Bij mij was het keihardquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon stevig, maar niet echt heel hard dacht ik?
Vinger in je keel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben misselijk van de borstplaat!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben misselijk van de borstplaat!
Soort chocolade ofzo:P Tis heel lekkerquote:
hOiquote:
Aha, ik ken het niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Suiker met melk dat ingekookt ismet wat kaneel.
Ik moet nu al kotsen als ik eraan denk!
Ik ook niet. Maar ik zou je willen aanraden het niet zelf te maken en op te eten want daar word je misselijk van.quote:
Ik las dat je weer bent ingemaaktquote:
Ik kan niet tegen 1-op-1 ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik las dat je weer bent ingemaakt?
Ik las het, dat je moest bijna moes kotsen werkte best wel ontmoedigend.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik zou je willen aanraden het niet zelf te maken en op te eten want daar word je misselijk van.
Ik snap mezelf sowieso niet. Ik gooide er 12 eetlepels suiker in en daarna at ik het allemaal opquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik las het, dat je moest bijna moes kotsen werkte best wel ontmoedigend.
Wtf man.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap mezelf sowieso niet. Ik gooide er 12 eetlepels suiker in en daarna at ik het allemaal opwie doet zoiets zieks.
Moet je eens met zout proberen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap mezelf sowieso niet. Ik gooide er 12 eetlepels suiker in en daarna at ik het allemaal opwie doet zoiets zieks.
Hihihihi.quote:
Dat maak ik wel eens voor jouquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je eens met zout proberen.
Probeer om te beginnen gewoon eerst 2 eetlepels.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je eens met zout proberen.
Al 17 uur zelfs.quote:
Je bent wel gewillig vandaag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat maak ik wel eens voor jou!
KOTS HET UIT VERDOMME.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Na deze opmerking van jou voel ik me helemaal een beetje naar dat ik het gegeten heb.
Baggermod!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor jou altijdik heb je trouwens een note gegeven!
![]()
[..]
Nee bah.
Heyquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:14 schreef ynuhh het volgende:
Eindelijk thuis. Zo eerst maar eens kijken of er al boodschappen gedaan zijn.
Jawel, al vind ik die daarboven grappiger.quote:
Zeker wel, en bij jou daar?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Haaaaaaaaiiii![]()
Alles oké daar in het zuiden?
Hihi ik moest er ook al een beetje om lachen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jawel, al vind ik die daarboven grappiger.
Ik ben te moe.quote:
Dat mag ook weleens nietwaar, jij kookt volgens mij zowat iedere dag voor je huisgenoten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben te moe.En ik heb nergens zin in.
Dus ik laat maar eens iemand anders koken. Zodat ik na het eten lekker in coma op de bank kan liggen.
Je staat tegenwoordig bij mijn favo fokkers.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat mag ook weleens nietwaar, jij kookt volgens mij zowat iedere dag voor je huisgenoten.
Morgen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:25 schreef Lakitu het volgende:
Wanneer gaan jullie eens voor mij koken?
Wat ga je maken?quote:
Oehquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je staat tegenwoordig bij mijn favo fokkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |