Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
OAquote:
Ja, GF is een [ vergetenquote:
Nijnsjequote:
waar dan ?quote:
die is al lang stukquote:
pientjequote:
ik weet hetquote:
Overquote:
we zien je straksquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
TuhVuhPuh,
zo maar eens richting huis
Nee, in de OP, voor imgquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar dan ?
in de TT zeker en dat heb je al gemaakt![]()
Ja, die UI van fruts...quote:
ga je een medicijn aanvragen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OverMorgen naar de HA, en dan hopelijk over 3 weken geen gedoe meer
gefixtquote:
staat die niet ergens onderaan je todolist zei je laatstquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die UI van fruts....
Staat nog steeds op mijn todolist...
hoe is het met nijns?quote:
wat ga je eten Fha ?quote:
En dan nu in het nederlands?quote:
sorry heb hem al geeditquote:
Doe dat dan ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
4 dingen tegelijkertijd doen gaat niet echt goed
ben ik ook achterquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet
Ik had tortellini met aubergine, champignon en champignonsaus. Nu heeft Bolle het
Ik had genoeg gehad en dus dook hij meteen mijn bord in ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben ik ook achter
hoezo heeft bolle het?
was het niet lekker of heeft hij het weg gekaapt van je
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had genoeg gehad en dus dook hij meteen mijn bord in ja.
En mss is Nijns helemaal nog niet weg, misschien zit ze iets minder spastisch te F5-en dan jij
Whehe.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
20 minuten noem ik niet spastisch
zit je aan de drank ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:36 schreef Nijns het volgende:
piep ik ben er nog
gaar goed hoor
en met lullie?
hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Vanaf 9 uur hoef je 2 uur lang niet te F5'en. Iteejer gaat het Operating System van de fileserver upgraden.
klopt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Vanaf 9 uur hoef je 2 uur lang niet te F5'en. Iteejer gaat het Operating System van de fileserver upgraden.
omdat je zo raar typtequote:
nou zeg, viel toch wel mee?quote:
Laat het hem niet horenquote:
ik vond het wel komisch er uit zienquote:
valt toch wel meequote:
quote:
ik zag het op die foto van de serververhuizing. laat ik het er op houden dat ik mijn beeld moest aanpassenquote:
wou je alleen maar aan het lachen makenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vond het wel komisch er uit zien![]()
[..]
valt toch wel mee
En je beeld van Yvonne, moet je dat nu ook aanpassenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zag het op die foto van de serververhuizing. laat ik het er op houden dat ik mijn beeld moest aanpassen
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gastenquote:[..]
wou je alleen maar aan het lachen makenjij noemt mij meteen aan de drank
voor mij niet
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
wou je alleen maar aan het lachen makenjij noemt mij meteen aan de drank
voor mij niet
nee, ik had al min vermoedensquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
En je beeld van Yvonne, moet je dat nu ook aanpassen?
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten![]()
Mijn avond, wat doen ze... kunnen ze niet gewoon onder werktijd down gaan of zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga nou everzwijn medaillons in rodewijn saus met bos champignons eten
zie jullie na de downtime
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn avond, wat doen ze... kunnen ze niet gewoon onder werktijd down gaan of zo.
Ik ga weer een poging doen om een serie te kijken of zo... de afgelopen dagen lukte dat niet echtquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga weer een poging doen om een serie te kijken of zo... de afgelopen dagen lukte dat niet echt.
Ja nou dat dus inderdaad. Mijn avond leven.. watdoejequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn avond, wat doen ze... kunnen ze niet gewoon onder werktijd down gaan of zo.
Het is TUFST!!!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nou dat dus inderdaad. Mijn avond leven.. watdoeje
Oke.. ik zal mn best doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het is TUFST!!!!!
The Ultimate FOK! Survival Test
Haayquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke.. ik zal mn best doen![]()
Als je dat hardop uitspreekt ga je trouwens automatische tuffen
Haay bx![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
Morgen ga ik dvds halen bij die leuke jongen van FRS
Nou ik heb dvds besteld en die zijn binnen, dus die ga ik morgen halen. En er werkt een hele leuke jongen, dus ik ga proberen ze bij hem te halenquote:
FRS... Frutsel Regelt Swaffels?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
Morgen ga ik dvds halen bij die leuke jongen van FRS
Gatver!quote:
Echt?! Weet jij meer over de leuke jongen ook dan?quote:
En dan haal je ze bij hem, en dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik heb dvds besteld en die zijn binnen, dus die ga ik morgen halen. En er werkt een hele leuke jongen, dus ik ga proberen ze bij hem te halen
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt?! Weet jij meer over de leuke jongen ook dan?Ik weet alleen zijn naam
Nee, ik weet dat FRS Freerecordshop is, ik let verder alleen op de leuke meisjes!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt?! Weet jij meer over de leuke jongen ook dan?Ik weet alleen zijn naam
En dan ga ik met die achterlijke grijns op mn muil weer naar huis waar ik een van mijn beste vriend vrijwel direct iets sms als "ieeeh hij is zo leuk!!" en die komt dan met nog meer geniale tips over wat ik moet doen, dan lig ik weer een nacht na te denken en dan volgende week woensdag komt die zelfde vriend zelf even een kijkje nemenquote:
Er werken geen meisjes bij dezequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:47 schreef DaMart het volgende:
Nee, ik weet dat FRS Freerecordshop is, ik let verder alleen op de leuke meisjes!
En dan pikt die vriend hem inquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan ga ik met die achterlijke grijns op mn muil weer naar huis waar ik een van mijn beste vriend vrijwel direct iets sms als "ieeeh hij is zo leuk!!" en die komt dan met nog meer geniale tips over wat ik moet doen, dan lig ik weer een nacht na te denken en dan volgende week woensdag komt die zelfde vriend zelf even een kijkje nemen
Wat een klotewinkelquote:[..]
Er werken geen meisjes bij deze
Die vriend is hetero dus neequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan pikt die vriend hem in?
[..]
Wat een klotewinkel.
Hmmmz. Zeker weten?quote:
Misschien heb je wel concurrentie van het meisje van de boekenwinkelquote:En het is een hele goeie winkelin ieder geval geen concurentie onder het personeel (hoop ik
anders faal keer duizend)
Slaap lekker Fhaquote:
quote:
quote:
truste Marcquote:
whehehequote:
gelukkig wel, ik vreesde er gisteren al voor.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar Fok doet het iig weer voor ons dagelijks praatje
ik nietquote:Op woensdag 2 december 2009 01:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gelukkig wel, ik vreesde er gisteren al voor.
weet het eigenlijk niet ben niet meer buiten geweest vanaf 8 uur.quote:
dus jij hebt het mooi een beetje in de gaten kunnen houden.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet![]()
voor 12 uur verwachte ik wel dat Fok weer online zou zijn
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet het eigenlijk niet ben niet meer buiten geweest vanaf 8 uur.
Lang geleden dat ik ijskoude gevoeld heb buiten de vriezerquote:Op woensdag 2 december 2009 01:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is wel koud buiten dus het zal wel
eigenlijk wel heb om half 11 een keer gekeken en toen was het nog off line.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus jij hebt het mooi een beetje in de gaten kunnen houden.
duh hoe warm is het daar in de winterquote:Op woensdag 2 december 2009 01:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik ijskoude gevoeld heb buiten de vriezer
ik heb vandaag klusjes dagquote:Op woensdag 2 december 2009 01:59 schreef indahnesia.com het volgende:
En vandaag kan ik weer een beetje rustig aan doen qua werk zo te zien.
dat was ook binnen de gestelde twee uur he..quote:Op woensdag 2 december 2009 01:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eigenlijk wel heb om half 11 een keer gekeken en toen was het nog off line.
Net zo warm als in de zomer, dik 30 graden overdag. Maar er zijn wel eens dagen dat het warmer is of juist wat koeler.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duh hoe warm is het daar in de winter
Voor 2 euro komt iemand je poort hier in elkaar timmeren als dat nodig mocht zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb vandaag klusjes dag
poorten hangen en nog een paar kleine klusjes
regen is goed voor de plantjes.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoop wel dat het vandaag niet gaat regenen
er staat dan ook de update hoelang ze het nog verwachte dat zou gaan duren.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat was ook binnen de gestelde twee uur he..
stuur die dan even hier langsquote:Op woensdag 2 december 2009 02:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor 2 euro komt iemand je poort hier in elkaar timmeren als dat nodig mocht zijn.
haha, wanneer nietquote:Op woensdag 2 december 2009 02:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er staat dan ook de update hoelang ze het nog verwachte dat zou gaan duren.
toen moesten ze nog 1 server doen en die was dus wat moeilijk aan het doen
hetzelfde als in eindhovenquote:Op woensdag 2 december 2009 02:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoe het weer in jouw buitenland over het algemeen trouwens? Hoewel Eindhovenaar, kwam ik zelden over de grens namelijk.
onkosten 'vakman': 2 euroquote:Op woensdag 2 december 2009 02:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stuur die dan even hier langs
da's ook toevallig!quote:Op woensdag 2 december 2009 02:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hetzelfde als in eindhoven
dat probeer ik juist te voorkomenquote:Op woensdag 2 december 2009 02:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Wel makkelijk om zo te kwartetten trouwens.
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
onkosten 'vakman': 2 euro
onkosten vliegticket: 700 euro
administratiekosten: 10 euro
Wat mij betreft okay
ik woon nou maar 60 km vanaf eindhoven.quote:
oh. ik niet echt.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat probeer ik juist te voorkomen
dat is te merkenquote:
Moet toch zo ontbijten en dan gaat het riedeltje weer van start.. vriendin naar werk brengen, naar het postkantoor en ik moet even langs de super want de melk is bijna op.quote:
ik heb er maar 1 nodigquote:Op woensdag 2 december 2009 02:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien kan ik wel een groepskorting regelen. Tien poortenmakers, 1 gratis.
Tongelre, o mooi Tongelre.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
waar uit eindhoven kom jij vandaan ?
en dan nog wat gaan werkenquote:Op woensdag 2 december 2009 02:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moet toch zo ontbijten en dan gaat het riedeltje weer van start.. vriendin naar werk brengen, naar het postkantoor en ik moet even langs de super want de melk is bijna op.
ik in stratum en strijpquote:Op woensdag 2 december 2009 02:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tongelre, o mooi Tongelre.
ja, dat komt erna wel weer. Alles op zijn tijd he.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan nog wat gaan werken
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan neem jij die 11e, en verhuur je die tien anderen door.
woensel westquote:Op woensdag 2 december 2009 02:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je geen Woensel-West.
smakelijkquote:
en ik ga naar mijn bedjequote:Op woensdag 2 december 2009 03:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Uitgeontbijt en zodirect de deur uit.
dadelijkquote:
doe dat!quote:Op woensdag 2 december 2009 04:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik maar eens proberen wat te slapen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 081 goldfinger1963
02. 068 Ladylike
03. 054 indahnesia.com
04. 045 wel.o.k
05. 038 TJDoornbos
06. 029 MPG
07. 018 Fha
08. 013 Pien85
09. 010 BrandX
10. 010 Nijns
11. 010 DaMart
12. 009 marcb1974
13. 008 Dr_Flash
14. 007 Klonk
15. 005 Ezechielk
16. 005 OA
17. 005 Bengeltje
18. 002 Frutsel
19. 002 Chocolatebear
20. 002 Sjowhan
Reeks-statistieken!
Ik had er een lamme hand van.quote:Op woensdag 2 december 2009 06:44 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren de meeste zwaaibewegingen gemaakt?
[..]
Indahquote:
Ik niet, bij mij waren het maar 5 zwaaibewegingenquote:Op woensdag 2 december 2009 06:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had er een lamme hand van.
Da's nog redelijk binnen de perken inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2009 06:57 schreef OA het volgende:
[..]
IndahEn de rest
![]()
[..]
Ik niet, bij mij waren het maar 5 zwaaibewegingen
Mogguh LLquote:Op woensdag 2 december 2009 08:38 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Koffie terwijl ik hard ga werken
Kusje!quote:
Moet je nodig koffie gaan drinken jaquote:Op woensdag 2 december 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh Pindah
Pff koffie is al op
maar 2e kop halen..
volgens mij had mn lichaam vocht nodig
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je nodig koffie gaan drinken ja
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
het is niks als je werkkamer dicht bij de koffieautomaat is, maar je hebt werkelijk CONSTANT gekwek aan de deur
mogguhquote:Op woensdag 2 december 2009 08:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Mogguh all.............net op werk en nu alweer verzopen int werk
Ik ook hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 08:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
same here, maar ik maak gewoon tijd voor fok
vandaag is mn collega vrij dus ik kan weer alles alleen doen + nog boekingen van werk dat ik gisteren gedaan hebquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:38 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Koffie terwijl ik hard ga werken
quote:
kinderen nemen, dan wen je eraan en valt het niet meer opquote:Op woensdag 2 december 2009 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
het is niks als je werkkamer dicht bij de koffieautomaat is, maar je hebt werkelijk CONSTANT gekwek aan de deur
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Mogguh all.............net op werk en nu alweer verzopen int werk
Oh zo herkenbaarquote:Op woensdag 2 december 2009 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kinderen nemen, dan wen je eraan en valt het niet meer op![]()
Of JF, dies instructeur reddingszwemmenquote:
quote:
pheno zoeken, die is duikinstructeurquote:Op woensdag 2 december 2009 09:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of JF, dies instructeur reddingszwemmen
en ik heb kunstzwemdiploma'squote:Op woensdag 2 december 2009 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
pheno zoeken, die is duikinstructeur
ketting af enzoquote:
laammaekerquote:Op woensdag 2 december 2009 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ketting af enzo
hier wel
ben je vrij vandaag? ja ik ben vrij...
leer limburgs![]()
Koessie
nee ze is weer terug (heb je dat gemist?) en heeft vandaag verlof, die dag stond al weken geplandquote:Op woensdag 2 december 2009 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, anders voor "eruit geflikkerd" bedoel ik![]()
Koezzie troeg![]()
hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, anders voor "eruit geflikkerd" bedoel ik![]()
Koezzie troeg![]()
smtp.kpnplanet.nlquote:Op woensdag 2 december 2009 09:42 schreef TJDoornbos het volgende:
en weer een eigenwijs die mail instelt zonder te lezen en dus fouten maakt
Bedoelen ze niet gewoon een bootdisk op een doos van een secretaresse?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
harddisk van een server op een boot is stuk
we gaan weer varen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat wist ik wel jaquote:Op woensdag 2 december 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
nee ze is weer terug (heb je dat gemist?)
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet gewoon een bootdisk op een doos van een secretaresse?
ook goed, hoewel...... sommige secretaressesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wist ik wel jaZie "strontmongool" en "terugkrabbelen"
altijd even vriendelijk
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Jep, al een paar dagem hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Pientje hoi![]()
![]()
PMS weer een beetje over?
Ik haat stomme wijven eigenlijk altijd. Maar dat is geen PMS hoorquote:
Vrouwen met PMSquote:Op woensdag 2 december 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
NU HEB IK ER LAST VAN![]()
En ik haat stomme wijven nu![]()
het eerste kutwijf dat in mijn gezicht moeilijk doet krijgt een knal voor dr bek vandaag
hoop ik alleen dat BX niet moeilijk gaat doen![]()
* wel.o.k gaat opzoek naar ander speelgoedquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haat stomme wijven eigenlijk altijd. Maar dat is geen PMS hoorDat is gewoon verdiend
ik heb mijn A met spartelen gehaald, dat lijkt er een beetje op.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik heb kunstzwemdiploma's
wedden dat geen een van de heren die heeft?
Behoorlijk, wijven die zich vriendin noemen.. hah.. allemaal roddelende kutwijven zijn hetquote:
eens.. snap niet dat vrouwen relaties met elkaar willen..quote:Op woensdag 2 december 2009 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haat stomme wijven eigenlijk altijd. Maar dat is geen PMS hoorDat is gewoon verdiend
heb het tegen de vrouwen vandaagquote:Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat opzoek naar ander speelgoed
[..]
quote:
Ein-de-lijk bevestiging!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
heb het helemaal gehad met die kutwezens.. hoop dat ze grof anaal verkracht wordt en haar vent vreemdgaat met een enorm lekker SLANK wijf .. met haar dikke lijf![]()
zo.. dat lucht op![]()
[..]
Mannen zijn over het algemeen eerlijk tegen me en verbazend genoeg luisteren ze beter..
wie zeuren er altijd dat mannen moeten luisteren?
nee kutjes.. praat niet in raadsels....![]()
Fijn. Mag ik nu mijn eigen hoofd weer terug? Dank jequote:Op woensdag 2 december 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
Behoorlijk, wijven die zich vriendin noemen.. hah.. allemaal roddelende kutwijven zijn het
en over de foon stoer doen... totdat ik haar straks tegen kom, dan mag ze herhalen wat ze zei zodat ze de consequenties kan dragen
kutwijven
heb het helemaal gehad met die kutwezens.. hoop dat ze grof anaal verkracht wordt en haar vent vreemdgaat met een enorm lekker SLANK wijf .. met haar dikke lijf![]()
zo.. dat lucht op![]()
dat snap ik, anders had ik wel scheiding aangevraagd.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb het tegen de vrouwen vandaag
Mannen zijn over het algemeen eerlijk tegen me en verbazend genoeg luisteren ze beter..
wie zeuren er altijd dat mannen moeten luisteren?
nee kutjes.. praat niet in raadsels....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
yupquote:
wokquote:
Oh die had je al langer kunnen krijgen, maar ik dacht: geef het nog een kans...quote:
sorriequote:Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn. Mag ik nu mijn eigen hoofd weer terug? Dank je
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat snap ik, anders had ik wel scheiding aangevraagd.
maar PMS, dus een week geen toegang.Onderhand zou je moeten weten dat ik meerdere noodingangen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogguh sgatquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Top 100 van dinsdag 1 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
020. 116 goldfinger1963
030. 100 Ladylike
044. 082 Papierversnipperaar
066. 062 indahnesia.com
090. 051 TJDoornbos
*proestquote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh die had je al langer kunnen krijgen, maar ik dacht: geef het nog een kans...
weer 4 jaar weggegooid
och gelukkig heb ik altijd de vrouw van GF nog, die is tenminste wel eerlijk en mept me ook als ik een te grote bek zou hebben
[..]
quote:Onderhand zou je moeten weten dat ik meerdere noodingangen heb
LLquote:[..]
Mogguh sgat
GMTAquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onderhand zou je moeten weten dat ik meerdere noodingangen heb
met 2 gaten dicht bij elkaarquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
Onderhand zou je moeten weten dat ik meerdere noodingangen heb
Ik krijg liever een echte klap voor mn bek als een spreekwoordelijk mes in mn rugquote:Op woensdag 2 december 2009 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest![]()
klopt helemaal![]()
maar verder is ze heel lief![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
LL![]()
eehm, dat kutwijf?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
En door dat gezeik van dat kutwijf had mijn vent geen zin in sex
frustraties hier joh!
grrrrrrrrrrrrrr![]()
wie mag ik even neukenslaan?
heb je een hele harem en dan nog niemand om te neukenslaanquote:Op woensdag 2 december 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
En door dat gezeik van dat kutwijf had mijn vent geen zin in sex
frustraties hier joh!
grrrrrrrrrrrrrr![]()
wie mag ik even neukenslaan?
goed idee, trek haar ff hier naar toe voor mequote:
echt hequote:Op woensdag 2 december 2009 11:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je een hele harem en dan nog niemand om te neukenslaan
je hebt anders vaak genoeg geslagen, maar dat was niet om je af te reagerenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
goed idee, trek haar ff hier naar toe voor me
[..]
echt he
goed ideequote:
proostquote:
werkwerkwerkquote:
dat was op verzoekquote:Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt anders vaak genoeg geslagen, maar dat was niet om je af te reageren![]()
scherp opgemerktquote:
nog net ja...quote:
Was het maar kut, dan was het tenminste nog watquote:Op woensdag 2 december 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nog net ja...
Mogguh
Wat een kutdag zeg
alles gaat verkeerd
Hard gillen en wegrennenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
Wat een kutdag zeg
alles gaat verkeerd
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het tenminste nog wat.
voor jullie jahquote:Op woensdag 2 december 2009 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het tenminste nog wat.
dat wilde ik eigenlijk wel doen jaquote:
Wie bitte?quote:
Dan zeg je toch dat het een klotedag is?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor jullie jah
ik hou niet van andermansvrouws kutjes
ja maar kloten..quote:Op woensdag 2 december 2009 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat het een klotedag is?
Stuur liever die knappe jonge receptioniste langs.quote:
ik zat al bijna op de brommerquote:Op woensdag 2 december 2009 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Stuur liever die knappe jonge receptioniste langs.
Dus niet dat mens dat bij OA op zn werk zit.
meten = wetenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
straks maar de bouten gaan ruilen![]()
de poort is toch een ietsiepietsie dikker dan ik had gedacht
Meten = weten = denken = doenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Waar ontstaan rode bloedcellen?"
bij mij willen ze dat ik op vakantie gaquote:
Jij bent toch niet oud, gekkie?quote:
helaas, chocolate van LGquote:
je bent geen receptionistequote:
Dat hadden zelfs die 10+1 Indonesiers beter gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meten = weten = denken = doen![]()
Oh, wacht....
allemaal foutquote:Op woensdag 2 december 2009 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat hadden zelfs die 10+1 Indonesiers beter gedaan.
Hihi dan mag ik vast nog giechelen als een schoolmeisje hihiquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hihi dan mag ik vast nog giechelen als een schoolmeisje hihi
dus toch een slecht ontwerp als je het later moet aanpassenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
allemaal fout![]()
ik kreeg het briljante idee om de poort iets te versterken![]()
maar vergat dat de bouten die ik had gekocht niet op die dikte waren berekend
dat doe je toch altijdquote:Op woensdag 2 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hihi dan mag ik vast nog giechelen als een schoolmeisje hihi
quote:
jah sorrie whorequote:Op woensdag 2 december 2009 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus toch een slecht ontwerp als je het later moet aanpassen![]()
[..]
dat doe je toch altijd
Sletquote:
ontwerp was/is goedquote:Op woensdag 2 december 2009 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus toch een slecht ontwerp als je het later moet aanpassen![]()
Als je zoiets lomps al briljant noemt....quote:Op woensdag 2 december 2009 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik kreeg het briljante idee om de poort iets te versterken![]()
maar vergat dat de bouten die ik had gekocht niet op die dikte waren berekend
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je zoiets lomps al briljant noemt....
Jonges, nu ff oprotten. Eerst even over jullie klagen op Fok!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
pffffffffff echt iedereen moet me hebben..
wil ik wat doen.. hoppa telefoon.. of mn baas.. of de dir... of zijn zoon...
aaaaaaaaaaaaaaah *rent gillend rondjes*
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef FFSletop het volgende:
Klerepauzes![]()
Tot vanmiddag, als ik weer thuis ben
whehehe ik krijg er een MI vanquote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
pffffffffff echt iedereen moet me hebben..
wil ik wat doen.. hoppa telefoon.. of mn baas.. of de dir... of zijn zoon...
aaaaaaaaaaaaaaah *rent gillend rondjes*
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonges, nu ff oprotten. Eerst even over jullie klagen op Fok!
Juistquote:Op woensdag 2 december 2009 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonges, nu ff oprotten. Eerst even over jullie klagen op Fok!
Gooood meurningquote:
naar huisquote:Op woensdag 2 december 2009 12:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gooood meurning
zo pauze
moet wrs naar huis ff
Ja, leesmapquote:
GMTAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |