:54 schreef telavivnick het volgende:

[..]

weer een bewijs he . ik wist niet dat jij deze dingen ook verdedigde.
kinderen die gebruikt worden door papa en mama . om hun doel te laten zien en deze kinderen zo opgroeien .
en niets anders meer weten .
dat bewijs idd deze reakties van jou .
Niemand keurt het goed, er worden alleen vraagtekens gezet bij jouw reden dergelijke topics en voorbeelden te posten.
pi_75240023
Israëlische kinderen, jong geleerd oud gedaan:

pi_75240080
Die kinderen zullen daar geen trauma's aan overhouden, machinegeweer of nepgeweer die je hier bij de Bart Smit koopt - voor een kind maakt dat geen verschil.

Als ze die kinderen echt inzetten om te vechten, dan zeg ik: 'ja! daar heb je een punt.'
pi_75240095
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:59 schreef Damien2 het volgende:

[ [url=http://3.bp.blogspot.com/_qUFDMUpk9jE/SdGXsFyfOtI/AAAAAAAARDw/evUdL4y11m4/s400/IsraeliKids.jpg]afbeelding[/ur

[ [url=http://dc01.arabsh.com/i/00434/255h16a0lkhy.jpg]afbeelding[/u

[ [url=http://www.stolenchildhood.net/images/israel_lebanon_war_israeli_children_signing_missiles_israeli_children__2.jpg]afbeelding[/ur

[ [url=http://no2wars.files.wordpress.com/2009/01/israeli-children-attacking-arab-woman.jpg?w=450&h=322]afbeelding[/u
Het ging toch over al-Qaeda?
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 11:02:56 #30
137949 Disana
pi_75240115
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Scherp. Maar dan heet het 'inzetten voor veiligheid'.
pi_75240124
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:02 schreef Drukwerk het volgende:

[..]

Het ging toch over al-Qaeda?
Vergelijkingsmateriaal om de zaken in perspectief te bekijken!

Niets mis mee toch!

Telaviv, je moet van je kinderen gaan houden hoor want op die foto zie ik alleen maar haat van jou naar je kinderen toe
  donderdag 3 december 2009 @ 11:04:10 #32
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75240155
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Niemand keurt het goed, er worden alleen vraagtekens gezet bij jouw reden dergelijke topics en voorbeelden te posten.
jij heb veel vraag tekens .daarom neem ik jou reakties voor zoeten koek
pi_75240171
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:51 schreef Joachim het volgende:
Wat een naieve wereld dan. In bepaalde Afrikaanse landen wandelen al tientallen jaren kindsoldaten rond met Ak om hun nek. Maar nu in combinatie met een boerka is het nieuw en schokkend?
Tja, "negers is toch de godsdienst van vrede?!" roepen bekt niet zo lekker he .
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 11:06:15 #34
137949 Disana
pi_75240220
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:04 schreef telavivnick het volgende:

[..]

jij heb veel vraag tekens .daarom neem ik jou reakties voor zoeten koek
Zoals je ziet ben ik niet de enige. Je post nieuwsberichten selectief om moslims in een kwaad daglicht te zetten, nu houden ze weer niet genoeg van hun kinderen.
pi_75240222
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:03 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Vergelijkingsmateriaal om de zaken in perspectief te bekijken!

Niets mis mee toch!
Welk perspectief?
  donderdag 3 december 2009 @ 11:06:37 #36
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_75240235
Je kan het kind uit de oorlog halen, maar je haalt de haat en gekte nooit meer uit het kind...
censuur :O
pi_75240243
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef Disana het volgende:
Het is zijn nieuwste slogan: moslims hebben hun kinderen minder lief. Ik vind het trieste pogingen om moslims te ontmenselijken.
Je draait de boel wel heel erg om. Als er nu van alles wordt verzonnen om moslims in een kwaad daglicht te stellen, had je een punt. Maar je gaat er wel erg gemakkelijk aan voorbij dat het in dit geval moslims ZELF zijn die voor dit beeld zorgen.

Het is hetzelfde soort verontwaardiging dat zich openbaarde na de film Fitma. Ziedende moslims met het schuim op de bek, die boos zijn over... - juist - ziedende moslims met het schuim op de bek. Want daar zit Fitna vol mee...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2009 11:07:11 ]
  donderdag 3 december 2009 @ 11:08:30 #38
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_75240289
Altijd fijn dat van die 'vrijdheidsstijders' altijd wel geld kunnen vrijmaken voor wapens maar scholing en voorzieningen om de levensstandaard te verhogen zit er niet in... De zogenaamde leiders zitten ver weg terwijl ze kinderen de dood in sturen uit naam van een god...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_75240314
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:06 schreef isogram het volgende:

[..]

Je draait de boel wel heel erg om. Als er nu van alles wordt verzonnen om moslims in een kwaad daglicht te stellen, had je een punt. Maar je gaat er wel erg gemakkelijk aan voorbij dat het in dit geval moslims ZELF zijn die voor dit beeld zorgen.

Het is hetzelfde soort verontwaardiging dat zich openbaarde na de film Fitma. Ziedende moslims met het schuim op de bek, die boos zijn over... - juist - ziedende moslims met het schuim op de bek. Want daar zit Fitna vol mee...
LOL
pi_75240318
Soort Laura Croft dus, de NL TV is vergeven van die zgn sexy schietende vrouwen

pi_75240322
quote:

[..]

Yeah right in Fitna zat veel meer dan alleen maar terroristen... Wilders had er ook een paar walgleijke Goebbels-zinnen aan de film toegevoegd!
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 11:10:35 #42
137949 Disana
pi_75240345
quote:

[..]

Ik draai helemaal niets om, lees het Israël - Palestina topic er maar op na.

Verder is het natuurlijk van de zotte dat jij alle moslims op een lijn zet met Al Quaeda. En je overdrijft ook schromelijk met je schuimbekkende moslims, want het bleef juist opvallend rustig na het uitkomen van dat filmpje.
pi_75240397
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:09 schreef FIFA2010 het volgende:

[..]

Yeah right in Fitna zat veel meer dan alleen maar terroristen... Wilders had er ook een paar walgleijke Goebbels-zinnen aan de film toegevoegd!
Dus je vergelijkt islam met Nazi's?
pi_75240424
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef Disana het volgende:

Verder is het natuurlijk van de zotte dat jij alle moslims op een lijn zet met Al Quaeda.
Dat heb ik hem niet zien doen hoor.
Heb je er een handje van uit je nek te kletsen?
pi_75240428
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 03-12-2009 12:00:10 (uiteraard..) ]
pi_75240431
Inderdaad angstwekkende propaganda... dan mag Obama net wel gezegd hebben 30.000 troepen te gaan sturen, maar ik zou er nu gewoon 50.000 van maken en het amerikaanse leger direkt al op de Kindergartens te laten werven.

wel positief trouwens dat de positie van vrouwen steeds beter wordt, vroeger moesten vrouwen thuisblijven terwijl de mannen zich opbliezen om te imperialisten te verslaan, nu blazen vrouwen en mannen zich zij-aan-zij op voor eenzelfde positief streven.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_75240432
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:09 schreef FIFA2010 het volgende:

[..]

Fitna is nog te min om van te walgen. Na een paar minuten haakte ik af - zo saai 'issie'.

Als je je serieus kwaad maakt over die film, ben je ook niet heel erg slim.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:14:24 #48
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75240454
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Zoals je ziet ben ik niet de enige. Je post nieuwsberichten selectief om moslims in een kwaad daglicht te zetten, nu houden ze weer niet genoeg van hun kinderen.
het gaat niet om een kwaade dag licht .
het gaat er om dat deze kinden een gewonen jeugd kunnen hebben .
zoals ik die had en jij.en deze kinderen op zo'n leeftijd niet met wapentuig etc op hoeven te groeien .
en in het voorfront te zetten in oorlogen . wat in irak .afganistan/ gassa / westbank iederendag gebeurd dan zeg mij iets in mijn achterhoofd..dat je toch niet zo veel van je kinderen hou ..
ik weet niet hoe jij je kinderen oplaat groeien maar zo te lezen ???

maar iets in mij zeg mij dat ik kan praaten tot ik een ons weeg tegen jou .
het zal zijn reden hebben denk ik..vertel mij ze niet oke ..ik hoef ..eh.. wil ze niet weten .
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 11:15:25 #49
137949 Disana
pi_75240479
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef Drukwerk het volgende:

[..]

Dat heb ik hem niet zien doen hoor.
Heb je er een handje van uit je nek te kletsen?
De beelden zijn van Al Quaeda, hij trekt het door naar alle moslims. Wel opletten hoor
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 11:16:17 #50
137949 Disana
pi_75240500
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:14 schreef telavivnick het volgende:

[..]

zoals die ik had en jij.en deze kinderen op zo'n leeftijd niet met wapentuig etc op hoeven te groeien .
en in het voorfront te zetten in oorlogen . wat in irak .afganistan/ gassa / westbank iederendag gebeurd dan zeg mij iets in mijn achterhoofd..dat je toch niet zo veel van je kinderen hou ..

het zal zijn reden hebben denk ik..vertel mij ze niet oke ..ik hoef ..eh.. wil ze niet weten .
Reageer eens op de foto's van Israëlische kinderen die hier werden gepost. Vind je dat anders?
  Redactie Frontpage donderdag 3 december 2009 @ 11:16:34 #51
145738 superworm
is erbij
pi_75240508
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En geschokt? Nee. Hooguit door de mate waarin welke willekeurige militante moslimorganisatie ook wordt gelinkt aan Al Quaida.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_75240510
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Welja, duw moslims maar weer in de slachtoffer-rol.
Ik zie toch echt foto's van moslim-kindekkes.

Kan disana uberhaupt wel omgaan met kritiek op moslims, of wordt deze vraag ook opgevat als weer zo'n verwoede poging om moslims in een kwaad daglicht te zetten?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:17:14 #53
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_75240520
Hier in Nederland spelen kinderen geweldadige computerspelletjes,

Ik zie het verschil niet echt..
pi_75240528
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:14 schreef telavivnick het volgende:

[..]

zoals die ik had en jij.en deze kinderen op zo'n leeftijd niet met wapentuig etc op hoeven te groeien .

Er zit alleen een verschil tussen "sommige/bepaalde moslims doen dit" en "moslims doen dit". Dat laatste kan namelijk worden opgevat als "alle moslims doen dit".
pi_75240597
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:16 schreef huhggh het volgende:

[..]

Welja, duw moslims maar weer in de slachtoffer-rol.
Ik zie toch echt foto's van moslim-kindekkes.

Kan disana uberhaupt wel omgaan met kritiek op moslims, of wordt deze vraag ook opgevat als weer zo'n verwoede poging om moslims in een kwaad daglicht te zetten?
Het probleem is, dat er wel zeer geschokt wordt gereageerd op dergelijke beelden van "moslim-kindekkes", terwijl er veel minder te horen is over Afrikaanse kindsoldaten, Israëlische kindertjes zoals op de in dit topic geplaatste foto's, enzovoorts.

Als je begaan bent met kinderen die op te jonge leeftijd met wapens leren omgaan: prima. Maar wees dan wel consequent, en wijs naar alle schrijnende gevallen, niet alleen naar "moslim-kindekkes".
pi_75240609
quote:

[..]

Ik draai helemaal niets om, lees het Israël - Palestina topic er maar op na.

Verder is het natuurlijk van de zotte dat jij alle moslims op een lijn zet met Al Quaeda. En je overdrijft ook schromelijk met je schuimbekkende moslims, want het bleef juist opvallend rustig na het uitkomen van dat filmpje.
Dat laatste klopt natuurlijk wel.
Alleen zijn de meeste moslims ter wereld toch echt moslim, daar kan ik helaas weinig aan veranderen.
Daar moet je je kop niet voor in het zand steken.
Want het komt nogal over alsof je een apologist bent voor moslims, en dat lijkt me erg denigrerend voor moslims.
Faal van de eeuw.
pi_75240665
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef FIFA2010 het volgende:

[..]

Nee dombo, ik vergelijk jouw domme Leider met Goebbels!
Zozo... dus als iemand je een vraag stelt die je niet bevalt heb je gelijk een reden om te schelden en mensen in hokjes te drukken.

Ja, links is voor vrede en dialoog.
pi_75240670
De Telegraaf is met dit artikel - en deze kop - ook aardig bezig met stemmingmakerij (trouwens); die door-en-door-slechte-moslims-toch-kijk-eens-wat-ze-nu-weer-doen.
Pot...ketel.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 11:22:45 #59
230491 Zith
pls tip
pi_75240678
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Win.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75240705
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef morg78 het volgende:

[..]

Het probleem is, dat er wel zeer geschokt wordt gereageerd op dergelijke beelden van "moslim-kindekkes", terwijl er veel minder te horen is over Afrikaanse kindsoldaten, Israëlische kindertjes zoals op de in dit topic geplaatste foto's, enzovoorts.

Als je begaan bent met kinderen die op te jonge leeftijd met wapens leren omgaan: prima. Maar wees dan wel consequent, en wijs naar alle schrijnende gevallen, niet alleen naar "moslim-kindekkes".
Ik begrijp wat je bedoelt.
Maar wij hebben in het westen simpelweg geen last van Afrikaanse kindsoldaten of tamil-tijgers.
Jammergenoeg wel van islamitisch extremisme en islamitisch terrorisme.
Je mag het leuk vinden of niet, maar al dat andere leed is voor de meesten mensen hier (gelukkig) een ver van m'n bed show.
En dat is toch waar het allemaal eerlijk gezegd op neer komt.
Faal van de eeuw.
pi_75240721
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef morg78 het volgende:

[..]

knip

† In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 11:24:41 #62
137949 Disana
pi_75240734
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef huhggh het volgende:

[..]

Dat laatste klopt natuurlijk wel.
Alleen zijn de meeste moslims ter wereld toch echt moslim, daar kan ik helaas weinig aan veranderen.
Daar moet je je kop niet voor in het zand steken.
Want het komt nogal over alsof je een apologist bent voor moslims, en dat lijkt me erg denigrerend voor moslims.
Waarom denk je dat telavivnick dit topic over een Al Quaeda kindje opent en vervolgens stelt dat moslims niet genoeg van hun kinderen houden? Gaat het dan om het kindje, om een terroristische organisatie, of gewoon om het in een kwaad daglicht stellen van moslims in het algemeen.

Dat laatste is waar ik bezwaar tegen maak. Over de foto's uit zijn eigen land zwijgt hij.
pi_75240787
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:24 schreef Casos het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Wel ze veilig en verantwoord, met gehoorsbescherming en veiligheidbril.
En natuurlijk vaderlijke supervisie.
Safety first!
Faal van de eeuw.
pi_75240845
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Waarom denk je dat telavivnick dit topic over een Al Quaeda kindje opent en vervolgens stelt dat moslims niet genoeg van hun kinderen houden? Gaat het dan om het kindje, om een terroristische organisatie, of gewoon om het in een kwaad daglicht stellen van moslims in het algemeen.

Dat laatste is waar ik bezwaar tegen maak. Over de foto's uit zijn eigen land zwijgt hij.
Uit welk land komt hij dan?
Faal van de eeuw.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 11:28:26 #65
137949 Disana
pi_75240863
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:27 schreef huhggh het volgende:

[..]

Uit welk land komt hij dan?
Lees het Israël - Palestina topic eens door: Israël
pi_75240889
Nu we foto's van moslims (Pakistan), joden (Israël) en christenen (VS) met wapens hebben gezien kunnen we concluderen dat dit overal op de wereld voorkomt en dat het niet de schuld van de moslims, joden en christenen is maar de schuld van gewelddadige ouders die hun kinderen net zo dom opvoeden als dat ze zelf zijn.
pi_75240956
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:23 schreef huhggh het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt.
Maar wij hebben in het westen simpelweg geen last van Afrikaanse kindsoldaten of tamil-tijgers.
Jammergenoeg wel van islamitisch extremisme en islamitisch terrorisme.
Je mag het leuk vinden of niet, maar al dat andere leed is voor de meesten mensen hier (gelukkig) een ver van m'n bed show.
En dat is toch waar het allemaal eerlijk gezegd op neer komt.
Ik heb helemaal geen last van islamitisch extremisme/terrorisme. De enige hinder die ik ervan ondervind, zijn de beperkende maatregelen die de regering(en) treffen om het terrorisme tegen te gaan. Mijn voormalige huis in Utrecht is niet opgeblazen, mijn huidige woning is niet opgeblazen, afgezien van 1 aanslag door een volslagen idiote godsdienstwaanzinnige zijn er in Nederland geen aanslagen gepleegd.
Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat we dus niet hoeven op te letten, of dat islamitisch extremisme hier niet bestaat.

Dat we geen last hebben van Afrikaanse kindsoldaten is ook niet helemaal waar: de verschillende burgeroorlogen in Afrika hebben genoeg kinderen deze kant opgejaagd, en daartussen zullen ook kinderen zitten die kindsoldaat zijn geweest. Flink getraumatiseerd, dat moet hier dan "opgelapt" worden. Of niet, maar dat is voor de maatschappij ook niet al te prettig .
Bovendien, al die conflicten (in Afrika, op Sri Lanka, enz) hebben ook hun weerslag op de economie, zowel wereldwijd als in Nederland zelf (denk bijvoorbeeld aan ontwikkelingssamenwerking en vredesmissies, hetgeen allemaal bekostigd moet worden). Daar hebben "wij" dus wel degelijk last van.

Dus, als iemand het verschrikkelijk vindt dat één of andere extremistische moslim-groepering kinderen gebruikt als kanonnenvoer, sta dan ook even stil bij al die andere kinderen over de hele wereld die daarvoor gebruikt worden. Anders komt het inderdaad erg snel over als moslim-bashen, selectieve verontwaardiging, enzovoorts .
pi_75241006
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:29 schreef DonaIdDuck het volgende:
Nu we foto's van moslims (Pakistan), joden (Israël) en christenen (VS) met wapens hebben gezien kunnen we concluderen dat dit overal op de wereld voorkomt en dat het niet de schuld van de moslims, joden en christenen is maar de schuld van gewelddadige ouders die hun kinderen net zo dom opvoeden als dat ze zelf zijn.
Wacht even...

