quote:Op woensdag 2 december 2009 09:49 schreef zovty het volgende:
Vrouwen.
Echt, wat een grap.
Tis dat ze tietjes hebben....
Pfft was dat maar zo...dan had ik tenminste nog de illusie dat niet elke vrouw zich zo gedraagt tijdens haar maandelijkse cyclus...quote:Op woensdag 2 december 2009 09:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS: gefeliciteerd met je eerste verkering.
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Pfft was dat maar zo...dan had ik terminste![]()
nog de illusie dat niet elke vrouw zich zo gedraagd <===== WTF? tijdens haar maandelijkse cyclus...
Bedankt voor dit vooruitzicht.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:11 schreef controlaltdelete het volgende:
gelukkig heb ik er zelf niet zoveel last van dat pms-gedoe. Ik ben alleen die tijd wat meer moe. Maar ze zijn er idd, die in die periode nergens tegen kunnen, diepongelukkig zijn en zich dan maar volvreten aan chips en chocola. Het zal je vriendin/vrouw maar zijn, als ze in de overgang terecht komen komen zitten die vast helemaal tegen het plafond!
Precies, ik kan me (nee wil me) niet voorstellen hoe erg dat mét PMS moet zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 10:23 schreef Frag_adder het volgende:
Ach bekijk het maar zo, zonder PMS zeiken ze ook.
Gewoon eens in de maand een standaard mannen zuip uitje plannenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:30 schreef ShevaJB het volgende:
Precies, ik kan me (nee wil me) niet voorstellen hoe erg dat mét PMS moet zijnIk leef met je mee TS
Dus iedere maand een week helemaal de tering drinken en niet naar huis?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gewoon eens in de maand een standaard mannen zuip uitje plannen
Nee dat werkt ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
Je kunt ze toch gewoon negeren? Ik zie het probleem niet zo.
Dat doen ze in Ierland wel vaker tochquote:Op woensdag 2 december 2009 10:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Dus iedere maand een week helemaal de tering drinken en niet naar huis?
Jawel, maar de crux zit hem erin dat je wel moet blijven negeren. Niet maar even en dan tóch op ze reageren, dan heeft het geen zin. Go on, try it!quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:49 schreef zovty het volgende:
Vrouwen.
Echt, wat een grap.
Tis dat ze tietjes hebben....
Ik heb dr ook niet al teveel last van hoor. Kben wel wat sneller moe, maar de behoefte om als een idioot chocola en chips te gaan vreten heb ik daar nog nooit van gehad.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:11 schreef controlaltdelete het volgende:
gelukkig heb ik er zelf niet zoveel last van dat pms-gedoe. Ik ben alleen die tijd wat meer moe. Maar ze zijn er idd, die in die periode nergens tegen kunnen, diepongelukkig zijn en zich dan maar volvreten aan chips en chocola. Het zal je vriendin/vrouw maar zijn, als ze in de overgang terecht komen komen zitten die vast helemaal tegen het plafond!
Net zoals een vanille vla bestaan we voor 80% uit water maar ik kijk toch echt liever naar een vrouwelijk lichaam dan een kom pudding.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:06 schreef Tacobell het volgende:
Je beseft dat tieten niets anders zijn dan vetophoping?
Mensen.
Truequote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat doen ze in Ierland wel vaker toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |