Hij wil aandachtquote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff en mn Kat neemt Fok over!!!!!
doet die van mij ook weleens. gaat op toetsenbord liggen ofzo, of soms gewoon in de tas van de laptopquote:
yeah, vrijdag, zaterdag, zondag. maandag om bij te komen en weer vrijdag.quote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Jian het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon direct naar de vrijdag gaan, welke lamlul heeft die dinsdag, woensdag en donderdag toch verzonnen
Nou ja, 't gaat al snel genoeg hoor, oud(er) wordenquote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Jian het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon direct naar de vrijdag gaan, welke lamlul heeft die dinsdag, woensdag en donderdag toch verzonnen
Gaat zonder die dinsdag, woensdag en donderdag echt niet sneller, ik stop alleen gewoon iets van 100 weken in een jaarquote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, 't gaat al snel genoeg hoor, oud(er) worden
Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik 40 werd, 't gaat steeds en steeds sneller lijkt het wel.
Nope, Tiesto - Elements of Life @ Copenhagen staat hier opquote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kijkt iemand van jullie memories? Of is dat alleen voor ouwe lullen zoals ik. Ik kijk er altijd met redelijk veel plezier naar namelijk.
Da's een mooi beest Laysaquote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff en mn Kat neemt Fok over!!!!!
nope next top model australie staat hier opquote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kijkt iemand van jullie memories? Of is dat alleen voor ouwe lullen zoals ik. Ik kijk er altijd met redelijk veel plezier naar namelijk.
Memories ?? is dat erotisch of aktie ?quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Whehehequote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope, Tiesto - Elements of Life @ Copenhagen staat hier op.
goh, ik weet als de dag van gister hoe oud ik gister werdquote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, 't gaat al snel genoeg hoor, oud(er) worden
Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik 40 werd, 't gaat steeds en steeds sneller lijkt het wel.
Nopequote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, zoiets. Nu op Ned1quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Memories ?? is dat erotisch of aktie ?
VI begint zoquote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
nope next top model australie staat hier op
Heb niks over muzieksmaak voorbij zien komen, neequote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Whehehe![]()
![]()
Je probeert het vorige topic ongedaan te maken hè
Hier ook....Valse Bitchesquote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
nope next top model australie staat hier op
Waar rijdt ie in dan ?quote:Op maandag 30 november 2009 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooie kerel en rijdt ook nog eens in een auto die ik graag zou willen hebben
Ik vind hem prachtig, al vanaf de eerste dag dat ik hem zag. En ook niet eens zo extreem duur in aanschaf.quote:Op maandag 30 november 2009 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Net een tank, maar ik vind het ook wel wat hebben
yups, maar die zeiksnor blijft stug zeiken.quote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Gert het volgende:
En Hansje begint diréct al met Pantelic.
Was jij gisteren jarig?quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
goh, ik weet als de dag van gister hoe oud ik gister werd
Ahumquote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb niks over muzieksmaak voorbij zien komen, nee.
die vond ik in een oude doosquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat scherp!!!!
gefeli Gomi en nog vele jaren erbij
tyquote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey Gomi, van harte, ik had het niet door
Fluistert: Rammsteinquote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan heb je wel kans dat je in één keer van je prins op het witte paard syndroom afbent natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
yups, en moet er nog 1 krijgen. maar dat lukte niet op tijd ofzo. krijg ik morgen als t goed isquote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die vond ik in een oude doos![]()
heb je leuke kadootjes gehad?
Oh ja, kutquote:
zit er nu naar te kijken, op zoek naar de besnorde voetballerquote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
wanneer verschijnt t eigenlijk op dvd?quote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef Toverheks het volgende:
Leuk Deissy aankomende woensdag, en je weet het, blijven zitten tot na de aftiteling he
vroeg ik ook een tijdje terug op het MJ topic, en ze zeiden tegen de kerst waarschijnlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
wanneer verschijnt t eigenlijk op dvd?
Hé Buufje, ik had een zwart ei. Als je snel bent kun je hem misschien nog pakken.quote:Op maandag 30 november 2009 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
zo ken ik je weer![]()
![]()
i'm so happy cause today i found my friends.... in my head
ah k. ty. zal wel iets voor kerst zijn gok ik. altijd gunstige timing ivm de verkoopquote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vroeg ik ook een tijdje terug op het MJ topic, en ze zeiden tegen de kerst waarschijnlijk.
en dan koop ik hem
Ze is weer uit haar coma, en ze denken aan een heel agressieve bacteriele aanval, die alles ontregeld heeft., en daardoor een ontsteking aan de longen.waardoor ze benauwd werd, haar hart niet meer goed werkte, door zuurstof-gebrek, de bloeddruk op en neer ging,quote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee hondjes hoe is het met je schoonzus?
thanks beeb, ik had m nog!!quote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Buufje, ik had een zwart ei. Als je snel bent kun je hem misschien nog pakken.![]()
En feli Gomi. Waar is de taart?
ty talitha en idd waar zijn mijn manieren.quote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Buufje, ik had een zwart ei. Als je snel bent kun je hem misschien nog pakken.![]()
En feli Gomi. Waar is de taart?
Gelukkig gaat het al iets beter, maar het klinkt nog steeds beroerd.quote:Op maandag 30 november 2009 22:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze is weer uit haar coma, en ze denken aan een heel agressieve bacteriele aanval, die alles ontregeld heeft., en daardoor een ontsteking aan de longen.waardoor ze benauwd werd, haar hart niet meer goed werkte, door zuurstof-gebrek, de bloeddruk op en neer ging,
Welke bacterie, wordt nog onderzocht...
maar ze zag lijkbleek, en voorlopig blijft het ziekenhuis..met verdere onderzoeken.
Das mooi.quote:
trusten talitha en de rest ook gelijk. ik ga fok sluiten.quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Das mooi.Misschien kan Caro er ook nog één meepakken.
Ik ga iig met een gerust hart slapen. En met een stukje taart en een drankje van Gomi.![]()
Dat kun je niet of nauwelijks patenteren. Maar een geniaal idee uitwerken kost maanden, die voorsprong heb je en die voorsprong hoef je niet meer kwijt te raken (als je het goed doet)quote:Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Stel nou dat ik een geniaal idee heb voor een website.
Dat kan je niet patenteren toch?
Hyves als voorbeeld, stel dat je dat heb bedacht, kan je daar patent op aanvragen?
I'm on itquote:Op maandag 30 november 2009 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kun je niet of nauwelijks patenteren. Maar een geniaal idee uitwerken kost maanden, die voorsprong heb je en die voorsprong hoef je niet meer kwijt te raken (als je het goed doet)
quote:Op maandag 30 november 2009 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens mij meende Soury het helemaal niet rottig of zo (zie ook PI).
Maar nog wel zin an kest?quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:34 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morning! Het is dinsdagmorgen, een prachtige ochtend om alle Sinterklaasshit in huis te halen.![]()
Ik heb geen zin!
Weet dat ik in gedachten bij je ben, al shoppend.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:34 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morning! Het is dinsdagmorgen, een prachtige ochtend om alle Sinterklaasshit in huis te halen.![]()
Ik heb geen zin!
Natuurlijk!quote:
Ik heb van 10.00 tot 12.00. Dat is ZAT! ZAT zeg ik je.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Weet dat ik in gedachten bij je ben, al shoppend.ik moet ALLES!!! nog. Alles!
![]()
nah, behalve de chocoladeletters. Die had ik in oktober al.
Na heel veel jaren creatieve gedichtjes verzinnen voor verkeerde letters.
![]()
Ga zo eerst ff sporten. Dan heb ik van 12 tot 15. Da's genoeg tijd. Toch? toch?? toch?????? *in paniek heen-en-weer rent.*
En goeiemorgen natuurlijk.
Sinterklaasgeenzin eigenlijk.quote:
ja die tijd heb ik dan weer *keihard in huilen uitbarst* met steile wimpers treed ik de wereld tegemoet. Hoe vaak ik al niet gehoord heb: ben je ziek?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:20 schreef Noek het volgende:
Nee hoor, zen. Ik ga me eerst eens opmaken. Dan hou ik nog 5 minuten over voor het serieuze Sinterklaas/verjaardagswerk. Het is vooral de mascara die veel tijd in beslag neemt.
*knippert
Voelden jullie dat briesje? Dat was ik.
Ik weet het niet Buuf. Ik twijfel ook aan die lijst. Het restaurant dat genoemd is in Kampen vind ik namelijk een stuk minder dan een ander restaurant in Kampen, maar die staat dan weer niet op die lijstquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zag in de krant een stuk over all you can eat Sushi restaurants. Zit er daarvan een in mijn buurt Teun?!
Aaaaaaaw.... ja, da's rot altijd. Maar goed, als je het niet ook zo voelt is het wel het beste natuurlijk. ook al was het gemeen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
Ik moest vanmorgen bot doen tegen een collega die dacht dat het feit dat we een paar keer per week samen naar en van werk fietsen genoeg bodem biedt voor een gezamenlijk filmavondje. Niet dus, temeer daar hij signalen afgeeft die erop duiden dat zijn interesse verder gaat dan platonisch.
Ik ben altijd een enorme softie wat dat betreft en hou het meestal een beetje in het midden omdat ik niet wil kwetsen, maar dat schiet ook niet op. Dus heb ik vanochtend gemompeld 'Sorry, maar dat doe ik enkel met mijn vrienden'.
En nu voel ik me toch een beetje gemeen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oi, lekker laat wakker, ben wel jaloers op je
Nee, je bent gewoon duidelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
Ik moest vanmorgen bot doen tegen een collega die dacht dat het feit dat we een paar keer per week samen naar en van werk fietsen genoeg bodem biedt voor een gezamenlijk filmavondje. Niet dus, temeer daar hij signalen afgeeft die erop duiden dat zijn interesse verder gaat dan platonisch.
Ik ben altijd een enorme softie wat dat betreft en hou het meestal een beetje in het midden omdat ik niet wil kwetsen, maar dat schiet ook niet op. Dus heb ik vanochtend gemompeld 'Sorry, maar dat doe ik enkel met mijn vrienden'.
Voor doordeweeks wel, in het weekend vind ik die tijd dan weer redelijk vroegquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben al een uur op...maja das natuurlijk nog steeds laat voor jou
![]()
Hij geeft signalen af die jij interpreteert als zijnde etc. Je zou hem natuurlijk ook gewoon kunnen vragen of je daarmee juist zit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
Om hem voor het blok te zetten? Dat vind ik nog gemener. En ik ben niet de enige die die signalen opvangt... Sterker: ik ben zo'n beetje de laatste die het doorheeftquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij geeft signalen af die jij interpreteert als zijnde etc. Je zou hem natuurlijk ook gewoon kunnen vragen of je daarmee juist zit.
Bij mij is het eigenlijk elke dag wel een beetje weekendquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor doordeweeks wel, in het weekend vind ik die tijd dan weer redelijk vroeg
Nee, ik vind zoiets zeggen niet gemeen, stel je voor dat je er niks over zegt, dan gaat hij misschien een stapje verder en raakt helemaal hoteldebotel van je, dan heb je nog een groter probleem om hem dan af te wijzen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
Oh Oh Den Haaaaaaagquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi, de eerste vergadering gaat niet door, dan hier maar het volgende, doe er je voordeel mee
Chinese Restaurant Top 100
2 Han Ting Prinsestraat 33 Den Haag
das altijd idd wel een beetje pijnlijk. mijn ervaring is toch als je gelijk eerlijk bent van je bent aardig maar that's it dat dat vaak erg gewaardeerd wordtquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om hem voor het blok te zetten? Dat vind ik nog gemener. En ik ben niet de enige die die signalen opvangt... Sterker: ik ben zo'n beetje de laatste die het doorheeft.
Nou, tot volgend jaar dan maar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier ook maar even:
Downtime FOK! vanavond na 2100
Ja, zegquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier ook maar even:
Daar zitten nog mensen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat wordt een avondje trollen op de Vlemmix-chat, Maanvis![]()
Zeker weten, gewoon altijd eerlijk zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
das altijd idd wel een beetje pijnlijk. mijn ervaring is toch als je gelijk eerlijk bent van je bent aardig maar that's it dat dat vaak erg gewaardeerd wordt
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, gewoon altijd eerlijk zijn![]()
Krijg je een grote Lego doos?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij is het eigenlijk elke dag wel een beetje weekend![]()
Maar morgen moet ik ook vroeg op....ergens rond half 8 ofzo![]()
en straks ook de sinterklaas boodschappen doen...althans mn moeder en ik mag mee
quote:
Ah, zo'n verwend nestquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis voor mn nichtje...al snapt die denk ik geeneens wat sinterklaas is en hebben mn broer en schoonzus half Amerika al voor dr leeggekocht
Of een zus hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, gewoon altijd eerlijk zijn![]()
Ik heb een broer...dus daar zit ws het verschilquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een zus(je), dus ik hoef niet eerlijk te zijn?
Bij nogal wat Chinese restaurants wisselen de koks per seizoen, dus 't blijft toch een momentopname. Ik moet wel zeggen dat degenen die ik ken inderdaad niet de minste zijn ..quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het niet Buuf. Ik twijfel ook aan die lijst. Het restaurant dat genoemd is in Kampen vind ik namelijk een stuk minder dan een ander restaurant in Kampen, maar die staat dan weer niet op die lijst
Oh oh..quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier ook maar even:
Mijn zusje heeft ook een broerquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een broer...dus daar zit ws het verschil
Arme vent.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben een beetje ziek, grieperig.
En Ramses is overleden lees ik net.![]()
Aww en als het bijvoorbeeld gebroken is, hoe doen ze dat dan? Met een spalk? Gips?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:02 schreef Leandra het volgende:
Das lekker, de kid had een tijd geleden (voorjaar) al een keer tijdens het sporten een bal zo op z'n pink gehad dat er een botfragmentje losgekomen was, dat veroorzaakte al een procent gebruiksgemis, en nou heeft ie afgelopen zaterdag tijdens een wedstrijd weer een bal zo hard op z'n pink gehad dat z'n pink weer helemaal dik en pijnlijk is....
Is ie net bij de huisarts geweest, mag hij weer naar het ziekenhuis voor een röntgenfoto, want ze dacht al te voelen dat het niet helemaal goed zat
De vorige keer vonden ze een spalk afdoende (en wel even doorsturen naar de plastisch chirurg... dat dan wel) maar de huisarts heeft nu al geroepen dat een spalk alleen waarschijnlijk niet voldoende isquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww en als het bijvoorbeeld gebroken is, hoe doen ze dat dan? Met een spalk? Gips?
Serieus?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:23 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat nou het ergste is??
Dan zit je met zo'n knul van 2 meter in het ziekenhuis (net na het weekend natuurlijk), komen ze hem halen voor de röntgenfoto, zijn de eerste woorden van die verpleegster: "gevochten zeker?!"
Ik had echt zo iets van WTF??![]()
Echt.... Korfbal "ongevaarlijke sport", yeah right![]()
Ja echt.... dat was toen de eerste reactie.... ik wist niet wat ik hoordequote:Op dinsdag 1 december 2009 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?Wat is dat nou voor belachelijke reactie?!
Maar het wordt dus ws gips, balen voor hem, gaat dat trainen gewoon door dan? Zelfs in de drukke decemermaand?
Ahhhhhhhhquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben een beetje ziek, grieperig.
En Ramses is overleden lees ik net.![]()
L. wordt tien donderdag maar ik ga niet zeggen wat ik heb gekocht want testen bewijzen dat hij slimmer is dan ik. Maar het is klaar. Ik heb alles. Echt alles! Zelfs voor kinderfeestjes geshopt, surprises én vis. Nou ja!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja die tijd heb ik dan weer *keihard in huilen uitbarst* met steile wimpers treed ik de wereld tegemoet. Hoe vaak ik al niet gehoord heb: ben je ziek?![]()
Maar. Maar. voor wie moet je wat dan? zo'n skateboard met een scharnier in het midden niks? mp4 speler? 4 in één Star wars Lego bouwset?
Of is het voor de meneer?
Nah, ik ga er vanuit dat de meeste handschade op maandag bij knullen van die leeftijd (en misschien deed de lengte ook eea vermoeden) iid voortkomt uit vechtpartijen en dergelijke, maar het getuigt wel van een flinke portie vooringenomenheid als je er dus al vanuitgaat dat het zo is, als je een knul van die leeftijd op maandagmorgen ziet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat houdt je toch niet tegen Leandra, maar zuur is het wel. Maar het is nog niet bekend of er (nog meer) blijvende schade is aangericht? Want als hij die pink nodig heeft in de toekomst is het nog minder leuk natuurlijk.
En die reactie, ik zit er nog over na te denken, zelfs al zou hij het hebben opgelopen door te vechten, zelfs dan vind ik zo'n reactie niet zo gepast
Mijn favo nummer van hem, draaide het ca een week toen mijn vader overleed.quote:
ik zit nu ff een broodje te eten. Heb de grote kado's van de lijstjes en moet nog de franje eromheen. En dan nog voor de grote mensen, want die moeten ten slotte ook watquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:45 schreef Noek het volgende:
[..]
L. wordt tien donderdag maar ik ga niet zeggen wat ik heb gekocht want testen bewijzen dat hij slimmer is dan ik. Maar het is klaar. Ik heb alles. Echt alles! Zelfs voor kinderfeestjes geshopt, surprises én vis. Nou ja!![]()
![]()
Ramses dood. Dat is jammer.
Vetquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Noek het volgende:
Ik werd net gebeld door iemand van Fc Twente. De oudste is uitgekozen om een persconferentie bij te wonen en dan mag die vragen bedenken en stellen. Hoe cute.![]()
Hij is er denk ik nu nog steeds stil van.
Oooh, je doet de grote mensen ook? Kijk, die ambitie bezit ik gewoon niet. Meer kan ik niet aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit nu ff een broodje te eten. Heb de grote kado's van de lijstjes en moet nog de franje eromheen. En dan nog voor de grote mensen, want die moeten ten slotte ook wat
Ben benieuwd wat je gekocht hebt! En ook al 10!! Maarre goed bezig! En gewoon ook alles al! Respect!
Wat leuk! Die voelt zich straks vast een hele stoere, razende voetbalreporter.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Noek het volgende:
Ik werd net gebeld door iemand van Fc Twente. De oudste is uitgekozen om een persconferentie bij te wonen en dan mag die vragen bedenken en stellen. Hoe cute.![]()
ja toedeloe, ben gekke greet nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh, je doet de grote mensen ook? Kijk, die ambitie bezit ik gewoon niet. Meer kan ik niet aan.
Jij gaat zeker ook nog een zelf een taart knutselen met de pakjesboot erop en de Pieten? Ik had wel een Oreo cheesecake beloofd. Me and my big mouth, alles lijkt me altijd zo leuk totdat ik het ook moet maken enzo. Jedoe.
Wat tof!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Noek het volgende:
Ja, hij was echt helemaal ieh ieksig.quote:
Nee, gewoon zomaar. Er zijn 25 kinderen uitgekozen. Het is dan ook speciaal voor kinderen.quote:
Het komende half jaar word je om je oren geslagen met totaal nutteloze feitjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:36 schreef Noek het volgende:
Ja, hij was echt helemaal ieh ieksig.Schattig hoor. Alleen ga ik dit nog járen horen natuurlijk en ik woon al bijna in de Grolsch Veste. Hij weet ook echt alles van spelers, hij leert alles uit zijn hoofd, ziek gewoon.
![]()
Daarom heb ik het Guinnes book of records gekocht voor zijn verjaardag, kan hij nog meer nutteloze weetjes kwijt in zijn hoofd.
Pics!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja toedeloe, ben gekke greet nietbuum krijgt een nieuwe onderbroek
Da's toch geenquote:
Klopt, ze doen 't erg goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
FC Twente is nu toch koploper? Of heb ik weer eens met een half oor geluisterd naar mijn broer?
Ja of van die dubbele vragen, incoherent: "Wie vind jij de beste speler van de wereld en ga je liever met het vliegtuig of de straaljager?"quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, gewoon zomaar. Er zijn 25 kinderen uitgekozen. Het is dan ook speciaal voor kinderen.
En dat vind ik juist nog leuker/liever. Allemaal van die,' Moeten honden ook tanden poetsen,' vragen.
1337, ouwe...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's toch geentijdsaanduiding
hè, maar iets stoers: het aantal gram van je schnitzel vanavond of zo.
40 frikadellen (zonder N) in een uur is natuurlijk fucking easy.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het komende half jaar word je om je oren geslagen met totaal nutteloze feitjes. "Mam, wist je dat iemand 40 frikandellen in een uur op heeft, willikoooooook
"
.
Dat speakt niemand toch meer, bijna anno 2010?quote:
Nee, ik kan het ook voor geen meter, heb ongeveer een kwartier gedaan over dit zinnetje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat speakt niemand toch meer, bijna anno 2010?
Ja, koddig. Waarschijnlijk worden die nutteloze vragen ook weer ergens opgeprint zodat wij niet vergeten dat Brama dol is op huisgemaakte kroketjes bijvoorbeeld. En dat onthouden mensen, hun hele leven lang.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja of van die dubbele vragen, incoherent: "Wie vind jij de beste speler van de wereld en ga je liever met het vliegtuig of de straaljager?"
Vergeet je handtas niet, Tinky.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien moet ik zo naar de tandarts dus ik schijt 1337 verschillende kleuren bagger
moooii hoor!!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:07 schreef Jian het volgende:
Staalblauwe lucht hier met een heerlijke zonnetje .. en dat allemaal op een gewone dinsdag![]()
Jezus, ik zal nog 's innovatief proberen te zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:07 schreef Copycat het volgende:
Wat op 49 usance is, moeten ze op 49 weten.
Ahhh Dynasty dat kon ook niet missen, maarre ik mis Riksja hier uit t dorpquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi, de eerste vergadering gaat niet door, dan hier maar het volgende, doe er je voordeel mee
Chinese Restaurant Top 100
1 Restaurant Dynasty Reguliersdwarsstraat 30 Amsterdam
2 Han Ting Prinsestraat 33 Den Haag
3 Restaurant Royal Mandarin Emmastraat 9 Hilversum
4 Memories of Asia Velperplein 16 Arnhem
5 Lai Sin Arnhemsebovenweg 46 Driebergen
6 Chang I Jan Willem Brouwerstraat 7 Amsterdam
7 Restaurant Oriental Greenhouse Aalsterweg 281 Eindhoven
8 Grand Plaza Haaksbergseweg 27 Eibergen
9 Azzia Hang 33 Rotterdam
10 Spec. Rest. De Blauwe Lotus Limburglaan 20 Eindhoven
11 Four Seasons Noordmolenwerg 171 Rotterdam
12 Restaurant De Proeftuin Paktuinen 8 Enkhuizen
13 Restaurant Jiu Willemstraat 9 Eindhoven
14 China Slotplein 9-11 Capelle a/d IJssel
15 Orientaals Restaurant Chun Lin Lochemseweg 35 Barchem
16 Auth. Chinese keuken rest 'sichuan' Middellaan 5 Velp (Gld)
17 Restaurant Lotus Sakura Burg Kuperusplein 56-A Heerenveen
18 C.I.R. The Flying Dragon De Crimpen 2 Akersloot
19 Rose Garden Schoutenstraat 26 Barneveld
20 Hong Kong Markt 23 Sittard
21 Jasmin Kruisweg 1001 Hoofddorp
22 Jasmijn en Ik Kanaalstraat 219-221 Utrecht
23 Fusion Restaraunt Asi@ Damstraat 1-A Amsterdam
24 Chinees Rest. Golden River Stationsweg 1 Laren (NH)
25 Pacific Plaza Transportweg 2 Assen
26 Chi ling Kennemerboulevard 300 IJmuiden
27 Senso Wok & Grill Clarssenhof Vianen
28 Chin. Ind. Rest. Sichuan Food Tramplein 9 Purmerend
29 Hoo-Wah Plein 1944 52 Nijmegen
30 C.I.R. Oriental City Haaksbergerstraat 596 Enschede
31 Restaurant Taiwan Luttekestraat 6 Zwolle
32 Lotus Lounge Hondegatstraat 6 Harderwijk
33 Chinees Rest. VOF Hu's Garden Oldenzaalsestraat 266 Enschede
34 Ni Hao Stadspaviljoen Gedempte Kattendiep 122 Groningen
35 Restaurant Luxor Stationsweg 19 Leiden
36 Hao Hua Havenkade 6 Elburg
37 Gouden Huis Palmpolstraat 1 Almere
38 Asian Glories Leeuwenstraat 15 Rotterdam
39 Chinees Indisch Restaurant Mieli Luifelbaan 56 Wassenaar
40 Kakama Kruisstraat 31 Den Bosch
41 Malakka Puck van Heelstraat 154 Mont
42 Peking Arnhemseweg 9 Amersfoort
43 China place De Beurs 53 Amersfoort
44 Cuisine-Sapphire Amsterdamseweg 114 Amstelveen
45 Atlantis Archerpad 2 Almere
46 Chinees Indisch Rest. Shang Hai Arnhemseweg 166 Apeldoorn
47 Wok Atlantis Oegstgeeststraat 19 Arnhem
48 Happy Farmer Kerksteeg 1-3 Vlaardingen
49 Chinese Muur Groenloseweg 90 Winterswijk
50 Chin. Ind. Rest. Nieuw Azie Middenweg 229 Heerhugowaard
51 Restaurant See You See Me Hartmansstraat 31 Rotterdam
52 Wok In Vuur en Vlam Woonboulevard 52 Almelo
53 Restaurant Fong Shou Capelseweg 41 Capelle a/d IJssel
54 Chinese muur (ok afhaal) Oude Rijksweg 2 Putten
55 Red sun Huizerweg 3 Blaricum
56 Sense of Asia Rijksstraatweg 433 Haarlem
57 Kota RAdja Markt 28 Helmond
58 Chinees Restaurant Nihao Harderwijkerweg 85 Nunspeet
59 China Tuin (ook afhaal) Oldenzaalsestraat 547 Hengelo
60 Saporro Wijchenseweg 147 Wijchen
61 Jade City De Zarken 9 Monnickendam
62 Sichuan Food Reguliersdwarsstraat 35 Amsterdam
63 Wok Idols Coolsingel 103 Rotterdam
64 Restaurant Azie Veemarkt 49 Hoorn
65 Restaurant Ginger Tongersestraat 7 Maastricht
66 C.I.R. China Fantasy Kruisweg 1049 Hoofddorp
67 Chinees Indisch Rest. Shanghai Paardenmarkt 4 Steenwijk
68 Madame Cheung Kleine Noord 53-55 Hoorn
69 Wok Theater Nieuwe Tiendweg 2a Krimpen a/d IJssel 70 Mei Wah Leenderweg 86 Eindhoven
71 Azie Stationsstraat 20 Weert
72 Oceania Scheldestraat 77 Amsterdam
73 C.I.R. The Oriental Swan Rademakerstraat 2 Soesterberg
74 Fong Chen Molenweg 1 Oosterbeek
75 Plaza 6 Tinweg 16 Emmeloord
76 Wok Inn Stelling 3 Hardenberg
77 Chin. Ind. Rest. De Mangerie Diependaalseslaan 490-494 Hilversum
78 Chinees Restaurant La Chine Markt 33 Maastricht
79 Happy family Obergon 20 Winsum
80 Restaurant Wen Chow Spoorweglaan 33 Maastricht
81 JinSo Loungebar & Restaurant Arena Boulevard 155 Amsterdam Z.O
82 A1 plaza Poortersdreef 59 Amersfoort
83 Wokpaleis Rhenen Grebbeweg 97 Rhenen
84 Silk Road Restaurant Nieuwstraat 54-A Arnhem
85 Wok Inn Flevoweg 85 Kampen
86 De Chinese Muur Schelseweg 50 Arnhem
87 Rest. Sea Palace Stationsweg 101 Heerhugowaard
88 Tasty Wok Agoraweg 11 Lelystad
89 Asian Paradise Stationsweg 101 Heerhugowaard
90 Restaurant China Tuin Voorbrug 11 Ommen
91 Internationaal Hoogstraat 4A Rotterdam
92 Chinees Restaurant Golden City Edeseweg 19 Bennekom
93 C.I.R. Happy Garden Het Sticht 36-38 Assen
94 Shanghai City Jacques Dutilhweg 481-483 Rotterdam
95 Paradijs Grotestraat 166 Waalwijk
96 Gouden Wok A4 Brugrestaurant A4 Schiphol
97 Musk Groesk 53 Hilversum
98 Restaurant Chopstick Torenzicht 78 Eemnes
99 Oriental City Oudezijds Voorburgwal 177 Amsterdam
100 Taste of Asia Van der Hagenstraat 20 Zoetermeer
Nee, doe maar niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, ik zal nog 's innovatief proberen te zijn
Anderhalf uur??quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had er toch geen last van, of wel!?
Gefeliciteerd! Dat is ook iets bijzonders. Elk nieuw leven is een wonder op zich, veel plezier vanavond!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:17 schreef Juud79 het volgende:
Middag!
We hebben er sinds gisteren weer een kindje bij in onze familie, mijn nichtje is bevallen van een gezonde tweede zoon. Daar ga ik vnvnd maar eens iets op drinken. Gisteravond toen ik het hoorde was het daar al iets te laat voor.
Mijn opa en oma hebben nu 13 kleinkinderen en 2 achterkleinkinderen. Ik vind dat best heel bijzonder....
Wel!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Je had er toch geen last van, of wel!?
Wat moet je nou, mensch, laat me met rust!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel!
Stomme cijfermeuk.
Ga flossen.
En tas!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Stomme Cc met d'r stomme dikke tetten en d'r stomme gigantische zonnebril.
Omdat je het waard bentquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd Juud!
Vanavond breng ik een beetje extra anti-rimpelcrème op mijn ouwe kop aan.
En stomme, gigantische prescription bril en stomme fiets en stomme Jelly Belly's (oh nee, die zijn op)!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Stomme Cc met d'r stomme dikke tetten en d'r stomme gigantische zonnebril.
Ach ja...quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, koddig. Waarschijnlijk worden die nutteloze vragen ook weer ergens opgeprint zodat wij niet vergeten dat Brama dol is op huisgemaakte kroketjes bijvoorbeeld. En dat onthouden mensen, hun hele leven lang.![]()
It's all in the mindquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Redden wat er te redden valt en jezelf voorhouden dat het zin heeft
Van Michael Kors. Ja hè?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En stomme, gigantische prescription bril
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd Juud!
Vanavond breng ik een beetje extra anti-rimpelcrème op mijn ouwe kop aan.
Een KUT?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ah bah dit lijkt wel.....zien jullie toch ook? Of is mijn fantasie te groot?
Hè BAH! Een kut! Je zou er toch maar eentje hebben, zeg. Bah!quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hè BAH! Een kut! Je zou er toch maar eentje hebben, zeg. Bah!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
Ja Michael Kors, the world renowned fashion designer.
One day you're in, the next day you're out ... Auf Wiedersehen!
Wat dan ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ah bah dit lijkt wel.....zien jullie toch ook? Of is mijn fantasie te groot?
Een kont dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat dan ?
la maar ik heb het al gelezen, je moet het ook wel willen zien hoor![]()
Ja iew, een kont.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja gatver dat bedoelde ik dus......
Kont + gatver = wtf?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja gatver dat bedoelde ik dus......
Jahahahahha jaaaa dees is niet mooi......quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja iew, een kont.![]()
Blij dat ik die niet heb.
Zo dan, omdat het nummer in mijn bril staat ( de MK 617, olive horn) en die staat weer op mijn neus:quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:35 schreef Noek het volgende:
Heidi
Hij heeft echt hele lelijke tassen. Echt zo van, Benidorm belde..![]()
Pics van je bril.En dat is omdat je die 100 jaar geleden al zou posten.
Germknödel staat eronderquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jahahahahha jaaaa dees is niet mooi......
Als ik het recept zo lees, lijkt het best lekker, maar t ziet er echt niet uit...quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef Noek het volgende:
Germknödel!
http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift/recept.jsp?id=242547
Vetquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo dan, omdat het nummer in mijn bril staat ( de MK 617, olive horn) en die staat weer op mijn neus:
http://www.coolframes.com/?fid=19181
Don't judge a book by its cover.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Als ik het recept zo lees, lijkt het best lekker, maar t ziet er echt niet uit...
Hij is stoer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo dan, omdat het nummer in mijn bril staat ( de MK 617, olive horn) en die staat weer op mijn neus:
http://www.coolframes.com/?fid=19181
Hij staat haar ook heel stoer, hip enz... Tis een kek ding.quote:
Ach t lijk t er ook niet exact op maar zo een beetje de vorm ervan, t kan net zo goed een stel hersens zijn, daar heeft t ook weer van, maar ik denk dat ik de ramen ga lappen, want ik heb denk ik een rare dag vandaag......quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
Als je die knödel op een kont vindt lijken,ben ik heel benieuwd naar je referentiemateriaal.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
Als je die knödel op een kont vindt lijken,ben ik heel benieuwd naar je referentiemateriaal.
Sterktequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo, laatste keer tanden poetsen en dan in die stoel gaan liggen luisteren naar de scheldtirade van mijn tandarts
Ik vind het bij sommige vrouwen juist top staan, echt waarquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maar ik vind t voor een vrouw minder ...zon bril...maar ieder zijn eigen smaak.
Komt goed, ... volgende week ben je het weer vergetenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo, laatste keer tanden poetsen en dan in die stoel gaan liggen luisteren naar de scheldtirade van mijn tandarts
Je kunt maar beter met een paar flinke vullingen thuiskomen hè, na al die aandacht voor een tandartsbezoekje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, zolang dr Phil maar blijft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:12 schreef Jian het volgende:
gooi net de TV hier effe aan, .... Oprah. Ze gaat er mee stopppen, erg hè
Dr. Phil, zekersquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, zolang dr Phil maar blijft.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, zolang dr Phil maar blijft.
Oke, zo'n groot montuur bedoel je?Ja sommigen staan er idd goed mee, zelf heb ik toevallig ook een nieuwe , maar ik vind een beetje kleiner montuur leuker, toch prefereer ik me lenzen. Maar ik had me bril 10 minuten op en had 3 complimenten te pakken, dus hij staat me gelukkig goed...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het bij sommige vrouwen juist top staan, echt waar![]()
"Uhh, nee, hou je lingerie maar aan en je bril maar op"
Gefeli, en inderdaad dit is iets bijzonders, hoor je ook niet meer zoveel klein en achterkleinkinderenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:17 schreef Juud79 het volgende:
Middag!
We hebben er sinds gisteren weer een kindje bij in onze familie, mijn nichtje is bevallen van een gezonde tweede zoon. Daar ga ik vnvnd maar eens iets op drinken. Gisteravond toen ik het hoorde was het daar al iets te laat voor.
Mijn opa en oma hebben nu 13 kleinkinderen en 2 achterkleinkinderen. Ik vind dat best heel bijzonder....
Dan moet je ff over een predictor piesen Ianddepian, als je leet bent.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1337, ouwe...
u d0n7 5p33k z3 13375?
Ja?! nogal zelfs.quote:
Persoonlijk dacht ik dat bold óók kaal was. Medogenloos is het toch?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij zal wel bald bedoelen dan.![]()
Bold betekent dapper/gedurfd.
vind het alle2, 1 potje nat, echt zo amerikaans, heb wel gisteren bij oprah whitni Houston gekeken, maar zo fake en veren in je kont prog vind ik het meestal van Oprah, en dr. Phil, ach ik kan ook wijze raad geven hoorquote:
Én brutaal, vrijpostig. Dus ik zou me er slap uit kunnen lullen maar ik bedoelde wel degelijk kaal.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij zal wel bald bedoelen dan.![]()
Bold betekent dapper/gedurfd.
Tja, het komt ook allebei van HARPO toch, productiemaatschappij van Oprah.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het alle2, 1 potje nat, echt zo amerikaans, heb wel gisteren bij oprah whitni Houston gekeken, maar zo fake en veren in je kont prog vind ik het meestal van Oprah, en dr. Phil, ach ik kan ook wijze raad geven hoor
owh...ff terug lezen danquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:53 schreef D. het volgende:
Iedereen even sterkte, gecondoleerd, veel geluk, proficiat, succes, beterschap enzo gewenst met de zaken die bij hen spelen
Duhhhhquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:01 schreef D. het volgende:
[..]
Huh
Nouja, je weet vast waar je over praat
Dat vraagt om een fotoquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef Laysa het volgende:
...ik had mn haar vandaag gestijld en mn eigen moeder herkent me geen eens![]()
Ik ben ook klaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Duhhhh![]()
maar klaar...en eten hoeft ook al niet want ik heb uitgebreid met moeders in de stad gegegeten
goed zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar
*roldeur geschilderd heeft
Daar wil ik best naar kijken hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
das gewoon ik maar dan met stijl haar...
quote:mn moeder is gek
Eigenlijk was het heel leukquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
heeft tie gelijk je tong en vingers afgehakt die tandarts
Soms ben ik een beetje in de war, en dan weet ik niet meer wat mijn telefoonnummer is bijvoorbeeld. Nu bij het invullen van de formuliertjes was ik even kwijt op welk huisnummer ik ook al weer woon...quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrij normaal voor mij in mijn wereldje
ow maar die heb ik ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt, er zijn serieus momenten dat ik serieus niet weet hoe oud ik ben.
Geneens een wortelkanaalbehandeling ? uitboren rotte kies ? , ... tandsteen misschien ?quote:
Net als met die koequote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Geneens een wortelkanaalbehandeling ? uitboren rotte kies ? , ... tandsteen misschien ?![]()
Lekkere apotheose dan
Komt nog, ik heb 2 nieuwe afsprakenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Geneens een wortelkanaalbehandeling ? uitboren rotte kies ? , ... tandsteen misschien ?![]()
Lekkere apotheose dan
Ja, af en toe schoof dr. Phil bij haar aan, en toen bood ze hem een tv prog aan en nu is hij bijna net zo rijk als Oprah zelf.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, het komt ook allebei van HARPO toch, productiemaatschappij van Oprah.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
das gewoon ik maar dan met stijl haar...mn moeder is gek
ik ben naast dr gaan staanquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahha herkende ze je niet, moest je niet lachen of heb je je moeder uitgelachen en op een afstandje gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |