Aan particulieren wordt alleen met kerst geld verdiend maar dan moet je helemáál niet raar opkijken dat zo'n kaart er 2 weken over doet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef MissMSX het volgende:
Daarom voortaan altijd verzenden in officiele enveloppen van CLIT
Zakelijk verkeer gaat voor particulier verkeer
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef Tegan het volgende:
CLIT?!
Haar bedrijfje: Cherry Lips International Translationsquote:
Ik heb de kachel hier net een graadje hoger gezet. Zelfs met dikke truien en sjaal krijg ik mezelf niet opgewarmdquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:26 schreef CherryLips het volgende:
JA! De verwarming gaat ineens aan! En niet zo'n klein beetje ook, jezus.
Daar betaal je dan ook maar de helft voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan particulieren wordt alleen met kerst geld verdiend maar dan moet je helemáál niet raar opkijken dat zo'n kaart er 2 weken over doet.
CherryLips Interrogation Tactics of iets in die richting vermoed ik!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef Tegan het volgende:
CLIT?!
Ik dacht wel dat je haar bedrijf bedoelde maar heet hij echt zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haar bedrijfje: Cherry Lips International Translations
[..]
Ik heb de kachel hier net een graadje hoger gezet. Zelfs met dikke truien en sjaal krijg ik mezelf niet opgewarmd
O ja, die moet ik ook nog versturen, heb ze al in oktober gekochtquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan particulieren wordt alleen met kerst geld verdiend maar dan moet je helemáál niet raar opkijken dat zo'n kaart er 2 weken over doet.
True, en als je wil dat die kerstkaarten op tijd aankomen kan je ze natuurlijk ook gewoon 2 weken voor kerst posten ipv 2 dagenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar betaal je dan ook maar de helft voor
Of zeggen dat het allemaal rouwbrieven zijn. Maar dan zou het raar zijn dat er allemaal blije decemberzegels op zitten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
True, en als je wil dat die kerstkaarten op tijd aankomen kan je ze natuurlijk ook gewoon 2 weken voor kerst posten ipv 2 dagen
Nee, alleen op Fokquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je haar bedrijf bedoelde maar heet hij echt zo![]()
![]()
.
Dan moeten ze in zo'n speciale envelop toch? Wel een verrassing voor de ontvanger: al helemaal geschokt dat er iemand dood is, envelop open en HOPPA!1!!! VERRASSING HET IS EEN OLIJKE KERSTKAART ER IS HELEMAAL NIEMAND DOOD HAHA VROLIJK KERSTFEEST JEWEETZ!1!!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of zeggen dat het allemaal rouwbrieven zijn. Maar dan zou het raar zijn dat er allemaal blije decemberzegels op zitten.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moeten ze in zo'n speciale envelop toch? Wel een verrassing voor de ontvanger: al helemaal geschokt dat er iemand dood is, envelop open en HOPPA!1!!! VERRASSING HET IS EEN OLIJKE KERSTKAART ER IS HELEMAAL NIEMAND DOOD HAHA VROLIJK KERSTFEEST JEWEETZ!1!!!!
Righty Tighty, Lefty Loosyquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij draai ik de verwarming nu alleen maar verder open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |