waarom ga je niet naar de appiequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil borstplaat makenmaar daar moet je een aroma bij doen, alleen ik heb niets
het kan cacao zijn of koffie oplospoeder ofzo, of siroop maar ik heb alleen limonadesiroop citroen
..
Zal ik het alsnog maken zonder zo'n ding?
Doet dat geen pijn dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan duw je je tieten in een heet mengsel van suiker en room en dan krijg je lekker snoep!
maak je wel picsquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan duw je je tieten in een heet mengsel van suiker en room en dan krijg je lekker snoep!
ik geef er wel een autistenkusje eropquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Nou, het lukte redelijk. Heb alleen wel 2 vingers en m'n tong verbrand!
Wat lief.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef gers het volgende:
[..]
ik geef er wel een autistenkusje erop![]()
Ja?quote:
OKE !quote:
Jij altijd met je bizarre kook/bak ideeen. Je lijkt fucking Martha Stewart welquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb jij wel eens borstplaat gegeten? Iemand uberhaupt hier? Hoe hard moet het zijn?
Doorgaans he, je kunt je voorstellen dat dat niet altijd lukt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij noemt half 2 op een maandag op tijd?
Ik prefereer 'keukenprinses' maar Martha mag ook hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij altijd met je bizarre kook/bak ideeen. Je lijkt fucking Martha Stewart wel.
Nee, ik weet niet wat het is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb jij wel eens borstplaat gegeten? Iemand uberhaupt hier? Hoe hard moet het zijn?
Gewoon stevig, maar niet echt heel hard dacht ik?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |