Vind ik een goed excuusquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:33 schreef MissMSX het volgende:
Is voor ons nichtje. Zaterdag vieren we Sinterklaas hier en dan heeft ze nog wat spullen om zich uit te leven
Als wij dat doen komt de was nooit klaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik laat de wasmachine en droger nooit aanstaan als ik niet thuis ben. Je weet maar nooit wat er gebeurt
Misschien durf ik het wel bij iets nieuwere modellen, maar deze zijn zo oud... En de droger loopt al regelmatig vast.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als wij dat doen komt de was nooit klaarHij wordt zo ingesteld dat ie klaar is als ik thuis kom, kan ik alles in de droger doen of ophangen en de volgende was in de machine flikkeren
.
Dat is minder. Die van ons maakt zo'n teringherrie dat je niet eens thuis wilt zijn als ie aan staat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien durf ik het wel bij iets nieuwere modellen, maar deze zijn zo oud... En de droger loopt al regelmatig vast.
Mijn problemen zijn gelukkig nooit verdrietigquote:
Maar het werkt wel zeer serieus!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn problemen zijn gelukkig nooit verdrietig
Meestal ben ik zelf verdrietig als ik problemen heb
En hij doet moeilijke gevallenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:49 schreef MissMSX het volgende:
Hij is wel tweede geworden op de internationale Afrikaanse beurs voor helderziende.
Dan moet het wel goed zijn
Dan ga ik hem zeker bellen!quote:
Have fun!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:09 schreef MissMSX het volgende:
De droger is klaar
Gauw m'n kleertjes aan en dan de kou is. Brrrrrrrr
Met wat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat loopt gmail de laatste tijd enorm te kutten zeg.
Met de gmail notifier en de plug in op SYmbaloo. Zit soms een vertraging van anderhlf uur tussen voor er wordt doorgegeven dat er nieuwe mail is.quote:
gmail notifier? SYmbaloo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de gmail notifier en de plug in op SYmbaloo. Zit soms een vertraging van anderhlf uur tussen voor er wordt doorgegeven dat er nieuwe mail is.
Hoe kun je gmail notifier zelf instellen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef Tegan het volgende:
Ik heb Gmail Notifier zelf ingesteld op iedere minuut checken ipv de standaard dertig minuten.
Tools -> Add-ons -> Gmail Notifier -> Options -> Check for new mail every ... minutes. -> Daar '1' invullen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe kun je gmail notifier zelf instellen?
quote:
Zou je denken?quote:
Ik ga tegenwoordig al staandaard uit van 2 dagen. Kan het alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef Tegan het volgende:
Waar moest hij heen? Want meestal is dat toch maar een dag?
Vast! Die deed ook veel aan dat soort zweverij hoor ik!quote:
Utrecht > Edequote:Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef Tegan het volgende:
Waar moest hij heen? Want meestal is dat toch maar een dag?
Maar die nam de verdrietige problemen van anderen iets te zwaar op geloof ik.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vast! Die deed ook veel aan dat soort zweverij hoor ik!
Is die ook tweede geworden op de internationale Afrikaanse beurs voor herlderziende?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vast! Die deed ook veel aan dat soort zweverij hoor ik!
Zelf brengen is snellerquote:
Waarschijnlijk dachten ze dan ook: "we vertragen hem ff, dan brengt die muts hem zelf weg de volgende keer, ons een beetje lastig vallen met zo'n flutkaartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |