Zo mooi vind ik haar ook weer niet.quote:
Tof, ik heb net mijn PC uitgezetquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Zo, UT 2k4 aan het uitpakken, zo even installeren, morgen spelen
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik haar ook weer niet.
Ben je blind!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik haar ook weer niet.
Die Caroline van Kaka staat wel op 1.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja Cherly. Zo geil wijf.![]()
Staat wel in mijn top 5 voetbal vrouwen.
Ik heb meer materiaal nodig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die Caroline van Kaka staat wel op 1.
Als het om mijn aandacht gaat dan mag je het ook wel gewoon tegen me zeggen hoor.quote:
Blijkbaarquote:
Ze staat ook in de top 5 ja. Willekeurige volgorde want een nummer 1 vind ik zo moeilijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HET GAAT OM JE AANDACHT!!!!!!!1111111111111111111111111quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als het om mijn aandacht gaat dan mag je het ook wel gewoon tegen me zeggen hoor.![]()
Dat is brunette.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik vind vrouwen met zwart haar bijna nooit mooi, er zijn er maar heel weinig die ik echt heel mooi vindt. Liever (natuurlijk) blondines of sommige brunettes
Kijk straight to the point daar hou ik vanquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HET GAAT OM JE AANDACHT!!!!!!!1111111111111111111111111
Op foto 1quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
Crouch doet het ook best goed trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op foto 12/4 mwah en op drie vind ik haar wel best mooi.
Om te kosten ook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op foto 12/4 mwah en op drie vind ik haar wel best mooi.
Geil he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt ze net 15.
Ja maar ik heb het obvious over de wat lichtere brunettes, bijna donkerblond achtig. Ik vind het kapsel van die chick van kaka op bijna alle foto's redelijk donker, behalve op die met die baby erbijquote:
Ze was 16 of 17 ofzo toen ze trouwden dus dat kan welquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt ze net 15.
Op die manier.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het obvious over de wat lichtere brunettes, bijna donkerblond achtig. Ik vind het kapsel van die chick van kaka op bijna alle foto's redelijk donker, behalve op die met die baby erbij
Ze komt uit 87 en in 2005 trouwde ze.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze was 16 of 17 ofzo toen ze trouwden dus dat kan wel.
Toen ze 18 was volgens wiki, trouwens:quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze was 16 of 17 ofzo toen ze trouwden dus dat kan wel.
quote:Hij trouwde als maagd, en daar is hij trots op, aangezien hij tegen seks voor het huwelijk is.
Ik las dit op wikipedia: De twee ontmoetten elkaar in 2001, toen Caroline als 13-jarige in Sćo Paulo naar school ging en Kakį voor Sćo Paulo FC uitkwam. Hij vroeg haar ten huwelijk op 21 april 2005, in een restaurant in Venetiė. Ze trouwden op 23 december 2005.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze komt uit 87 en in 2005 trouwde ze.
Ik zou haar zeker wel hitten maar het is niet het type wat ik zelf echt heel knap vind en de rest van mijn leven getrouwd mee wil zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik denk dat het hoog tijd is voor de klassieker:
[ afbeelding ]
Alsof dat nieuws is, hij is geloviger dan de paus.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toen ze 18 was volgens wiki, trouwens:
[..]
april/december tsja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik las dit op wikipedia: De twee ontmoetten elkaar in 2001, toen Caroline als 13-jarige in Sćo Paulo naar school ging en Kakį voor Sćo Paulo FC uitkwam. Hij vroeg haar ten huwelijk op 21 april 2005, in een restaurant in Venetiė. Ze trouwden op 23 december 2005.
Dus ik dacht; als ze in 2001 13 was, is ze in 2005 vast 4 jaar ouder. En 13+4=17 volgens mij .
quote:Kakį is getrouwd met Caroline Celico, een Braziliaanse geboren op 26 juli 1987
Ja maar de grote grap is dat hij pas zo gelovig werd toen hij op 18 jarige leeftijd een ongeluk kreeg.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof dat nieuws is, hij is geloviger dan de paus.
Wat is de grote grap dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar de grote grap is dat hij pas zo gelovig werd toen hij op 18 jarige leeftijd een ongeluk kreeg.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
Dat hij op zijn 18e nog maagd was denk ik?
quote:
quote:
Misschien moet je eens even lezen wat ludo zegt?quote:
Ah, wat een leuk grapje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien moet je eens even lezen wat ludo zegt?
De grote grap is dat hij op zijn 18e nog maagd is en vast wel, zoals iedere gezonde jongen, van plan is om te gaan neuken met iemand.
Hij krijgt echter een auto ongeluk en grijpt dat maar meteen aan om enorm gelovig te worden en heeft ineens een goed excuus voor het feit dat hij gewoon tot aan zijn negentiende geen vriendin kon krijgen.
Was hij niet in een zwembad gevallen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien moet je eens even lezen wat ludo zegt?
De grote grap is dat hij op zijn 18e nog maagd is en vast wel, zoals iedere gezonde jongen, van plan is om te gaan neuken met iemand.
Hij krijgt echter een auto ongeluk en grijpt dat maar meteen aan om enorm gelovig te worden en heeft ineens een goed excuus voor het feit dat hij gewoon tot aan zijn negentiende geen vriendin kon krijgen.
Whoops, dat bedoelde ik ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Was hij niet in een zwembad gevallen?
Ongelukquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Was hij niet in een zwembad gevallen?
Alleen daarom wil je het weten hč.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Griekje ik verveel me, hoe is het?
En dan ook nog in Spanje EN Italie hebben gespeeld he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
Wel tof als je zo'n doelenlijstje weet op te stellen en die ook echt kunt afstrepen.
Ja. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alleen daarom wil je het weten hč.
En het WK winnen hč.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En dan ook nog in Spanje EN Italie hebben gespeeld he.
Goed ziekquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ongeluk
Kakį werd pas echt gelovig nadat hij tijdens zijn jeugd op het nippertje ontsnapte aan een totale verlamming van zijn lichaam. Hij dook in september 2000 in een ondiep zwembad en kwam hierbij ongelukkig op zijn nek terecht. Hij herstelde compleet en de voetballer ziet dit als een teken van God en is sindsdien zeer gelovig. Tijdens het herstel heeft Kakį zichzelf 11 doelen gesteld:
Weer kunnen voetballen
Een profcontract bij Sćo Paulo krijgen
In het eerste elftal van Sćo Paulo spelen
Spelen voor het Braziliaans Elftal van onder 18
Een basisplaats krijgen in het eerste van Sćo Paulo
Spelen op het jeugd-wk
Uitgenodigd worden voor het A-elftal van Braziliė
Spelen in het A-elftal van Braziliė
Spelen op een WK
Een transfer naar een topclub in Spanje of Italiė
De Champions League winnen
Kakį heeft inmiddels al deze elf doelstellingen behaald.
Dan ga je weer slaapie doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:11 schreef griekjeee het volgende:
Godver nu ben ik gewoon weer wakker. WTF is dit voor tijd.
Lukt niet, ik ben klaarwakker.quote:
Sorry vanwaar zo vroegquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:16 schreef Myraela het volgende:
Over 3 kwartier moet ik opstaan. Dus niet klagen.
Mja, ik denk dat ik er zo vrijwillig maar uitga.quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:15 schreef donthate het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend hier hetzelfde probleem en moet om 7uur er weer uit
Hoelaat begint je les? Of moet je zo ver reizen?quote:
haha dat is wel het beste beterquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik er zo vrijwillig maar uitga.
Hogeschool.quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik had tog maar makkelijker op mn middelbare hoefde op zn vroegst 8uur mn bed uit
Half 9 begint het.quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoelaat begint je les? Of moet je zo ver reizen?
Wat ben ik blij dat die tijden voor mij voorbij zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Half 9 begint het.
Ik neem de bus van 7 uur.
Zou dat niet kunnenquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Half 9 begint het.
Ik neem de bus van 7 uur.
Haha moet je ook vooral niet doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:30 schreef Myraela het volgende:
Ik verslaap me dan ook regelmatig.
Daarom wil ik nu niet slapen.
Indeed.quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha moet je ook vooral niet doenAnders ben je echt helemaal gebroken
Uitgeslapen?quote:
Ja het voelde heerlijk ben helemaal uitgerustquote:
Maar even serieus hebben jullie ook slaapproblemen? Ik moet serieus van de week eens naar de dokter voor een slaapmiddel dit is fucked upquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:43 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja het voelde heerlijk ben helemaal uitgerustNu maar hopen alsk niet geslapen heb gewoon veilig kan autorijden
Onderneem je überhaupt wel pogingen om te gaan slapen? Ik slaap beroerd omdat ik wisseldiensten werk al een jaar of 10quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar even serieus hebben jullie ook slaapproblemen? Ik moet serieus van de week eens naar de dokter voor een slaapmiddel dit is fucked up
Ja ik heb echt een slaapprobleem maar ergste probleem is ik heb geen regelmaat zo word ik om 4uur wakker,zo word ik om de uur wakker, Dan slaap ik weer 12/14uurquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar even serieus hebben jullie ook slaapproblemen? Ik moet serieus van de week eens naar de dokter voor een slaapmiddel dit is fucked up
Ja dat wel, maar ik heb nu zo'n anderhalf uur geslapen en ik word wakker en ben vervolgens klaarwakker. Na een uur naar mijn plafond te hebben gestaard gaat dan toch maar mijn laptop aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Onderneem je überhaupt wel pogingen om te gaan slapen? Ik slaap beroerd omdat ik wisseldiensten werk al een jaar of 10
Maar ga je dan niet te vroeg slapen, of slaap je niet op de dag/avond?quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik heb nu zo'n anderhalf uur geslapen en ik word wakker en ben vervolgens klaarwakker. Na een uur naar mijn plafond te hebben gestaard gaat dan toch maar mijn laptop aan.En zo gaat het al een aantal weekjes.
Ik heb geen flauw idee vandaag lukte het me eindelijk om eens op tijd in slaap te vallen maar dan word ik gewoon na iets meer dan een uur wakker om vervolgens niet meer te kunnen slapenquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja ik heb echt een slaapprobleem maar ergste probleem is ik heb geen regelmaat zo word ik om 4uur wakker,zo word ik om de uur wakker, Dan slaap ik weer 12/14uurOF zoals nu slaap ik helemaal niet ik heb slaapmiddelen maarja wat heb jij dan gewoon snell wakker?maar zou niet te snell aan pillen beginnen zijn kut dingen
Vervelend vooral als je dat moet combineren met school of met werk (daar heb ik gelukkig geen last van) .Mja als het echt lastig is zouk tog is slaap middelen gebruikenquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee vandaag lukte het me eindelijk om eens op tijd in slaap te vallen maar dan word ik gewoon na iets meer dan een uur wakker om vervolgens niet meer te kunnen slapen
Nee ik probeer juist overdag niet te slapen omdat ik weet dat het dan helemaal niet meer goedkomt met mijn ritmequote:Op dinsdag 1 december 2009 04:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar ga je dan niet te vroeg slapen, of slaap je niet op de dag/avond?
Ik val weleens in slaap op de bank, bijvoorbeeld in de namiddag of na het eten, en dan is gelijk m'n slaapcyclus (voor zover ik die had) naar de klote en slaap ik 's nachts helemaal niet meer.
Je werkt niet en/of doet niet aan scholing?quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Vervelend vooral als je dat moet combineren met school of met werk (daar heb ik gelukkig geen last van) .Mja als het echt lastig is zouk tog is slaap middelen gebruiken
Ouderdom.quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee ik probeer juist overdag niet te slapen omdat ik weet dat het dan helemaal niet meer goedkomt met mijn ritme. Ik ga ook niet te vroeg slapen, ik slaap gewoon te weinig uren de laatste tijd. Terwijl ik er altijd 8 nodig heb gehad.
Mja ik heb op het moment even nauwelijks college maar dat komt er wel weer aan en wil dan mijn ritme weer een beetje normaal hebben, en werken doe ik ook zelfstandig thuis dus dat zit me ook mee. Dat is zozeer het punt niet ik wil gewoon m'n ritme terug.quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Vervelend vooral als je dat moet combineren met school of met werk (daar heb ik gelukkig geen last van) .Mja als het echt lastig is zouk tog is slaap middelen gebruiken
Yep beide, zie één post terug.quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je werkt niet en/of doet niet aan scholing?
I guess so.quote:
O nja wat ik tijdje terug dee is gewoon 5km hard lopen savonds en dan sliep ik echt goed(is natuurlijk geen oplossing voor mij hielp het) Maar sinds kort er mee gestopt door blessure en nu slaap ik geen 1ne nacht meer(en dat is vervelend als je al half mank loopt dus lopen ook nog is vermijd de hele daquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja ik heb op het moment even nauwelijks college maar dat komt er wel weer aan en wil dan mijn ritme weer een beetje normaal hebben, en werken doe ik ook zelfstandig thuis dus dat zit me ook mee. Dat is zozeer het punt niet ik wil gewoon m'n ritme terug.
Ik sport ook vrij veel en dat helpt wel enigszins ja met een vast ritme, maar laatste weken wil het gewoon echt niet lukkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 04:59 schreef donthate het volgende:
[..]
O nja wat ik tijdje terug dee is gewoon 5km hard lopen savonds en dan sliep ik echt goed(is natuurlijk geen oplossing voor mij hielp het) Maar sinds kort er mee gestopt door blessure en nu slaap ik geen 1ne nacht meer(en dat is vervelend als je al half mank loopt dus lopen ook nog is vermijd de hele da)En dan ook nog is niet kan slapen maar je moet idd je ritme weer terug vinden want als je weer college heb heb je er straks denk ik meer last van
O oke ja bij mij hielp het echt heel erg maar ik dee het ook voor het slapen dan zodat ik bter kan slapen(tot dat ik ook echt helemaal uitgeput was.Wat ik ook weleens geprobeerd heb is datk zegmaar moelijk kon slapen zolang mogelijk opblijven.Al is het 40uur of 50 en dan gewoon gaan slapen de wekker om 7uur zetten(de 1ste dagen) en dan was mn ritme weer hersteld want dan voelde je de 1ste dagen wel vermoeid .Mar weet niet of dat echt goed voor je lichaam is hahaquote:Op dinsdag 1 december 2009 05:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik sport ook vrij veel en dat helpt wel enigszins ja met een vast ritme, maar laatste weken wil het gewoon echt niet lukkenik ben al blij dat ik qua werk mijn eigen tijden indeel, en dat ik even geen college heb.
Ik probeer er inderdaad ook wel vroeg uit te gaan omdat je anders nooit uit dat ritme komt. Ik ga het morgen maar eens ouderwets met warme melk en honing proberenquote:Op dinsdag 1 december 2009 05:05 schreef donthate het volgende:
[..]
O oke ja bij mij hielp het echt heel erg maar ik dee het ook voor het slapen dan zodat ik bter kan slapen(tot dat ik ook echt helemaal uitgeput was.Wat ik ook weleens geprobeerd heb is datk zegmaar moelijk kon slapen zolang mogelijk opblijven.Al is het 40uur of 50 en dan gewoon gaan slapen de wekker om 7uur zetten(de 1ste dagen) en dan was mn ritme weer hersteld want dan voelde je de 1ste dagen wel vermoeid .Mar weet niet of dat echt goed voor je lichaam is haha
Oke wens je in ieder geval s6 ermeequote:Op dinsdag 1 december 2009 05:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik probeer er inderdaad ook wel vroeg uit te gaan omdat je anders nooit uit dat ritme komt. Ik ga het morgen maar eens ouderwets met warme melk en honing proberenen anders moet ik toch maar eens een dokter opzoeken.
Ja ik ben er zelf ook geen fan van, maar dit lijkt me ook niet normaal.quote:Op dinsdag 1 december 2009 05:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke wens je in ieder geval s6 ermeeAl is slaapmiddelen tog het laatse waar ik na toe zou grijpen want dat ontregelt je slaap dingens helemaal want dan kan je gegeven moment echt niet meer zonder die dingen slapen.Dus hoop het ook voor je dat ht lukt
JIj ook slaap lekker hoop voor je dat het luktquote:Op dinsdag 1 december 2009 05:11 schreef griekjeee het volgende:
Oja en thanx, jij ook succes. Ik ga voor een paar uurtjes nog maar even een nieuwe poging wagen denk ik. Slaap lekker en succes met slapen iedereen die nog wakker is.
Jij noemt half 2 op een maandag op tijd?quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee vandaag lukte het me eindelijk om eens op tijd in slaap te vallen maar dan word ik gewoon na iets meer dan een uur wakker om vervolgens niet meer te kunnen slapen
Gisteren echt een masteravond.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij noemt half 2 op een maandag op tijd?
Alleen 's ochtends op Z@ppelin?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, wat zijn die programma's 's ochtends op Z@ppelin toch kankerslecht.
Klopt. Had het druk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jou heb ik lang niet gezien hier![]()
WAT IS DAAR MEE?quote:
Ik wist dat je terug zou komen dus daarom heb ik op jou gestemd als meest trouwe userquote:
Hoi, UT 2k4 geinstalleerd dus vanavond doe ik een potje mee!quote:
Niice. Heb je Hamachi ook?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoi, UT 2k4 geinstalleerd dus vanavond doe ik een potje mee!
SINDS WANNEER?quote:
Zeker!quote:
Join ook even ons bij Hamachi, het netwerk KLBSC met als pass bazen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker!
Moet alleen nog even checken hoe het werkt, want moet als ik bij multiplayer wil spelen en dan een server wil zoeken een IPadres invoeren, maar dat komt wel goed!
Dat is dus het probleem, ik heb geen idee hoe ik dat doequote:Op dinsdag 1 december 2009 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Join ook even ons bij Hamachi, het netwerk KLBSC met als pass bazen.
BALEN!quote:
Neinz.quote:
Klopt, ik zie je.quote:
Wil je nu even?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef Lakitu het volgende:
Whehe, ik heb net bij UT-match van alle CPU's gewonnen, ik word beter
Iscool, host die ish.quote:
waarom ga je niet naar de appiequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil borstplaat makenmaar daar moet je een aroma bij doen, alleen ik heb niets
het kan cacao zijn of koffie oplospoeder ofzo, of siroop maar ik heb alleen limonadesiroop citroen
..
Zal ik het alsnog maken zonder zo'n ding?
Doet dat geen pijn dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan duw je je tieten in een heet mengsel van suiker en room en dan krijg je lekker snoep!
maak je wel picsquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan duw je je tieten in een heet mengsel van suiker en room en dan krijg je lekker snoep!
ik geef er wel een autistenkusje eropquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Nou, het lukte redelijk. Heb alleen wel 2 vingers en m'n tong verbrand!
Wat lief.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef gers het volgende:
[..]
ik geef er wel een autistenkusje erop![]()
Ja?quote:
OKE !quote:
Jij altijd met je bizarre kook/bak ideeen. Je lijkt fucking Martha Stewart welquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb jij wel eens borstplaat gegeten? Iemand uberhaupt hier? Hoe hard moet het zijn?
Doorgaans he, je kunt je voorstellen dat dat niet altijd lukt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij noemt half 2 op een maandag op tijd?
Ik prefereer 'keukenprinses' maar Martha mag ook hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij altijd met je bizarre kook/bak ideeen. Je lijkt fucking Martha Stewart wel.
Nee, ik weet niet wat het is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb jij wel eens borstplaat gegeten? Iemand uberhaupt hier? Hoe hard moet het zijn?
Gewoon stevig, maar niet echt heel hard dacht ik?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij was het keihardquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon stevig, maar niet echt heel hard dacht ik?
Vinger in je keel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben misselijk van de borstplaat!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben misselijk van de borstplaat!
Soort chocolade ofzo:P Tis heel lekkerquote:
hOiquote:
Aha, ik ken het niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Suiker met melk dat ingekookt ismet wat kaneel.
Ik moet nu al kotsen als ik eraan denk!
Ik ook niet. Maar ik zou je willen aanraden het niet zelf te maken en op te eten want daar word je misselijk van.quote:
Ik las dat je weer bent ingemaaktquote:
Ik kan niet tegen 1-op-1 ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik las dat je weer bent ingemaakt?
Ik las het, dat je moest bijna moes kotsen werkte best wel ontmoedigend.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik zou je willen aanraden het niet zelf te maken en op te eten want daar word je misselijk van.
Ik snap mezelf sowieso niet. Ik gooide er 12 eetlepels suiker in en daarna at ik het allemaal opquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik las het, dat je moest bijna moes kotsen werkte best wel ontmoedigend.
Wtf man.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap mezelf sowieso niet. Ik gooide er 12 eetlepels suiker in en daarna at ik het allemaal opwie doet zoiets zieks.
Moet je eens met zout proberen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap mezelf sowieso niet. Ik gooide er 12 eetlepels suiker in en daarna at ik het allemaal opwie doet zoiets zieks.
Hihihihi.quote:
Dat maak ik wel eens voor jouquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je eens met zout proberen.
Probeer om te beginnen gewoon eerst 2 eetlepels.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je eens met zout proberen.
Al 17 uur zelfs.quote:
Je bent wel gewillig vandaag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat maak ik wel eens voor jou!
KOTS HET UIT VERDOMME.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Na deze opmerking van jou voel ik me helemaal een beetje naar dat ik het gegeten heb.
Baggermod!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor jou altijdik heb je trouwens een note gegeven!
![]()
[..]
Nee bah.
Heyquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:14 schreef ynuhh het volgende:
Eindelijk thuis. Zo eerst maar eens kijken of er al boodschappen gedaan zijn.
Jawel, al vind ik die daarboven grappiger.quote:
Zeker wel, en bij jou daar?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Haaaaaaaaiiii![]()
Alles oké daar in het zuiden?
Hihi ik moest er ook al een beetje om lachen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jawel, al vind ik die daarboven grappiger.
Ik ben te moe.quote:
Dat mag ook weleens nietwaar, jij kookt volgens mij zowat iedere dag voor je huisgenoten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben te moe.En ik heb nergens zin in.
Dus ik laat maar eens iemand anders koken. Zodat ik na het eten lekker in coma op de bank kan liggen.
Je staat tegenwoordig bij mijn favo fokkers.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat mag ook weleens nietwaar, jij kookt volgens mij zowat iedere dag voor je huisgenoten.
Morgen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:25 schreef Lakitu het volgende:
Wanneer gaan jullie eens voor mij koken?
Wat ga je maken?quote:
Oehquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je staat tegenwoordig bij mijn favo fokkers.
Je had mequote:
Welke wedstrijd dan? Zeker geen Primera Division?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gisteren echt een masteravond.
Voor ik ging slapen wou ik nog iets meepakken zodat ik vanochtend een leuke verrassing zou hebben.
Argentijnse competitie was bezig. Ik even kijken naar wat voorspellingen van te voren, ging allemaal over gelijkspel. Pak ik zo degene met een odd van 3.8 voor 5 pond, omdat die bovenaan in de competitie staan.
Word ik me vanochtend even lekker wakker zeg
Misschien moet je het toch eens eerder gaan proberenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Doorgaans he, je kunt je voorstellen dat dat niet altijd lukt.
Je luister goeie hip-hop, kookt wat ik maar wil voor me en ik zou je gevenquote:
Die paddestoel comic in jouw foboquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je luister goeie hip-hop, kookt wat ik maar wil voor me en ik zou je gevenAls je nou een paar jonger was en geen vriend had, had ik het wel geweten
![]()
Ja. Je bent goed.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je luister goeie hip-hop, kookt wat ik maar wil voor me en ik zou je gevenAls je nou een paar jonger was en geen vriend had, had ik het wel geweten
![]()
Knuffeltje Knuffelquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die paddestoel comic in jouw fobo
Jij?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:46 schreef Japsnars het volgende:
Wie maakt er even een topic aan over niet-europese voetballers die de Gouden Bal voor beste voetballer van europa winnen
Oh ja, jij was 15 tochquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Ik was 15 ja.quote:
President van Amerika denk ik.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
NG wat ga je later doen? Bij de landmacht ofzo.
En jij? Kunsthandelaar?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
President van Amerika denk ik.
Ben jij nou van voor of na september?quote:
Soapacteur lijkt me wel wat.quote:
En jij? Ladies man?quote:
Hmm, en heb je voor mij misschien nog een geschikte rol?quote:
Jongens die graag 14 jarige meisjes willen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Voor september.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben jij nou van voor of na september?
15.5-17.5quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jongens die graag 14 jarige meisjes willen.![]()
Kom op hamachi danquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Okee bitches, wie wil er geinstagibt worden?
Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
NG wat ga je later doen? Bij de landmacht ofzo.
Hoe werkt het verder dan?quote:
Omdat de meeste nietsnutten dat doen die toch iets van hun leven willen maken.quote:
Ijscomanquote:
15.5? watquote:
Ik ben een nietsnut omdat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat de meeste nietsnutten dat doen die toch iets van hun leven willen maken.
Jij voornamelijk op een deconstructiefe manier bezig bent.quote:
Wh00t?quote:
Het is maar een forum. Plus dat mijn aanwezigheid waarschijnlijk meer wordt geapprecieerd dan jouw aanwezigheidquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij voornamelijk op een deconstructiefe manier bezig bent.
Je neemt woorden van mij overquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is maar een forum. Plus dat mijn aanwezigheid waarschijnlijk meer wordt geapprecieerd dan jouw aanwezigheid.
Waar zag je dat?quote:
Alleen jammer dat je geen smaak qua steden hebt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is maar een forum. Plus dat mijn aanwezigheid waarschijnlijk meer wordt geapprecieerd dan jouw aanwezigheid.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je geen smaak qua steden hebt.
Ik gebruik dat woord veelvuldig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt het woord appreciėren bedacht!
34quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik gebruik dat woord veelvuldig.
Hoe oud is NG eigenlijk?
Ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat denk je, dat ik godver dom ben ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |