abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 22:51:22 #151
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75265405
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt, het is natuurlijk krankzinnig, dat flesje water wat je weg moet gooien bij het boarden. Ook de laatste keer dat ik op vakantie ging was er een stel met een ziek kindje in een buggy, maar het kindje moest eruit want de buggy moest van top tot teen onderzocht worden of er niet iets inzat wat niet mocht. Needless to say dat er niets gevonden is.
Dus hoe die wapens daar bij die kinderen terechtkomen is mij ook een groot raadsel.
Echt waar?

Wat dacht je van per zeecontainer vanaf Europa of de US via een duister landje?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_75265455
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:59 schreef Damien2 het volgende:
Israëlische kinderen, jong geleerd oud gedaan:

Wtf.
  donderdag 3 december 2009 @ 23:00:50 #153
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75265805
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:52 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wtf.
Gewoon daar waar soldaten bij staan.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  donderdag 3 december 2009 @ 23:05:38 #154
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75266004
Ja dit is echt ZOVEEL walgelijker dan Israelische meisjes die "with love from Israel, [naam]" op grote vliegtuigbommen schrijven

Ik haat niemand, maar mensen die de zaak altijd maar van één kant belichten staan hoog op de genomineerdenlijst.
Intelligent, but fucked up.
pi_75417677
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik nou, jullie (jij en die bowlingbal) posten twee moment opnames die op totaal verschillende manieren geïnterpreteerd kunnen worden.

Voor hetzelfde geld is het schrijven op bommen een soort nieuwe therapie voor kinderen die ernstig zijn getraumatiseerd door een bomaanslag. Misschien is hun hele familie wel naar een andere wereld geholpen door een bom.

Dat is voor het eerst sinds lange tijd dat ik een nieuwe smoes hoor voor het bombarderen van Palestijnen! Therapie voor die arme bloedjes van joodse kindertjes!
pi_75419252
Net alsof er geen Amerikanen zijn die hun AK aan hun kinders showen... Ik dacht dat het onderhand wel duidelijk was dat kinderen overal ter wereld worden gehersenspoeld. (schokkend/eng/bah) http://www.fractalenlight(...)-hope-from-iraq.html (/schokkend/eng/bah) Ik vind deze veel erger want de mensen die nu ''geschokt'' zijn steun(d)en vaak wel de oorlogen in Irak en Afghanistan terwijl we onderhand toch beter zouden moeten weten.
pi_76721961
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:52 schreef Rafelbaard het volgende:
Oh wacht, mijn excuses!
Ik stak de draak met het bericht maar ik hoor een aanzwellend gebulder van verontwaardiging door de straten galmen!
Waarlijk, terwijl ik dit schrijf, rennen mensen jong en oud schreiend en kermend van wroeging hun huizen uit! Zij storten zich ter aarde met op hun lippen de brandende vraag.. WAAROM!? WAAROM!!!?
Tranen biggelen over mijn wangen..
De explosie van pijn, woede en verontwaardiging die ik nu voel is met geen pen te beschrijven!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')