Jij wil dus stellen dat die foto uit Amerika aangeeft dat het daar kinderen betreft die opgeleid worden in een oorlog te vechten en dus gelijk zijn aan moslimkinderen die vechten voor islam-onvrede?
Serieus? Ben je zo oppervlakkig en makkelijk te beïnvloeden? Nee toch?
pi_75241007
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Lees het Israël - Palestina topic eens door: Israël
Poepie, ik heb geen zin in uitgekauwde discussies over Israel of Palestina.
Waarom zit jij trouwens in dat topic?
Jij zit toch niet in die regio of ben je getrouwd met een palestijn of Israeli?
Faal van de eeuw.
pi_75241129
Ach, een vriend kreeg eens een foto om hem op de hoogte te stellen van een pasgeborene, die stond op de kaart afgebeeld met een pot bier en een afstandbediening. Allemaal grapjes.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_75241192
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:31 schreef morg78 het volgende:

[..]
Knip,knip-knipper de knip

Dus, als iemand het verschrikkelijk vindt dat één of andere extremistische moslim-groepering kinderen gebruikt als kanonnenvoer, sta dan ook even stil bij al die andere kinderen over de hele wereld die daarvoor gebruikt worden. Anders komt het inderdaad erg snel over als moslim-bashen, selectieve verontwaardiging, enzovoorts .
Het interesseert mij verder weinig wat jij vindt over dit onderwerp.
Onder andere de hele zaak rond de hofstad-groep en de moord op Theo van Gogh laten haarfijn zien dat islamitisch terrorisme weldegelijk voet aan dit land heeft gezet.
Dat jij niet verder kijkt dan je eigen neus lang is, of in dit geval niet verder dan je eigen huis, kan ik niet serieus nemen.
Faal van de eeuw.
pi_75241274
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Drukwerk het volgende:

[..]

Wacht even...

Jij wil dus stellen dat die foto uit Amerika aangeeft dat het daar kinderen betreft die opgeleid worden in een oorlog te vechten en dus gelijk zijn aan moslimkinderen die vechten voor islam-onvrede?
Ik denk dat er idd kinderen zijn in Amerika die opgeleid worden om in een oorlog te vechten. Er worden zelfs computerspellen uitgebracht die de jeugd over de streep moeten trekken (America's Army).
pi_75241283
quote:
Dat je het "opvallend" noemt dat het rustig bleef, zegt eigenlijk alles al. Verder heb ik nergens alle moslims op één lijn gezet met Al Qaeda, dat zijn woorden die jij me in de mond legt. Mijn punt was alleen dat negatieve beeldvorming over moslims voor een belangrijk deel wordt veroorzaakt door moslims.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:41:28 #74
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75241309
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Reageer eens op de foto's van Israëlische kinderen die hier werden gepost. Vind je dat anders?
de eersten fotos daar heb ik al twee keer op gereageerd . in anderen topics . die fotos worden namelijk tot in dentreuren geplaatst .
ok hier voor jou nog een keer dan.
de eerste twee fotos .. gemaakt op een leger basis op een opendag bij de IDF dat was op onhafhankelijs dag .de wapens UZI zijn delopen dicht van gemaakt .en zitten aan staal kabels .
een display die jullie ook op een leger basis kunnen bekijken . met je pa en ma. en ook doen .
fotos drie kinderen schrijven wat op een mortier shell.niet mijn idee. maar helaas .
deze foto is gemaakt ik dacht door ariel shalit in de tweede libanon oorlog..
de anderen foto als dit mijn zoon was kreeg hij van mij een draai om zijn ooren .
het staat in schril contrast met deze bezig heden .
kinderen ,leger oefeningen geven .en promoten tot haat.
zo lees en vraag niet nog eens als deze foto weer word geplaatst
pi_75241348
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef Casos het volgende:

[..]

Ik denk dat er idd kinderen zijn in Amerika die opgeleid worden om in een oorlog te vechten. Er worden zelfs computerspellen uitgebracht die de jeugd over de streep moeten trekken (America's Army).
Je hebt helemaal gelijk. Als een kind van 8 jaar Americ'as Army speelt en daarna zich aanmeld bij het leger, wordt hem direct een pakje aangemeten.

Mijn hemel, hoe langer een islam discussie duurt, hoe dommer die islam voorstanders beginnen te lullen.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:44:35 #76
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75241422
quote:

[..]

ik heb meer te doen dan alleen maar jou .reakties te antwoorden .voor mij is er meer te doen dan dit forum in mijn leven . en de reaktie staat er hoor
pi_75241520
quote:

[..]

Wacht even...

Ik heb eerder het idee dat jij te naief bent om te denken dat dat niet zo is. Maar net zoals deze moslimkinderen niet voor het nationale leger worden getraind, worden de amerikaanse kinderen dat ook niet.

Kinderen die dermate veel met zulk soort wapens omgaan, bevinden zich bijna altijd in extremistische milities en niet in nationale legers. En ja, die heb je ook in Amerika.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:47:19 #78
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75241535
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef isogram het volgende:

[..]

Dat je het "opvallend" noemt dat het rustig bleef, zegt eigenlijk alles al. Verder heb ik nergens alle moslims op één lijn gezet met Al Qaeda, dat zijn woorden die jij me in de mond legt. Mijn punt was alleen dat negatieve beeldvorming over moslims voor een belangrijk deel wordt veroorzaakt door moslims.
100 % mee eens
  donderdag 3 december 2009 @ 11:50:21 #79
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75241645
Inderdaad want bij het IDF is het zinvol en bij moslims is het promoten van haat.

Propaganda is in the eye of the beholder.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 3 december 2009 @ 11:51:03 #80
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75241668
pi_75241737
Oh oh wat een reality check weer. We worden weer even geconfronteerd met de feiten, en gaan morgen weer fijn verder met onze levens.
pi_75241792
quote:
Hoeveel moslimkinderen worden opgeleid te vechten voor islam-onvrede???
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_75241823
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef Elkafila het volgende:
Hier in Nederland spelen kinderen geweldadige computerspelletjes,

Ik zie het verschil niet echt..
dat is nog erger, die kinderen daar groeien op in oorlog, onze 'kids' vinden oorlog amusement.
pi_75241838
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat jij te naief bent om te denken dat dat niet zo is. Maar net zoals deze moslimkinderen niet voor het nationale leger worden getraind, worden de amerikaanse kinderen dat ook niet.

Kinderen die dermate veel met zulk soort wapens omgaan, bevinden zich bijna altijd in extremistische milities en niet in nationale legers. En ja, die heb je ook in Amerika.
Dom lullen maak je tot verheven kunst. Knap.

Moslimkinderen die vechten in oorlogen zijn bekend. Valt niet te ontkennen.
Kinderen die in het Amerikaanse leger vechten komt niet voor.

2 keiharde feiten. Nu mag je me uitleggen waar ik naïef in ben.
pi_75241842
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:42 schreef Drukwerk het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Als een kind van 8 jaar Americ'as Army speelt en daarna zich aanmeld bij het leger, wordt hem direct een pakje aangemeten.

Mijn hemel, hoe langer een islam discussie duurt, hoe dommer die islam voorstanders beginnen te lullen.
Ik ben alleen geen Islam voorstander en ook geen tegenstander. Dat meisje houdt het machinegeweer niet eens vast en elke normale westerse jongen die je een AK47 in de handen geeft, gaat net zo trots poseren als die drie "islam-jongetjes" op de foto in de Telegraaf.
pi_75241873
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:54 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

dat is nog erger, die kinderen daar groeien op in oorlog, onze 'kids' vinden oorlog amusement.
Dus ermee "spelen" maar niet uitvoeren vind je erger dan kinderen die het wel uitvoeren?
  donderdag 3 december 2009 @ 11:57:28 #87
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75241919
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef eleusis het volgende:
Inderdaad want bij het IDF is het zinvol en bij moslims is het promoten van haat.

Propaganda is in the eye of the beholder.
er is een groot verschil tussen tentoonstellingen met al de beveiligingen van dien ..en een echt front .met wapens zonder voor zieningen .en een erg groot verschil met de leeftijden ..
wie heeft zich niet gefotografeerd bij een F 16 of in een opendag in het leger..er zijn er velen ..

in de moslim wereld lig het vaak anders . en dat de wereld zo denkt kom idd door de lieve terror die deze volkeren er op na houden .
en dan het leeftijds verschil . als peuter met vingers in de mond ??
die horen op bed te liggen .en met micky mouse te spelen .
niet laten gebruiken door pa de terrorist voor fotoshoots met wapens .
pi_75241932
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef Casos het volgende:

[..]

Ik ben alleen geen Islam voorstander en ook geen tegenstander. Dat meisje houdt het machinegeweer niet eens vast en elke normale westerse jongen die je een AK47 in de handen geeft, gaat net zo trots poseren als die drie "islam-jongetjes" op de foto in de Telegraaf.
Dat snap ik, maar je wijkt nu wel heel erg af van wat je eerder beweerde.
pi_75241939
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef huhggh het volgende:

[..]

Het interesseert mij verder weinig wat jij vindt over dit onderwerp.
Onder andere de hele zaak rond de hofstad-groep en de moord op Theo van Gogh laten haarfijn zien dat islamitisch terrorisme weldegelijk voet aan dit land heeft gezet.
Dat jij niet verder kijkt dan je eigen neus lang is, of in dit geval niet verder dan je eigen huis, kan ik niet serieus nemen.
Ik zeg toch ook dat ik niet beweer dat we niet moeten opletten? En ik kijk wel degelijk verder dan mijn eigen neus lang is. Ik zie namelijk dat er niet alleen vanuit islamitische hoek problemen opduiken of kunnen opduiken.
pi_75242149
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:22 schreef OeJ het volgende:
De Telegraaf is met dit artikel - en deze kop - ook aardig bezig met stemmingmakerij (trouwens); die door-en-door-slechte-moslims-toch-kijk-eens-wat-ze-nu-weer-doen.
Pot...ketel.
Het AD neemt de kop gewoon over hoor? Daar staat de foto nog vele malen groter.
quote:

[..]

Tja.. als er topics over marokkanen zijn is dat net zo toch? Maar zodra het over Wilders of Rechtsextremisten gaat, dan zijn die topics vast niet bedoeld om die mensen in een kwaad daglicht te zetten. En dan zie je het ook aan de TS wie hem opent. Waarom zeg je dan niets? Meki opent zijn topics ook anti-israelisch.. etc etc ... zo blijf je bezig.

Feit is gewoon dat meerdere landelijke dagbladen dit uitvergroten... dus laten we gewoon ontopic blijven. Als deze TS het niet had gedaan, had iemand anders het wel gepost. So be it.
pi_75242172
quote:

Aahh, wat sweet
Efficiency en gehele onderwerping aan de zaak van jong tot oud; dat is wat zich vaak kenmerkt bij totalitaire ideologieën
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_75242200
Wacht even, Frutsel post hier gewoonweg een rechtvaardiging om zulke ranzige generaliserende uitlatingen te mogen plaatsen. Of lees ik het niet goed.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75242241
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef Drukwerk het volgende:
Moslimkinderen die vechten in oorlogen zijn bekend. Valt niet te ontkennen.
Klopt, maar niet in nationale legers.
quote:
Kinderen die in het Amerikaanse leger vechten komt niet voor.
Klopt, maar dat stelde ik ook nergens.
quote:
2 keiharde feiten. Nu mag je me uitleggen waar ik naïef in ben.
In het feit dat kinderen in Amerika meedraaien in extremistische milities. Maar dat had je al begrepen als je mijn reactie in eerste instantie al goed gelezen had.

Dus doe nog eens een poging. Misschien lukt het je dit keer wel! (jaja, irritant doen als een kleuter kunnen we allemaal, Drukwerk. Dus verander dat eerst eens).
pi_75242300
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef Demophon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Aahh, wat sweet
Efficiency en gehele onderwerping aan de zaak van jong tot oud; dat is wat zich vaak kenmerkt bij totalitaire ideologieën
Stel je aan zeg, dan kun je er ook wel een foto van de Nederlandse scouting bij zetten of jongetjes die Oorlogje spelen.
pi_75242431
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Stel je aan zeg, dan kun je er ook wel een foto van de Nederlandse scouting bij zetten of jongetjes die Oorlogje spelen.
Zucht, moet ik dit gaan uitleggen....? Ben jij nou zo kortzichtig of lijkt dat maar zo?
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_75242469

foto van vandaag, de NL marine
pi_75242551
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:56 schreef Drukwerk het volgende:

[..]

Dus ermee "spelen" maar niet uitvoeren vind je erger dan kinderen die het wel uitvoeren?
Nee, dat het als amusement verkocht wordt, dat vind ik pervers
pi_75242665
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:17 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Nog een aansteller. Jongetjes spelen al duizenden jaren oorlog, homerus maakte al gedichten over oorlog. Het is altijd ook vermaak en amusement geweest.
pi_75243002
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:17 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Je kunt het luguber laten klinken. Das het mooie van de mens tegenwoordig. Speel met woorden en aan het eind heb je de zaak 180 graden gedraaid.
Neemt niet weg dat ik liever de amusement optie verkies voor echte kindsoldaten. En jij hebt letterlijk gezegt dat jij het omgekeerde erger vind.

Geef mijn portie maar aan fikkie dan...
pi_75246714
Wapens zijn wapens.
Terreur is terreur.

Iedereen moet zelf beslissen hoe hij zijn kinderen opvoed.
Mijn dochter heeft knuffels.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:29:38 #101
111528 Viajero
Who dares wins
pi_75246818
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:40 schreef DustPuppy het volgende:

Een oud-collega van mij kwam ook uit Pakistan. Die wist mij gewoon met droge ogen te vertellen dat je daar op de middelbare school leert hoe je een AK47 dient af te vuren. Normaalste zaak van de wereld, toch?
Ik heb ooit aan een groep Pakistanen, Bangladeshis en Albanezen verteld dat ik nog nooit een AK47 had geschoten.

Ze rolden van de bank van het lachen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:36:09 #102
111528 Viajero
Who dares wins
pi_75247017
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:43 schreef DonaIdDuck het volgende:

[..]

Je bedoelt de Hamas propaganda waarin kinderen met wapens rondsjouwen? Dat is geen Israelische propaganda, Hamas is zelf stom genoeg om dat soort dingen te publiceren.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:41:23 #103
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_75247217
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nederlandse kinderen kunnen ook op de landmacht dagen wapens in handen houden. Jouw post zegt dus geen ene flikker.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:42:10 #104
111528 Viajero
Who dares wins
pi_75247253
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is net zo belachelijk. Israel heeft een sterk leger dat mensen prima kan beschermen zonder dat kinderen op zo'n jonge leeftijd al wapentraining hoeven te krijgen.

Dezelfde beelden kan je trouwens ook in de US vinden, genoeg mensen daar die het noodzakelijk vinden dat hun kinderen leren schieten. En ik weet niet of er in Nederland leeftijdsgrenzen aan zitten, maar hier zal je op schietclubs ook wel tieners met wapens zien schieten. Jonger dan dat zou ik niet weten.
pi_75247323
Wat erg, deze kleine kinderen met die grote wapens, sporen die mensen daar wel
pi_75247405
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nederlandse kinderen kunnen ook op de landmacht dagen wapens in handen houden. Jouw post zegt dus geen ene flikker.
Jij gaat ons nu vertellen dat deze foto's genomen zijn op de Israelische landmacht dagen for kids

Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  donderdag 3 december 2009 @ 14:47:25 #107
110987 ErwinRommel
pi_75247455
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Jij gaat ons nu vertellen dat deze foto's genomen zijn op de Israelische landmacht dagen for kids

[ afbeelding ]
Dat kan heel goed waar kunnen zijn ja.
Daar is niks geks aan.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:50:00 #108
111528 Viajero
Who dares wins
pi_75247547
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Klopt, maar niet in nationale legers.
[..]

Klopt, maar dat stelde ik ook nergens.
[..]

In het feit dat kinderen in Amerika meedraaien in extremistische milities. Maar dat had je al begrepen als je mijn reactie in eerste instantie al goed gelezen had.

Dus doe nog eens een poging. Misschien lukt het je dit keer wel! (jaja, irritant doen als een kleuter kunnen we allemaal, Drukwerk. Dus verander dat eerst eens).
Nu nog een voorbeeld van een Amerikaanse militie die ook echt kinderen inzet in gevechten. Dat is namelijk een niet onbelangrijk verschil.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:54:51 #109
110987 ErwinRommel
pi_75247712
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef Viajero het volgende:

[..]

Nu nog een voorbeeld van een Amerikaanse militie die ook echt kinderen inzet in gevechten. Dat is namelijk een niet onbelangrijk verschil.
Ik ken er maar eentje Viajero, dat was die sniper die laatst ter dood werd gebracht. En laat me raden met wat voor motieven...............
pi_75247806
Veelzeggend door er meteen weer Joden erbij te halen.
pi_75248008
Wat zegt dat dan?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  donderdag 3 december 2009 @ 15:05:19 #112
110987 ErwinRommel
pi_75248037
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:04 schreef Aloulou het volgende:
Wat zegt dat dan?
Dat zegt veel over hoe haatbaarden denken over joden. Die zijn immers hun boxbal.
  donderdag 3 december 2009 @ 15:29:09 #113
111528 Viajero
Who dares wins
pi_75248900
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik ken er maar eentje Viajero, dat was die sniper die laatst ter dood werd gebracht. En laat me raden met wat voor motieven...............
Scherp!
  donderdag 3 december 2009 @ 15:39:10 #114
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75249252
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Aloulou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
eh ja eigenlijk wel ja .
deze fotos komen van de opendag in een IDF basis . op onhafhankelijkheids dag .
je kan het ook zien .. de wapens zijn met kabels vastgemaakt en de loop is dicht gemaakt .
het is namelijk verboden in de israelishe wet ..om wapens bij kinderen jonger dan 16 .openbaar te dragen vast houden etc etc .eeenmaal in het leger volgen er anderen richt lijnen voor 16 jarigen .
de fotos van baby's/peuters met wapens in handen of bij een display zal je niet zien en is erg strafbaar .
pi_75249353
ok vooruit, ik geloof je.
pi_75250795
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:39 schreef telavivnick het volgende:

[..]

eh ja eigenlijk wel ja .
deze fotos komen van de opendag in een IDF basis . op onhafhankelijkheids dag .
je kan het ook zien .. de wapens zijn met kabels vastgemaakt en de loop is dicht gemaakt .
het is namelijk verboden in de israelishe wet ..om wapens bij kinderen jonger dan 16 .openbaar te dragen vast houden etc etc .eeenmaal in het leger volgen er anderen richt lijnen voor 16 jarigen .
de fotos van baby's/peuters met wapens in handen of bij een display zal je niet zien en is erg strafbaar .
Wat een lange stilte na deze post, tja
  donderdag 3 december 2009 @ 16:27:57 #117
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_75251053
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef HarryP het volgende:
Wapens zijn wapens.
Terreur is terreur.

Iedereen moet zelf beslissen hoe hij zijn kinderen opvoed.
Mijn dochter heeft knuffels.

En je al dan niet denkbeeldige zoon?
  donderdag 3 december 2009 @ 16:29:53 #118
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75251106
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:01 schreef OeJ het volgende:
Die kinderen zullen daar geen trauma's aan overhouden, machinegeweer of nepgeweer die je hier bij de Bart Smit koopt - voor een kind maakt dat geen verschil.

Als ze die kinderen echt inzetten om te vechten, dan zeg ik: 'ja! daar heb je een punt.'
hier geen echte/nep wapens in huis .voor mijn zoon .ze worden er dagelijks mee geconfronteerd soldaten op straat met wapens , beveiliging bij winkels ,schoolen .kleuterschoolen etc etc dat is genoeg en eigenlijk al teveel .maar helaas noodzaak .
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 16:42:20 #119
230491 Zith
pls tip
pi_75251557
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:29 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik heb ooit aan een groep Pakistanen, Bangladeshis en Albanezen verteld dat ik nog nooit een AK47 had geschoten.

Ze rolden van de bank van het lachen.
Mijn vriendin kreeg op de middelbare school een vak 'AK 47 schieten'
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 16:43:43 #120
230491 Zith
pls tip
pi_75251607
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

En het islamitische meisje doet wel gewoon aan echt oorlog voeren?
  donderdag 3 december 2009 @ 17:03:50 #121
110987 ErwinRommel
pi_75252258
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:43 schreef Zith het volgende:

[..]

En het islamitische meisje doet wel gewoon aan echt oorlog voeren?
Ja. In die landen schroomt men er niet voor kinderen als wapen in te zetten.
Daarnaast is dit pure propaganda vanuit die islamisten om ze klaar te maken voor een oorlog waarvan ze weten dat ze die nooit zullen winnen.

Wederom dus, islamisten zijn achterlijke wezens die zelfs hun eigen kinderen opofferen voor een geloof welke niet echt bestaat.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 17:22:18 #122
230491 Zith
pls tip
pi_75252821
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ja. In die landen schroomt men er niet voor kinderen als wapen in te zetten.
Daarnaast is dit pure propaganda vanuit die islamisten om ze klaar te maken voor een oorlog waarvan ze weten dat ze die nooit zullen winnen.

Wederom dus, islamisten zijn achterlijke wezens die zelfs hun eigen kinderen opofferen voor een geloof welke niet echt bestaat.
pi_75253379
schokkend zeg.
pi_75254105
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef Zith het volgende:
Een beetje ondeugend zijn ze wel!
  donderdag 3 december 2009 @ 18:06:44 #125
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75254227
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:02 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Een beetje ondeugend zijn ze wel!
iesh cuultuur.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:15:36 #126
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_75254514
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef Self-Catering het volgende:
Schokt wereld.....
Sbs6 en Telegraaf-fans ja.
pi_75254559
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prachtig om te zien dat zij er niet intrappen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75254563
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
Wacht even, Frutsel post hier gewoonweg een rechtvaardiging om zulke ranzige generaliserende uitlatingen te mogen plaatsen. Of lees ik het niet goed.
Ik dacht dat je hier niet meer zou posten.
Hou je voor een keer aan je woord..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_75258709
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:40 schreef DustPuppy het volgende:

Het lijkt de VSvA wel!
pi_75258831
Nederland is echt de betutteling ten top: als een meisje de wereld wil overzeilen, dan mag dat niet omdat het een kind is en een kind kan dat niet volgens die wereldvreemde blanke intellectuelen, terwijl er aan de andere kant van de wereld er legio kindsoldaten zijn, die legio mensen naar de verdommenis schieten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 3 december 2009 @ 20:24:01 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75258937
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:21 schreef JohnDope het volgende:
Nederland is echt de betutteling ten top: als een meisje de wereld wil overzeilen, dan mag dat niet omdat het een kind is en een kind kan dat niet volgens die wereldvreemde blanke intellectuelen, terwijl er aan de andere kant van de wereld er legio kindsoldaten zijn, die legio mensen naar de verdommenis schieten.
waarom zou je als gezonde ouder die afweging moeten maken als je vindt dat je minderjarige kind iets gaat doen wat niet veilig is?
pi_75259051
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarom zou je als gezonde ouder die afweging moeten maken als je vindt dat je minderjarige kind iets gaat doen wat niet veilig is?
Het gaat niet om die ouders, maar om die blanke wereldvreemde en betweterige intellectuelen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 3 december 2009 @ 20:29:56 #133
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_75259178
Ik vind dat miniburkaatje eigenlijk wel heel snoezig staan. Ik bedoel, los van het hele verhaal omtrent vrouwenonderdrukking en kinderen met wapens: het is toch net een klein droppig moordenaarsnonnetje.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
  donderdag 3 december 2009 @ 20:32:25 #134
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75259266
Deed me hieraan denken.

Waar Israëlische meisjes op bommen schreven.

'Maar Bowlingbal! Vergelijk je Israël nu met Al Qaeda?'
Nee, Israël heeft een democratie, dat maakt blijkbaar alles anders.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_75259302
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:32 schreef Bowlingbal het volgende:
Deed me hieraan denken.
[ afbeelding ]

Een kind doelbewust de dood insturen (zoals als die islamieten dat altijd doen) is heel iets anders dan een kind wat tekeningetjes op een bom laten maken.
pi_75259311
quote:
Deed me hieraan denken.
[ afbeelding ]

Maar Bowlingbal! Dat was al gepost!
  donderdag 3 december 2009 @ 20:33:58 #137
248844 Bowlingbal
pi_75259322
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:33 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Maar Bowlingbal! Dat was al gepost!
Ik zie het! Mijn excuses!
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat kan heel goed waar kunnen zijn ja.
Daar is niks geks aan.
Dus misschien waren dit wel de Al Qaeda landmachtdagen for kids?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  donderdag 3 december 2009 @ 20:35:04 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75259373
quote:
Deed me hieraan denken.
[ afbeelding ]

wat een slechte vergelijking. maar als je denkt dat je daarmee de vergelijking hebt aangetoond, dan ben ik blij voor je.
  donderdag 3 december 2009 @ 20:37:15 #139
248844 Bowlingbal
pi_75259456
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat een slechte vergelijking. maar als je denkt dat je daarmee de vergelijking hebt aangetoond, dan ben ik blij voor je.
Maar ik schrijf juist dat ik ze helemaal niet vergelijk?
- Donald Love
pi_75259574
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Maar ik schrijf juist dat ik ze helemaal niet vergelijk?
O, die foto postte je puur toevallig? Zonder ook maar heel even aan een vergelijking te denken?
  donderdag 3 december 2009 @ 20:43:27 #141
248844 Bowlingbal
pi_75259677
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

O, die foto postte je puur toevallig? Zonder ook maar heel even aan een vergelijking te denken?
Ik schrijf dat het me eraan deed denken.

Het ene land veroorzaakt moedwillig burgerslachtoffers en zet kids met wapens op de foto, en de andere
organisatie veroorzaakt moedwillig burgerslachtoffers, en zet kids met wapens op de foto. Het verband was snel gelegd, maar dat is niet gelijk aan een vergelijking.

(even wachten totdat ontkent wordt dat Israël moedwillig burgerslachtoffers veroorzaakt, dan kan ik voor de 500e keer die bron posten)
- Donald Love
  donderdag 3 december 2009 @ 20:47:23 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75259834
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:43 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik schrijf dat het me eraan deed denken.

Het ene land veroorzaakt moedwillig burgerslachtoffers en zet kids met wapens op de foto, en de andere
organisatie veroorzaakt moedwillig burgerslachtoffers, en zet kids met wapens op de foto. Het verband was snel gelegd, maar dat is niet gelijk aan een vergelijking.

(even wachten totdat ontkent wordt dat Israël moedwillig burgerslachtoffers veroorzaakt, dan kan ik voor de 500e keer die bron posten)
je wilde toch juist wel een vergelijking maken, door een verband te noemen?
  donderdag 3 december 2009 @ 20:49:00 #143
248844 Bowlingbal
pi_75259908
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je wilde toch juist wel een vergelijking maken, door een verband te noemen?
Sorry, maar een verband tussen 2 dingen, is toch iets heel anders dan iets 1 op 1 met elkaar vergelijken?
- Donald Love
  donderdag 3 december 2009 @ 21:01:15 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75260403
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:49 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Sorry, maar een verband tussen 2 dingen, is toch iets heel anders dan iets 1 op 1 met elkaar vergelijken?
wat jij wilt. je doel was duidelijk en nu krabbel je terug. geef gewoon toe dat het een domme vergelijking was, dan zijn we er vanaf.
  donderdag 3 december 2009 @ 21:03:56 #145
248844 Bowlingbal
pi_75260485
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat jij wilt. je doel was duidelijk en nu krabbel je terug. geef gewoon toe dat het een domme vergelijking was, dan zijn we er vanaf.
Ik schreef duidelijk in mijn eerste post dat het geen vergelijking was. Dus ik weet niet wat voor spelletje over 'jij krabbelt nu terug' je probeert te spelen, maar ik vind het ook wel goed zo.
- Donald Love
pi_75260527
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
Wat erg, deze kleine kinderen met die grote wapens, sporen die mensen daar wel
waar komen die wapens eigenlijk vandaan in die arme landen..

Als wij al een flesje water in moeten leveren bij de douane en ik zie anno 2009 een klein kind met zo'n wapen.. Koenders doet het goed..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  donderdag 3 december 2009 @ 21:08:59 #147
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_75260693
quote:

Oeps, die hebben thuis geen fatsoen geleerd
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_75260756
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Oeps, die hebben thuis geen fatsoen geleerd
Kijk dat bedoel ik nou, jullie (jij en die bowlingbal) posten twee moment opnames die op totaal verschillende manieren geïnterpreteerd kunnen worden.

Voor hetzelfde geld is het schrijven op bommen een soort nieuwe therapie voor kinderen die ernstig zijn getraumatiseerd door een bomaanslag. Misschien is hun hele familie wel naar een andere wereld geholpen door een bom.
pi_75261093
quote:
pi_75265253
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:04 schreef kawotski het volgende:

[..]

waar komen die wapens eigenlijk vandaan in die arme landen..

Als wij al een flesje water in moeten leveren bij de douane en ik zie anno 2009 een klein kind met zo'n wapen.. Koenders doet het goed..
Klopt, het is natuurlijk krankzinnig, dat flesje water wat je weg moet gooien bij het boarden. Ook de laatste keer dat ik op vakantie ging was er een stel met een ziek kindje in een buggy, maar het kindje moest eruit want de buggy moest van top tot teen onderzocht worden of er niet iets inzat wat niet mocht. Needless to say dat er niets gevonden is.
Dus hoe die wapens daar bij die kinderen terechtkomen is mij ook een groot raadsel.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:51:22 #151
248844 Bowlingbal
pi_75265405
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt, het is natuurlijk krankzinnig, dat flesje water wat je weg moet gooien bij het boarden. Ook de laatste keer dat ik op vakantie ging was er een stel met een ziek kindje in een buggy, maar het kindje moest eruit want de buggy moest van top tot teen onderzocht worden of er niet iets inzat wat niet mocht. Needless to say dat er niets gevonden is.
Dus hoe die wapens daar bij die kinderen terechtkomen is mij ook een groot raadsel.
Echt waar?

Wat dacht je van per zeecontainer vanaf Europa of de US via een duister landje?
- Donald Love
pi_75265455
quote:

Wtf.
  donderdag 3 december 2009 @ 23:00:50 #153
248844 Bowlingbal
pi_75265805
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wtf.
Gewoon daar waar soldaten bij staan.
- Donald Love
  donderdag 3 december 2009 @ 23:05:38 #154
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75266004
Ja dit is echt ZOVEEL walgelijker dan Israelische meisjes die "with love from Israel, [naam]" op grote vliegtuigbommen schrijven

Ik haat niemand, maar mensen die de zaak altijd maar van één kant belichten staan hoog op de genomineerdenlijst.
Intelligent, but fucked up.
pi_75417677
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik nou, jullie (jij en die bowlingbal) posten twee moment opnames die op totaal verschillende manieren geïnterpreteerd kunnen worden.

Voor hetzelfde geld is het schrijven op bommen een soort nieuwe therapie voor kinderen die ernstig zijn getraumatiseerd door een bomaanslag. Misschien is hun hele familie wel naar een andere wereld geholpen door een bom.

Dat is voor het eerst sinds lange tijd dat ik een nieuwe smoes hoor voor het bombarderen van Palestijnen! Therapie voor die arme bloedjes van joodse kindertjes!
pi_75419252
Net alsof er geen Amerikanen zijn die hun AK aan hun kinders showen... Ik dacht dat het onderhand wel duidelijk was dat kinderen overal ter wereld worden gehersenspoeld. (schokkend/eng/bah) http://www.fractalenlight(...)-hope-from-iraq.html (/schokkend/eng/bah) Ik vind deze veel erger want de mensen die nu ''geschokt'' zijn steun(d)en vaak wel de oorlogen in Irak en Afghanistan terwijl we onderhand toch beter zouden moeten weten.
pi_76721961
quote:
Oh wacht, mijn excuses!
SPOILER
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')