laammaekerquote:Op woensdag 2 december 2009 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ketting af enzo
hier wel
ben je vrij vandaag? ja ik ben vrij...
leer limburgs![]()
Koessie

nee ze is weer terug (heb je dat gemist?) en heeft vandaag verlof, die dag stond al weken geplandquote:Op woensdag 2 december 2009 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, anders voor "eruit geflikkerd" bedoel ik![]()
Koezzie troeg![]()

hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, anders voor "eruit geflikkerd" bedoel ik![]()
Koezzie troeg![]()

smtp.kpnplanet.nlquote:Op woensdag 2 december 2009 09:42 schreef TJDoornbos het volgende:
en weer een eigenwijs die mail instelt zonder te lezen en dus fouten maakt

Bedoelen ze niet gewoon een bootdisk op een doos van een secretaresse?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
harddisk van een server op een boot is stuk
we gaan weer varen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen

Dat wist ik wel jaquote:Op woensdag 2 december 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
nee ze is weer terug (heb je dat gemist?)

quote:Op woensdag 2 december 2009 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet gewoon een bootdisk op een doos van een secretaresse?
ook goed, hoewel...... sommige secretaressesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wist ik wel jaZie "strontmongool" en "terugkrabbelen"
altijd even vriendelijk
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer

Jep, al een paar dagem hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Pientje hoi![]()
![]()
PMS weer een beetje over?

Ik haat stomme wijven eigenlijk altijd. Maar dat is geen PMS hoorquote:

Vrouwen met PMSquote:Op woensdag 2 december 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
NU HEB IK ER LAST VAN![]()
En ik haat stomme wijven nu![]()
het eerste kutwijf dat in mijn gezicht moeilijk doet krijgt een knal voor dr bek vandaag
hoop ik alleen dat BX niet moeilijk gaat doen![]()

* wel.o.k gaat opzoek naar ander speelgoedquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haat stomme wijven eigenlijk altijd. Maar dat is geen PMS hoorDat is gewoon verdiend

ik heb mijn A met spartelen gehaald, dat lijkt er een beetje op.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik heb kunstzwemdiploma's
wedden dat geen een van de heren die heeft?

Behoorlijk, wijven die zich vriendin noemen.. hah.. allemaal roddelende kutwijven zijn hetquote:
eens.. snap niet dat vrouwen relaties met elkaar willen..quote:Op woensdag 2 december 2009 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haat stomme wijven eigenlijk altijd. Maar dat is geen PMS hoorDat is gewoon verdiend
heb het tegen de vrouwen vandaagquote:Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat opzoek naar ander speelgoed
[..]
quote:

Ein-de-lijk bevestiging!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
heb het helemaal gehad met die kutwezens.. hoop dat ze grof anaal verkracht wordt en haar vent vreemdgaat met een enorm lekker SLANK wijf .. met haar dikke lijf![]()
zo.. dat lucht op![]()
[..]
Mannen zijn over het algemeen eerlijk tegen me en verbazend genoeg luisteren ze beter..
wie zeuren er altijd dat mannen moeten luisteren?
nee kutjes.. praat niet in raadsels....![]()

Fijn. Mag ik nu mijn eigen hoofd weer terug? Dank jequote:Op woensdag 2 december 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
Behoorlijk, wijven die zich vriendin noemen.. hah.. allemaal roddelende kutwijven zijn het
en over de foon stoer doen... totdat ik haar straks tegen kom, dan mag ze herhalen wat ze zei zodat ze de consequenties kan dragen
kutwijven
heb het helemaal gehad met die kutwezens.. hoop dat ze grof anaal verkracht wordt en haar vent vreemdgaat met een enorm lekker SLANK wijf .. met haar dikke lijf![]()
zo.. dat lucht op![]()

dat snap ik, anders had ik wel scheiding aangevraagd.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb het tegen de vrouwen vandaag
Mannen zijn over het algemeen eerlijk tegen me en verbazend genoeg luisteren ze beter..
wie zeuren er altijd dat mannen moeten luisteren?
nee kutjes.. praat niet in raadsels....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer

yupquote:

wokquote:

Oh die had je al langer kunnen krijgen, maar ik dacht: geef het nog een kans...quote:
sorriequote:Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn. Mag ik nu mijn eigen hoofd weer terug? Dank je
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat snap ik, anders had ik wel scheiding aangevraagd.
maar PMS, dus een week geen toegang.Onderhand zou je moeten weten dat ik meerdere noodingangen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogguh sgatquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad

quote:Top 100 van dinsdag 1 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
020. 116 goldfinger1963
030. 100 Ladylike
044. 082 Papierversnipperaar
066. 062 indahnesia.com
090. 051 TJDoornbos

*proestquote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh die had je al langer kunnen krijgen, maar ik dacht: geef het nog een kans...
weer 4 jaar weggegooid
och gelukkig heb ik altijd de vrouw van GF nog, die is tenminste wel eerlijk en mept me ook als ik een te grote bek zou hebben
[..]
quote:Onderhand zou je moeten weten dat ik meerdere noodingangen heb
LLquote:[..]
Mogguh sgat

GMTAquote:

quote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onderhand zou je moeten weten dat ik meerdere noodingangen heb
met 2 gaten dicht bij elkaarquote:

quote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
Onderhand zou je moeten weten dat ik meerdere noodingangen heb

Ik krijg liever een echte klap voor mn bek als een spreekwoordelijk mes in mn rugquote:Op woensdag 2 december 2009 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest![]()
klopt helemaal![]()
maar verder is ze heel lief![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
LL![]()

eehm, dat kutwijf?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
En door dat gezeik van dat kutwijf had mijn vent geen zin in sex
frustraties hier joh!
grrrrrrrrrrrrrr![]()
wie mag ik even neukenslaan?

heb je een hele harem en dan nog niemand om te neukenslaanquote:Op woensdag 2 december 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
En door dat gezeik van dat kutwijf had mijn vent geen zin in sex
frustraties hier joh!
grrrrrrrrrrrrrr![]()
wie mag ik even neukenslaan?

goed idee, trek haar ff hier naar toe voor mequote:
echt hequote:Op woensdag 2 december 2009 11:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je een hele harem en dan nog niemand om te neukenslaan

je hebt anders vaak genoeg geslagen, maar dat was niet om je af te reagerenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
goed idee, trek haar ff hier naar toe voor me
[..]
echt he
goed ideequote:
proostquote:
werkwerkwerkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |