Je had mequote:
Welke wedstrijd dan? Zeker geen Primera Division?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gisteren echt een masteravond.
Voor ik ging slapen wou ik nog iets meepakken zodat ik vanochtend een leuke verrassing zou hebben.
Argentijnse competitie was bezig. Ik even kijken naar wat voorspellingen van te voren, ging allemaal over gelijkspel. Pak ik zo degene met een odd van 3.8 voor 5 pond, omdat die bovenaan in de competitie staan.
Word ik me vanochtend even lekker wakker zeg
Misschien moet je het toch eens eerder gaan proberenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Doorgaans he, je kunt je voorstellen dat dat niet altijd lukt.
Je luister goeie hip-hop, kookt wat ik maar wil voor me en ik zou je gevenquote:
Die paddestoel comic in jouw foboquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je luister goeie hip-hop, kookt wat ik maar wil voor me en ik zou je gevenAls je nou een paar jonger was en geen vriend had, had ik het wel geweten
![]()
Ja. Je bent goed.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je luister goeie hip-hop, kookt wat ik maar wil voor me en ik zou je gevenAls je nou een paar jonger was en geen vriend had, had ik het wel geweten
![]()
Knuffeltje Knuffelquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die paddestoel comic in jouw fobo
Jij?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:46 schreef Japsnars het volgende:
Wie maakt er even een topic aan over niet-europese voetballers die de Gouden Bal voor beste voetballer van europa winnen
Oh ja, jij was 15 tochquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Ik was 15 ja.quote:
President van Amerika denk ik.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
NG wat ga je later doen? Bij de landmacht ofzo.
En jij? Kunsthandelaar?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
President van Amerika denk ik.
Ben jij nou van voor of na september?quote:
Soapacteur lijkt me wel wat.quote:
En jij? Ladies man?quote:
Hmm, en heb je voor mij misschien nog een geschikte rol?quote:
Jongens die graag 14 jarige meisjes willen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |