* MissMSX mompelt iets over wens en vader en gedachtequote:
Als jij de hele tijd te grote stokbroden naar binnen schuift misschien welquote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Nee eerste keer...
gaat het nu dan vaker gebeuren?
Ik zie liever andere jopen tochquote:
Zoiets?quote:
Dat zijn prima jopen zo op het eerste gezicht!quote:
En wat is er mis met mijn jopen?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zijn prima jopen zo op het eerste gezicht!
Volgens mij kun je ze beter rechtshandig opzetten, want toen ik ze rechtshandig had opgezet was het vervolgens schier onmogelijk om een tweede regel te breienquote:Op donderdag 3 december 2009 19:17 schreef nectarientje het volgende:
ja hoi!
Iemand ook maar enig idee hoe je voor een linkshandige steken op moet zetten om te breien? Ik kan het echt niet met rechts
Ik snap het trucje echt niet als ik steken opzet zoals op de plaatjes staat die je overal vindt.. Nou ja, eerst nagels lakkenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:43 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij kun je ze beter rechtshandig opzetten, want toen ik ze rechtshandig had opgezet was het vervolgens schier onmogelijk om een tweede regel te breien
Ik snap er ook geen zak van. Ik ga m'n breinaalden meenemen naar m'n ouders met kerst. Of anders naar Air's ouders.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik snap het trucje echt niet als ik steken opzet zoals op de plaatjes staat die je overal vindt.. Nou ja, eerst nagels lakkenDan breien
Er zit geen vrouw aan vast.quote:
Ah, dan ga ik dat straks nog even proberen. Ik ga nu eerst even lakken en iets van een kerstmenu verzinnen. Ik zit me echt al helemaal te verkneuteren op de kerstboom die ik zaterdag ga halenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:47 schreef MissMSX het volgende:
Overigens wil zoeken op engelstalige sites wel betere uitleg opleveren
dat kan soms flink gezeik schelen als ik sommige mannen moet geloven..quote:
Zijn dat dezelfde mannen die nooit langer dan drie maanden een vrouw kunnen boeien?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef nectarientje het volgende:
dat kan soms flink gezeik schelen als ik sommige mannen moet geloven..
oew, voor wie ga je koken?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik dat straks nog even proberen. Ik ga nu eerst even lakken en iets van een kerstmenu verzinnen. Ik zit me echt al helemaal te verkneuteren op de kerstboom die ik zaterdag ga halenIk hoop zo ontzettend dat mijn schapen uit de boom blijven..
Fixed!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
dat kan soms flink gezeik schelen als ik sommige mannen moet geloven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |