abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:57:07 #26
137949 Disana
pi_75239975
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:54 schreef telavivnick het volgende:

[..]

weer een bewijs he . ik wist niet dat jij deze dingen ook verdedigde.
kinderen die gebruikt worden door papa en mama . om hun doel te laten zien en deze kinderen zo opgroeien .
en niets anders meer weten .
dat bewijs idd deze reakties van jou .
Niemand keurt het goed, er worden alleen vraagtekens gezet bij jouw reden dergelijke topics en voorbeelden te posten.
pi_75240023
Israëlische kinderen, jong geleerd oud gedaan:

pi_75240080
Die kinderen zullen daar geen trauma's aan overhouden, machinegeweer of nepgeweer die je hier bij de Bart Smit koopt - voor een kind maakt dat geen verschil.

Als ze die kinderen echt inzetten om te vechten, dan zeg ik: 'ja! daar heb je een punt.'
pi_75240095
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:59 schreef Damien2 het volgende:

[ [url=http://3.bp.blogspot.com/_qUFDMUpk9jE/SdGXsFyfOtI/AAAAAAAARDw/evUdL4y11m4/s400/IsraeliKids.jpg]afbeelding[/ur

[ [url=http://dc01.arabsh.com/i/00434/255h16a0lkhy.jpg]afbeelding[/u

[ [url=http://www.stolenchildhood.net/images/israel_lebanon_war_israeli_children_signing_missiles_israeli_children__2.jpg]afbeelding[/ur

[ [url=http://no2wars.files.wordpress.com/2009/01/israeli-children-attacking-arab-woman.jpg?w=450&h=322]afbeelding[/u
Het ging toch over al-Qaeda?
Matteus met een nieuw accountje...
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 11:02:56 #30
137949 Disana
pi_75240115
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:59 schreef Damien2 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Scherp. Maar dan heet het 'inzetten voor veiligheid'.
pi_75240124
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:02 schreef Drukwerk het volgende:

[..]

Het ging toch over al-Qaeda?
Vergelijkingsmateriaal om de zaken in perspectief te bekijken!

Niets mis mee toch!

Telaviv, je moet van je kinderen gaan houden hoor want op die foto zie ik alleen maar haat van jou naar je kinderen toe
  donderdag 3 december 2009 @ 11:04:10 #32
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75240155
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Niemand keurt het goed, er worden alleen vraagtekens gezet bij jouw reden dergelijke topics en voorbeelden te posten.
jij heb veel vraag tekens .daarom neem ik jou reakties voor zoeten koek
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_75240171
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:51 schreef Joachim het volgende:
Wat een naieve wereld dan. In bepaalde Afrikaanse landen wandelen al tientallen jaren kindsoldaten rond met Ak om hun nek. Maar nu in combinatie met een boerka is het nieuw en schokkend?
Tja, "negers is toch de godsdienst van vrede?!" roepen bekt niet zo lekker he .
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 11:06:15 #34
137949 Disana
pi_75240220
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:04 schreef telavivnick het volgende:

[..]

jij heb veel vraag tekens .daarom neem ik jou reakties voor zoeten koek
Zoals je ziet ben ik niet de enige. Je post nieuwsberichten selectief om moslims in een kwaad daglicht te zetten, nu houden ze weer niet genoeg van hun kinderen.
pi_75240222
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:03 schreef DelBosque het volgende:

[..]

Vergelijkingsmateriaal om de zaken in perspectief te bekijken!

Niets mis mee toch!
Welk perspectief?
  donderdag 3 december 2009 @ 11:06:37 #36
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_75240235
Je kan het kind uit de oorlog halen, maar je haalt de haat en gekte nooit meer uit het kind...
censuur :O
pi_75240243
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef Disana het volgende:
Het is zijn nieuwste slogan: moslims hebben hun kinderen minder lief. Ik vind het trieste pogingen om moslims te ontmenselijken.
Je draait de boel wel heel erg om. Als er nu van alles wordt verzonnen om moslims in een kwaad daglicht te stellen, had je een punt. Maar je gaat er wel erg gemakkelijk aan voorbij dat het in dit geval moslims ZELF zijn die voor dit beeld zorgen.

Het is hetzelfde soort verontwaardiging dat zich openbaarde na de film Fitma. Ziedende moslims met het schuim op de bek, die boos zijn over... - juist - ziedende moslims met het schuim op de bek. Want daar zit Fitna vol mee...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2009 11:07:11 ]
  donderdag 3 december 2009 @ 11:08:30 #38
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_75240289
Altijd fijn dat van die 'vrijdheidsstijders' altijd wel geld kunnen vrijmaken voor wapens maar scholing en voorzieningen om de levensstandaard te verhogen zit er niet in... De zogenaamde leiders zitten ver weg terwijl ze kinderen de dood in sturen uit naam van een god...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_75240314
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:06 schreef isogram het volgende:

[..]

Je draait de boel wel heel erg om. Als er nu van alles wordt verzonnen om moslims in een kwaad daglicht te stellen, had je een punt. Maar je gaat er wel erg gemakkelijk aan voorbij dat het in dit geval moslims ZELF zijn die voor dit beeld zorgen.

Het is hetzelfde soort verontwaardiging dat zich openbaarde na de film Fitma. Ziedende moslims met het schuim op de bek, die boos zijn over... - juist - ziedende moslims met het schuim op de bek. Want daar zit Fitna vol mee...
LOL
pi_75240318
Soort Laura Croft dus, de NL TV is vergeven van die zgn sexy schietende vrouwen

pi_75240322
quote:

[..]

Yeah right in Fitna zat veel meer dan alleen maar terroristen... Wilders had er ook een paar walgleijke Goebbels-zinnen aan de film toegevoegd!
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 11:10:35 #42
137949 Disana
pi_75240345
quote:

[..]

Ik draai helemaal niets om, lees het Israël - Palestina topic er maar op na.

Verder is het natuurlijk van de zotte dat jij alle moslims op een lijn zet met Al Quaeda. En je overdrijft ook schromelijk met je schuimbekkende moslims, want het bleef juist opvallend rustig na het uitkomen van dat filmpje.
pi_75240397
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:09 schreef FIFA2010 het volgende:

[..]

Yeah right in Fitna zat veel meer dan alleen maar terroristen... Wilders had er ook een paar walgleijke Goebbels-zinnen aan de film toegevoegd!
Dus je vergelijkt islam met Nazi's?
pi_75240424
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef Disana het volgende:

Verder is het natuurlijk van de zotte dat jij alle moslims op een lijn zet met Al Quaeda.
Dat heb ik hem niet zien doen hoor.
Heb je er een handje van uit je nek te kletsen?
pi_75240428
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 03-12-2009 12:00:10 (uiteraard..) ]
pi_75240431
Inderdaad angstwekkende propaganda... dan mag Obama net wel gezegd hebben 30.000 troepen te gaan sturen, maar ik zou er nu gewoon 50.000 van maken en het amerikaanse leger direkt al op de Kindergartens te laten werven.

wel positief trouwens dat de positie van vrouwen steeds beter wordt, vroeger moesten vrouwen thuisblijven terwijl de mannen zich opbliezen om te imperialisten te verslaan, nu blazen vrouwen en mannen zich zij-aan-zij op voor eenzelfde positief streven.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_75240432
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:09 schreef FIFA2010 het volgende:

[..]

Fitna is nog te min om van te walgen. Na een paar minuten haakte ik af - zo saai 'issie'.

Als je je serieus kwaad maakt over die film, ben je ook niet heel erg slim.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:14:24 #48
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75240454
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Zoals je ziet ben ik niet de enige. Je post nieuwsberichten selectief om moslims in een kwaad daglicht te zetten, nu houden ze weer niet genoeg van hun kinderen.
het gaat niet om een kwaade dag licht .
het gaat er om dat deze kinden een gewonen jeugd kunnen hebben .
zoals ik die had en jij.en deze kinderen op zo'n leeftijd niet met wapentuig etc op hoeven te groeien .
en in het voorfront te zetten in oorlogen . wat in irak .afganistan/ gassa / westbank iederendag gebeurd dan zeg mij iets in mijn achterhoofd..dat je toch niet zo veel van je kinderen hou ..
ik weet niet hoe jij je kinderen oplaat groeien maar zo te lezen ???

maar iets in mij zeg mij dat ik kan praaten tot ik een ons weeg tegen jou .
het zal zijn reden hebben denk ik..vertel mij ze niet oke ..ik hoef ..eh.. wil ze niet weten .
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 11:15:25 #49
137949 Disana
pi_75240479
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef Drukwerk het volgende:

[..]

Dat heb ik hem niet zien doen hoor.
Heb je er een handje van uit je nek te kletsen?
De beelden zijn van Al Quaeda, hij trekt het door naar alle moslims. Wel opletten hoor
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 11:16:17 #50
137949 Disana
pi_75240500
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:14 schreef telavivnick het volgende:

[..]

het gaat niet om een kwaade dag licht .
het gaat er om dat deze kinden een gewonen jeugd kunnen hebben .
zoals die ik had en jij.en deze kinderen op zo'n leeftijd niet met wapentuig etc op hoeven te groeien .
en in het voorfront te zetten in oorlogen . wat in irak .afganistan/ gassa / westbank iederendag gebeurd dan zeg mij iets in mijn achterhoofd..dat je toch niet zo veel van je kinderen hou ..

maar iets in mij zeg mij dat ik kan praaten tot ik een ons weeg tegen jou .
het zal zijn reden hebben denk ik..vertel mij ze niet oke ..ik hoef ..eh.. wil ze niet weten .
Reageer eens op de foto's van Israëlische kinderen die hier werden gepost. Vind je dat anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')