Ik sleur liever dames meequote:Op dinsdag 1 december 2009 19:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij houdt er niet van om meegesleurd te worden door een dame?
machoquote:
Welnee, ik ben veel te lief om een macho te zijn, desalniettemin sleur ik liever dames mee dan andersomquote:
Het effect blijft toch hetzelfde? Je eindigt samen ergens en wie het dan begon is niet interessant.. Lijkt mijquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Welnee, ik ben veel te lief om een macho te zijn, desalniettemin sleur ik liever dames mee dan andersom
Je hebt het toch niet over SEX hè?!??!?!?!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het effect blijft toch hetzelfde? Je eindigt samen ergens en wie het dan begon is niet interessant.. Lijkt mij
nee, de kroeg, de dierenarts, het station... Je kan iemand overal mee naartoe slepenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je hebt het toch niet over SEX hè?!??!?!?!?!?!?!?!
Een kelder is ook altijd leukquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
nee, de kroeg, de dierenarts, het station... Je kan iemand overal mee naartoe slepen
Is dat met of zonder kleurpotloden?quote:
Zonder. Maar met geluidsdichte muren en deurenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is dat met of zonder kleurpotloden?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:41 schreef MissMSX het volgende:
Zonder. Maar met geluidsdichte muren en deuren
Heb ik je toch nog zien posten vandaag!quote:
Je signature!quote:
Wat zou je dan in hemelsnaam bespreken als je ontopic zou zijn? Ik wil er niet aan denken.quote:Op woensdag 2 december 2009 07:46 schreef CherryLips het volgende:
En toen dacht jij, ik kom even kijken, dat is vast interessant
Ik werd vanochtend wakker om kwart voor 7 door de wekker en dacht bij mezelf: Kut, nou is het weekend, vergeet ik de wekker uit te zetten... totdat ik me bedacht dat het geen weekend wasquote:Op woensdag 2 december 2009 10:24 schreef nectarientje het volgende:
Ik werd om half negen wakker en dacht 'aah lekker, nog even doezelen tot 9 uur' Ik kom er net uit
Maar wel duidelijk tijd voor weekendquote:Op woensdag 2 december 2009 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker om kwart voor 7 door de wekker en dacht bij mezelf: Kut, nou is het weekend, vergeet ik de wekker uit te zetten... totdat ik me bedacht dat het geen weekend was
Ja dat zeker!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar wel duidelijk tijd voor weekend
Ik had de wekker om 09:30 gezet en echt heel vlak ervoor werd ik wakker en besloot ik ook echt wakker te gaan blijven. Goede timimg
Dat wilde ik wel doen, maar dan zadel ik de baas ermee op, want ik ga straks wegquote:Op woensdag 2 december 2009 10:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja dat zeker!
Lekkernog een wasje gedraaid toevallig ?
4 dagen werken en dan ma, di, do, vr idd, zit je constant tegen het weekend aanquote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind woensdag toch wel de meest fijne dag om vrij te zijnJe kan lekker rommelen, het is rustig in de stad, dinsdag- en vrijdagavond voelen als 'weekend!!!' Heerlijk!
en nu actie want anders komt er niets van mijn strakke planning terecht
Za-lig, ik zou het alleen wel iedere week willen in plaats van eens per twee weken. Maar goed, als ik dat echt wil, is daar over te praten natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
4 dagen werken en dan ma, di, do, vr idd, zit je constant tegen het weekend aan
Maar waarom sleep je die arme beestjes dan mee?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:42 schreef nectarientje het volgende:
oh, missie heeft net mogen ervaren wat het is om op stap te gaan met mijn schapenGoed gevoel voor drama, die heren van mij
Omdat het tijd was voor hun jaarlijkse inentingquote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar waarom sleep je die arme beestjes dan mee?
Daar zou ik ook een drama van maken!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Omdat het tijd was voor hun jaarlijkse inenting
Toch denk ik datquote:Op woensdag 2 december 2009 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Een dierenarts zou eigenlijk ook regelmatig huisbezoeken moeten afleggen. Dat scheelt een hoop drama in auto's, trams en wachtkamers.
Pics?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Toch denk ik datOlivier
het pilletje er niet zo makkelijk ingekregen had als hij gewoon hier thuis was geweest. Aan de andere kant is
Olivier
natuurlijk wel een goede dierenarts
![]()
ja, mijn dierenarts heetOlivier
Over twee weken moet ik nog een keer terugkomen met Pien, wat een straf
![]()
Nog niet gevondenquote:
Ik hang dan ook vol overgave het Chocoholisme aan.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:31 schreef AirwiN het volgende:
Eindelijk een passend geloof voor CL!
[ afbeelding ]
Ah, jij kent deze bijbel al door en door?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik hang dan ook vol overgave het Chocoholisme aan.
Sommige vrouwen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Wreck This Journal![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nieuwe hobby gevonden CL?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Wreck This Journal![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |