Het is zijn nieuwste slogan: moslims hebben hun kinderen minder lief. Ik vind het trieste pogingen om moslims te ontmenselijken.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:40 schreef Todesschwalben het volgende:
Dus moslims hebben kun kinderen niet lief, omdat er een meisje gefotografeerd is met een wapen en een boerka.
Leugens! dit is opgezet matriaal. Je kunt duidelijk zien dat Pixar het wapen heeft geanimeerd en de foto is gephotoshopt door de CIAquote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef Zith het volgende:
Damn, je zou bijna denken dat de Al Quada slechte personen zijn
Hoezo islamieten, het bericht gaat over al Qaeda.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef telavivnick het volgende:
Wapenmeisje schokt wereld
AMSTERDAM - Een klein meisje dat met haar ene hand in haar mond zit terwijl ze in haar andere hand een machinegeweer draagt, heeft veel afschuw opgewekt.
De foto van de kleuter die poseert in een boerka met een AK-47-wapen is onderdeel van propagandamateriaal van de 'Islamic Jihad Union', een onderdeel van al-Qaeda. De extremistische groepering vecht al jaren tegen Britse en Amerikaanse troepen bij de grens tussen Pakistan en Afghanistan.
Het meisje poseert ook nog op kiekjes samen met andere kleuters die zware wapens dragen. De kinderen zijn niet ouder dan zes.
Diverse mensenrechtenorganisaties hebben hun afschuw uitgesproken over de foto's.
Bron..http://www.telegraaf.nl/buitenland/5479745/__Wapenmeisje_schokt_wereld__.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jong geleerd oud gedaan zullen ze denken .
zielig voor de kinderen om zo op te groeien .als de islamieten de kinderen lief hebben kom er minder rotigheid voor .
Zo, die weten van aanpakken zeg. Zal die al-Qaeda leren.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef telavivnick het volgende:
Diverse mensenrechtenorganisaties hebben hun afschuw uitgesproken over de foto's.
Gelukkig is de ideologie van Al-Qaeda in vrijwel de gehele Islamitische wereld uitgekotst.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:42 schreef zoalshetis het volgende:
het gaat om een reeks zwaarbewapende kinderen die al q. gebruikt ter promotie van hun ehmmm... ideologie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij maar lekker kerst vieren.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Gelukkig is de ideologie van Al-Qaeda in vrijwel de gehele Islamitische wereld uitgekotst.
Inderdaad:quote:Op donderdag 3 december 2009 10:43 schreef DonaIdDuck het volgende:
[..]
Hoezo islamieten, het bericht gaat over al Qaeda.![]()
Verder die zin doet me denken aan dezelfde israëlische propaganda gericht tegen Palestijnen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 07:31 schreef telavivnick het volgende:
[..]
maar jij plaats alleen maar de beelden die jou uitkomt . dat is een erg hypogriet palastijns gebruik mag ik wel zeggen .
als de plastijnen van hun kinderen en familie gaan houden dan pas kunnen we over vreden praaten .
Vind je het bezwaarlijk dat ook de andere kant wordt getoond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:52 schreef Rafelbaard het volgende:
Oh wacht, mijn excuses!
Ik stak de draak met het bericht maar ik hoor een aanzwellend gebulder van verontwaardiging door de straten galmen!
Waarlijk, terwijl ik dit schrijf, rennen mensen jong en oud schreiend en kermend van wroeging hun huizen uit! Zij storten zich ter aarde met op hun lippen de brandende vraag.. WAAROM!? WAAROM!!!?
Tranen biggelen over mijn wangen..
De explosie van pijn, woede en verontwaardiging die ik nu voel is met geen pen te beschrijven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee ik doe het niet .te doelloos om hier op te reagerenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:52 schreef Rafelbaard het volgende:
Oh wacht, mijn excuses!
Ik stak de draak met het bericht maar ik hoor een aanzwellend gebulder van verontwaardiging door de straten galmen!
Waarlijk, terwijl ik dit schrijf, rennen mensen jong en oud schreiend en kermend van wroeging hun huizen uit! Zij storten zich ter aarde met op hun lippen de brandende vraag.. WAAROM!? WAAROM!!!?
Tranen biggelen over mijn wangen..
De explosie van pijn, woede en verontwaardiging die ik nu voel is met geen pen te beschrijven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |