Bij mij was het keihardquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon stevig, maar niet echt heel hard dacht ik?
Vinger in je keel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben misselijk van de borstplaat!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben misselijk van de borstplaat!
Soort chocolade ofzo:P Tis heel lekkerquote:
hOiquote:
Aha, ik ken het niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Suiker met melk dat ingekookt ismet wat kaneel.
Ik moet nu al kotsen als ik eraan denk!
Ik ook niet. Maar ik zou je willen aanraden het niet zelf te maken en op te eten want daar word je misselijk van.quote:
Ik las dat je weer bent ingemaaktquote:
Ik kan niet tegen 1-op-1 ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik las dat je weer bent ingemaakt?
Ik las het, dat je moest bijna moes kotsen werkte best wel ontmoedigend.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik zou je willen aanraden het niet zelf te maken en op te eten want daar word je misselijk van.
Ik snap mezelf sowieso niet. Ik gooide er 12 eetlepels suiker in en daarna at ik het allemaal opquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik las het, dat je moest bijna moes kotsen werkte best wel ontmoedigend.
Wtf man.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap mezelf sowieso niet. Ik gooide er 12 eetlepels suiker in en daarna at ik het allemaal opwie doet zoiets zieks.
Moet je eens met zout proberen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap mezelf sowieso niet. Ik gooide er 12 eetlepels suiker in en daarna at ik het allemaal opwie doet zoiets zieks.
Hihihihi.quote:
Dat maak ik wel eens voor jouquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je eens met zout proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |