Vind ik een goed excuusquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:33 schreef MissMSX het volgende:
Is voor ons nichtje. Zaterdag vieren we Sinterklaas hier en dan heeft ze nog wat spullen om zich uit te leven
Als wij dat doen komt de was nooit klaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik laat de wasmachine en droger nooit aanstaan als ik niet thuis ben. Je weet maar nooit wat er gebeurt
Misschien durf ik het wel bij iets nieuwere modellen, maar deze zijn zo oud... En de droger loopt al regelmatig vast.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als wij dat doen komt de was nooit klaarHij wordt zo ingesteld dat ie klaar is als ik thuis kom, kan ik alles in de droger doen of ophangen en de volgende was in de machine flikkeren
.
Dat is minder. Die van ons maakt zo'n teringherrie dat je niet eens thuis wilt zijn als ie aan staat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien durf ik het wel bij iets nieuwere modellen, maar deze zijn zo oud... En de droger loopt al regelmatig vast.
Mijn problemen zijn gelukkig nooit verdrietigquote:
Maar het werkt wel zeer serieus!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn problemen zijn gelukkig nooit verdrietig
Meestal ben ik zelf verdrietig als ik problemen heb
En hij doet moeilijke gevallenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:49 schreef MissMSX het volgende:
Hij is wel tweede geworden op de internationale Afrikaanse beurs voor helderziende.
Dan moet het wel goed zijn
Dan ga ik hem zeker bellen!quote:
Have fun!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:09 schreef MissMSX het volgende:
De droger is klaar
Gauw m'n kleertjes aan en dan de kou is. Brrrrrrrr
Met wat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat loopt gmail de laatste tijd enorm te kutten zeg.
Met de gmail notifier en de plug in op SYmbaloo. Zit soms een vertraging van anderhlf uur tussen voor er wordt doorgegeven dat er nieuwe mail is.quote:
gmail notifier? SYmbaloo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de gmail notifier en de plug in op SYmbaloo. Zit soms een vertraging van anderhlf uur tussen voor er wordt doorgegeven dat er nieuwe mail is.
Hoe kun je gmail notifier zelf instellen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef Tegan het volgende:
Ik heb Gmail Notifier zelf ingesteld op iedere minuut checken ipv de standaard dertig minuten.
Tools -> Add-ons -> Gmail Notifier -> Options -> Check for new mail every ... minutes. -> Daar '1' invullen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe kun je gmail notifier zelf instellen?
quote:
Zou je denken?quote:
Ik ga tegenwoordig al staandaard uit van 2 dagen. Kan het alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef Tegan het volgende:
Waar moest hij heen? Want meestal is dat toch maar een dag?
Vast! Die deed ook veel aan dat soort zweverij hoor ik!quote:
Utrecht > Edequote:Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef Tegan het volgende:
Waar moest hij heen? Want meestal is dat toch maar een dag?
Maar die nam de verdrietige problemen van anderen iets te zwaar op geloof ik.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vast! Die deed ook veel aan dat soort zweverij hoor ik!
Is die ook tweede geworden op de internationale Afrikaanse beurs voor herlderziende?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vast! Die deed ook veel aan dat soort zweverij hoor ik!
Zelf brengen is snellerquote:
Waarschijnlijk dachten ze dan ook: "we vertragen hem ff, dan brengt die muts hem zelf weg de volgende keer, ons een beetje lastig vallen met zo'n flutkaartquote:
Inderdaad. M'n vader was zondag jarig, dus ik vrijdag kaartje sturen zodat die zaterdag aan zou komen, desnoods maandagochtend... Komtie vanmiddagquote:
Aan particulieren wordt alleen met kerst geld verdiend maar dan moet je helemáál niet raar opkijken dat zo'n kaart er 2 weken over doet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef MissMSX het volgende:
Daarom voortaan altijd verzenden in officiele enveloppen van CLIT
Zakelijk verkeer gaat voor particulier verkeer
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef Tegan het volgende:
CLIT?!
Haar bedrijfje: Cherry Lips International Translationsquote:
Ik heb de kachel hier net een graadje hoger gezet. Zelfs met dikke truien en sjaal krijg ik mezelf niet opgewarmdquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:26 schreef CherryLips het volgende:
JA! De verwarming gaat ineens aan! En niet zo'n klein beetje ook, jezus.
Daar betaal je dan ook maar de helft voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan particulieren wordt alleen met kerst geld verdiend maar dan moet je helemáál niet raar opkijken dat zo'n kaart er 2 weken over doet.
CherryLips Interrogation Tactics of iets in die richting vermoed ik!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef Tegan het volgende:
CLIT?!
Ik dacht wel dat je haar bedrijf bedoelde maar heet hij echt zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haar bedrijfje: Cherry Lips International Translations
[..]
Ik heb de kachel hier net een graadje hoger gezet. Zelfs met dikke truien en sjaal krijg ik mezelf niet opgewarmd
O ja, die moet ik ook nog versturen, heb ze al in oktober gekochtquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan particulieren wordt alleen met kerst geld verdiend maar dan moet je helemáál niet raar opkijken dat zo'n kaart er 2 weken over doet.
True, en als je wil dat die kerstkaarten op tijd aankomen kan je ze natuurlijk ook gewoon 2 weken voor kerst posten ipv 2 dagenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar betaal je dan ook maar de helft voor
Of zeggen dat het allemaal rouwbrieven zijn. Maar dan zou het raar zijn dat er allemaal blije decemberzegels op zitten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
True, en als je wil dat die kerstkaarten op tijd aankomen kan je ze natuurlijk ook gewoon 2 weken voor kerst posten ipv 2 dagen
Nee, alleen op Fokquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je haar bedrijf bedoelde maar heet hij echt zo![]()
![]()
.
Dan moeten ze in zo'n speciale envelop toch? Wel een verrassing voor de ontvanger: al helemaal geschokt dat er iemand dood is, envelop open en HOPPA!1!!! VERRASSING HET IS EEN OLIJKE KERSTKAART ER IS HELEMAAL NIEMAND DOOD HAHA VROLIJK KERSTFEEST JEWEETZ!1!!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of zeggen dat het allemaal rouwbrieven zijn. Maar dan zou het raar zijn dat er allemaal blije decemberzegels op zitten.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moeten ze in zo'n speciale envelop toch? Wel een verrassing voor de ontvanger: al helemaal geschokt dat er iemand dood is, envelop open en HOPPA!1!!! VERRASSING HET IS EEN OLIJKE KERSTKAART ER IS HELEMAAL NIEMAND DOOD HAHA VROLIJK KERSTFEEST JEWEETZ!1!!!!
Righty Tighty, Lefty Loosyquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij draai ik de verwarming nu alleen maar verder open.
Tenzij die krengen een engelse schroefdraad hebben. Maar voor 99.99% van de gevallen hier in nederland gaat die regel opquote:
Ik las 'Right Titty'quote:
Hoe krijg je dat voor mekaar?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme, stoot net echt keihard m'n hoofd tegen m'n bureau. Tering.
Right Titty, Left Pussyquote:
Printer die op de grond staat werkte voor mij altijd behoorlijk goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor mekaar?
Kus op je bolletje
Hoe laat ga je?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:34 schreef nectarientje het volgende:
Zo, soort van weekend. Echt zalig die ADVdagen op woensdag
Missie, toevallig zin om morgen met mij en mijn zingende heren de tram/bus in te stappen?
Zingende heren?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:34 schreef nectarientje het volgende:
Zo, soort van weekend. Echt zalig die ADVdagen op woensdag
Missie, toevallig zin om morgen met mij en mijn zingende heren de tram/bus in te stappen?
Ik heb mijn tetten nog nooit horen zingen.. Ik zeg: uitdaging!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zingende heren?![]()
Gaat dat a) over je tetten
b) over je huisdieren
c) over mannelijke vrienden/partner/familie
Druk nu
d) je persoonlijke zigeunerkoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zingende heren?![]()
Gaat dat a) over je tetten
b) over je huisdieren
c) over mannelijke vrienden/partner/familie
Druk nu
Dan moet ik even met de baas overleggen, want wij moet 's middags nog sinterklaascadeautjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb mijn tetten nog nooit horen zingen.. Ik zeg: uitdaging!![]()
Ik had het over mijn katten, die maken nogal wat geluid als ze in een auto/tram/bus zitten. Zeg maar standje 'HALLO DEN HAAG WIJ ZIJN HEEL ZIELIG WANT WE ZITTEN IN EEN KLEIN MANDJE EN DAT STOMME SLAAFJE VAN ONS PRAAT HEEL LIEF MAAR ONDERTUSSEN ZIJN WE WEL HEEL ZIELIG WANT WE ZITTEN IN' etc Echt met goed gevoel voor drama![]()
Missie, ik moet er om half twee zijn dus ik vertrek rond kwart voor een
Dat ga ik 's ochtends maar even snel doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:46 schreef MissMSX het volgende:
Dan moet ik even met de baas overleggen, want wij moet 's middags nog sinterklaascadeautjeskopen
En ik kan het weten!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Katten != honden en 1 van de grote verschillen is dat katten over het algemeen het ab-so-luut niet zien zitten om ergens mee naar toe gesleurd te worden dames!
Die kan je wel fijn overal mee naar toe zeulen! Nou moet dat ook wel omdat ze anders de kiet afbrekenquote:
En de overeenkomst is dat ze beide geen keus hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Katten != honden en 1 van de grote verschillen is dat katten over het algemeen het ab-so-luut niet zien zitten om ergens mee naar toe gesleurd te worden dames!
Jij houdt er niet van om meegesleurd te worden door een dame?quote:
Nee, anders schijten ze de boel onder.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kan je wel fijn overal mee naar toe zeulen! Nou moet dat ook wel omdat ze anders de kiet afbreken
Ik sleur liever dames meequote:Op dinsdag 1 december 2009 19:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij houdt er niet van om meegesleurd te worden door een dame?
machoquote:
Welnee, ik ben veel te lief om een macho te zijn, desalniettemin sleur ik liever dames mee dan andersomquote:
Het effect blijft toch hetzelfde? Je eindigt samen ergens en wie het dan begon is niet interessant.. Lijkt mijquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Welnee, ik ben veel te lief om een macho te zijn, desalniettemin sleur ik liever dames mee dan andersom
Je hebt het toch niet over SEX hè?!??!?!?!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het effect blijft toch hetzelfde? Je eindigt samen ergens en wie het dan begon is niet interessant.. Lijkt mij
nee, de kroeg, de dierenarts, het station... Je kan iemand overal mee naartoe slepenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je hebt het toch niet over SEX hè?!??!?!?!?!?!?!?!
Een kelder is ook altijd leukquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
nee, de kroeg, de dierenarts, het station... Je kan iemand overal mee naartoe slepen
Is dat met of zonder kleurpotloden?quote:
Zonder. Maar met geluidsdichte muren en deurenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is dat met of zonder kleurpotloden?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:41 schreef MissMSX het volgende:
Zonder. Maar met geluidsdichte muren en deuren
Heb ik je toch nog zien posten vandaag!quote:
Je signature!quote:
Wat zou je dan in hemelsnaam bespreken als je ontopic zou zijn? Ik wil er niet aan denken.quote:Op woensdag 2 december 2009 07:46 schreef CherryLips het volgende:
En toen dacht jij, ik kom even kijken, dat is vast interessant
Ik werd vanochtend wakker om kwart voor 7 door de wekker en dacht bij mezelf: Kut, nou is het weekend, vergeet ik de wekker uit te zetten... totdat ik me bedacht dat het geen weekend wasquote:Op woensdag 2 december 2009 10:24 schreef nectarientje het volgende:
Ik werd om half negen wakker en dacht 'aah lekker, nog even doezelen tot 9 uur' Ik kom er net uit
Maar wel duidelijk tijd voor weekendquote:Op woensdag 2 december 2009 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker om kwart voor 7 door de wekker en dacht bij mezelf: Kut, nou is het weekend, vergeet ik de wekker uit te zetten... totdat ik me bedacht dat het geen weekend was
Ja dat zeker!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar wel duidelijk tijd voor weekend
Ik had de wekker om 09:30 gezet en echt heel vlak ervoor werd ik wakker en besloot ik ook echt wakker te gaan blijven. Goede timimg
Dat wilde ik wel doen, maar dan zadel ik de baas ermee op, want ik ga straks wegquote:Op woensdag 2 december 2009 10:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja dat zeker!
Lekkernog een wasje gedraaid toevallig ?
4 dagen werken en dan ma, di, do, vr idd, zit je constant tegen het weekend aanquote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind woensdag toch wel de meest fijne dag om vrij te zijnJe kan lekker rommelen, het is rustig in de stad, dinsdag- en vrijdagavond voelen als 'weekend!!!' Heerlijk!
en nu actie want anders komt er niets van mijn strakke planning terecht
Za-lig, ik zou het alleen wel iedere week willen in plaats van eens per twee weken. Maar goed, als ik dat echt wil, is daar over te praten natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
4 dagen werken en dan ma, di, do, vr idd, zit je constant tegen het weekend aan
Maar waarom sleep je die arme beestjes dan mee?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:42 schreef nectarientje het volgende:
oh, missie heeft net mogen ervaren wat het is om op stap te gaan met mijn schapenGoed gevoel voor drama, die heren van mij
Omdat het tijd was voor hun jaarlijkse inentingquote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar waarom sleep je die arme beestjes dan mee?
Daar zou ik ook een drama van maken!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Omdat het tijd was voor hun jaarlijkse inenting
Toch denk ik datquote:Op woensdag 2 december 2009 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Een dierenarts zou eigenlijk ook regelmatig huisbezoeken moeten afleggen. Dat scheelt een hoop drama in auto's, trams en wachtkamers.
Pics?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Toch denk ik datOlivier
het pilletje er niet zo makkelijk ingekregen had als hij gewoon hier thuis was geweest. Aan de andere kant is
Olivier
natuurlijk wel een goede dierenarts
![]()
ja, mijn dierenarts heetOlivier
Over twee weken moet ik nog een keer terugkomen met Pien, wat een straf
![]()
Nog niet gevondenquote:
Ik hang dan ook vol overgave het Chocoholisme aan.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:31 schreef AirwiN het volgende:
Eindelijk een passend geloof voor CL!
[ afbeelding ]
Ah, jij kent deze bijbel al door en door?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik hang dan ook vol overgave het Chocoholisme aan.
Sommige vrouwen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Wreck This Journal![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nieuwe hobby gevonden CL?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Wreck This Journal![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hou dat in gedachten als je bedenkt dat ik nu de laatste spritsen zit op te eten.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga hier weer even dwepen met mijn man die net heel lief twee verse sinaasappeltjes voor me geperst heeft
Gelukkig heb ik wel helemaal 0 spritsen uit dat zakje opquote:Op woensdag 2 december 2009 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou dat in gedachten als je bedenkt dat ik nu de laatste spritsen zit op te eten.
Denk aan die twee sinaasappels!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:31 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig heb ik wel helemaal 0 spritsen uit dat zakje op
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou dat in gedachten als je bedenkt dat ik nu de laatste spritsen zit op te eten.
Daar zou je wel anders over denken als jij altijd alle boodschappen doet en vervolgens de helft van de tijd mis grijpt als je wat te snaaien wiltquote:Op woensdag 2 december 2009 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Grrrrrrrr rolt bijna van zijn stoel af van.
Dit vond je ook al een probleem toen je niet alle boodschappen deed anders.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Daar zou je wel anders over denken als jij altijd alle boodschappen doet en vervolgens de helft van de tijd mis grijpt als je wat te snaaien wilt
En jij denkt dat de grootte van het probleem daardoor is afgenomen???quote:Op woensdag 2 december 2009 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit vond je ook al een probleem toen je niet alle boodschappen deed anders.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Argh. Dat was een van de meest vreselijke tentamens ooit. Het enige positieve was dat het in het gebouw achter m'n flat was, zodat ik na het drama met een minuut weer thuis was.
En vrijdag moet ik een paper inleveren en dat gaat wrs ook niet lukken. Maar zonder een voldoende voor cette paper kan ik de rest van de cursus wel vergeten omdat je dan geen eindcijfer krijgt.
Wat zijn van 19.00 tot 21.00 uur voor vreselijke tijden om een tentamen te geven?
Waarom heb ik geen chocola in huis vandaag? Waarom gaat de winkel over 10 minuten dicht (dacht ik? of is dat pas om 22.00?)
Kortom: Wat een kutdag.![]()
Goed plan. Op zulke kutdagen moet gedronken wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Lichtpuntjes: JullieIk heb wel van die instant-warme-choco-prut in huis, dus daar ga ik maar eens een grote bak van 'zetten'.
Een flinke scheut amaretto erin zou niet verkeerd zijn, maar ook dat heb ik niet in huis.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed plan. Op zulke kutdagen moet gedronken worden![]()
Maak me gek!!! Kolere, nu heb ik ook trek in een grote Amarettoquote:Op woensdag 2 december 2009 21:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Een flinke scheut amaretto erin zou niet verkeerd zijn, maar ook dat heb ik niet in huis.
Gedeelde smart.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maak me gek!!! Kolere, nu heb ik ook trek in een grote Amaretto
Maar voor mij is het een tantaluskwellingquote:
Hoort erbij tegenwoordig, die gasten hebben het gewoon druk.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:37 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje ik heb net 25 minuten in de wacht gestaan bij mn huisarts!
Belachelijk!
* MissMSX mompelt iets over wens en vader en gedachtequote:
Als jij de hele tijd te grote stokbroden naar binnen schuift misschien welquote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Nee eerste keer...
gaat het nu dan vaker gebeuren?
Ik zie liever andere jopen tochquote:
Zoiets?quote:
Dat zijn prima jopen zo op het eerste gezicht!quote:
En wat is er mis met mijn jopen?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zijn prima jopen zo op het eerste gezicht!
Volgens mij kun je ze beter rechtshandig opzetten, want toen ik ze rechtshandig had opgezet was het vervolgens schier onmogelijk om een tweede regel te breienquote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef nectarientje het volgende:
ja hoi!
Iemand ook maar enig idee hoe je voor een linkshandige steken op moet zetten om te breien? Ik kan het echt niet met rechts
Ik snap het trucje echt niet als ik steken opzet zoals op de plaatjes staat die je overal vindt.. Nou ja, eerst nagels lakkenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:43 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij kun je ze beter rechtshandig opzetten, want toen ik ze rechtshandig had opgezet was het vervolgens schier onmogelijk om een tweede regel te breien
Ik snap er ook geen zak van. Ik ga m'n breinaalden meenemen naar m'n ouders met kerst. Of anders naar Air's ouders.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik snap het trucje echt niet als ik steken opzet zoals op de plaatjes staat die je overal vindt.. Nou ja, eerst nagels lakkenDan breien
Er zit geen vrouw aan vast.quote:
Ah, dan ga ik dat straks nog even proberen. Ik ga nu eerst even lakken en iets van een kerstmenu verzinnen. Ik zit me echt al helemaal te verkneuteren op de kerstboom die ik zaterdag ga halenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:47 schreef MissMSX het volgende:
Overigens wil zoeken op engelstalige sites wel betere uitleg opleveren
dat kan soms flink gezeik schelen als ik sommige mannen moet geloven..quote:
Zijn dat dezelfde mannen die nooit langer dan drie maanden een vrouw kunnen boeien?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef nectarientje het volgende:
dat kan soms flink gezeik schelen als ik sommige mannen moet geloven..
oew, voor wie ga je koken?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik dat straks nog even proberen. Ik ga nu eerst even lakken en iets van een kerstmenu verzinnen. Ik zit me echt al helemaal te verkneuteren op de kerstboom die ik zaterdag ga halenIk hoop zo ontzettend dat mijn schapen uit de boom blijven..
Fixed!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
dat kan soms flink gezeik schelen als ik sommige mannen moet geloven..
mn oudersquote:
Ja dus!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:14 schreef nectarientje het volgende:
en Air, daar doe ik geen uitspraken over
agos er blijft dan altijd zo weinig van zo'n beestje overquote:Op donderdag 3 december 2009 20:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n hamster is in de ruiAllemaal witte plukjes dons
.
Het is van zichzelf al een dik propje, dus dat valt nog wel meequote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
agos er blijft dan altijd zo weinig van zo'n beestje over
Ja ik weet het ook niet. Ik heb eerder zo'n witte gehad en die ging ook twee keer per jaar in de rui, terwijl dat bij de donkere juist nooit zo opviel.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef Tegan het volgende:
Hij heeft wel een slecht seizoen gekozen om te ruien?
Ik ben verliefd op het leven.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Dat is dan in ieder geval iemand hier.
Q. 4.0 ja! Of 5.0. Zoiets. Ik ben de tel kwijt.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe es niet zo eng, dat zijn we niet van je gewend.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zwaaiende mensjesquote:
Da's matigquote:Op donderdag 3 december 2009 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Oeh de chocolademousse komt omhoog.
Q 7quote:Op donderdag 3 december 2009 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Q. 4.0 ja! Of 5.0. Zoiets. Ik ben de tel kwijt.
Misschien is de tijd van nieuwe versies voorbij en moet er gewoon een heel nieuw product komen?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Q. 4.0 ja! Of 5.0. Zoiets. Ik ben de tel kwijt.
Kun je er nog eens van genietenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Oeh de chocolademousse komt omhoog.
Dat sowieso. Met deze wordt het niets meer. Net Windows. Je kan er aan sleutelen wat je wil, het blijft waardeloos.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien is de tijd van nieuwe versies voorbij en moet er gewoon een heel nieuw product komen?
Lekker, met erwtjes erdoorheenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kun je er nog eens van genieten
Kijk, zo kennen we je weer.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat sowieso. Met deze wordt het niets meer. Net Windows. Je kan er aan sleutelen wat je wil, het blijft waardeloos.
Dat is nou niet een combinatie waar ik vol voor zou gaan maar goed.. ieder z'n ding.quote:
Je kan er aan sleutelen wat je wil, het blijft waardeloos.quote:
Wij hebben ook doppertjes opquote:Op donderdag 3 december 2009 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker, met erwtjes erdoorheen
Een DVD / Blurayspeler?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
Waterkoker hebben we ook net een nieuwe, Senseo hebben we vorig jaar samen gegeven voor moederdag ofzo. Derde lijkt me twijfelachtig.
Ik kijk nergens meer van op.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef nectarientje het volgende:
een scharrel voor de hele familie?
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef nectarientje het volgende:
yup, morgen maar verder pielen met het opzetten van de steken. Duik nu eerst met boek mn bed in.![]()
![]()
*in hoestbui verdwijnt*quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef nectarientje het volgende:
een scharrel voor de hele familie?
Daag meisje...quote:
Hmmmmquote:Op vrijdag 4 december 2009 06:52 schreef djayzz het volgende:
op tijd willen gaan slapen en dan om 12 uur gebeld worden.
en dan een half uur gaan liggen praten![]()
Mooi niet opnemenquote:Op vrijdag 4 december 2009 06:52 schreef djayzz het volgende:
op tijd willen gaan slapen en dan om 12 uur gebeld worden.
en dan een half uur gaan liggen praten![]()
quote:
Dankje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geniet ervan
Ga je nog leuke dingen doen?
Hehheh, vind je sinterklaas en dat soort dingen leuk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje.Jullie ook.
Uhh ik hoop dat het leuk is, zal het je maandag laten weten.![]()
familie sinterklaas surprise dingetje.
Wat liefquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:42 schreef MissMSX het volgende:
Niet al te duidelijke foto helaas, maar kijk nou eens hoe schattig. Daar smelt je toch spontaan van?
[ afbeelding ]
Uhm nee, niet echt. Jaren terug gingen wel elk jaar naar centerparcs of iets dergelijks en dan surprises, werd altijd herrie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hehheh, vind je sinterklaas en dat soort dingen leuk?
Ik vind er zelf weinig aan, maar ja we hebben een nichtje in de juiste sinterklaascategorie dus weinig keus he
Wat een flinke beer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:42 schreef MissMSX het volgende:
Niet al te duidelijke foto helaas, maar kijk nou eens hoe schattig. Daar smelt je toch spontaan van?
[ afbeelding ]
Of hele kleine planten en radiatorquote:
Waarom je je stiefvader een leuk slachtoffer?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm nee, niet echt. Jaren terug gingen wel elk jaar naar centerparcs of iets dergelijks en dan surprises, werd altijd herrie.Maar die wat zo'n spektakel maakten gaan nu niet mee.
Vind het samenzijn wel gezellig. De surprises en gedichten.had ik liever niet.
Maar dat wou mijn nichtje van 21 graag.Moet maar eens gaan praten met haar.
Hier geen echte kleine kinderen meer bij, je kan dus wel de grootste onzin uithalen.Helaas heb ik mijn stiefvader niet, die was altijd een leuk slachtoffer.
Gisteren gewogen: 5,7 kilo. Maar ze is ook wel een grote poes. Net als onze andere katten.quote:
Ook datquote:
Jij viert geen sinterklaas, sinterklaas viert jou?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vier geen Sinterklaas en ook geen Kerst.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vier geen Sinterklaas en ook geen Kerst.
Denk dat het een grote poezel is.quote:
Die is erg vies van veel dingen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom je je stiefvader een leuk slachtoffer?
Ik vind inderdaad het samenzijn ook altijd gezellig. Dit jaar vieren we het bij ons, leek me wel eens leuk
We deden altijd lootjes trekken, gedichten en een cadeautje. Maar zwager, manlief en ik zijn allemaal vreselijk anti-gedichten, dus we hebben er dit jaar doorgekregen dat we geen lootjes en gedichten doen en gewoon een cadeautje kopen voor iedereen
Wat een gewicht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:48 schreef MissMSX het volgende:
Gisteren gewogen: 5,7 kilo. Maar ze is ook wel een grote poes. Net als onze andere katten.
En ze ligt er nu ook wel ultra languitlui bij
Awh da's zielig. Echt een katerprobleem. Japie hier heeft dan ook altijd speciaal voer daarvoor (en de poezen eten verplicht meequote:Op vrijdag 4 december 2009 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Evert is gisteren bij de dierenarts geweest (Blaasontsteking) en hij woog 5.8 kg.
Owh ja, haha, dat is altijd wel een makkelijk slachtofferquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk dat het een grote poezel is.Ik heb mini's vergeleken met deze.
![]()
[..]
Die is erg vies van veel dingen.Dat is leuk, dingen met stroop maken, of scheerschuim met troep erin. Een keer natte peperkoek.
prachtig dat gezicht.
Wij doen dat ook zo.Ben er ook niet zo blij mee, maar ja als je met 11 man bent en er zijn er maar 2 die "klagen".
![]()
Zou zelf liever wat grappige cadeautjes doen en dan dobbelen of zo, geen gedichten en surprises.
Morgenavond dus druk bij jullie.En één kind erbij of zijn er toch wel wat meer?
[..]
Wat een gewicht.Toch een flinke beer dus.
En is dat goed of niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Mijn hamster woog van de week 63 gramDat betekent dus dat hij is afgevallen want hij woog van de zomer nog 70 ofzo.
Ik weet niet, het is wel 10% van z'n gewicht hequote:
Hoi.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Evert is gisteren bij de dierenarts geweest (Blaasontsteking) en hij woog 5.8 kg.
Een flink pak.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Hoe doen jullie dat.Of mijn katten hebben pech niet de hele dag te kunnen eten.
[..]
Een flink pak.
Propjequote:Op vrijdag 4 december 2009 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet, het is wel 10% van z'n gewicht he. Maar het schijnt dat ze 's winters vaker wat afvallen en hij hoort ook in wintervacht te gaan maar hij is al zo goed als wit dus dat valt niet op
. Maar ik heb m'n vorige hamsters nooit zo gewogen, deze wel omdat hij wel uitzonderlijk dik is.
Hier krijgen ze 3x per dag een afgemeten hoeveelheid eten. Maar het zijn echt al grote (lange) katten, dus ze zijn echt niet te zwaar. Er zou nog wel wat vanaf kunnen, maar het is niet echt nodigquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Hoe doen jullie dat.Of mijn katten hebben pech niet de hele dag te kunnen eten.
[..]
Een flink pak.
Dat is toch die designer waar half vrouwelijk Nederland op af rende om een paar hoerige schoenen te kopen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
Tsk. iemand die Jimmy Choo niet kent.
quote:
Ja, ze hadden de meest lelijke zoals ik online kon zien.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is toch die designer waar half vrouwelijk Nederland op af rende om een paar hoerige schoenen te kopen?
O, dat is zo jammer. Paul McCartney.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil eigenlijk Woensdag naar Paul McCartney maar ik heb er geen geld voor.
Ik heb hem ook nog nooit gezienquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ja. Dadelijk gaat hij dood zonder dat ik hem ooit heb gezien.
Zelfde met Ronnie James Dio. Daar wilde ik ook naar toe. Maar ja, die heeft nu darmkanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |