Ja, die UI van fruts...quote:
ga je een medicijn aanvragen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OverMorgen naar de HA, en dan hopelijk over 3 weken geen gedoe meer
gefixtquote:
staat die niet ergens onderaan je todolist zei je laatstquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die UI van fruts....
Staat nog steeds op mijn todolist...
hoe is het met nijns?quote:
wat ga je eten Fha ?quote:
En dan nu in het nederlands?quote:
sorry heb hem al geeditquote:
Doe dat dan ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
4 dingen tegelijkertijd doen gaat niet echt goed
ben ik ook achterquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet
Ik had tortellini met aubergine, champignon en champignonsaus. Nu heeft Bolle het
Ik had genoeg gehad en dus dook hij meteen mijn bord in ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben ik ook achter
hoezo heeft bolle het?
was het niet lekker of heeft hij het weg gekaapt van je
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had genoeg gehad en dus dook hij meteen mijn bord in ja.
En mss is Nijns helemaal nog niet weg, misschien zit ze iets minder spastisch te F5-en dan jij
Whehe.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
20 minuten noem ik niet spastisch
zit je aan de drank ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:36 schreef Nijns het volgende:
piep ik ben er nog
gaar goed hoor
en met lullie?
hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Vanaf 9 uur hoef je 2 uur lang niet te F5'en. Iteejer gaat het Operating System van de fileserver upgraden.
klopt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Vanaf 9 uur hoef je 2 uur lang niet te F5'en. Iteejer gaat het Operating System van de fileserver upgraden.
omdat je zo raar typtequote:
nou zeg, viel toch wel mee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |