ik heb meer te doen dan alleen maar jou .reakties te antwoorden .voor mij is er meer te doen dan dit forum in mijn leven . en de reaktie staat er hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat telavivnick dit topic over een Al Quaeda kindje opent en vervolgens stelt dat moslims niet genoeg van hun kinderen houden? Gaat het dan om het kindje, om een terroristische organisatie, of gewoon om het in een kwaad daglicht stellen van moslims in het algemeen.
Dat laatste is waar ik bezwaar tegen maak. Over de foto's uit zijn eigen land zwijgt hij.
Ik heb eerder het idee dat jij te naief bent om te denken dat dat niet zo is. Maar net zoals deze moslimkinderen niet voor het nationale leger worden getraind, worden de amerikaanse kinderen dat ook niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Wacht even...
Jij wil dus stellen dat die foto uit Amerika aangeeft dat het daar kinderen betreft die opgeleid worden in een oorlog te vechten en dus gelijk zijn aan moslimkinderen die vechten voor islam-onvrede?
Serieus? Ben je zo oppervlakkig en makkelijk te beïnvloeden? Nee toch?
100 % mee eensquote:Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef isogram het volgende:
[..]
Dat je het "opvallend" noemt dat het rustig bleef, zegt eigenlijk alles al. Verder heb ik nergens alle moslims op één lijn gezet met Al Qaeda, dat zijn woorden die jij me in de mond legt. Mijn punt was alleen dat negatieve beeldvorming over moslims voor een belangrijk deel wordt veroorzaakt door moslims.
Hoeveel moslimkinderen worden opgeleid te vechten voor islam-onvrede???quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Drukwerk het volgende:
Jij wil dus stellen dat die foto uit Amerika aangeeft dat het daar kinderen betreft die opgeleid worden in een oorlog te vechten en dus gelijk zijn aan moslimkinderen die vechten voor islam-onvrede?
dat is nog erger, die kinderen daar groeien op in oorlog, onze 'kids' vinden oorlog amusement.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef Elkafila het volgende:
Hier in Nederland spelen kinderen geweldadige computerspelletjes,
Ik zie het verschil niet echt..
Dom lullen maak je tot verheven kunst. Knap.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jij te naief bent om te denken dat dat niet zo is. Maar net zoals deze moslimkinderen niet voor het nationale leger worden getraind, worden de amerikaanse kinderen dat ook niet.
Kinderen die dermate veel met zulk soort wapens omgaan, bevinden zich bijna altijd in extremistische milities en niet in nationale legers. En ja, die heb je ook in Amerika.
Ik ben alleen geen Islam voorstander en ook geen tegenstander. Dat meisje houdt het machinegeweer niet eens vast en elke normale westerse jongen die je een AK47 in de handen geeft, gaat net zo trots poseren als die drie "islam-jongetjes" op de foto in de Telegraaf.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:42 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Als een kind van 8 jaar Americ'as Army speelt en daarna zich aanmeld bij het leger, wordt hem direct een pakje aangemeten.
Mijn hemel, hoe langer een islam discussie duurt, hoe dommer die islam voorstanders beginnen te lullen.
Dus ermee "spelen" maar niet uitvoeren vind je erger dan kinderen die het wel uitvoeren?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:54 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
dat is nog erger, die kinderen daar groeien op in oorlog, onze 'kids' vinden oorlog amusement.
er is een groot verschil tussen tentoonstellingen met al de beveiligingen van dien ..en een echt front .met wapens zonder voor zieningen .en een erg groot verschil met de leeftijden ..quote:Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef eleusis het volgende:
Inderdaad want bij het IDF is het zinvol en bij moslims is het promoten van haat.
Propaganda is in the eye of the beholder.
Dat snap ik, maar je wijkt nu wel heel erg af van wat je eerder beweerde.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef Casos het volgende:
[..]
Ik ben alleen geen Islam voorstander en ook geen tegenstander. Dat meisje houdt het machinegeweer niet eens vast en elke normale westerse jongen die je een AK47 in de handen geeft, gaat net zo trots poseren als die drie "islam-jongetjes" op de foto in de Telegraaf.
Ik zeg toch ook dat ik niet beweer dat we niet moeten opletten? En ik kijk wel degelijk verder dan mijn eigen neus lang is. Ik zie namelijk dat er niet alleen vanuit islamitische hoek problemen opduiken of kunnen opduiken.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef huhggh het volgende:
[..]
Het interesseert mij verder weinig wat jij vindt over dit onderwerp.
Onder andere de hele zaak rond de hofstad-groep en de moord op Theo van Gogh laten haarfijn zien dat islamitisch terrorisme weldegelijk voet aan dit land heeft gezet.
Dat jij niet verder kijkt dan je eigen neus lang is, of in dit geval niet verder dan je eigen huis, kan ik niet serieus nemen.
Het AD neemt de kop gewoon over hoor? Daar staat de foto nog vele malen groter.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:22 schreef OeJ het volgende:
De Telegraaf is met dit artikel - en deze kop - ook aardig bezig met stemmingmakerij (trouwens); die door-en-door-slechte-moslims-toch-kijk-eens-wat-ze-nu-weer-doen.
Pot...ketel.
Tja.. als er topics over marokkanen zijn is dat net zo toch? Maar zodra het over Wilders of Rechtsextremisten gaat, dan zijn die topics vast niet bedoeld om die mensen in een kwaad daglicht te zetten. En dan zie je het ook aan de TS wie hem opent. Waarom zeg je dan niets?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat telavivnick dit topic over een Al Quaeda kindje opent en vervolgens stelt dat moslims niet genoeg van hun kinderen houden? Gaat het dan om het kindje, om een terroristische organisatie, of gewoon om het in een kwaad daglicht stellen van moslims in het algemeen.
Dat laatste is waar ik bezwaar tegen maak. Over de foto's uit zijn eigen land zwijgt hij.
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:51 schreef telavivnick het volgende:
Klopt, maar niet in nationale legers.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef Drukwerk het volgende:
Moslimkinderen die vechten in oorlogen zijn bekend. Valt niet te ontkennen.
Klopt, maar dat stelde ik ook nergens.quote:Kinderen die in het Amerikaanse leger vechten komt niet voor.
In het feit dat kinderen in Amerika meedraaien in extremistische milities. Maar dat had je al begrepen als je mijn reactie in eerste instantie al goed gelezen had.quote:2 keiharde feiten. Nu mag je me uitleggen waar ik naïef in ben.
Stel je aan zeg, dan kun je er ook wel een foto van de Nederlandse scouting bij zetten of jongetjes die Oorlogje spelen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef Demophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aahh, wat sweet![]()
Efficiency en gehele onderwerping aan de zaak van jong tot oud; dat is wat zich vaak kenmerkt bij totalitaire ideologieën
Zucht, moet ik dit gaan uitleggen....? Ben jij nou zo kortzichtig of lijkt dat maar zo?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Stel je aan zeg, dan kun je er ook wel een foto van de Nederlandse scouting bij zetten of jongetjes die Oorlogje spelen.
Nee, dat het als amusement verkocht wordt, dat vind ik perversquote:Op donderdag 3 december 2009 11:56 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Dus ermee "spelen" maar niet uitvoeren vind je erger dan kinderen die het wel uitvoeren?
Nog een aansteller. Jongetjes spelen al duizenden jaren oorlog, homerus maakte al gedichten over oorlog. Het is altijd ook vermaak en amusement geweest.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:17 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Nee, dat het als amusement verkocht wordt, dat vind ik pervers
Je kunt het luguber laten klinken. Das het mooie van de mens tegenwoordig. Speel met woorden en aan het eind heb je de zaak 180 graden gedraaid.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:17 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Nee, dat het als amusement verkocht wordt, dat vind ik pervers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |