Voor september.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben jij nou van voor of na september?
15.5-17.5quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jongens die graag 14 jarige meisjes willen.![]()
Kom op hamachi danquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Okee bitches, wie wil er geinstagibt worden?
Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
NG wat ga je later doen? Bij de landmacht ofzo.
Hoe werkt het verder dan?quote:
Omdat de meeste nietsnutten dat doen die toch iets van hun leven willen maken.quote:
Ijscomanquote:
15.5? watquote:
Ik ben een nietsnut omdat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat de meeste nietsnutten dat doen die toch iets van hun leven willen maken.
Jij voornamelijk op een deconstructiefe manier bezig bent.quote:
Wh00t?quote:
Het is maar een forum. Plus dat mijn aanwezigheid waarschijnlijk meer wordt geapprecieerd dan jouw aanwezigheidquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij voornamelijk op een deconstructiefe manier bezig bent.
Je neemt woorden van mij overquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is maar een forum. Plus dat mijn aanwezigheid waarschijnlijk meer wordt geapprecieerd dan jouw aanwezigheid.
Waar zag je dat?quote:
Alleen jammer dat je geen smaak qua steden hebt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is maar een forum. Plus dat mijn aanwezigheid waarschijnlijk meer wordt geapprecieerd dan jouw aanwezigheid.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je geen smaak qua steden hebt.
Ik gebruik dat woord veelvuldig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt het woord appreciėren bedacht!
34quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik gebruik dat woord veelvuldig.
Hoe oud is NG eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |