*in hoestbui verdwijnt*quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef nectarientje het volgende:
een scharrel voor de hele familie?
Daag meisje...quote:
Hmmmmquote:Op vrijdag 4 december 2009 06:52 schreef djayzz het volgende:
op tijd willen gaan slapen en dan om 12 uur gebeld worden.
en dan een half uur gaan liggen praten![]()
Mooi niet opnemenquote:Op vrijdag 4 december 2009 06:52 schreef djayzz het volgende:
op tijd willen gaan slapen en dan om 12 uur gebeld worden.
en dan een half uur gaan liggen praten![]()
quote:
Dankje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geniet ervan
Ga je nog leuke dingen doen?
Hehheh, vind je sinterklaas en dat soort dingen leuk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje.Jullie ook.
Uhh ik hoop dat het leuk is, zal het je maandag laten weten.![]()
familie sinterklaas surprise dingetje.
Wat liefquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:42 schreef MissMSX het volgende:
Niet al te duidelijke foto helaas, maar kijk nou eens hoe schattig. Daar smelt je toch spontaan van?
[ afbeelding ]
Uhm nee, niet echt. Jaren terug gingen wel elk jaar naar centerparcs of iets dergelijks en dan surprises, werd altijd herrie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hehheh, vind je sinterklaas en dat soort dingen leuk?
Ik vind er zelf weinig aan, maar ja we hebben een nichtje in de juiste sinterklaascategorie dus weinig keus he
Wat een flinke beer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:42 schreef MissMSX het volgende:
Niet al te duidelijke foto helaas, maar kijk nou eens hoe schattig. Daar smelt je toch spontaan van?
[ afbeelding ]
Of hele kleine planten en radiatorquote:
Waarom je je stiefvader een leuk slachtoffer?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm nee, niet echt. Jaren terug gingen wel elk jaar naar centerparcs of iets dergelijks en dan surprises, werd altijd herrie.Maar die wat zo'n spektakel maakten gaan nu niet mee.
Vind het samenzijn wel gezellig. De surprises en gedichten.had ik liever niet.
Maar dat wou mijn nichtje van 21 graag.Moet maar eens gaan praten met haar.
Hier geen echte kleine kinderen meer bij, je kan dus wel de grootste onzin uithalen.Helaas heb ik mijn stiefvader niet, die was altijd een leuk slachtoffer.
Gisteren gewogen: 5,7 kilo. Maar ze is ook wel een grote poes. Net als onze andere katten.quote:
Ook datquote:
Jij viert geen sinterklaas, sinterklaas viert jou?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vier geen Sinterklaas en ook geen Kerst.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vier geen Sinterklaas en ook geen Kerst.
Denk dat het een grote poezel is.quote:
Die is erg vies van veel dingen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom je je stiefvader een leuk slachtoffer?
Ik vind inderdaad het samenzijn ook altijd gezellig. Dit jaar vieren we het bij ons, leek me wel eens leuk
We deden altijd lootjes trekken, gedichten en een cadeautje. Maar zwager, manlief en ik zijn allemaal vreselijk anti-gedichten, dus we hebben er dit jaar doorgekregen dat we geen lootjes en gedichten doen en gewoon een cadeautje kopen voor iedereen
Wat een gewicht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:48 schreef MissMSX het volgende:
Gisteren gewogen: 5,7 kilo. Maar ze is ook wel een grote poes. Net als onze andere katten.
En ze ligt er nu ook wel ultra languitlui bij
Awh da's zielig. Echt een katerprobleem. Japie hier heeft dan ook altijd speciaal voer daarvoor (en de poezen eten verplicht meequote:Op vrijdag 4 december 2009 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Evert is gisteren bij de dierenarts geweest (Blaasontsteking) en hij woog 5.8 kg.
Owh ja, haha, dat is altijd wel een makkelijk slachtofferquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk dat het een grote poezel is.Ik heb mini's vergeleken met deze.
![]()
[..]
Die is erg vies van veel dingen.Dat is leuk, dingen met stroop maken, of scheerschuim met troep erin. Een keer natte peperkoek.
prachtig dat gezicht.
Wij doen dat ook zo.Ben er ook niet zo blij mee, maar ja als je met 11 man bent en er zijn er maar 2 die "klagen".
![]()
Zou zelf liever wat grappige cadeautjes doen en dan dobbelen of zo, geen gedichten en surprises.
Morgenavond dus druk bij jullie.En één kind erbij of zijn er toch wel wat meer?
[..]
Wat een gewicht.Toch een flinke beer dus.
En is dat goed of niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Mijn hamster woog van de week 63 gramDat betekent dus dat hij is afgevallen want hij woog van de zomer nog 70 ofzo.
Ik weet niet, het is wel 10% van z'n gewicht hequote:
Hoi.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Evert is gisteren bij de dierenarts geweest (Blaasontsteking) en hij woog 5.8 kg.
Een flink pak.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Hoe doen jullie dat.Of mijn katten hebben pech niet de hele dag te kunnen eten.
[..]
Een flink pak.
Propjequote:Op vrijdag 4 december 2009 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet, het is wel 10% van z'n gewicht he. Maar het schijnt dat ze 's winters vaker wat afvallen en hij hoort ook in wintervacht te gaan maar hij is al zo goed als wit dus dat valt niet op
. Maar ik heb m'n vorige hamsters nooit zo gewogen, deze wel omdat hij wel uitzonderlijk dik is.
Hier krijgen ze 3x per dag een afgemeten hoeveelheid eten. Maar het zijn echt al grote (lange) katten, dus ze zijn echt niet te zwaar. Er zou nog wel wat vanaf kunnen, maar het is niet echt nodigquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Hoe doen jullie dat.Of mijn katten hebben pech niet de hele dag te kunnen eten.
[..]
Een flink pak.
Dat is toch die designer waar half vrouwelijk Nederland op af rende om een paar hoerige schoenen te kopen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
Tsk. iemand die Jimmy Choo niet kent.
quote:
Ja, ze hadden de meest lelijke zoals ik online kon zien.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is toch die designer waar half vrouwelijk Nederland op af rende om een paar hoerige schoenen te kopen?
O, dat is zo jammer. Paul McCartney.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil eigenlijk Woensdag naar Paul McCartney maar ik heb er geen geld voor.
Ik heb hem ook nog nooit gezienquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ja. Dadelijk gaat hij dood zonder dat ik hem ooit heb gezien.
Zelfde met Ronnie James Dio. Daar wilde ik ook naar toe. Maar ja, die heeft nu darmkanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |