Aan particulieren wordt alleen met kerst geld verdiend maar dan moet je helemáál niet raar opkijken dat zo'n kaart er 2 weken over doet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef MissMSX het volgende:
Daarom voortaan altijd verzenden in officiele enveloppen van CLIT
Zakelijk verkeer gaat voor particulier verkeer
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef Tegan het volgende:
CLIT?!
Haar bedrijfje: Cherry Lips International Translationsquote:
Ik heb de kachel hier net een graadje hoger gezet. Zelfs met dikke truien en sjaal krijg ik mezelf niet opgewarmdquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:26 schreef CherryLips het volgende:
JA! De verwarming gaat ineens aan! En niet zo'n klein beetje ook, jezus.
Daar betaal je dan ook maar de helft voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan particulieren wordt alleen met kerst geld verdiend maar dan moet je helemáál niet raar opkijken dat zo'n kaart er 2 weken over doet.
CherryLips Interrogation Tactics of iets in die richting vermoed ik!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef Tegan het volgende:
CLIT?!
Ik dacht wel dat je haar bedrijf bedoelde maar heet hij echt zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haar bedrijfje: Cherry Lips International Translations
[..]
Ik heb de kachel hier net een graadje hoger gezet. Zelfs met dikke truien en sjaal krijg ik mezelf niet opgewarmd
O ja, die moet ik ook nog versturen, heb ze al in oktober gekochtquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan particulieren wordt alleen met kerst geld verdiend maar dan moet je helemáál niet raar opkijken dat zo'n kaart er 2 weken over doet.
True, en als je wil dat die kerstkaarten op tijd aankomen kan je ze natuurlijk ook gewoon 2 weken voor kerst posten ipv 2 dagenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar betaal je dan ook maar de helft voor
Of zeggen dat het allemaal rouwbrieven zijn. Maar dan zou het raar zijn dat er allemaal blije decemberzegels op zitten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
True, en als je wil dat die kerstkaarten op tijd aankomen kan je ze natuurlijk ook gewoon 2 weken voor kerst posten ipv 2 dagen
Nee, alleen op Fokquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je haar bedrijf bedoelde maar heet hij echt zo![]()
![]()
.
Dan moeten ze in zo'n speciale envelop toch? Wel een verrassing voor de ontvanger: al helemaal geschokt dat er iemand dood is, envelop open en HOPPA!1!!! VERRASSING HET IS EEN OLIJKE KERSTKAART ER IS HELEMAAL NIEMAND DOOD HAHA VROLIJK KERSTFEEST JEWEETZ!1!!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of zeggen dat het allemaal rouwbrieven zijn. Maar dan zou het raar zijn dat er allemaal blije decemberzegels op zitten.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moeten ze in zo'n speciale envelop toch? Wel een verrassing voor de ontvanger: al helemaal geschokt dat er iemand dood is, envelop open en HOPPA!1!!! VERRASSING HET IS EEN OLIJKE KERSTKAART ER IS HELEMAAL NIEMAND DOOD HAHA VROLIJK KERSTFEEST JEWEETZ!1!!!!
Righty Tighty, Lefty Loosyquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij draai ik de verwarming nu alleen maar verder open.
Tenzij die krengen een engelse schroefdraad hebben. Maar voor 99.99% van de gevallen hier in nederland gaat die regel opquote:
Ik las 'Right Titty'quote:
Hoe krijg je dat voor mekaar?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme, stoot net echt keihard m'n hoofd tegen m'n bureau. Tering.
Right Titty, Left Pussyquote:
Printer die op de grond staat werkte voor mij altijd behoorlijk goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor mekaar?
Kus op je bolletje
Hoe laat ga je?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:34 schreef nectarientje het volgende:
Zo, soort van weekend. Echt zalig die ADVdagen op woensdag
Missie, toevallig zin om morgen met mij en mijn zingende heren de tram/bus in te stappen?
Zingende heren?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:34 schreef nectarientje het volgende:
Zo, soort van weekend. Echt zalig die ADVdagen op woensdag
Missie, toevallig zin om morgen met mij en mijn zingende heren de tram/bus in te stappen?
Ik heb mijn tetten nog nooit horen zingen.. Ik zeg: uitdaging!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zingende heren?![]()
Gaat dat a) over je tetten
b) over je huisdieren
c) over mannelijke vrienden/partner/familie
Druk nu
d) je persoonlijke zigeunerkoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zingende heren?![]()
Gaat dat a) over je tetten
b) over je huisdieren
c) over mannelijke vrienden/partner/familie
Druk nu
Dan moet ik even met de baas overleggen, want wij moet 's middags nog sinterklaascadeautjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb mijn tetten nog nooit horen zingen.. Ik zeg: uitdaging!![]()
Ik had het over mijn katten, die maken nogal wat geluid als ze in een auto/tram/bus zitten. Zeg maar standje 'HALLO DEN HAAG WIJ ZIJN HEEL ZIELIG WANT WE ZITTEN IN EEN KLEIN MANDJE EN DAT STOMME SLAAFJE VAN ONS PRAAT HEEL LIEF MAAR ONDERTUSSEN ZIJN WE WEL HEEL ZIELIG WANT WE ZITTEN IN' etc Echt met goed gevoel voor drama![]()
Missie, ik moet er om half twee zijn dus ik vertrek rond kwart voor een
Dat ga ik 's ochtends maar even snel doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:46 schreef MissMSX het volgende:
Dan moet ik even met de baas overleggen, want wij moet 's middags nog sinterklaascadeautjeskopen
En ik kan het weten!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Katten != honden en 1 van de grote verschillen is dat katten over het algemeen het ab-so-luut niet zien zitten om ergens mee naar toe gesleurd te worden dames!
Die kan je wel fijn overal mee naar toe zeulen! Nou moet dat ook wel omdat ze anders de kiet afbrekenquote:
En de overeenkomst is dat ze beide geen keus hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Katten != honden en 1 van de grote verschillen is dat katten over het algemeen het ab-so-luut niet zien zitten om ergens mee naar toe gesleurd te worden dames!
Jij houdt er niet van om meegesleurd te worden door een dame?quote:
Nee, anders schijten ze de boel onder.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kan je wel fijn overal mee naar toe zeulen! Nou moet dat ook wel omdat ze anders de kiet afbreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |