Jij noemt half 2 op een maandag op tijd?quote:Op dinsdag 1 december 2009 04:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee vandaag lukte het me eindelijk om eens op tijd in slaap te vallen maar dan word ik gewoon na iets meer dan een uur wakker om vervolgens niet meer te kunnen slapen
Gisteren echt een masteravond.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij noemt half 2 op een maandag op tijd?
Alleen 's ochtends op Z@ppelin?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, wat zijn die programma's 's ochtends op Z@ppelin toch kankerslecht.
Klopt. Had het druk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jou heb ik lang niet gezien hier![]()
WAT IS DAAR MEE?quote:
Ik wist dat je terug zou komen dus daarom heb ik op jou gestemd als meest trouwe userquote:
Hoi, UT 2k4 geinstalleerd dus vanavond doe ik een potje mee!quote:
Niice. Heb je Hamachi ook?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoi, UT 2k4 geinstalleerd dus vanavond doe ik een potje mee!
SINDS WANNEER?quote:
Zeker!quote:
Join ook even ons bij Hamachi, het netwerk KLBSC met als pass bazen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker!
Moet alleen nog even checken hoe het werkt, want moet als ik bij multiplayer wil spelen en dan een server wil zoeken een IPadres invoeren, maar dat komt wel goed!
Dat is dus het probleem, ik heb geen idee hoe ik dat doequote:Op dinsdag 1 december 2009 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Join ook even ons bij Hamachi, het netwerk KLBSC met als pass bazen.
BALEN!quote:
Neinz.quote:
Klopt, ik zie je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |