quote:Op donderdag 3 december 2009 10:59 schreef Damien2 het volgende:
Israëlische kinderen, jong geleerd oud gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welja, duw moslims maar weer in de slachtoffer-rol.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is zijn nieuwste slogan: moslims hebben hun kinderen minder lief. Ik vind het trieste pogingen om moslims te ontmenselijken.
Er zit alleen een verschil tussen "sommige/bepaalde moslims doen dit" en "moslims doen dit". Dat laatste kan namelijk worden opgevat als "alle moslims doen dit".quote:Op donderdag 3 december 2009 11:14 schreef telavivnick het volgende:
[..]
het gaat niet om een kwaade dag licht .
het gaat er om dat deze kinden een gewonen jeugd kunnen hebben .
zoals die ik had en jij.en deze kinderen op zo'n leeftijd niet met wapentuig etc op hoeven te groeien .
en in het voorfront te zetten in oorlogen . wat in irak .afganistan/ gassa / westbank iederendag gebeurd dan zeg mij iets in mijn achterhoofd..dat je toch niet zo veel van je kinderen hou ..
maar iets in mij zeg mij dat ik kan praaten tot ik een ons weeg tegen jou .
het zal zijn reden hebben denk ik..vertel mij ze niet oke ..ik hoef ..eh.. wil ze niet weten .
Het probleem is, dat er wel zeer geschokt wordt gereageerd op dergelijke beelden van "moslim-kindekkes", terwijl er veel minder te horen is over Afrikaanse kindsoldaten, Israëlische kindertjes zoals op de in dit topic geplaatste foto's, enzovoorts.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:16 schreef huhggh het volgende:
[..]
Welja, duw moslims maar weer in de slachtoffer-rol.
Ik zie toch echt foto's van moslim-kindekkes.
Kan disana uberhaupt wel omgaan met kritiek op moslims, of wordt deze vraag ook opgevat als weer zo'n verwoede poging om moslims in een kwaad daglicht te zetten?
Dat laatste klopt natuurlijk wel.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik draai helemaal niets om, lees het Israël - Palestina topic er maar op na.
Verder is het natuurlijk van de zotte dat jij alle moslims op een lijn zet met Al Quaeda. En je overdrijft ook schromelijk met je schuimbekkende moslims, want het bleef juist opvallend rustig na het uitkomen van dat filmpje.
Zozo... dus als iemand je een vraag stelt die je niet bevalt heb je gelijk een reden om te schelden en mensen in hokjes te drukken.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Nee dombo, ik vergelijk jouw domme Leider met Goebbels!
Win.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:59 schreef Damien2 het volgende:
Israëlische kinderen, jong geleerd oud gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef morg78 het volgende:
[..]
Het probleem is, dat er wel zeer geschokt wordt gereageerd op dergelijke beelden van "moslim-kindekkes", terwijl er veel minder te horen is over Afrikaanse kindsoldaten, Israëlische kindertjes zoals op de in dit topic geplaatste foto's, enzovoorts.
Als je begaan bent met kinderen die op te jonge leeftijd met wapens leren omgaan: prima. Maar wees dan wel consequent, en wijs naar alle schrijnende gevallen, niet alleen naar "moslim-kindekkes".
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef morg78 het volgende:
[..]
knip
Als je begaan bent met kinderen die op te jonge leeftijd met wapens leren omgaan: prima. Maar wees dan wel consequent, en wijs naar alle schrijnende gevallen, niet alleen naar "moslim-kindekkes".
Waarom denk je dat telavivnick dit topic over een Al Quaeda kindje opent en vervolgens stelt dat moslims niet genoeg van hun kinderen houden? Gaat het dan om het kindje, om een terroristische organisatie, of gewoon om het in een kwaad daglicht stellen van moslims in het algemeen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef huhggh het volgende:
[..]
Dat laatste klopt natuurlijk wel.
Alleen zijn de meeste moslims ter wereld toch echt moslim, daar kan ik helaas weinig aan veranderen.
Daar moet je je kop niet voor in het zand steken.
Want het komt nogal over alsof je een apologist bent voor moslims, en dat lijkt me erg denigrerend voor moslims.
Wel ze veilig en verantwoord, met gehoorsbescherming en veiligheidbril.quote:
Uit welk land komt hij dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat telavivnick dit topic over een Al Quaeda kindje opent en vervolgens stelt dat moslims niet genoeg van hun kinderen houden? Gaat het dan om het kindje, om een terroristische organisatie, of gewoon om het in een kwaad daglicht stellen van moslims in het algemeen.
Dat laatste is waar ik bezwaar tegen maak. Over de foto's uit zijn eigen land zwijgt hij.
Ik heb helemaal geen last van islamitisch extremisme/terrorisme. De enige hinder die ik ervan ondervind, zijn de beperkende maatregelen die de regering(en) treffen om het terrorisme tegen te gaan. Mijn voormalige huis in Utrecht is niet opgeblazen, mijn huidige woning is niet opgeblazen, afgezien van 1 aanslag door een volslagen idiote godsdienstwaanzinnige zijn er in Nederland geen aanslagen gepleegd.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:23 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt.
Maar wij hebben in het westen simpelweg geen last van Afrikaanse kindsoldaten of tamil-tijgers.
Jammergenoeg wel van islamitisch extremisme en islamitisch terrorisme.
Je mag het leuk vinden of niet, maar al dat andere leed is voor de meesten mensen hier (gelukkig) een ver van m'n bed show.
En dat is toch waar het allemaal eerlijk gezegd op neer komt.
Wacht even...quote:Op donderdag 3 december 2009 11:29 schreef DonaIdDuck het volgende:
Nu we foto's van moslims (Pakistan), joden (Israël) en christenen (VS) met wapens hebben gezien kunnen we concluderen dat dit overal op de wereld voorkomt en dat het niet de schuld van de moslims, joden en christenen is maar de schuld van gewelddadige ouders die hun kinderen net zo dom opvoeden als dat ze zelf zijn.
Poepie, ik heb geen zin in uitgekauwde discussies over Israel of Palestina.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees het Israël - Palestina topic eens door: Israël
Het interesseert mij verder weinig wat jij vindt over dit onderwerp.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:31 schreef morg78 het volgende:
[..]
Knip,knip-knipper de knip
Dus, als iemand het verschrikkelijk vindt dat één of andere extremistische moslim-groepering kinderen gebruikt als kanonnenvoer, sta dan ook even stil bij al die andere kinderen over de hele wereld die daarvoor gebruikt worden. Anders komt het inderdaad erg snel over als moslim-bashen, selectieve verontwaardiging, enzovoorts.
Ik denk dat er idd kinderen zijn in Amerika die opgeleid worden om in een oorlog te vechten. Er worden zelfs computerspellen uitgebracht die de jeugd over de streep moeten trekken (America's Army).quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Wacht even...
Jij wil dus stellen dat die foto uit Amerika aangeeft dat het daar kinderen betreft die opgeleid worden in een oorlog te vechten en dus gelijk zijn aan moslimkinderen die vechten voor islam-onvrede?
Serieus? Ben je zo oppervlakkig en makkelijk te beïnvloeden? Nee toch?
Dat je het "opvallend" noemt dat het rustig bleef, zegt eigenlijk alles al. Verder heb ik nergens alle moslims op één lijn gezet met Al Qaeda, dat zijn woorden die jij me in de mond legt. Mijn punt was alleen dat negatieve beeldvorming over moslims voor een belangrijk deel wordt veroorzaakt door moslims.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef Disana het volgende:
Verder is het natuurlijk van de zotte dat jij alle moslims op een lijn zet met Al Quaeda. En je overdrijft ook schromelijk met je schuimbekkende moslims, want het bleef juist opvallend rustig na het uitkomen van dat filmpje.
de eersten fotos daar heb ik al twee keer op gereageerd . in anderen topics . die fotos worden namelijk tot in dentreuren geplaatst .quote:Op donderdag 3 december 2009 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Reageer eens op de foto's van Israëlische kinderen die hier werden gepost. Vind je dat anders?
Je hebt helemaal gelijk. Als een kind van 8 jaar Americ'as Army speelt en daarna zich aanmeld bij het leger, wordt hem direct een pakje aangemeten.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:40 schreef Casos het volgende:
[..]
Ik denk dat er idd kinderen zijn in Amerika die opgeleid worden om in een oorlog te vechten. Er worden zelfs computerspellen uitgebracht die de jeugd over de streep moeten trekken (America's Army).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |