Niemand keurt het goed, er worden alleen vraagtekens gezet bij jouw reden dergelijke topics en voorbeelden te posten.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:54 schreef telavivnick het volgende:
[..]
weer een bewijs he . ik wist niet dat jij deze dingen ook verdedigde.
kinderen die gebruikt worden door papa en mama . om hun doel te laten zien en deze kinderen zo opgroeien .
en niets anders meer weten .
dat bewijs idd deze reakties van jou .
Het ging toch over al-Qaeda?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:59 schreef Damien2 het volgende:
Israëlische kinderen, jong geleerd oud gedaan:
[ [url=http://3.bp.blogspot.com/_qUFDMUpk9jE/SdGXsFyfOtI/AAAAAAAARDw/evUdL4y11m4/s400/IsraeliKids.jpg]afbeelding[/ur
[ [url=http://dc01.arabsh.com/i/00434/255h16a0lkhy.jpg]afbeelding[/u
[ [url=http://www.stolenchildhood.net/images/israel_lebanon_war_israeli_children_signing_missiles_israeli_children__2.jpg]afbeelding[/ur
[ [url=http://no2wars.files.wordpress.com/2009/01/israeli-children-attacking-arab-woman.jpg?w=450&h=322]afbeelding[/u
Scherp. Maar dan heet het 'inzetten voor veiligheid'.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:59 schreef Damien2 het volgende:
Israëlische kinderen, jong geleerd oud gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergelijkingsmateriaal om de zaken in perspectief te bekijken!quote:
jij heb veel vraag tekens .daarom neem ik jou reakties voor zoeten koekquote:Op donderdag 3 december 2009 10:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand keurt het goed, er worden alleen vraagtekens gezet bij jouw reden dergelijke topics en voorbeelden te posten.
Tja, "negers is toch de godsdienst van vrede?!" roepen bekt niet zo lekker hequote:Op donderdag 3 december 2009 10:51 schreef Joachim het volgende:
Wat een naieve wereld dan. In bepaalde Afrikaanse landen wandelen al tientallen jaren kindsoldaten rond met Ak om hun nek. Maar nu in combinatie met een boerka is het nieuw en schokkend?
Zoals je ziet ben ik niet de enige. Je post nieuwsberichten selectief om moslims in een kwaad daglicht te zetten, nu houden ze weer niet genoeg van hun kinderen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:04 schreef telavivnick het volgende:
[..]
jij heb veel vraag tekens .daarom neem ik jou reakties voor zoeten koek
Welk perspectief?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:03 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Vergelijkingsmateriaal om de zaken in perspectief te bekijken!
Niets mis mee toch!
Je draait de boel wel heel erg om. Als er nu van alles wordt verzonnen om moslims in een kwaad daglicht te stellen, had je een punt. Maar je gaat er wel erg gemakkelijk aan voorbij dat het in dit geval moslims ZELF zijn die voor dit beeld zorgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef Disana het volgende:
Het is zijn nieuwste slogan: moslims hebben hun kinderen minder lief. Ik vind het trieste pogingen om moslims te ontmenselijken.
LOLquote:Op donderdag 3 december 2009 11:06 schreef isogram het volgende:
[..]
Je draait de boel wel heel erg om. Als er nu van alles wordt verzonnen om moslims in een kwaad daglicht te stellen, had je een punt. Maar je gaat er wel erg gemakkelijk aan voorbij dat het in dit geval moslims ZELF zijn die voor dit beeld zorgen.
Het is hetzelfde soort verontwaardiging dat zich openbaarde na de film Fitma. Ziedende moslims met het schuim op de bek, die boos zijn over... - juist - ziedende moslims met het schuim op de bek. Want daar zit Fitna vol mee...
Yeah rightquote:Op donderdag 3 december 2009 11:06 schreef isogram het volgende:
[..]
Het is hetzelfde soort verontwaardiging dat zich openbaarde na de film Fitma. Ziedende moslims met het schuim op de bek, die boos zijn over... - juist - ziedende moslims met het schuim op de bek. Want daar zit Fitna vol mee...
Ik draai helemaal niets om, lees het Israël - Palestina topic er maar op na.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:06 schreef isogram het volgende:
[..]
Je draait de boel wel heel erg om. Als er nu van alles wordt verzonnen om moslims in een kwaad daglicht te stellen, had je een punt. Maar je gaat er wel erg gemakkelijk aan voorbij dat het in dit geval moslims ZELF zijn die voor dit beeld zorgen.
Dus je vergelijkt islam met Nazi's?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:09 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Yeah rightin Fitna zat veel meer dan alleen maar terroristen... Wilders had er ook een paar walgleijke Goebbels-zinnen aan de film toegevoegd!
Dat heb ik hem niet zien doen hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef Disana het volgende:
Verder is het natuurlijk van de zotte dat jij alle moslims op een lijn zet met Al Quaeda.
Fitna is nog te min om van te walgen. Na een paar minuten haakte ik af - zo saai 'issie'.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:09 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Yeah rightin Fitna zat veel meer dan alleen maar terroristen... Wilders had er ook een paar walgleijke Goebbels-zinnen aan de film toegevoegd!
het gaat niet om een kwaade dag licht .quote:Op donderdag 3 december 2009 11:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals je ziet ben ik niet de enige. Je post nieuwsberichten selectief om moslims in een kwaad daglicht te zetten, nu houden ze weer niet genoeg van hun kinderen.
De beelden zijn van Al Quaeda, hij trekt het door naar alle moslims. Wel opletten hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Dat heb ik hem niet zien doen hoor.
Heb je er een handje van uit je nek te kletsen?
Reageer eens op de foto's van Israëlische kinderen die hier werden gepost. Vind je dat anders?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:14 schreef telavivnick het volgende:
[..]
het gaat niet om een kwaade dag licht .
het gaat er om dat deze kinden een gewonen jeugd kunnen hebben .
zoals die ik had en jij.en deze kinderen op zo'n leeftijd niet met wapentuig etc op hoeven te groeien .
en in het voorfront te zetten in oorlogen . wat in irak .afganistan/ gassa / westbank iederendag gebeurd dan zeg mij iets in mijn achterhoofd..dat je toch niet zo veel van je kinderen hou ..
maar iets in mij zeg mij dat ik kan praaten tot ik een ons weeg tegen jou .
het zal zijn reden hebben denk ik..vertel mij ze niet oke ..ik hoef ..eh.. wil ze niet weten .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |