abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 10:37:22 #1
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75239466
Wapenmeisje schokt wereld
AMSTERDAM - Een klein meisje dat met haar ene hand in haar mond zit terwijl ze in haar andere hand een machinegeweer draagt, heeft veel afschuw opgewekt.

De foto van de kleuter die poseert in een boerka met een AK-47-wapen is onderdeel van propagandamateriaal van de 'Islamic Jihad Union', een onderdeel van al-Qaeda. De extremistische groepering vecht al jaren tegen Britse en Amerikaanse troepen bij de grens tussen Pakistan en Afghanistan.

Het meisje poseert ook nog op kiekjes samen met andere kleuters die zware wapens dragen. De kinderen zijn niet ouder dan zes.

Diverse mensenrechtenorganisaties hebben hun afschuw uitgesproken over de foto's.

Bron.. http://www.telegraaf.nl/b(...)schokt_wereld__.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jong geleerd oud gedaan zullen ze denken .
zielig voor de kinderen om zo op te groeien .als de radicaalen islamieten de kinderen wat meer lief hebben kom er minder rotigheid voor .en leren ze ook eens iets anders dan alleen maar haat .
en oorlog voeren .

[ Bericht 3% gewijzigd door telavivnick op 03-12-2009 10:59:22 ]
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_75239536
Dus moslims hebben kun kinderen niet lief, omdat er een meisje gefotografeerd is met een wapen en een boerka.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:40:33 #3
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_75239551
Really, Al Qaeda? REALLY?

What the fuck is wrong with these people, serieus

Een oud-collega van mij kwam ook uit Pakistan. Die wist mij gewoon met droge ogen te vertellen dat je daar op de middelbare school leert hoe je een AK47 dient af te vuren. Normaalste zaak van de wereld, toch?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_75239567
Schokt wereld.....
Of niet?
pi_75239568
zodra ze de trekker overhaalt valt ze achterover, dit is alleen maar om te provoceren en iedereen hapt
namaste
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:41:33 #6
230491 Zith
pls tip
pi_75239580
Damn, je zou bijna denken dat de Al Quada slechte personen zijn
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:41:46 #7
137949 Disana
pi_75239586
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:40 schreef Todesschwalben het volgende:
Dus moslims hebben kun kinderen niet lief, omdat er een meisje gefotografeerd is met een wapen en een boerka.
Het is zijn nieuwste slogan: moslims hebben hun kinderen minder lief. Ik vind het trieste pogingen om moslims te ontmenselijken.
pi_75239602
het gaat om een reeks zwaarbewapende kinderen die al q. gebruikt ter promotie van hun ehmmm... ideologie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_75239625
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef Zith het volgende:
Damn, je zou bijna denken dat de Al Quada slechte personen zijn
Leugens! dit is opgezet matriaal. Je kunt duidelijk zien dat Pixar het wapen heeft geanimeerd en de foto is gephotoshopt door de CIA
  donderdag 3 december 2009 @ 10:43:24 #10
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_75239633
nou het schokt me echt
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_75239643
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef telavivnick het volgende:
Wapenmeisje schokt wereld
AMSTERDAM - Een klein meisje dat met haar ene hand in haar mond zit terwijl ze in haar andere hand een machinegeweer draagt, heeft veel afschuw opgewekt.

De foto van de kleuter die poseert in een boerka met een AK-47-wapen is onderdeel van propagandamateriaal van de 'Islamic Jihad Union', een onderdeel van al-Qaeda. De extremistische groepering vecht al jaren tegen Britse en Amerikaanse troepen bij de grens tussen Pakistan en Afghanistan.

Het meisje poseert ook nog op kiekjes samen met andere kleuters die zware wapens dragen. De kinderen zijn niet ouder dan zes.

Diverse mensenrechtenorganisaties hebben hun afschuw uitgesproken over de foto's.

Bron..http://www.telegraaf.nl/buitenland/5479745/__Wapenmeisje_schokt_wereld__.html
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jong geleerd oud gedaan zullen ze denken .
zielig voor de kinderen om zo op te groeien .als de islamieten de kinderen lief hebben kom er minder rotigheid voor .
Hoezo islamieten, het bericht gaat over al Qaeda.
Verder die zin doet me denken aan dezelfde israëlische propaganda gericht tegen Palestijnen.
pi_75239644
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef telavivnick het volgende:

Zo, die weten van aanpakken zeg. Zal die al-Qaeda leren.
Matteus met een nieuw accountje...
  donderdag 3 december 2009 @ 10:44:01 #13
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_75239649
"De wereld"? Please
pi_75239707
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:42 schreef zoalshetis het volgende:
het gaat om een reeks zwaarbewapende kinderen die al q. gebruikt ter promotie van hun ehmmm... ideologie.
Gelukkig is de ideologie van Al-Qaeda in vrijwel de gehele Islamitische wereld uitgekotst.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:46:46 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75239713
Ik ben geschokt!

Foto's maken... Het kan niet ik zeg het je!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75239723
Ik ben.... geschokt...!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75239731
Waarom zielig voor die kinderen? Die zijn toch niets anders gewend
pi_75239735
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Gelukkig is de ideologie van Al-Qaeda in vrijwel de gehele Islamitische wereld uitgekotst.
Ga jij maar lekker kerst vieren.
Matteus met een nieuw accountje...
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:47:45 #19
137949 Disana
pi_75239737
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:43 schreef DonaIdDuck het volgende:

[..]

Hoezo islamieten, het bericht gaat over al Qaeda.
Verder die zin doet me denken aan dezelfde israëlische propaganda gericht tegen Palestijnen.
Inderdaad:
quote:
Op donderdag 3 december 2009 07:31 schreef telavivnick het volgende:

[..]

maar jij plaats alleen maar de beelden die jou uitkomt . dat is een erg hypogriet palastijns gebruik mag ik wel zeggen .
als de plastijnen van hun kinderen en familie gaan houden dan pas kunnen we over vreden praaten .

Vind je het bezwaarlijk dat ook de andere kant wordt getoond?
pi_75239810
Duss... omdat ze tegen amerika zijn laten ze hun eigen kinderen poseren met wapens dit laat toch alleen maar zien wat voor mongolen ze zelf zijn
pi_75239825
Wat een naieve wereld dan. In bepaalde Afrikaanse landen wandelen al tientallen jaren kindsoldaten rond met Ak om hun nek. Maar nu in combinatie met een boerka is het nieuw en schokkend?
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_75239840
Oh wacht, mijn excuses!
Ik stak de draak met het bericht maar ik hoor een aanzwellend gebulder van verontwaardiging door de straten galmen!
Waarlijk, terwijl ik dit schrijf, rennen mensen jong en oud schreiend en kermend van wroeging hun huizen uit! Zij storten zich ter aarde met op hun lippen de brandende vraag.. WAAROM!? WAAROM!!!?
Tranen biggelen over mijn wangen..
De explosie van pijn, woede en verontwaardiging die ik nu voel is met geen pen te beschrijven!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75239875
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:52 schreef Rafelbaard het volgende:
Oh wacht, mijn excuses!
Ik stak de draak met het bericht maar ik hoor een aanzwellend gebulder van verontwaardiging door de straten galmen!
Waarlijk, terwijl ik dit schrijf, rennen mensen jong en oud schreiend en kermend van wroeging hun huizen uit! Zij storten zich ter aarde met op hun lippen de brandende vraag.. WAAROM!? WAAROM!!!?
De explosie van pijn, woede en verontwaardiging die ik nu voel is met geen pen te beschrijven!
SPOILER
  donderdag 3 december 2009 @ 10:54:11 #24
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75239897
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Inderdaad:
[..]

nee ik doe het niet .te doelloos om hier op te reageren
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_75239962
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:52 schreef Rafelbaard het volgende:
Oh wacht, mijn excuses!
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')