Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
OAquote:
Ja, GF is een [ vergetenquote:
Nijnsjequote:
waar dan ?quote:
die is al lang stukquote:
pientjequote:
ik weet hetquote:
Overquote:
we zien je straksquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
TuhVuhPuh,
zo maar eens richting huis
Nee, in de OP, voor imgquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar dan ?
in de TT zeker en dat heb je al gemaakt![]()
Ja, die UI van fruts...quote:
ga je een medicijn aanvragen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OverMorgen naar de HA, en dan hopelijk over 3 weken geen gedoe meer
gefixtquote:
staat die niet ergens onderaan je todolist zei je laatstquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die UI van fruts....
Staat nog steeds op mijn todolist...
hoe is het met nijns?quote:
wat ga je eten Fha ?quote:
En dan nu in het nederlands?quote:
sorry heb hem al geeditquote:
Doe dat dan ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
4 dingen tegelijkertijd doen gaat niet echt goed
ben ik ook achterquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet
Ik had tortellini met aubergine, champignon en champignonsaus. Nu heeft Bolle het
Ik had genoeg gehad en dus dook hij meteen mijn bord in ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben ik ook achter
hoezo heeft bolle het?
was het niet lekker of heeft hij het weg gekaapt van je
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had genoeg gehad en dus dook hij meteen mijn bord in ja.
En mss is Nijns helemaal nog niet weg, misschien zit ze iets minder spastisch te F5-en dan jij
Whehe.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
20 minuten noem ik niet spastisch
zit je aan de drank ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:36 schreef Nijns het volgende:
piep ik ben er nog
gaar goed hoor
en met lullie?
hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Vanaf 9 uur hoef je 2 uur lang niet te F5'en. Iteejer gaat het Operating System van de fileserver upgraden.
klopt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Vanaf 9 uur hoef je 2 uur lang niet te F5'en. Iteejer gaat het Operating System van de fileserver upgraden.
omdat je zo raar typtequote:
nou zeg, viel toch wel mee?quote:
Laat het hem niet horenquote:
ik vond het wel komisch er uit zienquote:
valt toch wel meequote:
quote:
ik zag het op die foto van de serververhuizing. laat ik het er op houden dat ik mijn beeld moest aanpassenquote:
wou je alleen maar aan het lachen makenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vond het wel komisch er uit zien![]()
[..]
valt toch wel mee
En je beeld van Yvonne, moet je dat nu ook aanpassenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zag het op die foto van de serververhuizing. laat ik het er op houden dat ik mijn beeld moest aanpassen
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gastenquote:[..]
wou je alleen maar aan het lachen makenjij noemt mij meteen aan de drank
voor mij niet
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
wou je alleen maar aan het lachen makenjij noemt mij meteen aan de drank
voor mij niet
nee, ik had al min vermoedensquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
En je beeld van Yvonne, moet je dat nu ook aanpassen?
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten![]()
Mijn avond, wat doen ze... kunnen ze niet gewoon onder werktijd down gaan of zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga nou everzwijn medaillons in rodewijn saus met bos champignons eten
zie jullie na de downtime
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn avond, wat doen ze... kunnen ze niet gewoon onder werktijd down gaan of zo.
Ik ga weer een poging doen om een serie te kijken of zo... de afgelopen dagen lukte dat niet echtquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga weer een poging doen om een serie te kijken of zo... de afgelopen dagen lukte dat niet echt.
Ja nou dat dus inderdaad. Mijn avond leven.. watdoejequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn avond, wat doen ze... kunnen ze niet gewoon onder werktijd down gaan of zo.
Het is TUFST!!!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nou dat dus inderdaad. Mijn avond leven.. watdoeje
Oke.. ik zal mn best doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het is TUFST!!!!!
The Ultimate FOK! Survival Test
Haayquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke.. ik zal mn best doen![]()
Als je dat hardop uitspreekt ga je trouwens automatische tuffen
Haay bx![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
Morgen ga ik dvds halen bij die leuke jongen van FRS
Nou ik heb dvds besteld en die zijn binnen, dus die ga ik morgen halen. En er werkt een hele leuke jongen, dus ik ga proberen ze bij hem te halenquote:
FRS... Frutsel Regelt Swaffels?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
Morgen ga ik dvds halen bij die leuke jongen van FRS
Gatver!quote:
Echt?! Weet jij meer over de leuke jongen ook dan?quote:
En dan haal je ze bij hem, en dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik heb dvds besteld en die zijn binnen, dus die ga ik morgen halen. En er werkt een hele leuke jongen, dus ik ga proberen ze bij hem te halen
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt?! Weet jij meer over de leuke jongen ook dan?Ik weet alleen zijn naam
Nee, ik weet dat FRS Freerecordshop is, ik let verder alleen op de leuke meisjes!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt?! Weet jij meer over de leuke jongen ook dan?Ik weet alleen zijn naam
En dan ga ik met die achterlijke grijns op mn muil weer naar huis waar ik een van mijn beste vriend vrijwel direct iets sms als "ieeeh hij is zo leuk!!" en die komt dan met nog meer geniale tips over wat ik moet doen, dan lig ik weer een nacht na te denken en dan volgende week woensdag komt die zelfde vriend zelf even een kijkje nemenquote:
Er werken geen meisjes bij dezequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:47 schreef DaMart het volgende:
Nee, ik weet dat FRS Freerecordshop is, ik let verder alleen op de leuke meisjes!
En dan pikt die vriend hem inquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan ga ik met die achterlijke grijns op mn muil weer naar huis waar ik een van mijn beste vriend vrijwel direct iets sms als "ieeeh hij is zo leuk!!" en die komt dan met nog meer geniale tips over wat ik moet doen, dan lig ik weer een nacht na te denken en dan volgende week woensdag komt die zelfde vriend zelf even een kijkje nemen
Wat een klotewinkelquote:[..]
Er werken geen meisjes bij deze
Die vriend is hetero dus neequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan pikt die vriend hem in?
[..]
Wat een klotewinkel.
Hmmmz. Zeker weten?quote:
Misschien heb je wel concurrentie van het meisje van de boekenwinkelquote:En het is een hele goeie winkelin ieder geval geen concurentie onder het personeel (hoop ik
anders faal keer duizend)
Slaap lekker Fhaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |