mn oudersquote:
Ja dus!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:14 schreef nectarientje het volgende:
en Air, daar doe ik geen uitspraken over
agos er blijft dan altijd zo weinig van zo'n beestje overquote:Op donderdag 3 december 2009 20:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n hamster is in de ruiAllemaal witte plukjes dons
.
Het is van zichzelf al een dik propje, dus dat valt nog wel meequote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
agos er blijft dan altijd zo weinig van zo'n beestje over
Ja ik weet het ook niet. Ik heb eerder zo'n witte gehad en die ging ook twee keer per jaar in de rui, terwijl dat bij de donkere juist nooit zo opviel.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef Tegan het volgende:
Hij heeft wel een slecht seizoen gekozen om te ruien?
Ik ben verliefd op het leven.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Dat is dan in ieder geval iemand hier.
Q. 4.0 ja! Of 5.0. Zoiets. Ik ben de tel kwijt.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe es niet zo eng, dat zijn we niet van je gewend.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zwaaiende mensjesquote:
Da's matigquote:Op donderdag 3 december 2009 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Oeh de chocolademousse komt omhoog.
Q 7quote:Op donderdag 3 december 2009 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Q. 4.0 ja! Of 5.0. Zoiets. Ik ben de tel kwijt.
Misschien is de tijd van nieuwe versies voorbij en moet er gewoon een heel nieuw product komen?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Q. 4.0 ja! Of 5.0. Zoiets. Ik ben de tel kwijt.
Kun je er nog eens van genietenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Oeh de chocolademousse komt omhoog.
Dat sowieso. Met deze wordt het niets meer. Net Windows. Je kan er aan sleutelen wat je wil, het blijft waardeloos.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien is de tijd van nieuwe versies voorbij en moet er gewoon een heel nieuw product komen?
Lekker, met erwtjes erdoorheenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kun je er nog eens van genieten
Kijk, zo kennen we je weer.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat sowieso. Met deze wordt het niets meer. Net Windows. Je kan er aan sleutelen wat je wil, het blijft waardeloos.
Dat is nou niet een combinatie waar ik vol voor zou gaan maar goed.. ieder z'n ding.quote:
Je kan er aan sleutelen wat je wil, het blijft waardeloos.quote:
Wij hebben ook doppertjes opquote:Op donderdag 3 december 2009 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker, met erwtjes erdoorheen
Een DVD / Blurayspeler?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
Waterkoker hebben we ook net een nieuwe, Senseo hebben we vorig jaar samen gegeven voor moederdag ofzo. Derde lijkt me twijfelachtig.
Ik kijk nergens meer van op.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef nectarientje het volgende:
een scharrel voor de hele familie?
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef nectarientje het volgende:
yup, morgen maar verder pielen met het opzetten van de steken. Duik nu eerst met boek mn bed in.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |