Hou dat in gedachten als je bedenkt dat ik nu de laatste spritsen zit op te eten.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga hier weer even dwepen met mijn man die net heel lief twee verse sinaasappeltjes voor me geperst heeft
Gelukkig heb ik wel helemaal 0 spritsen uit dat zakje opquote:Op woensdag 2 december 2009 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou dat in gedachten als je bedenkt dat ik nu de laatste spritsen zit op te eten.
Denk aan die twee sinaasappels!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:31 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig heb ik wel helemaal 0 spritsen uit dat zakje op
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou dat in gedachten als je bedenkt dat ik nu de laatste spritsen zit op te eten.
Daar zou je wel anders over denken als jij altijd alle boodschappen doet en vervolgens de helft van de tijd mis grijpt als je wat te snaaien wiltquote:Op woensdag 2 december 2009 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Grrrrrrrr rolt bijna van zijn stoel af van.
Dit vond je ook al een probleem toen je niet alle boodschappen deed anders.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Daar zou je wel anders over denken als jij altijd alle boodschappen doet en vervolgens de helft van de tijd mis grijpt als je wat te snaaien wilt
En jij denkt dat de grootte van het probleem daardoor is afgenomen???quote:Op woensdag 2 december 2009 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit vond je ook al een probleem toen je niet alle boodschappen deed anders.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Argh. Dat was een van de meest vreselijke tentamens ooit. Het enige positieve was dat het in het gebouw achter m'n flat was, zodat ik na het drama met een minuut weer thuis was.
En vrijdag moet ik een paper inleveren en dat gaat wrs ook niet lukken. Maar zonder een voldoende voor cette paper kan ik de rest van de cursus wel vergeten omdat je dan geen eindcijfer krijgt.
Wat zijn van 19.00 tot 21.00 uur voor vreselijke tijden om een tentamen te geven?
Waarom heb ik geen chocola in huis vandaag? Waarom gaat de winkel over 10 minuten dicht (dacht ik? of is dat pas om 22.00?)
Kortom: Wat een kutdag.![]()
Goed plan. Op zulke kutdagen moet gedronken wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Lichtpuntjes: JullieIk heb wel van die instant-warme-choco-prut in huis, dus daar ga ik maar eens een grote bak van 'zetten'.
Een flinke scheut amaretto erin zou niet verkeerd zijn, maar ook dat heb ik niet in huis.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed plan. Op zulke kutdagen moet gedronken worden![]()
Maak me gek!!! Kolere, nu heb ik ook trek in een grote Amarettoquote:Op woensdag 2 december 2009 21:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Een flinke scheut amaretto erin zou niet verkeerd zijn, maar ook dat heb ik niet in huis.
Gedeelde smart.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maak me gek!!! Kolere, nu heb ik ook trek in een grote Amaretto
Maar voor mij is het een tantaluskwellingquote:
Hoort erbij tegenwoordig, die gasten hebben het gewoon druk.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:37 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje ik heb net 25 minuten in de wacht gestaan bij mn huisarts!
Belachelijk!
* MissMSX mompelt iets over wens en vader en gedachtequote:
Als jij de hele tijd te grote stokbroden naar binnen schuift misschien welquote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Nee eerste keer...
gaat het nu dan vaker gebeuren?
Ik zie liever andere jopen tochquote:
Zoiets?quote:
Dat zijn prima jopen zo op het eerste gezicht!quote:
En wat is er mis met mijn jopen?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zijn prima jopen zo op het eerste gezicht!
Volgens mij kun je ze beter rechtshandig opzetten, want toen ik ze rechtshandig had opgezet was het vervolgens schier onmogelijk om een tweede regel te breienquote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef nectarientje het volgende:
ja hoi!
Iemand ook maar enig idee hoe je voor een linkshandige steken op moet zetten om te breien? Ik kan het echt niet met rechts
Ik snap het trucje echt niet als ik steken opzet zoals op de plaatjes staat die je overal vindt.. Nou ja, eerst nagels lakkenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:43 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij kun je ze beter rechtshandig opzetten, want toen ik ze rechtshandig had opgezet was het vervolgens schier onmogelijk om een tweede regel te breien
Ik snap er ook geen zak van. Ik ga m'n breinaalden meenemen naar m'n ouders met kerst. Of anders naar Air's ouders.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik snap het trucje echt niet als ik steken opzet zoals op de plaatjes staat die je overal vindt.. Nou ja, eerst nagels lakkenDan breien
Er zit geen vrouw aan vast.quote:
Ah, dan ga ik dat straks nog even proberen. Ik ga nu eerst even lakken en iets van een kerstmenu verzinnen. Ik zit me echt al helemaal te verkneuteren op de kerstboom die ik zaterdag ga halenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:47 schreef MissMSX het volgende:
Overigens wil zoeken op engelstalige sites wel betere uitleg opleveren
dat kan soms flink gezeik schelen als ik sommige mannen moet geloven..quote:
Zijn dat dezelfde mannen die nooit langer dan drie maanden een vrouw kunnen boeien?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef nectarientje het volgende:
dat kan soms flink gezeik schelen als ik sommige mannen moet geloven..
oew, voor wie ga je koken?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik dat straks nog even proberen. Ik ga nu eerst even lakken en iets van een kerstmenu verzinnen. Ik zit me echt al helemaal te verkneuteren op de kerstboom die ik zaterdag ga halenIk hoop zo ontzettend dat mijn schapen uit de boom blijven..
Fixed!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
dat kan soms flink gezeik schelen als ik sommige mannen moet geloven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |